Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 15:55

Wat een leuke combi met deze ruiter Mirjam! Super stoer!

En wat gaat Harvey lekker! Heel leuk dat crossen

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 18:50

Sanne een mooi bericht dus van de osteo! Super!! Goed werk verricht samen dus :)

Muronia ja bij ons afgelopen jaren ook niet, alleen een kringkampioenschap.
Nu voor het eerst weer met selectiewedstrijden
Foto's zien er fijn uit! Gaan jullie binnenkort nog weer starten?

nouklime schreef:
Oei en foto's Muronia! Hoop dat je snel weer een beetje het plezier terug vind als je je rust hebt gevonden. Dit weer is natuurlijk ook niet erg fijn voor je gemoedstoestand haha! Tenminste ik ga hier niet erg lekker op. Tel af naar 21 december want daarna worden de dagen weer langer!

Ben gelukkig niet de enigste die zo denkt :+

Mirjam Kenzo ziet er fijn uit zo!

Laura Harvey weer lekker gecrosst, super dat hij alles heeft gedaan!

Kenzo springt lekker ruim Mirjam!

Ik ben zoo blij met mijn topper. Vandaag de 2e selectiewedstrijd gehad, ze vond het eerst best heel spannend maar ondanks de spanning (hield ze ook wat bij zich in de proef) toch fijn kunnen rijden, beloond met 201,5 punten en daarmee ook de 2e selectie gewonnen in een groep van 27 starts :D
De 2e proef HC gestart (de winstpunten gaan vrij hard nu :+ ) en daar 208,5 (als we niet HC hadden gereden deze ook gewonnen). Ik ben echt zo trots op d'r <3 <3

Muronia

Berichten: 19567
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 19:01

Mirjamalvaro wat gaan ze ontzettend leuk samen! En Kenzo die kan echt netjes springen zeg!

Nouklime dank je wel. Ik heb ook echt niks met winter. Mooie tijd om de zooi af te sluiten en straks in het voorjaar een nieuwe toekomst tegemoet te gaan :)

Paljaslaura klinkt eng, die bokkesprongen.. Maar gelukkig doet ie wel wat ie moet doen uiteindelijk :) . Ziet er heel netjes uit in ieder geval!

Melissa ik heb nog geen plannen om weer te gaan starten. Misschien dat het zo een keer in me opkomt, maar ik zie wel wanneer ik er zin in heb zeg maar.

Wat hebben jullie het onwijs goed gedaan zeg! Dat is de tweede selectie in de pocket. Zegt toch wel een heleboel lijkt mij, jullie zijn heel goed bezig.

Ik ben vanmiddag ook even weer met mijn vriendje en vriendinnetje bezig geweest. Flo deed het heel goed! Voor het eerst samen met mijn dochter (en dus een ander paard in de bak) gereden en daar trok hij zich niet veel van aan. Ik begon wel met heel veel spanning maar gaanderweg werd het beter en ik ben met een heel goed gevoel afgestapt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met Veronia wou ik lekker op onstpanning en buiging rijden. Ik begreep er niks van dat ze steeds onder me uit probeerde te rennen op de kleinere voltes linksom....totdat ik door kreeg dat ik haar daar per ongeluk raakte met mijn zweep steeds _O- . Zweep aan de kant geslingerd en hop daar was de ontspanning en de buiging.. Sufferd die ik ben!
Afbeelding

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 22:40

Wat een fantastische punten Melissa! Gefeliciteerd, jij gaat echt lekker!

Goed bezig met Flo!!
En herkenbaar die zweep _O-
Fijn dat het daarna wel ontspannen kon haha

Ik moet een week longeren op het harde, en ze vind het zo saai _O-
Ze zal blij zijn als we weer wat anders gaan doen denk ik haha

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 09:52

Ik kijk inderdaad uit naar de lente Mirjam haha! Hij kan ook leuk springen zo te zien!

Wel blijven zitten ondanks die gekke bokkensprongen Laura? Super knap dat hij toch gewoon alles springt!

Herkenbaar Muronia! Ik ben ook heel onhandig met een zweep!

Geweldige punten Melissa!

Ik heb gisteren mijn L1 debuut gehad. twee keer een derde plek gereden met 190,5 en 194,5 punten! Dit had ik echt niet durven dromen! 8 december gaan we weer want ik wil proberen de selecties mee te rijden voor de indoor kampioenschappen. Maar dan moet ik voor 1 Januari 2x 60% rijden op 2 locaties. 8 december zou dan meetellen en dan zou ik daarna nog een keer in Noord-holland moeten startten want gisteren reed ik mee in zuid.

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 18:03

Melissa, Ik heb kane te koop staan op het moment, maar inruil is ook een optie.
Wat een mooie punten op je proeven *\o/*

Muronia wat een heerlijke foto van veroon <3
Fijn dat bij jullie de communicatie weer wat beter gaat. Vreselijke tijd die je doormaakt.

Paljaslaura, vind het altijd leuk om het crossen te zien! Maar om het zelf te doen.... haha ben wat dat betreft wel echt een dressuur ruiter _/-\o_

Mirjam, wat doet kenzo het leuk zeg!

