Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:12

Muronia ik ga inderdaad niet online starten, ik zie er voor mezelf niet veel meerwaarde in. Ik zit niet verlegen om de winstpunten (mag als ik wil doorstarten t/m M1) en wil juist graag de beleving van het wedstrijdrijden, de voorbereiding, kijken hoe je het doet ten opzichte van andere deelnemers etc.

Beeld ziet er netjes uit Muronia! Ga jij nog weer online starten?

Gisteren fijn gereden in de clubles, vandaag een dagje vrij. Wat een regen vanavond

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:15

Wat goed Muronia, weer fijn bezig samen! Lekker in je eigen tempo weer opbouwen!

Zeker veel regen Melissa... mocht ik eindelijk weer naar buiten is het dit weer _O-

Ik ben begonnen met 2 daagjes grondwerk met zadel. Ze had de tijd even nodig, maar door rustig aan te doen was het opstappen en rijden vandaag echt heel fijn en stressvrij!!

Trots! Echt in een bagger bak _O- door alle plassen heen en zelfs meteen een galopje meegenomen!
Afbeelding

Muronia

Berichten: 19551
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 08:23

Melissa het ligt er een beetje aan hoe het nu de komende keren gaat. Als we in de stijgende lijn blijven dan doe ik misschien nog eens online mee. En anders volgend jaar na het veulen maar weer hoor!

Mooi Sanne, fijn dat je weer kunt rijden. Wat een water is er gevallen he? Wij gaan vandaag weer spetteren en spatteren.

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:30

Haha dat moet ze gewoon nog even iets beter gaan begrijpen dan Sanne, komt wel!
Lol :’) Die dachten mooi mij niet gezien haha.
Gelukkig vallen de coronaklachten bij jullie allemaal toch nog mee dan!
Haha wat leuk die foto’s van je Nova verzorgers! En weer lekker aan het rijden, heel fijn!

Laura; Pff dat opbouwen lijkt me lastig! Zeker met zo een als Harvey. Dan is verdoven eigenlijk niet wat je wilt doen maar toch wel even het beste waarschijnlijk.
Hopelijk blijft ie snel zonder verdoving gewoon bij zinnen. Lijkt me niet tof om er anders zonder verdoving op te zitten haha.
Was de echo al geweest?
Talent paarden traag te maken :') Zo krijg ik echt elk paard aan het bokken :+

Muronia, fijn dat je weer lekker aan het rijden bent met Waronia! Prima zo toch, lekker doen waar je je goed bij voelt. Dat bouwt zich wel weer uit. Op de foto’s ziet het er idd ook uit alsof ze naar je hand toe wil gaan
Ah tandarts, die komt hier idd ook elk jaar even een preventieve check doen idd. Altijd goed om te doen zulke dingen.

Mooi dat de clubles weer fijn ging Melissa. Hier heeft het ook heel wat afgeregend, bah. Wel even goed voor de grond, dat wel.

Betreft Krisje, zeker ook gedacht aan maagzweren! In overleg met de dierenarts hebben we daar ook voor behandeld waar door ze ook wat opknapte. Maar toch niet helemaal.
Het is begeven moment natuurlijk ook een kip-ei verhaal. Ene klacht maakt de andere weer erger en die versterkt dit of dat weer waardoor mogelijk ook weer wat anders ontstaat..
Woensdag weer erop geweest, even wat gedoe maar toen liet ze toch zeker weer fijne dingen zien! Donderdag kwamen ze haar zadel afleveren ( :D) Toen was ze weer even dom aan het doen maar ook zij meende wel iets van een pijnsignaal te zien door het karaktergekloot heen. En toch evengoed ook stukken fijn lopen. Ergens moet gewoon iets zijn. Nog even volhouden en dinsdag afwachten.

