pmarena schreef:Die had ze al toch...? Dacht dat ik zie al eens had gezien op de foto's :)
Gaan uiteindelijk ook kapot trouwens....en hier geen slopers.
pmarena schreef:Ik dacht minstens een jaar...?
Muga schreef:Ohh ja vigo was ik even aan het verwarren met sky. Dat verklaart het verschil zeker. Ik was blijven hangen :o
Maflinger_S schreef:Toppers!
En mocht het allemaal toch een beetje spannend worden dan is er altijd nog een stoere groom in de buurt die jullie een eindje aan de hand kan meenemen. Aan dat slaande achterbeentje kan je wel zien dat het allemaal toch een beetje teveel is voor Rêve. Die energie moet ergens heen.
Muga schreef:Wat fijn!! 'Brave' reve, ze doet het toch allemaal heel netjes ondanks al de spanning die ze opbouwt. Mooi, het moment van herkenning als ze ziet wie haar komt steunen bij de prijsuitreiking. Ondanks dat ze elkaar niet altijd snappen, zie je d'r wel reageren op hem. :knuffel:
pien_2010 schreef:Je lost het goed op. Straffen heeft totaal geen zin. Eens.
boyca schreef:Gefeliciteerd weer met je mooie wedsstrijd dag. Zo mooi om te zien hoe jullie haar begeleiden en gerust stellen. En de omslag als ze jou man ziet <3 . Rustig aan vandaag en nagenieten van gister.
petraaken schreef:gefeliciteerd met je punten. wat fijn dat ze zich steeds beter weet te ontspannen. Tja prijsuitreikingen waren voor mij ook nooit leuk. Het lijkt wel of ze de muziek dan extra hard zetten en dat levert dan weer te veel prikkels op en ik had een Transvaalmerrie indertijd die het ook nog eens niet verdraagde dat er een paard voor haar liep. Na 2x slecht afgelopen prijsuitreikingen ging ik altijd al weg voor dat de ere rond begon.
Ohja, oppassen met ventipulmin hoor want er zit daar glenbuterol in (vroeger toch) en dat staat op de dopinglijst.
Hannanas schreef:Gefeliciteerd! Wat een ellende eigenlijks dat laatste ere rondje _O- zo zinloos ook. Dat mogen ze afschaffen toch :+
Heb je nog een close up van je zadel op Reve en waar jij er in zit? Ik ben een zadel-freak en kijk altijd naar hoe iets ligt en hoe iemand er in zit.
pmarena schreef:Wat een tutmutsje hè die Reve....
Mars schreef:Gefeliciteerd, wat goed van jullie!
Je man is ook wel een verschijning hoe hij zo de bak in marcheert, je ziet Rêve inderdaad meteen reageren als ze hem herkent. Gewoon veel ererondjes doen, komt vast goed :D
petraaken schreef:Je zegt het goed Mars. Hij marcheert echt die bak binnen. Precies een para die het plein op gemarcheerd komt. :))
Gebruikers op dit forum: _veerle, AchillesKA, Nienken, Renkle en 12 bezoekers