Nouklime, nette punten gehaald!!




Hier even een update hoe het hier gaat.
Ik heb kane te koop staan, maar ondertussen wel aan het rondkijken voor een ander leuk paardje.
Ik heb van de week 2 paarden bekeken wat helaas niets voor mij was.
Een liep wat onregelmatig en het andere paardje schoot steeds onder me vandaan, opstappen was al een drama.. Laten we maar zeggen dat we niet bepaald een goede klik hadden :j

Morgen ga ik bij een 5 jarige merrie kijken, L1+16 Kan ook leuk springen en is braaf op buitenrit.
Een Netto x vivaldi.
Als dat wat is, dan kan ik kane ook inruilen. :o Maar durf er nog niet teveel op te hopen := We gaan zien wat ons morgen brengt!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 20:51

Sanne ze wil graag weer onder het zadel dus haha

Nouklime wat een super debuut! Heel knap!!
Leuk dat je voor de kampioenschappen mee gaat rijden!
Mogen jullie bij 2x 60% al regiokampioenschap rijden? Dan zouden ze bij ons in de regio mega groepen krijgen denk ik :')

Miesje heb je al wat reacties gehad op Kane?
Paardje klinkt goed wat je morgen gaat kijken! Hopen dat de klik er is, dat zou mooi zijn! Veel succes

Ken vandaag lekker vrij. Sinds lange tijd de ander weer opgepakt. Dat was even weer een beetje finetunen maar uiteindelijk fijn kunnen rijden. Me zusje rijd haar ook nog gewoon maar door de verbouw van het huis had ik de laatste tijd wel even genoeg aan 1 paard :')

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 21:03

Ik had het al gezien op Insta Nouk, supergoed, hele mooie punten!

Miesje; spannende tijden dus! Hoop dat je binnenkort eentje vind waar je weer lekker in vertrouwen mee aan de slag kan :+:

Haha Melissa, we gaan donderdag maar eens kijken hoe graag ze weer wilt onder het zadel :P

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 21:15

Melissa, ik heb wel wat reactie's gehad en 1 kijker maar die heeft uiteindelijk voor een ander paardje gekozen.
Ik kan hem wel kwijt aan iemand, maar voor een heel laag bedrag aangezien hun hem willen uitbrengen in de sport en weer willen doorverkopen. Er lopen daar wel heel goede ruiters waar hij het wel heel erg leuk mee gaat doen, maar ik kijk eerst morgen bij de merrie voor evt inruil.

Fijn dat je uiteindelijk weer fijn hebt kunnen rijden. Druk altijd met verbouwingen enzo he..
Daarom ben ik ook wel heel erg blij dat ik voor mijn ander paardje een ontzettend lieve en leuke bijrijder heb!
Van de week kreeg ik een doos Merci van haar met een foto van mij en maury erop <3 Echt zo ontzettend blij met zo leuke goede bijrijder

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 22:05

Haha ja we mogen dan niet allemaal mee doen hoor! De beste 20 ofzo? Ik heb et weinig verstand van. Maar heb even gekeken ik moet namelijk na 8 december dan nog een keer ergens startten en voor 5 januari en eigenlijk zie ik dat niet zo heel erg zitten. Dus misschien dat ik dan niet doe en kijk ik van de zomer wel even.

@miesje misschien wil 1 van die ruiters Kane wel een maandje rijden tegen betaling en uitbrengen om er een leuker bedrag voor te krijgen? En dan niet via die stal maar voor jou tegen betaling. Hoop dat de merrie waar je gaat kijken wat voor je is!

Thanks Sanne! Ik had het echt niet verwacht. Want eerlijk ik vind het echt nog wel te onrustig. Maar gelukkig stond dat ook wel op mijn protocol dat mijn aanleuning nog onrustig was.

Muronia

Berichten: 19567
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:52

Miesje en, hoe was de merrie??

Sanne ja saai wel, maar straks weer met een mooi soepel beestje aan het werk.

Jeutje nouklime, knappe punten. Gefeliciteerd!!

Melissa, herkenbaar dat je soms gewoon niet aan 2 paarden toekomt. Wel fijn dat je zusje ermee aan het werk is.

Wij hebben vandaag lekker gespeeld samen :)

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 21:46

ik reageer even kort hoor, maar wilde jullie toch even op de hoogte houden.
De merrie was echt heel erg leuk en lief. Kijkt niet zomaar ergens van op en na even zoeken naar elkaar toe hebben we uiteindelijk heerlijk kunnen rijden!! Dus.... Zoals het nu lijkt ga ik haar wel kopen denk ik! *\o/*

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:10

Miesje groot gelijk dat je eerst gaat kijken of de inruil een optie is. Voor weinig kun je m altijd nog wegdoen inderdaad

Nouklime ah op die manier! Maar als ze kijken naar de beste 20, en iedereen start op een andere locatie dan krijg je toch nog niet echt een eerlijk vergelijk?
Opzich wel leuk om een poging te doen!

Heerlijk Muronia, lekker even wat anders!!

Miesje wat super dat het zo goed ging met de merrie! Ga je nog een keer weer proefrijden?

