HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SEBO
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 22:20

Twiggy2008 schreef:
Mijn dochter en mijn paarden komen alledrie op de eerste plaats ;-). Mijn vriend zijn eigen kinderen (al zijn die ouder dan mijn dochter van 11) staan bij hem op de eerste plaats (en dan heeft hij nog een eigen drukke zaak). Maar we houden zielsveel van elkaar en maken tussendoor tijd (of samen met de kids of hij gaat mee naar mijn paarden). Zorg dat je ook je eigen ding hebt in je leven.... en geef elkaar wat ruimte...


Dat is goed! ;-)

Ja voila zo moet het ook vind ik, je moet gewoon tijd maken voor elkaar & natuurlijk toegevingen doen..

Dat is natuurlijk ook waar dat je een eigen ding moet hebben in je leven..

Wat bedoel je specifiek met "Ruimte"? :-)

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 22:25

Hmm, ik denk dat jij het goed genoeg probeert zo en genoeg geeft. Alleen van haar kant komt het zo niet terug. Ik zou eens een goed gesprek aangaan met haar of ze eigenlijk nog wel een relatie wil hebben, want zo klinkt het niet.

Ik heb zelf twee mini-shetlanders en een vriend, de ene shet was er al jaren voor mijn vriend en de tweede is er na mijn vriend bijgekomen. Als hij hier is, doet hij gewoon gezellig mee met verzorgen en voeren en gaat mee te wandelen of mennen. Als ik daar ben, ben ik daar met een gerust hart, want ik weet dat mijn paarden ook wel zonder mij worden verzorgd door mijn ouders. Ik heb zelfs al 1 keer bijna 6 weken van huis geweest. Ook ik ben zoals ik het zelf noem "een halve autist", ik heb Asperger (niet aangetoond trouwens) en vermoed zelf ook dat ik ADD heb. Ik doe een boel dingen half daardoor en maak niet vaak iets helemaal af. Ik doe ook heel spontaan dingen.

Maar voor jou is een goed gesprek met haar het beste.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 22:35

Maat, luister. Een vrouw en een paard is een band waar wij mannen nooit tussen kunnen komen. Je vind stro in je bed, paardenhaar in de wasmachine, bitten in de vaatwasser en borstels in de badkamer. We moeten ermee leren leven dat het paard altijd op nummer 1 zal staan, mede doordat het paard zijn/haar dagelijkse verzorging nodig heeft en afhankelijk is van ons als mens (in het geval van een gedomesticeerd paard dan).

Ik ben zelf professioneel autist en weet hoe sterk de band kan worden tussen mens en paard, maar dat is niks om je druk om te maken. Autisme is een schitterende gave die je goed naar je eigen voordeel kan gebruiken.

Conclusie,
Zorg dat je je vriendin steunt en toon begrip. Geef wel duidelijk aan dat ook jij behoefte hebt aan je dosis aandacht. Op het moment dat zij zich gesteund voelt, zal ze hier meer begrip voor op kunnen brengen.

Succes ermee!

Anoniem

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 22:58

Top leliev :j

AustriaTrick

Berichten: 2300
Geregistreerd: 21-11-08

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:08

Tsjah, paard staat bij mij ook op nr 1, mijn vriend heeft daar nooit om gezeurd. Ondanks dat ik zielveel van hem houdt betekend het niet dat ik mijn andere8 0% van mijn leven op ga geven, als hij het mij niet gunt dan weet ik ook genoeg. Tuurlijk maak je wel tijd voor elkaar, en het klinkt idd alsof ze misschien niet zo lekker in haar vel zit, vind ze je niet te plakkerig?

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:11

Even van een andere kant,
Vind zij jou nog wel leuk? Ik merk aan mezelf dat ik weg vlucht voor iemand als ik hem of haar niet meer leuk vind.
Door bijv veel op stal te zijn. Ik heb zelf ook een vorm van autisme. Dus herken het oneerlijk verdelen wel.

Je hebt het haar nu wel duidelijk gemaakt. Maar ze lijkt er niks mee te willen doen. Misschien moet je dan maar bedenken of je zo door wil gaan. Je kan nog zo veel van iemand houden maar als je er ongelukkig van word is stoppen beter.