Woensdag ook met Baby dressuurles gehad. Wat moeilijke stukjes gehad maar ze deed weer goed haar best! Hadden donderdag eigenlijk springles maar zat er door werk woensdag pas de 1e keer weer op dus heb die maar verschoven naar vandaag. Begin was ik even kwijt hoe ik de afstanden moest zien :+ Gelukkig ging het steeds beter met als afsluiter een heel fijn rondje!
Daarna liet ze nog even zien hoe trailerladen hoort te zijn :’)


Ohh en ik heb laarzen besteld! Van Celeris kwam er een verkooppunt hier in de buurt en ze hadden een actie dat je er gratis jophurs, riem en sporenriempjes bij kreeg. Superleuk! :):)
Hoop ze net voor de feestdagen in december te hebben maar kan goed begin volgend jaar worden.

En nog wat schattigs... de overburen waar ik de binnenbak van mag gebruiken hebben sinds kort ezeltjes! Toen het de hele dag regende vorige week zondag stonden ze in de bak. Stond ik daar met mun opgezadelde knollie :'). 1e keer dat Baby ezels zag, ze was zo lief!

Muronia

Berichten: 19551
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 09:54

Oh hoe heb je dat trailerladen zo geleerd? Beter kan echt niet! En ezeltjes <3

Heel veel succes dinsdag, ik hoop dat het een kleinigheidje is waar je tegenaan loopt.

Ik heb gisteren weer gereden. Nu zonder instructeur/les en het ging gelukkig goed. Dit is fijn voor mn zelfvertrouwen. We hebben zelfs weer een stukje galop meegepakt en ook daarin bleef ze mooi bij me.
Afbeelding

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:48

Sanne wat fijn dat je na wat grondwerk zo weer kon opstappn en wegrijden!
Mooie aqua training gehad

Muronia och ja tuurlijk, Veroon krijgt volgend jaar een veulentje. Kan ze het nu nog goed volhouden?


Patty lastig zeg met Krisje.. Wel fijn dat er ook iemand van buitenaf even meegekeken heeft en die ook toch wel iets van een pijn signaal gezien heeft.
Hopen dat je dinsdag wat wijzer wordt!

Baby lekker dressuurlesje gehad, en weer een fijn rondje gesprongen, top!
Ik zag je laadfilmpje, echt super vet! Wel eng zo zonder halster oid :P
Heel benieuwd naar je laarzen en toebehoren! Zie vaak wat van ze voorbij komen op insta, hebben mooie laarzen!

Baby is niet bang! En de ezel ook wel nieuwsgierig haha.
Bij ons de overburen hebben ezels en daar gaan ze wel eens mee wandelen. Ken vind ze wel apart maar niet heel eng, mijn vorige paard stond ik dan heel gauw achterin de bak en kwam ik ook niet meer van de plek af tot de ezels weg waren :+

Muronia fijn dat het rijden zonder hulp van de grond ook weer fijn en met vertrouwen ging! Stap je de volgende keer toch weer wat makkelijker op!

Donderdag ook aqua training gedaan, en weer bij lamplicht gereden. Ze vond het wel wat spannend maar wel braaf, ze laat zich dan alleen net niet helemaal fijn los en alles wat dan langs komt of loopt is intressant. Maar even weer een paar keer doen dan zal dat ook weer simpeler gaan.
Donderdag lekker gelest, bezig geweest dat ze in galop nog net wat meer moet loslaten en nog meer op eigen benen lopen. Vind ze nog wel lastig maar uiteindelijk ging ze fijn en dan kunnen we ook fijn terug en naar voren schakelen.
Gisteren met het heelijke weer (mocht ook wel even weer :P ) rondje naar buiten geweest. Hoe harder hoe mooier is haar motto :')

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 20:25

Aah Patty dat trailerladen, wat goed! Heel leuk!
En wat schattig met die ezels <3 denk dat Nova snurkend naast ze gestaan had _O-

Goed bezig Muronia! Fijn dat jullie weer op het goede pad zijn!!

Jij ook lekker aan het trainen dus Melissa! Fijn! En ook lekker naar het bos!

Ik wil van de week ook weer lekker een rondje buiten doen, lekker door de herfstkleuren!
En donderdag of vrijdag maar weer een lesje plannen om de dressuur weer op te pakken!