Ken vandaag weer even gereden, ze ging fijn :D
Zijn vooral bezig met kleine stukjes schakelen, ze wordt daar zo lekker fanatiek van :')

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:26

Jaa ga nog wel een keer heen inderdaad, maar mijn gevoel is hier zo goed bij dat ik vrijwel zeker ben dat het goed gaat komen :o

Plaats nog even geen foto's op bokt hoor aangezien alles nog niet rond is en de foto's niet van mij zijn. Maar mocht er iemand interesse hebben moet je maar even berichtje sturen :D

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 19:25

Yeah Muronia lekker spelen!

Spannend Miesje! Het is je gegund!!!
Ik ben heel benieuwd naar haar!

Hier vandaag weer gereden na de behandeling en ze was lief! En lekker soepel ook! Dus ben weer tevreden *D

:+:
Afbeelding

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:19

Waah gaaf!

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 23:50

Zijn echt prachtige foto's geworden Sanne.

Hier paar dagen geen training ivm te natte bak. Maar vandaag weer op Eli geklommen.
Afbeelding

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 10:33

@Muronia ziet er leuk uit dat springen! moet ik ook echt binnenkort gaan doen.

@Melissa ik snap er zelf erg weinig van hoor haha! Maar als je 2x in jou regio start boven een x aantal punten halt dan schijn je sowieso mee te mogen doen. Als we zondag een beetje leuk rondsturen hoop ik mij kunnen te selecteren maar geen druk want het is geen moetje.

Oh Sanne wat een geweldige foto weer! Die groene jurk kleurt echt perfect bij de hele omgeving!

Ja he Mirjam er was opeens echt mega veel water gevallen!

Gisteren waren bij ons op de vereniging de uitreiking van de clubkampioen. Helaas stond ik tot 2 weekenden geleden eerste maar heeft iemand mij nog net op de valreep verslagen en hebben wij een tweede plek gehaald! Mega trots!

Ook ben ik vorige week ontslagen op mijn werk dus ik heb nu alle tijd om met daglicht te gaan rijden en zal is kijken of iemand binnenkort even wilt komen filmen ofzo.

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 18:14

Hee Mirjam ik kwam je tegen bij Team by Jill! Leuk! Ik vind het superleerzaam, ze legt heel fijn uit.

Hier houd de teameigenaar de bak echt belachelijk goed dus ik heb nog geen plasje in de bak gehad:+

Gefeliciteerd Nouk! 2e is een mooie plaats!

Balen van je werk wel :(:)

Ik heb een jaaroverzichten van ons gemaakt! Iemand anders ook?

[EJL-ITP] Een jaar met Nova: prinses, diva & vriendinnetje
Afbeelding

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 18:17

Sanne, ja hoorde daar goede verhalen over dus toch maar eens lid geworden. Heb er veel aan moet ik zeggen! Zowel met Sterre als Eliana mooie vooruitgang ook al ben ik nog maar net lid.

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 17:27

Even een ego postje!!

Kane is vandaag naar zijn nieuwe plekje gegaan. En morgenochtend komt mijn nieuwe merrie!! *\o/* <3

xSannee

Berichten: 4350
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 17:38

Yes Miesje! Spannend!!! *\o/*

Hoe heet je nieuwe aanwinst? Ben benieuwd naar een foto morgen!

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 21:14

Ze heet jackie Daniel's haha.
Ik zal morgen foto's plaatsen als ze er is!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 22:25

Wauw Sanne wat een ontzettend gave foto <3
Super dat ze weer lief was met rijden!

Hier was de bak inderdaad ook goed nat afgelopen donderdag/vrijdag, wat een water
Scheelt dat hij hier altijd wel weer heel snel droog is

Nouklime zou leuk als jullie je plaatsen!
Oh wat rot van je werk zeg.. Totaal onverwachts?
Gefeliciteerd met jullie 2e plaats, top!!

Hier geen jaar overzicht, wel heel erg leuk maar helaas op moment geen tijd voor
Misschien als ik straks nog wat vrij heb rond de feestdagen

Miesje wat fijn dat je de koop hebt rond gekregen! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe topper, het is je gegund!!

Ken had afgelopen weekend speelweekend, zaterdag een buitenritje en zondag springen met zusje. Beide vind ze zo ontzettend leuk om te doen :)
Vandaag weer mee naar de clubes en ze was zwarte piet proof :+
Mevrouw vond het totaal niet eng, brutaal erop af en kijken of je een jutezak kunt eten :+
Daarintegen waren hindernispalen in de hoek van de bak wel heel vreemd, (hoor je natuurlijk ook tussendoor te gaan met balken er tussen :') )
Verder liep ze heerlijk :)

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 10:11

Haha zal je altijd zien he Melissa dat zoiets normaals als hindernis palen spannend zijn maar zwarte piet doodnormaal! Ja kwam vrij onverwachts dat ik werd ontslagen. Maar ik heb er zin in om is rustig te gaan nadenken wat ik wil en een time out te hebben in mijn gehaatse leven.

Wat leuk voor je miesje! Ik ben nieuwsgierig naar de foto's!