Harmonie in chaos vinden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neon

Berichten: 4964
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 21:30

Kijk hem eens trots kijken naar joyke :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 58087
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 21:53

Neon schreef:
Kijk hem eens trots kijken naar joyke :D

Schattig hé :+:


Muga schreef:
Zo lijkt joy toch al aardig aan de maat!
Heerlijk zo'n toegankelijk veulen! Zo vaak ziet hij je man niet volgens mij.

Fijn dat reve weer vertrouwd voelde! Ze loopt er lekker bij op het filmpje!

Nee is nu toch weer een paar maanden geleden denk ik. Vigo kwam Iig niet binnen een straal van 10m. _O-


pien_2010 schreef:
Mooi span samen.

Mijn knappe kerels :+:

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 22:20

Vigo moet misschien gewoon niets van mannen hebben. :+

Joy lijkt inderdaad niet bepaald een kleintje naast je man. := Of jou man is kleiner dan ik in gedachten had. :P

Ayasha
Blogger

Berichten: 58087
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 23:27

petraaken schreef:
Vigo moet misschien gewoon niets van mannen hebben. :+

Joy lijkt inderdaad niet bepaald een kleintje naast je man. := Of jou man is kleiner dan ik in gedachten had. :P

Mijn man is 1.79m ongeveer. Niet super groot maar dus ook niet klein.

Vigo moet niet veel van mensen hebben in het algemeen geloof ik. Ik kan hem aaien en vast pakken maar N stuurt regelmatig dat ze die k*tknol weer niet te pakken kreeg. _O- maar hij is sowieso niet heel mensgericht. Terwijl Joy blijft knuffelen gaat Vigo nadat hij gedag gezegd heeft grazen. Nu is mijn man vrij ‘bruut’ kwa uiterlijk en je zag Vigo daar extreem op reageren. Als mijn man ‘te snel beweegt’ dan zag je hem terug deinzen. Het mooie is dat ik een paar seconden voor hij bewoog kon zeggen wat ie ging doen. :+ Hij laat zich dus wel goed lezen. Maar het is wel een paard ‘dat je moet willen’ vrees ik....

Anoniem

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 00:30

Ahh, die kerels van je zijn inderdaad echt schattig samen <3 Joy lijkt ook echt veel op Rêve, he! Niet alleen qua kleur, maar ook wat andere trekjes. Ze heeft goed haar best gedaan :j

Mooi hoe je Vigo zo kunt lezen. En Joy ziet er goed uit; goede keuze geweest om hem hierheen te verhuizen!

Riviera87
Berichten: 433
Geregistreerd: 05-05-20

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 12:10

Goede match ook samen :D. A je woonplaats is wat te ver voor de fysio die ik ken, die woont boven Antwerpen. Maar in Velm zit een hele goede praktijk voor dierfysio. Wellicht is dat wel te doen kwa afstand.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58087
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-22 14:40

culaccino schreef:
Ahh, die kerels van je zijn inderdaad echt schattig samen <3 Joy lijkt ook echt veel op Rêve, he! Niet alleen qua kleur, maar ook wat andere trekjes. Ze heeft goed haar best gedaan :j

Mooi hoe je Vigo zo kunt lezen. En Joy ziet er goed uit; goede keuze geweest om hem hierheen te verhuizen!

:j Hij voelt zich echt veel en veel beter in deze situatie. :+: Ben ook blij dat mijn man mee was omdat we nu even fatsoenlijk konden kijken of hij zijn twee ballen heeft. Eentje kon ik voelen maar 2 vond ik niet. Manlief zei dat ik te voorzichtig was. :+
Ja het lijkt me een vrij gevoelig deel. _O- _O- Maar mijn man voelde ze meteen allebei dus da's positief.

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 15:22

Wat schattig die 2 samen zeg <3

Maflinger_S
Berichten: 12180
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 17:33

Hahaha, geweldig. Samen op ballenjacht en gelukkig alles kunnen vinden. Altijd fijn.

Je man en Joy zijn leuk samen.

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat als mensen die jou en je man niet zo goed kennen jullie samen op straat tegenkomen wel een beetje bedenkelijk kijken. Jullie zien er samen als stel best een beetje intimiderend uit.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 17:57

Ik vind het lachen,ballen zoeken,peuk in z'n mond.