Je zou natuurlijk van de week met haar een planning kunnen maken of iets. Ze heeft ws net als zo veel mensen met autisme structuur en regelmaat nodig.
Misschien kun je vanuit die planning samen tot een conclusie kunnen komen om elkaar meer te zien.
Je zou ook s avonds even af kunnen spreken en in het weekend een hele dag.
Je zou zoiets kunnen proberen af te spreken.

liedjuh2

Berichten: 2442
Geregistreerd: 18-01-10
Woonplaats: Waar mijn huisje is....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:12

Mijn paard is ook nr.1 daar moet ik iedere dag heen, dus ga ik daar ook heen.
Hij kan niet voor zichzelf zorgen, dus doe ik dat voor hem. Met alle liefde natuurlijk!

Ik probeer wel tijd te verdelen maar als ik eerlijk ben, gaat er meer tijd naar mijn paard door de week heen genomen dan naar mijn vriend. De tijd die we samen doorbrengen daar integen, is wel helemaal voor ons en dingen die wij beide leuk vinden. Zo hebben wij ons leven ingericht. Hij weet ook dondersgoed dat als wij wat hebben afgesproken en er is iets met mijn paard dat dat toch echt voor gaat. Hij heeft het leren accepteren. Paard was er voor hem en is afhankelijk van mij, dus staat voor altijd op nr. 1! Gelukkig begrijpt hij het heel goed, en gaat ook wel eens mee naar mijn monster.

Dat het paard op nr. 1 staat is niet zo erg, maar dan moet de tijd die jullie samen doorbrengen toch wel echt met elkaar doorbrengen zijn en niet dat ze alleen maar vermoeid is en niks wilt. Daar kun je imo wel een gesprek over voeren met haar. Eerlijk je gevoel op tafel gooien.

troi
Berichten: 17028
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 10:33

Ik verbaas me er eigenlijk over hoeveel mensen dit normaal vinden.
Als je een dier helemaal zelf in verzorging hebt dan moet je daar natuurlijk tijd in steken. Dat is bij bijv een hond niet anders. Maar dit is een volledig verzorgt lease paard. Daar ga je heen, borstelt even, zadel erop en rijden, naverzorgen en klaar. Dat is echt met een uur of 2 wel klaar. En elke dag hoef je er ook echt niet heen.

Maar, blijkbaar is deze dame zo. TS moet denk ik kiezen of hij een relatie op deze manier voldoende vind of niet. Mensen verander je zomaar niet.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 10:57

Ik denk inderdaad dat doordeweeks 2,5 á 3 uur heel normaal is. In het weekend ben ik er wel langer, gewoon omdat het gezellig is! Maar niet noodzakelijk, dus zijn er andere sociale activiteiten dan is het uiteraard niet zo dat paard en op stal zijn, dan voor gaat.

maaikemuis
Berichten: 5296
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 11:13

Ik vind het bijna schokkend dat het merendeel van de dames een paard plaatsen voor hun partner 8)7 .

Dat een ieder zijn eigen hobby's en dingen moet hebben, daar kan ik alleen maar voor zijn. Maar je moet in een relatie naar mijn idee je ook bekommeren om de gevoelens en gedachten van de ander. Je moet rekening houden met ook iemand anders zijn wensen. Dus dat een paard belangrijk is, daar kan ik in komen. Maar dat de andere persoon zich in allerlei bochten moet wringen, zich alleen voelt en er geen communicatie mogelijk is doordat er heel egoïstisch alleen aan de eigen wensen (het verzorgen van een paard) wordt gedacht, nee, zo belangrijk kan het niet zijn in mijn ogen. Of wel, maar dan is de partner niet belangrijk en doe je er goed aan om alleen verder te gaan.

TS, eigenlijk is het niet alleen een vraag voor haar, maar ook voor jou. Jij vraagt je af of jij belangrijk genoeg bent voor haar zodat zij ook naar jouw gevoelens en behoeften kan kijken. Voor jou de vraag andersom. Word jij gelukkig in de huidige situatie waarin jouw gevoelens en behoeften niet of nauwelijks erkent worden ten faveure van een paard?

Hoeveel ik ook van beesten houdt. Als mijn partner zich zo op zou stellen, of het nu een paard, hond of auto zou zijn, dan ging ik op zoek naar iemand waar beter mee op 1 lijn zou liggen.