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:42

Goed bezig Sanne!
Ziet er fijn uit Muronia :)
Lekker rondje buiten Melissa! Harvey vond in het donker in de buitenbak ook heel vreemd.

Ik heb aan gebrek aan bezigheid maar een filmpje gemaakt met al onze cross avonturen van dit seizoen.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:41

Harvey update!
Het gaat de goede kant op met zijn achillespees. Was nog een klein plekje te zien en het gedeelte wat wel al dicht is minimaal littekenweefsel. En buigproef klankzuiver.
Mag nu hele rondjes gaan draven en over 2 weken ook wat voltes draven. Dan over 5 weken rondje galop introduceren. Als dat de week erna nog steeds goed gaat rustig door opbouwen naar normaal werk.
Dan wil ik graag nog een echo over 10 weken zodat ik zeker weet dat als we weer gaan springen de pees helemaal hersteld is. Al met al heel positief nieuws dus!

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:03

Wat een goed nieuws Laura!! Superfijn!
Het duurt even maar hopelijk kunnen jullie dan weer lekker aan de slag

Je crossherinneringen zijn ook tof :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 21:37

Gaaf filmpje Laura! Mooi overzicht zo :D
Wat een fijn bericht over Harvey! Hopen dat de stijgende lijn zo vasthoud!

Gisteren weer naar de springles geweest op de club, ze deed het weer heel leuk :D Nu moet deze angsthaas zich eens niet zo aanstellen :+ We hadden lijntje met drafbalk, kruisje balk ertussen en dan een oxer en een losse oxer. Lijntje ging best heel fijn, al vond ik het eigenlijk weer eens veel te hoog, maar ze ging er wel fijn door dus dat ging prima. Losse oxer was iets later maar ik heb zo'n hekel aan losse oxers, 1x langsloper omdat ik gewoon totaal niet reed, daarna ging het goed :) Als ik maar niet afwacht dan springt ze alles, ze wil maar wat graag. Voor mij wel goed om af en toe een springles mee te pakken.

Voor de liefhebbers, verreweg van perfect. Lijntje had mama helaas niet goed gefilmd.


Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:49

Dat heeft wel even geduurd Muronia :P
Eerst problemen gehad met laden. Maar goed, dat krijg ik met elk paard zodra ze door hebben dat ik alleen ben en ze dan dus dingen kunnen uithalen. Maar eerst gewoon simpel er op laten lopen en er achter bij blijven om meteen de stang dicht te doen.
Gooi dan het touw er over heen in aanloop naar de trailer en loop mee met paard tot aan de instap van de trailer en maak dan achter de stang vast zodra ze er op staat. En toen ging het vrij gauw van wijzen naar en Babytje doet haha.
Wat fijn dat je lekker hebt kunnen rijden weer!! :D

Ja zeker Melissa! Zij heeft Krisje wel ook al vaker zien lopen maar dit was de eerste keer dat ze ook echt een pijnsignaal zag.
Haha ja ze kan daar als ze wil zo de laan af de weg op rennen maar kan gelukkig goed aan haar zien wat ze van plan is. (Zal niet de eerste keer zijn dat ze wel even een sprintje trekt ergens :+ Maar dat is dan meestal met opzadelen, dan staat ze ook los langs de trailer. Wel met halster dan)
Fijn dat Ken zich wel laat rijden ondanks dat ze het spannend vind! Lekker gelest ook weer, buitenritje én weer lekker gesprongen! Ziet er leuk uit!
Dat laat de hindernis op je af komen hoor ik hoor ik ook heel vaak haha :P

Leuk filmpje Laura!! En wat een supergoed nieuws van Harvey zijn pees!!
Kan je met een gerust hart verder door. Slim om voordat je weer gaat springen nog een scan te laten maken. Zou ik ook doen.

Hier Baby wat aan de longe gehad. Wou zondag rijden maar licht in de bak was kapot…
Gisteren met Krisje naar de kliniek geweest. Ze hebben gevonden wat het zeer waarschijnlijk allemaal verklaard. Helaas is het geen fijn iets ;( .
Ik wil het liever niet openbaar online hebben staan maar wil in het in pb gerust vertellen.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:13

Patty wel fijn dat je aan Baby zo goed kan zien wat ze uit wil vreten haha.
Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik Ken ook alleen op de trailer kan zetten, net zoals jouw inderdaad meelopen tot de inloop, touw erover en als ze staat stang er achter en dan loop ik naar voor om haar vast te zetten.