Loez vind hun schattig en vervolgens maflinger intimiderend. ( Niks persoonlijk dames, het is puur ff als voorbeeld) ;)

Ooit eens een bestelling afgeleverd bij een staalfabriek en ik werd opgewacht door een Hell's angels "meneer"

Doodskop op z'n borst,partij ringen overal doorheen,beer van een vent maar och wat een lieverd.

Redt puppies uit het water maar als hij erachter komt wie het heeft gedaan dan maak je de iets wat intimiderende kant mee, als het daarbij blijft :o


Die honden foto is ook geweldig, volgens mij is pup geaccepteerd of heeft hij zich er gewoon tussen gedrukt?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58087
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-22 18:51

Maflinger_S schreef:
Hahaha, geweldig. Samen op ballenjacht en gelukkig alles kunnen vinden. Altijd fijn.

Je man en Joy zijn leuk samen.

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat als mensen die jou en je man niet zo goed kennen jullie samen op straat tegenkomen wel een beetje bedenkelijk kijken. Jullie zien er samen als stel best een beetje intimiderend uit.

_O- ik heb een klophengst gehad (de rooie) dus was er bang voor, daarom dat mijn man ook even checkte. _O-

Zien we er echt intimiderend uit? Van mijn man snap ik het. Ik hoor regelmatig dat mensen wel eens vrezen dat mijn man mij domineert. :+
Ik ‘word’ pas intimiderend vaak wanneer ze me in situaties duwen zoals met Joy toen. Toen heeft mijn man me echt bij haar weg gehouden en niet om mij te beschermen. :o Voor we goed en wel geparkeerd waren ging dat van ‘ga jij Joy maar halen.’ _O- Maar zo kom ik niet zo heel intimiderend over toch?


Daan13 schreef:
Ik vind het lachen,ballen zoeken,peuk in z'n mond.

Loez vind hun schattig en vervolgens maflinger intimiderend. ( Niks persoonlijk dames, het is puur ff als voorbeeld) ;)

Ooit eens een bestelling afgeleverd bij een staalfabriek en ik werd opgewacht door een Hell's angels "meneer"

Doodskop op z'n borst,partij ringen overal doorheen,beer van een vent maar och wat een lieverd.

Redt puppies uit het water maar als hij erachter komt wie het heeft gedaan dan maak je de iets wat intimiderende kant mee, als het daarbij blijft :o


Die honden foto is ook geweldig, volgens mij is pup geaccepteerd of heeft hij zich er gewoon tussen gedrukt?



_O- Die peuk vind ik vreselijk. Als hij thuis de stal binnen komt moet ie uit. Geen sigaretten op stal. Mijn schoonvader is nog meer type ‘biker’ inclusief lange haren in een staart, leren vestje altijd aan, oorringen, echt stereotype biker. _O-

Wilde Joy zien maar rookt ook. Dus hij wil binnen komen en ik zeg ‘sigaret uit.’ En hij kijkt van mij naar mijn man (die wijselijk niks zei) dus ik zeg ‘nee, niet naar uwe zoon kijken, dit is mijn domein, sigaret uit of omdraaien.’

Sigaret werd braaf gedoofd. Er werd nog een blik naar mijn man geworpen die alleen maar zei ‘ze heeft gelijk pa en daarbij heeft ze hier even veel te zeggen als ik dus ge moet inderdaad niet naar mij kijken.’ (Zijn vader is nogal van het ‘zich niks laten zeggen van vrouwen.’ )

Ik heb graag met hels angels enz te doen. Klinkt tegenstrijdig. Maar je weet wat je aan ze hebt en zolang je je niet moeit met club zaken kan je geen fijnere mensen hebben. Net zoals ik het liefst omringd ben door ‘tattoo volk’ en dan dus écht tattoo volk. Niet ‘ik heb een neuspiercing en een infinity op mijn pols maar al de rest vind ik lelijk. ’ maar de groep die een passie heeft voor body modifications, voor de kunst, de groep die werkelijk zonder oordeel naar iemand kan kijken. Dat zijn de enige mensen waar ik me ‘thuis’ voel... :o

Ik weet dat het allemaal criminelen zijn zodra ze écht lid zijn. Ben niet naïef. En toch zijn dat veelal de mensen waarbij ik op mijn gemak ben. Dat zegt vast wat over mijn moreel Compas. Als het niet zo afgezaagd was stond er al lang een compas op mijn lichaam dat niet geheel naar het noorden wijst. :+

