Met twee op één paard

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blacky94

Berichten: 3509
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:36

Aibelle schreef:
Blacky94 schreef:
Ligt er aan wat je er mee gaat doen denk ik..
Ik ben met mijn verzorgpaard wel eens door de McDrive gegaan met een vriendin. Zij is om de hoek opgestapt en daar later ook weer afgestapt dus alles bij elkaar misschien 50-100 meter en max 5 minuten ofzo. Alleen stap.
Ook heb ik wel eens samen met de eigenaresse van mijn verzorgpaard met z'n 2en op het paard gezeten, onderweg naar de rijn denk 15 minuten ofzo en dat ook weer terug. Ook alleen stap :)
Op zich kan het denk ik wel een keer zolang je t maar niet te lang en niet te vaak doet.. ;)


Door de McDrive? Zeiden ze daar niks raars van? :p Ben het ook eens van plan om te doen, maar ben bang dat ze me weg zullen sturen :)

Twee mensen op een paard ligt aan de omstandigheden. Als het voor 5 minuutjes is voor bijv. een fotoshoot kan het geen kwaad. Maar hele ritten kun je natuurlijk niet gaan maken.

Ik werkte daar toen nog en heb t toen dag of ochtend van te voren voor de zekerheid nog even aan een van mn managers nagevraagd. Die vond het geen probleem. Stonden ze die middag dat paard met een vork worteltjes te voeren :')
Echter ook een keer onaangekondigd langs gekomen. Voor degene die t zo ''zielugh'' vinden, toen wel gewoon met twee paarden _/-\o_

Bij ons deden ze daar toen niet zo moeilijk over. Wegens omstandigheden ben ik weggegaan maar voor personeel is t hier iig kwa regels redelijk aangescherpt. Of ik het nu nog een keer zou mogen doen weet ik niet, maar heb hier ook wel eens verhalen gelezen van mensen die idd weggestuurd werden bij de mac. Denkt dat het er gewoon aan ligt wie je voor je hebt ;)

Ooh, en lopend door de McDrive mag niet :+ Niet voor 10/11 uur 's avonds in ieder geval.

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Re: Met twee op één paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 02:59

Achja, ik heb lang geleden een uur lang met twee vriendinnen op een grote shire rondgereden (ook gedraafd).
Wij waren nog geen 9 negen jaar oud en wogen bijelkaar zo'n 80kg gok ik. We reden zonder zadel en kwamen nog niet verder dan halverwege de rug :+ Ik vond dit prima gaan.
Maar het ligt aan het paard en de ruiters in kwestie, niet ierder paard kan het aan en niet iedere ruiter is er 'geschikt voor'.

xxcherylx
Berichten: 108
Geregistreerd: 16-10-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 06:35

Het licht er denk ik aan wat je gaat doen