Balen dat het licht kapot was.. Inmiddels weer kunnen maken?
Wat oliebol zeg van Krisje.. Ik ben wel benieuwd wat het is..

Ken van de week bij huis 2 avonden gereden, ene avond ging heel fijn. Een keer een flink schrikmoment van een witte hond wat in het donker kwam aanlopen. 2e avond had ze meer spanning. Ik had mijn mobiel met zaklampje aan op de paal gelegd (moet een heel klein stukje over straat naar de bak dus dan doe ik altijd lampje aan). Maar dat was natuurlijk heel raar. Uiteindelijk wel ontspannen kunnen rijden. Ze moet toch leren dat ze ook in het donker bij lamplicht kan ontspannen. En een keer schrikken mag natuurlijk best.

Straks lekker in het zonnetje rijden, en morgen een rondje naar buiten :)

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:39

Ah Patty dat klinkt heel naar. Sterkte :(:)
Ik ben ook wel benieuwd naar wat ze gevonden hebben...

Melissa het donker is lastig he! Herkenbaar hoor! Wij bouwen het ook rustig op!

Ik ga morgen ook weer lekker een rondje buiten doen!

Het rijden donderdag begon met heel veel stress? Weet nuet zo goed waar het vandaan kwam. Gelulkig goed kunnen afsluiten. Vrijdag was ze gewoon weer heel fijn! <3

Ook een fotoshoot in herfstsferen gehad vrijdag, heb al wat sneak peaks gezien maar ben heel benieuwd naar het eindresultaat <3 <3

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 20:25

Jeetje Patty wat klinkt dat naar. Ik ben ook wel benieuwd. Alle paarden steeds in de lappenmand lijkt het wel.

Die oude van mij liep ook ineens niet lekker. Na een weekje kwam de DA toch voor Harv dus meteen even gekeken. Linksom op de volte liep ie (onbelast) vooral ruk. Maar was positief RV op de buigproef? Nu dus 5 dagen novacam geven en dan op dag 7 kijken hoe die loopt. Dat is woensdag dus ik hoop echt dat het dan weg is, maar ga er maar niet vanuit |(

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 10:03

Ja gelukkig is het licht weer gemaakt Melissa! Niet handig als je alleen kan rijden als het donker is :').
Blijft toch een beetje spannend dat lamplicht in de buitenbak dus. Ze leert vast snel dat ze ook gewoon ontspannen kan beginnen.
Lekkere buitenrit gemaakt?

Oeh Sanne ook al lekker naar buiten, goed gegaan?
Jammer van de stress maar super dat je het goed heb kunnen afsluiten! Zie je maar weer hoe veel profijt je hebt van een goede afsluiting.
Ohh foto's!! :D Leuk! Ben benieuwd!

He jeetje wat balen zeg Laura! Hopelijk valt het allemaal mee... en helpt het spul van de dierenarts genoeg.

Over Krisje heb ik jullie een pb gestuurd.
Hier donderdag op tijd kunnen stoppen met werken en met een van mijn beste vriendinnetjes het bos in geweest met Baby en haar 3 jarige die als jaarling bij ons gestaan heeft. Was wel even heel fijn!

Gisteren hadden we een fotoshoot voor onze sponsor. Ben heel benieuwd naar het resultaat!
Ze heeft een samenwerking met een beginnende fotografe dus ik probeer er niet te veel van te verwachten.
We wouden ook wat eventing hindernissen springen maar helaas waren die niet te springen. Toen zijn we hard over het veld en de soort van baan gaan galopperen. Vond Baby helemaal leuk!!
Moest alleen opletten dat ze niet iets te vrolijk ging worden haha, maar dat ging gelukkig nog goed :D. Was echt heerlijk! <3

Muronia

Berichten: 19551
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 10:14

Melissa ja volhouden doet ze het nog wel goed, maar de singel begint wel kleiner te worden haha. Nog 2 gaatjes te gaan, dan past hij niet meer.