Momenteel heeft mijn man een aanbidster, ik lach me ziek. _O- hij heeft haar de fokker van onze hond aangeraden voor een pup en sinds blijft ze hem sturen. Voorlopig over de pup. Maar ik zei gisteren al ‘volgens mij hebt ge touche schat.’ _O-

Waren gisteren nacht (we zijn nog eens ouderwets samen op gebleven) ook vrouwen in de bouw aan het kijken met die rare presentator. Is daar een vrouw die dus echt haar paard had laten opzetten en de kop van dat dier ging dus in de woonkamer.... Ik kwam echt niet meer bij..... En toen ze ook nog liet zien dat ‘de rest’ als een soort dekensprei op haar bank lag viel ik haast van de onze. Twee van de herders kwamen kijken of alles wel goed ging terwijl mijn man zei ‘schat vergeet het maar hè. We hangen Sam niet in de living!’ En toen kwam ik helemaal niet meer bij. Zegtie ‘ziet ge ‘m al hangen? Als ge op staat ‘goeiemorgen Sammeke’
Waarop ik ‘die zou hier in no time als kapstok dienen... :=
Toen kwam mijn man ook niet meer bij. :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 04-04-22 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Berichten: 43891
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 18:56

Goede post en ook hilarisch.

jokari

Berichten: 8778
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 19:48

Wahaha nu kom ik ook niet meer bij. _O- Hoe verzinnen jullie het. :')

Maflinger_S
Berichten: 12180
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:04

Ik wilde nog iets typen over mannen en balgevoel maar vond dat toch niet gepast. _O-

Mijn man en ik fotograferen graag en zijn een paar jaar geleden naar Breda geweest waar een Harley treffen was. Lekker gave bikes fotograferen. De bijbehorende gasten zijn vaak wel intimiderend maar ook heel aardig en prima om een praatje mee te maken. Vooral als het over de motor gaat. Je moet ze inderdaad niet tegen je krijgen want dan vormen ze 1 front.

Hetzelfde geldt voor de Brothers In Arms, de vereniging van motorrijdende Nederlandse veteranen die we regelmatig gezien en gesproken hebben op Nationale Veteranendag. Stuk voor stuk goeie gasten maar je moet even durven. :D Die werden een aantal jaren geleden uitgesloten van het nationale defilé omdat er toen andere motorclubs negatief in het nieuws waren. Alleen de voorzitter van de club, een enorme man op een enorme motor, mocht toen meerijden. Dat was ook echt niet OK.

Als jij en je man samen op straat lopen, zien jullie er allebei en samen wat intimiderend uit ja. Opgeschoren haar, veel tattoo's en piercings, dat geeft toch een bepaald beeld. Doe er dan ook nog een paar herders bij en het plaatje is compleet.

Vaak word je beoordeeld op je uiterlijk, of de auto die je rijdt, of weet ik veel.
Wij rijden Jeep, een hele fijne auto maar het type wordt weleens gezien als een "patserbakkie". Dat geeft hele rare blikken als we uitstappen. Als ik heb gereden komt er een klein mollig grijsharig vrouwtje achter het stuur vandaan. Als mijn man heeft gereden stapt er een oudere mankpoot uit. Da's allebei niet geheel volgens verwachting. Voeg daarbij dat de auto vooral een gebruiksartikel is dat we hebben aangeschaft om paardenspul mee te kunnen nemen en de trailer te kunnen trekken en je kunt je voorstellen hoe dat eruit ziet. Vooral als je ergens dat niet paardgerelateerd is met de Jeep heen gaat.

Een opgezet dier in huis, nee, ook niet mijn ding. De 2 paarden die ik heb moeten laten inslapen zijn in zijn geheel opgehaald door een destructiebedrijf. Als de bewoner het pand heeft verlaten hoef ik het lege omhulsel niet te bewaren. Als je een kapstok wilt, kan je beter een rendier of edelhert nemen, met dat gewei kan je nog wat.

pmarena

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:09

Ik weet dat het ontzettend lüllig is om te vragen om een grap uit te leggen, maar ik ben snipverkouden, hoofd vol watten, daar komt geen zinnige gedachte in....hoezo kapstok??? Ik snap hem niet := Grote oren ofzo....? :P

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:13

Bij het tv programma "vrouwen die bouwen" was een mevrouw die haar paard had laten opzetten.