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 11:20

Mijn vriend en ik zijn gemiddeld 2/3 keer per maand bij elkaar omdat we het beide druk hebben. Ts je vriendin heeft het ook druk en houd waarschijnlijk echt heel veel van je. Ik vind zelf als je zo veel bij elkaar bent (zeker in het begin) je snel zat van elkaar kan worden en je meer bij elkaar bent om veel bij elkaar te zijn dan omdat je echt nu bij haar wilt zijn.
Als de dagen dat je bij je vriendin bent goed voelen zal het vanzelf wel meer worden.

Jolandaa_

Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 14:31

Allereerst snap ik niet wat de 'autisme' aan toevoeging is in dit verhaal.

Daarnaast, zo véél uur aan een lease paard? Beetje vreemd. Wil ze wel bij je zijn? Ontvlucht ze je niet?

bij mij stond een paard nooit op 1, maar ik ging voor een relatie ook geen paardenactiviteiten afzeggen of 't moet belangrijk zijn.

Ik vind dit een beetje vreemd verhaal. Hoeft ze niet te werken of naar school als ze zo veel tijd aan een paard spendeerd?

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 15:27

Jolandaa_ schreef:
Allereerst snap ik niet wat de 'autisme' aan toevoeging is in dit verhaal.

Daarnaast, zo véél uur aan een lease paard? Beetje vreemd. Wil ze wel bij je zijn? Ontvlucht ze je niet?

bij mij stond een paard nooit op 1, maar ik ging voor een relatie ook geen paardenactiviteiten afzeggen of 't moet belangrijk zijn.

Ik vind dit een beetje vreemd verhaal. Hoeft ze niet te werken of naar school als ze zo veel tijd aan een paard spendeerd?


Ik ben ook een professioneel autist :P (heb Asperger en ADHD). Wat meespeelt is dat mensen met autisme vaak een soort obsessie hebben, soms een wat vreemdere, soms 'normale', als paarden. En door die obsessie kan iemand de rest om zich heen niet meer zien, vergeten. En door minder inlevingsvermogen hebben ze dat niet altijd door.

Zoals TS zijn vriendin beschrijft, klinkt het niet meer helemaal gezond. Dagelijks een paar uur naar je paard, helemaal prima, normaal. Dagelijks hele dagen bij je paard zijn en je vriend en familie vergeten is problematisch.

Ik denk dat beide consessies moeten doen. Ik spreek ook niet af met m'n vriend of pas de afspraak met hem aan op de dageb dat ik naar m'n verzorgpaarden ga. Ik zie vriendlief ook meestal maar 1x per week omdat we het beide druk hebben, maar dat is niet omdat ik hele dagen bij paarden ben.

Yunaa

Berichten: 2725
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: De Veluwe

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 17:44

Ik zou ook maar eens om tafel gaan zitten en vragen hoe zij jullie relatie ziet. Ik heb dan wel totaal geen ervaring met autisme, maar ik vind dat zoiets geen excuus moet zijn om zo aan je paarden te blijven plakken en je vriend van je af te duwen. Een 'obsessie' OK, dat hoort bij iemand met een autisme. Maar daarbij kan ze toch wel haar tijd goed verdelen?

Voor mij persoonlijk, hoe veel ik ook van iemand houd, zou dat een reden zijn om alleen verder te gaan. In een relatie wil je niet dat je op 'plaats twee' komt te staan. Je wil je leven zo veel mogelijk aanpassen aan de ander. Als dat alleen maar eenrichtingsverkeer is, zou ik achter mijn oren krabben of dit is wat je (nu) al wilt. Hoe moet dat later gaan met werken, paarden en jou daarbij?

Succes!

tandlozemum

Berichten: 297
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Breda

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 18:17

Je klinkt als een hele lieve jongen die veel om haar geeft.

Ik vind het fijn om te horen dat jou vriendin zich gelukkig voelt en heel blij is met haar (lease) paard. Dat gun jij haar ook neem ik aan?

Kan je niet een keer per week mee? Kan je foto's maken als ze bezig is. Ze kan jou leren poetsen etc.
Mocht ze dit niet willen, misschien moet je haar dan gewoon verassen en er heen gaan als ze er is? Kan me niet voorstellen dat ze dat niet leuk vindt.

Hoeveel uur per dag is ze daar? Kan je niet ervoor of erna afspreken?

Ik zal er niet te veel over blijven 'zeuren' tegen haar want de kans dat ze het beu is en het over is zit er dan wel in. Ik denk dat er weinig paardenmeisjes zijn die hun vriend voor hun paard zetten. De paarden zijn afhankelijk van ons, het vriendje niet.