Paljaslaura wat een leuk filmpje en wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen! Op naar een mooi 2021 seizoen dan.

Nou Melissa ik vind het heel dapper hoor! Netjes gesprongen.

Pattypaard ik denk dat ik daar ook eens mee wil gaan oefenen. Lijkt me heerlijk als je alleen kunt laden zo. Ik moet er altijd iemand bij hebben om de stang er achter te doen omdat ik mee loop de trailer in. Bedankt voor je PB mbt Krisje. Ik reageer daar nog even op. Gelukkig is je baklicht weer gerepareerd. Lekker hard gaan is ook wel eens leuk he!

Sanne goed afsluiten is het belangrijkste en dat is mooi gelukt dus. Ik ben benieuwd naar je herfst-foto's!

Paljaslaura oh nee bah, ik duim voor je. Klinkt niet heel fijn nee.

Ik wou gisteren ons laatste proefje opnemen voor dit jaar. Ondanks dat we nog niet 100% weer op weg zijn, ging het op de galop na best redelijk. Toen ik het filmpje terug keek bleek dat het met tegenlicht is gefilmd en er niks van te maken viel. Vandaag dus nog maar een keer proberen :) . Ze is inmiddels 190 dagen drachtig, nog maar 150 te gaan!





Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:34

Sanne balen dat Nova weer wat stress had, gelukkig de dag erna wel weer fijn!
Ben heel benieuwd naar je foto's :D

Jeetje Laura het zit jouw ook niet mee.. Hopen dat ie gauw weer goed is!

patty van de week ook heerlijk naar buiten geweest, genieten! Mooi alternatief nu we geen wedstrijden hebben
Ik zag van Baby wat op FB voorbij komen, die ging mooi hard! Gelukkig bleef ie wel braaf :')

Muronia balen dat hetlicht niet goed viel met het filmen, vandaag nieuwe kansen!
Oh Veroon zit al een mooi eind over de helft heen, spannend!
Ze begint inderdaad al een mooi buikje te krijgen!

Ken gisteren lekker in het zonnetje gereden, volgens mij had ze najaar in de bol. Ze was nogal vrolijk en fanatiek haha. Wel wat enorm fijne stukken ertussen <3

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 16:34

Hoe is het met Harvey nu Laura?

Gaaaaf Patty! Lekker gas geven!
Ik beantwoord je PB zo... :(:)

Balen dat het licht niet goed was voor je filmpje, hopelijk vandaag beter! Ze ziet er wel prachtig uit :+:

Wij hebben vandaag heeerlijk buiten gereden, door mijn quarantaine was het alweer even geleden maa genoot er weer zo van <3
En superbraaf, gewoon lekker relaxt 2 aan 2 een galopje doen, en flink gas geven als het mag *D

En een paar foto's van de shoot! <3

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 19:58

Ja alleen laden is wel ideaal Muronia!
Heb er met beide eerder genoeg problemen mee gehad. Vooral bij Krisje wel vaker dik een uur gestaan eer ik ze er in had. Maar hoe sneller ze leren dat ze toch écht er in gaan, ook zonder hulp van een 2 persoon hoe sneller ze zich er bij neer leggen.
Was heel leuk ja, echt genieten! Ze kan nog veel harder maar dan begon ze op een manier te springen dat ik dacht o, o... Dus dat moeten we nog even uitbouwen haha.
Wat jammer dat het filmpje niet goed zichtbaar was. Is het vandaag wel gelukt? Iig wel fijn dat het wel redelijk ging!
Spannend zo'n drachtige merrie weer!

Haha ja nu er geen wedstrijden zijn wordt je toch wel wat relaxter he Melissa :P
Rijd evengoed graag buiten maar merk bij mezelf dat de 'nood' om te trainen wel wat weg is zegmaar.
Hihi fijn dat ze zo vrolijk en fanatiek was!