Het hoofd,deel vd borst stond/hing in de kamer.

En de huid van het paard lag als kleedje op de bank.....

Rocamor

Berichten: 11023
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:15

Waarom hoor ik dat verhaal nou in de stem van Jambers?

Overdag,....

pmarena

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:33

Oh joh ik zat met het model "kleedje" in gedachten :+

Edit Hee nou is je bericht ineens weg :P

jokari

Berichten: 8778
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:35

Pmarena, je gooit je jas over dat hoofd, handtas/rugzak kan aan de riem over een oor heen, sjaal smijt je ook nog over dat hoofd, je handschoenen die zet je gewoon rechtop over de oren… Ik zie het zo voor me. :j

jokari

Berichten: 8778
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:36

pmarena schreef:
Oh joh ik zat met het model "kleedje" in gedachten :+

Edit Hee nou is je bericht ineens weg :P

Wahaha oeps ik dacht dat ik snel genoeg. Ik besefte na het posten dat niet het hele paard was opgezet en wou dat bericht opnieuw typen.

pmarena

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:20

Ja je moet het idee elandenkop aan de muur maar dan paardenhoofd hebben, daar kan je dan inderdaad mooi vanalles overheen gooien....even vest uit.. *hop* :=

Maflinger_S
Berichten: 12180
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:38

O ja, een eland. Die zocht ik ipv een rendier.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58087
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-22 21:40

jokari schreef:
Pmarena, je gooit je jas over dat hoofd, handtas/rugzak kan aan de riem over een oor heen, sjaal smijt je ook nog over dat hoofd, je handschoenen die zet je gewoon rechtop over de oren… Ik zie het zo voor me. :j

Zo iets zag mijn man ook gebeuren. Hij zei dat Sam dan terug zou komen om me te bijten. _O-
Ik had ook niks meer met de ‘omhulsels’ eens de ziel er uit was. :o

Ik heb ook een jeep en heb mijn C rijbewijs gehaald. :+ na mijn manoeuvres (die je moet slagen voor je de baan proef mag doen.) kreeg ik ook enig verrast commentaar (en een job-aanbod. _O-) van iemand die had staan kijken. Zijn werkneemster was helaas niet geslaagd. :+

De rijschool meneer die me heeft leren auto rijden had het over me gehad (zeldzame achternaam) want ik werd begroet met ‘een kleintje met krullen, gij moet Kathleen zijn...’ _O- _O-
(Ik kon heel goed om met de instructeur van de auto.)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58087
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-22 23:29

Maflinger_S schreef:
Ik wilde nog iets typen over mannen en balgevoel maar vond dat toch niet gepast. _O-

Mijn man en ik fotograferen graag en zijn een paar jaar geleden naar Breda geweest waar een Harley treffen was. Lekker gave bikes fotograferen. De bijbehorende gasten zijn vaak wel intimiderend maar ook heel aardig en prima om een praatje mee te maken. Vooral als het over de motor gaat. Je moet ze inderdaad niet tegen je krijgen want dan vormen ze 1 front.

Hetzelfde geldt voor de Brothers In Arms, de vereniging van motorrijdende Nederlandse veteranen die we regelmatig gezien en gesproken hebben op Nationale Veteranendag. Stuk voor stuk goeie gasten maar je moet even durven. :D Die werden een aantal jaren geleden uitgesloten van het nationale defilé omdat er toen andere motorclubs negatief in het nieuws waren. Alleen de voorzitter van de club, een enorme man op een enorme motor, mocht toen meerijden. Dat was ook echt niet OK.

Als jij en je man samen op straat lopen, zien jullie er allebei en samen wat intimiderend uit ja. Opgeschoren haar, veel tattoo's en piercings, dat geeft toch een bepaald beeld. Doe er dan ook nog een paar herders bij en het plaatje is compleet.

Vaak word je beoordeeld op je uiterlijk, of de auto die je rijdt, of weet ik veel.
Wij rijden Jeep, een hele fijne auto maar het type wordt weleens gezien als een "patserbakkie". Dat geeft hele rare blikken als we uitstappen. Als ik heb gereden komt er een klein mollig grijsharig vrouwtje achter het stuur vandaan. Als mijn man heeft gereden stapt er een oudere mankpoot uit. Da's allebei niet geheel volgens verwachting. Voeg daarbij dat de auto vooral een gebruiksartikel is dat we hebben aangeschaft om paardenspul mee te kunnen nemen en de trailer te kunnen trekken en je kunt je voorstellen hoe dat eruit ziet. Vooral als je ergens dat niet paardgerelateerd is met de Jeep heen gaat.