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:04

Wat lastig zeg!
Mijn advies is om morgen met haar te praten, en haar dan te vragen of ze nog wel verder wil met jullie relatie

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 19:28

Ik heb geen autisme maar mijn dieren en het paardrijden staan op nummer 1.
Als ik vriend heb, moet die dat accepteren en het zou leuk zijn als we deze hobby kunnen delen.

Misschien kun je zelf naar stal gaan, neemt een paar wortels mee voor paard en een lekkere lunch voor jullie.
En als ze niet van verassingen houd, zeg dan maar: wen er maar vast aan, want ik mis je enorm, dat kan ik niet 11 maanden aan.

Jolandaa_

Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 00:13

EskeGirl schreef:
Jolandaa_ schreef:
Allereerst snap ik niet wat de 'autisme' aan toevoeging is in dit verhaal.

Daarnaast, zo véél uur aan een lease paard? Beetje vreemd. Wil ze wel bij je zijn? Ontvlucht ze je niet?

bij mij stond een paard nooit op 1, maar ik ging voor een relatie ook geen paardenactiviteiten afzeggen of 't moet belangrijk zijn.

Ik vind dit een beetje vreemd verhaal. Hoeft ze niet te werken of naar school als ze zo veel tijd aan een paard spendeerd?


Ik ben ook een professioneel autist :P (heb Asperger en ADHD). Wat meespeelt is dat mensen met autisme vaak een soort obsessie hebben, soms een wat vreemdere, soms 'normale', als paarden. En door die obsessie kan iemand de rest om zich heen niet meer zien, vergeten. En door minder inlevingsvermogen hebben ze dat niet altijd door.

Zoals TS zijn vriendin beschrijft, klinkt het niet meer helemaal gezond. Dagelijks een paar uur naar je paard, helemaal prima, normaal. Dagelijks hele dagen bij je paard zijn en je vriend en familie vergeten is problematisch.

Ik denk dat beide consessies moeten doen. Ik spreek ook niet af met m'n vriend of pas de afspraak met hem aan op de dageb dat ik naar m'n verzorgpaarden ga. Ik zie vriendlief ook meestal maar 1x per week omdat we het beide druk hebben, maar dat is niet omdat ik hele dagen bij paarden ben.


Bedankt voor je fijne uitleg. Heb ik veel aan gehad :) ik neem mijn woorden terug. Vergeet jezelf niet ts, ook jij hebt aandacht en liefde nodig.. vind een middenweg of maak die.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 00:22

Geen dank :)

Het is lastig, zeker als je beide autisme hebt. Denk dat je vriendin veel geluk met jou heeft, TS. Je klinkt als een lieve jongen die veel om haar geeft.

Nagini
Berichten: 11283
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 01:16

Goof schreef:
mrie schreef:
Je komt ook op de tweede plaats. Dat komen alle vriendjes van meiden met een paard. .


Hier ben ik het totaal niet mee eens.
Leuk dat iemand een hobby heeft en zeer fanatiek is, super zelfs, fijn als mensen een passie hebben, maar er is ook meer in het leven.
Als je kiest voor een relatie zul je daar ook in moeten investeren, zo werkt dat nou eenmaal, relaties komen niet vanzelf en maar simpelweg verwachten van een ander dat hij maar genoegen neemt met een 2e plek vind ik persoonlijk echt bizar. Ik vind de vraag van TS dan ook zeer terecht.

TS; komt het contact op de zondag ook van haar kant of ben jij de enige die erin wil investeren?


Goh eindelijk iemand die mijn mening deelt.
Als dit wen topic qas geweest van een meid met een vriend die 6 dagen lang geen tijd voor haar maakte omdat hij op de voetbalclub zat of weet ik wat voor een mannending dan was alles mis met hem.

Omdat het nu een paard is kan het niet. Daaag. Je kan ook 2 dagen per week alleen ff voeren en dan naar huis gaan. Of je gaat een uurtje en zo houd je tijd over om met elkaat te spenderen. Dat heb je over voor elkaar.

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 02:48

Heeeeeeee getsie TS, wat moet dat een vervelend gevoel zijn om de nummer 2 te zijn! :n
Maar wat fijn dat jullie hier al wel een gesprek over gehad hebben. Ik vind het echt heel fijn dat jullie hier over kunnen praten, dat alleen is soms al uitdaging genoeg.