Jij ook al zo genoten van het buitenrijden Sanne! Top!
En wat een leuke foto's!! Die 2e is echt heel lief <3 Maar ze zijn allemaal leuk!

Afbeelding
Met Krisje rustig aan een beetje gegrondwerkt zodat ze ook wat aandacht heeft gehad en Baby bijgezet met touwtjes en toen 4 km over het harde gestapt. Mooie hersteltraining voor Baby en voor mezelf ook goed met al het eten de afgelopen tijd :P.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 22:15

Wauw Sanne wat een prachtige foto's! <3
Heerlijk dat je lekker hebt kunnen buitenrijden!

Patty lekker met beide paardjes aan de gang geweest! Heerlijk een lekker eind gelopen met Baby

mijn buitenritje werd een bakritje :+ Stalgenootje had migraine en m'n zusje heeft vrijdag verstandkies laten verwijderen dus die zag het ook nog niet zitten. Alleen lukt (nog) niet.
Heb even wat gespeeld met balkjes in de bak, ze ging fijn <3

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:34

Oh jeetje wat heb ik veel gemist! Even bijlezen!

@Melissa ik twijfel dus heel erg om een online proefje te rijden... Ik vind de sfeer rondom wedstrijden altijd heel leuk en je concurrentie zien! Maar ik had graag dit jaar de L2 uitgereden en volgend jaar M1 gestart... Maar waarschijnlijk ben ik te lui om er online 1 in te sturen haha!

@Sanne was fijn dat je weer naar buiten mag! Gaat toch vervelen dat verplicht binnen zitten als je corona hebt. en gelukkig heb je een milde variant gehad!

@Pattypaard ben nog steeds jaloers op je laadfilmpje! Moet toegeven dat het hier de laatste tijd echt goed gaat met laden! vorige keer zelfs zo goed dat ik gewoon de trailer uit kon stapen en rustig de stang erachter kon doen en Jack braaf bleef wachten. Dus misschien komt ooit de dag dat hij er ook zelf in loopt...

@Paljas wat een leuk filmpje en wat een heerlijke update!! Op naar een volledig herstel!

Heerlijke spring filmpjes Melissa!

Oeh pattypaard ik schrik van je update dat het niet goed is met Krisje! Het is zo'n geweldig paard en je doet het zo leuk met haar! Ben wel benieuwd wat het nou is.

Haha Muronia Dat zou ook iets voor mij kunnen zijn! Er achter komen nadat je klaar bent dat het met tegenlicht is alleen bij mij zou het eerder zijn dat ik klaar ben en blijk helemaal niet gefilmd te hebben@ Dat heb ik namelijk regelmatig haha!

En weer geweldige foto's Sanne!

Afgelopen vrijdag met Jack naar countrymill geweest voor zijn zadel, hij was al fiks gegroeid bij zijn schoft qua spieren! En afgelopen zondag lekker naar het bos geweest. Volgend weekend ga ik is proberen een sprongetje te maken met hem, mijn zusje gaat mee naar stal en die gaat dan even helpen. verder trainen we rustig door!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 22:57

Nouklime dat is dan inderdaad wel jammer dat je nu de L2 niet kan uitrijden. Hoeveel punten moet je nog voor de M1?
Zadel weer passend gemaakt? Wel positief dat ie zo gegroeid is!
Leuk dat je een sprongetje gaat maken!

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:48

Thanks voor de complimentjes over de foto's! Ben er ook weer heel blij mee *D

Fijn weer even naar de zadelmaker geweest Nouk! Fijn dat hij zo gegroeid is 8-)

Ik heb de gok genomen & een maand startpas gekocht om een paar online proefjes te doen. Morgen maar voor de eerste inschrijven. Ben benieuwd *D

Gewoon om eens te zien waar we staan!

Gister in de les liep ze echt megagoed, eerste keer weer na m'n quarantaine dus ik was happy!

Ze had het wel heel warm daarna _O-
Zelf hebben we alleen een buitenbak, en les was in de binnenbak, en dan met deze temperaturen... haha

Afbeelding

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:09