Een opgezet dier in huis, nee, ook niet mijn ding. De 2 paarden die ik heb moeten laten inslapen zijn in zijn geheel opgehaald door een destructiebedrijf. Als de bewoner het pand heeft verlaten hoef ik het lege omhulsel niet te bewaren. Als je een kapstok wilt, kan je beter een rendier of edelhert nemen, met dat gewei kan je nog wat.

Weet je wat het geinige is, ik vergeet vaak soort van dat ik die tattoos heb. :o Ik ga gewoon uit van mijn 1.50m en slanke gestalte: Hoe intimiderend kan ik zijn. :+ :)) Maar omdat ik soort van op gegroeid ben in een tattoo/piercing shop sta ik daar zelf dus totaal niet bij stil dat dat mensen hun beeld beïnvloed. :o

Mijn fysio vroeg zo ooit of mijn gezichtspiercings geen invloed hadden op de jury's gezien dressuur een vrij klassieke sport is. Ik heb hem echt oncomfortabel lang dwaas staan aan kijken. Had er werkelijk nooit bij stil gestaan dat jury's daar wat van konden vinden. _O- _O- Mijn fysio snapte dan weer niet dat ik daar nooit bij stil gestaan had. :))

Nu heeft hij wel al gezegd dat hij inmiddels veel vooroordelen "kwijt" is sinds mij. Kwa piercings en tattoos enz. Voor hem was dat ook altijd zeg maar "een bepaalt type volk" en tsja, toen kwam ik. :+

Aan onze buren merken we het wel. Schuin tegenover ons heeft een jong koppel gewoond met tattoo's en die benaderden mijn man dat ze echt gemeden werden door de buren en niet wisten waarom, waarop mijn man zei "ja waarom denk je?" Ze zijn hier allemaal van de leeftijd dat tattoo's nog voor een "bepaalde laag van de bevolking" was. En dat voel je. Met de zoon van onze "irritante buren" kunnen we heel goed om. Op het filmpje van Rêve zie je me even om kijken terwijl die gast aan de auto staat. Daar was ik dus met hem aan het praten. Maar zijn ouders moeten echt niks van ons weten.

Ik denk dat wij hier wel een beetje "de buren waar je geen ruzie mee moet willen" zijn eerlijk gezegd. Niet om hoe we ons opstellen want we zeggen gewoon gedag en helpen wanneer we kunnen maar gewoon omwille van ons uiterlijk idd. En dan nu inderdaad drie herders. Al weten ze wel dat ze heel goed onder appèl staan. Yaiko was laatst aan het blaffen omdat ze met de bal aan het spelen waren (hij wilde mee spelen. :+) en ik riep dus "Yaiko, Dicht!!" en ondanks dat ik niet in zijn beeld stond zat hij echt binnen de paar seconden bij me. Hij rende zo hard als zijn poten hem konden dragen naar me toe. :+ (ik hoor aan de manier van blaffen wie aan het blaffen is. De smurf hoor je sowieso natuurlijk maar Yaiko en Arras hebben allebei een heel typische blaf ondanks dat ze allebei volwassen zijn.)

Er woont hier 1 straat verder op de hoek zeg maar ook iemand met een pitbull, echt zo iemand die er alles aan doet om de pitbull in een kwaad daglicht te stellen met zijn onkunde. :x Type groot, breed, kaal, grote mond en nul opvoeding aan die hond. Hond in kwestie heeft Arras ook aangevallen toen Arras nog pup was. Toen ik de laatste keer met Arras ging wandelen zette die zijn haren op (want hij herinnert zich het nog goed. Arras is nl een super sociale hond die hier beide pups heel goed op voed maar van die specifieke hond moet hij niks meer hebben, de keffer van hier langs speelt ie mee maar die hond is een issue.) en hij nam die hond niet bij zich. dus ik roep van ver "zou je je hond bij je willen nemen?" (smal padje dus ik kon onmogelijk ver genoeg van de hond in kwestie weg blijven.) zegtie "hij doet niets." dus ik "dat hebben we een paar maanden geleden gezien toen deze nog pup was en ik kan je verzekeren dat ie nu niet meer wint." (inmiddels heeft Arras door zijn training kaken die een ongetrainde pitbull echt wel problemen zullen geven als hij zichzelf verdedigd.) en toen kon ie ineens met veel moeite zijn hond bij zich houden. :+

Maar net als toen met Joy (gewoon er heen rijden en op laden zonder veel woorden aan vuil te maken.) dergelijke dingen geven je wel een reputatie natuurlijk of je daar nu op uit bent of niet...