Waarom vinden meiden paarden belangrijker? Tsjaa, een paard heeft haar nodig voor eten en verzorging en is daardoor afhankelijk van haar. Jij daarentegen overleeft zonder haar (ook al voelt dat misschien niet altijd zo). Daarom alleen kan het zijn dat jouw vriendin soms voor het paard kiest, het paard heeft haar op dat gebied harder nodig. Jij hebt thuis eten,een dak, een bed etc. het paard heeft haar daarvoor nodig. Daarnaast zijn paarden heel eerlijke dieren die goed het gedrag spiegelen. Een paard zal anders reageren wanneer je verdrietig bent dan wanneer je vrolijk bent :j en misschien kan zij daar haar "verhaal" kwijt. Wie weet geven die vaste dagen haar alleen houvast/stabiliteit. En ik bedoel maar, paarden zijn gewoon tof _O-

Zoals je verteld houden jullie vast aan een planning en zie jij haar 1x in de week? kan jij voorstellen om op een andere dag met haar mee te gaan vast naar stal? dat jullie daar samen alles doen? dat geeft stabiliteit, iets vasts en dat zorgt voor rust (voor beiden) &jullie zien elkaar :j

Wat heel belangrijk is dat jij jouw gevoelens aan haar uitlegt, dat het jou bijvoorbeeld kwetst dat jij op nummer twee staat, dat je het begrijpt maar het je verdrietig (?) maakt en dat jij hiermee zit. Wat doet dit probleem met jou? (je hebt inmiddels zelfs de kennis van een paardenforum erbij gehaald, potvandriedubbeltjes)

anjali
Berichten: 15185
Geregistreerd: 25-07-15

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 18:50

Als jij verder de enige man in haar leven bent,dan is het toch goed.Je kunt beter je vriendin moeten delen met een paard,dan dat ze steeds zou uitgaan en met andere mannen omgaan.Alsje een paard hebt dan kost dat echt heel veel tijd en energie en heb je in elk geval geen tijd meer voor nog andere mannen dan je eigen vriend,die dan trouwens soms inderdaad wel aandacht te kort kan komen,zoals ik in jouw geval ook wel vind.Ze moet je wel af en toe meenemen naar de stal.

maaikemuis
Berichten: 5296
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:00

Nee, je moet tijd vrijmaken voor elkaar, wederkerig. Of je hobby nu paarden, auto's, honden, gitaren of andere vrouwen is. Dus TS geeft vriendin de ruimte voor dat paard en de vriendin maakt tijd vrij voor TS. Kan de vriendin dat niet, dan is het aan TS om te kiezen wat hij wil met de relatie.

(Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een gezelliger persoon)

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:07

maaikemuis schreef:
Nee, je moet tijd vrijmaken voor elkaar, wederkerig. Of je hobby nu paarden, auto's, honden, gitaren of andere vrouwen is. Dus TS geeft vriendin de ruimte voor dat paard en de vriendin maakt tijd vrij voor TS. Kan de vriendin dat niet, dan is het aan TS om te kiezen wat hij wil met de relatie.

(Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een gezelliger persoon)

Ik vind dan weer dat je je partner niet mag binden of verplichten tot iets. Zeker niet op je 18e (20 jaar later bij mij ook nog niet maar ik ben dan ook erg vrijheidslievend en zou een man als TS verstikkend vinden).
Dus het is zaak om iemand te zoeken die bij je past, ook op dat vlak. Er zijn ook meisjes die graag met TS veel samen willen zijn, en laat het meisje een vrijbuiter zoeken die net als zij graag een eigen leven heeft.

maaikemuis
Berichten: 5296
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: HELP!! Mijn vriendin kiest paard boven mij! (vaste vriend) W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:13

Laat dit dan alleen net het punt zijn dat ik vind dat de vriendin van TS nu net datgene doet. Zij is de dwingende imo. Paard voor alles, iets wat ik veel zie bij mensen met paarden en wat ik persoonlijk (als paardenliefhebber notabene) niet kan begrijpen.

Mijn paard vermaakte zich prima een dagje zonder mij op de wei. Kon mij zelfs niet aan het idee onttrekken dat hij mijn relatie wel vond welgevallen en niet omdat kerel af en toe met wortels aan kwam zetten.