Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
natuur707 schreef:Voor mij zou dit heel situatie afhankelijk zijn. Bezoek van inderdaad de oude eigenaar waar je hem/haar van hebt overgenomen is inderdaad een stuk makkelijker maar die daarvoor tja ik zou het overwegen en van de situatie en mijn gevoel daarbij laten afhangen.
Elise_0o schreef:Met oude eigenaren die willen komen kijken naar hun oude paard heb ik geen moeite. Ik vind het ook altijd leuk om nog een foto of iets te krijgen van een dier dat ik heb verkocht.
Waar ik wel moeite mee heb zijn de mensen die hun paard willen verkopen, maar wel met een heel eisen pakket hebben over hoe het paard gehouden moet worden en hoe vaak ze mogen komen kijken enz
Dan haak ik af, omdat ik weinig zin heb in mensen die het dier niet los kunnen laten.
Blue_Eyes schreef:Ik heb mijn paard bij de fokker gekocht en heb die mensen ook nog op Facebook. Dat vinden ze leuk, zo kunnen ze een beetje volgen waar hij terecht is gekomen :) Willen ze eens komen kijken, dan zijn ze van harte welkom!
Gebruikers op dit forum: _Bonte_, _Gerdien_, amco, Farah86, Flip, Gaby, GrapeshotBot, Jihama, M_maxx, Maaike_Ma, Mariett, Marleen_L, Melzazu, miekxlady97, ontherun, Pientje39, puppy1128, roucha1, Swift, Theeglas, Toffeltje, Votti, VuurVleugels en 15 bezoekers