Moderators: Dyonne, Neonlight, Sica, C_arola, Coby, balance
Jetta schreef:Wat een knappert!
piffgek schreef:Spannend! Ik ben heel benieuwd naar hoe hij het gaat doen
sarablack schreef:Wat een leuk ding om te zien.
swartbeessie schreef:Ik ga natuurlijk ook mee volgen! Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen.
maras schreef:Zó dat is een knapperd zeg!! En wat een fantastische opgroei tijd heeft hij, dat zou ik elk veulen wensen! Veel plezier met hem.
cursebreaker schreef:O wauw, wat een mooierd heb je daar
En wat heeft hij al een mooie start in het leven gehad.
Hij is idd echt een toverbal, heel gaaf! En wat anderen idd ook al zeggen: wat een lieve uitstraling
Ik ga jullie avontuur graag mee volgen!
Monique1963 schreef:Inderdaad wat een leuke toverbal! Vind zijn gezicht een heel lieve uitstraling hebben. Veel geluk!
Ketly schreef:Wat een leuke! Ik snap waarom je er voor bent gevallen, ik ben zelf ook voor een jonge valk kruising gevallen dus zit in hetzelfde schuitje..
[ [url=m/Pecqpl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melissa0304 schreef:Leuk een eigen volgtopic! Ik ga zeker meevolgen
Hij ziet er super uit ook!
Britt1 schreef:Ketly schreef:Wat een leuke! Ik snap waarom je er voor bent gevallen, ik ben zelf ook voor een jonge valk kruising gevallen dus zit in hetzelfde schuitje..
[ [url=m/Pecqpl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ah tof ja, ik heb jouw paard al eens voorbij zien komen geloof ik! Hoe oud is hij nu? Je bent al ietsje verder zie ik aan het hoofdstel! Prachtig paard! Benieuwd wat je met hem doet/gaat doen, hoe je hem houdt etc! Vertel!