Deze passen hier IMO wel, kan ze niet allemaal vinden want zou ze van mijn schijf op mijn pc moeten zetten, maar moesten jullie er nog willen.... We zijn meer dan onze tattoo's en piercings. En inmiddels zijn we alweer 9 jaar getrouwd! :oo

Afbeelding
Kort voor ons huwelijk werd bij mij colitus vast gesteld. In augustus zouden we trouwen, in januari werd eindelijk gevonden waarom ik nog maar 35kg woog. :+ Mijn jurk hebben ze drie keer moeten hermaken omwille van gewichtschommeling omdat ze het zo moeilijk onder controle kregen dus op ons huwelijk was ik redelijk goed maar na bijna 8 maanden mij zien af zien was mijn man natuurlijk echt heel, heel erg bezorgd op dat punt. Sam was door vrienden tiptop in orde gemaakt en ik wilde eigenlijk graag op m rijden maar dat vond mijn man geen goed plan want hij was zo nerveus (Sam is altijd nerveus. :+)
Maar hij zou me de wereld geven als hij kon dús we kwamen tot een compromis... Hij had zóveel spanning voor deze foto... Ik denk dat van ons drie mijn man hier de meeste stress heeft. _O- Foto gemaakt en ik moest er ook meteen af. _O-
Geen ide of ik nog in de jurk zou passen nu eigenlijk. Het is een prachtige jurk om eens een shoot mee te doen. :+: Zelfs ondanks dat ze de goede naaister ontslagen hadden en de niet zo goede me de voorlaatste pasbeurt haast in tranen had om wat ze met die jurk uit gestoken had. :x :x :x

Afbeelding

Afbeelding
Toen had ik mijn micro dermals nog onder mijn sleutelbeenderen. Ze blijven helaas niet zitten. Zou in de plaats graag een tattoo willen onder mijn sleutelbeenderen want ik "mis" daar echt iets sinds ik ze uit heb moeten doen.

Afbeelding

eigenlijk... Ons hele huwelijk, de hele voorbereiding, dat is een verhaal dat mijn moeder nog steeds verteld. _O- mijn moeder is erg nerveus en wij waren allebei zóoooo rustig... Echt, we waren allebei in staat om te laat op het gemeentehuis te zijn... :)) Maar we hebben er wel heerlijke fotos aan over gehouden ook van de voorbereidingen. Een bokker waar ik inmiddels geen contact meer mee heb heeft toen mijn make up grotendeels gedaan alleen lijntjes trekken was ze niet zo goed in. Dus ik zat zelf mijn eyeliner te doen. _O- _O-
Ik vind dat simpele kapsel nog steeds leuk. iedereen wilde een heel ingewikkeld opsteek ding doen... Ik wilde gewoon een princessen kapsel met bloemen waar mijn krullen mooi in uit kwamen. _O- (Ik heb veel eigenwijze en onverwachte beslissingen gemaakt. Mijn man zijn eerste woorden tegen mij toen hij me zag waren "Ge ging niet in het wit zijn gij trut!!!" _O- _O- degene die ons zou huwen wist niet goed of ze mocht lachen of niet maar na een paar minuten had ze door dat het geen standaard huwelijk zou zijn. _O- _O-

Overigens krijgen we hier weer een week stormweer dus betwijfel dat er veel gereden gaat worden. Sowieso hoop ik dat vervangfysio morgen "even" mijn knie wil fiksen. :x Kan moeilijk steunen op mijn linker knie. :x :x

jokari

Berichten: 8778
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 03:28

Wat een prachtige foto’s, Kath. Mijn eerste reactie was ook wel “huh is die serieus in het wit getrouwd” :') maar jullie zien er beiden prachtig uit.

Ik mis wel tattoo’s. :')