Harmonie in chaos vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 05:48

Prachtige foto's en mooi verhaal.

Rocamor

Berichten: 10878
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 07:12

Wat een prachtige foto's!

Te lui om op te zoeken, maar hoe zitten die dingen onder je sleutelbeen vast?

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 07:23

Ik vind je trouwfoto's prachtig <3 jullie zijn een mooi koppel :D

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 09:25

Gave foto’s. Jullie zagen er mooi uit. Ik vind vooral het hoedje van je man leuk en jouw ketting prachtig.

Een microdermal is een dun vierkant plaatje met op 1 stukje een kleine schroefdraad. Het dunne vierkante plaatje schuif je onder de huid door middel van een kleine incisie zodat alleen het schroefdraadje nog buiten de huid steekt en daar draai je een vervolgens een siersteentje met schroefdraad in.

In de Nederlandse westernsport heeft heel lang iemand in de top gereden die een hele mooie gezichtspiercing heeft: twee zilveren bolletjes aan weerskanten van haar neusbrug. Ik vind een septum ook vaak heel mooi.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 10:07

jokari schreef:
Wat een prachtige foto’s, Kath. Mijn eerste reactie was ook wel “huh is die serieus in het wit getrouwd” :') maar jullie zien er beiden prachtig uit.

Ik mis wel tattoo’s. :')

Dat was voor de tattoo's, had toen alleen die op mijn ribben en die op mijn polsen. :D
Ik heb altijd gezegd dat áls ik zou trouwen (want ik wilde eigenlijk helemaal niet trouwen) dat het dan in het wit zou zijn. <3 Maar wel met mijn eigen persoonlijkheid dus er moest paars in verwerkt. Ik heb uiteindelijk mijn kleed zelf ontworpen. :o
Toen kwam er nog een discussie over schoenen (ik wilde geen hakken en dat is raar blijkbaar) _O-


Rocamor schreef:
Wat een prachtige foto's!

Te lui om op te zoeken, maar hoe zitten die dingen onder je sleutelbeen vast?


Afbeelding
zo. :D


Maflinger_S schreef:
Gave foto’s. Jullie zagen er mooi uit. Ik vind vooral het hoedje van je man leuk en jouw ketting prachtig.

Een microdermal is een dun vierkant plaatje met op 1 stukje een kleine schroefdraad. Het dunne vierkante plaatje schuif je onder de huid door middel van een kleine incisie zodat alleen het schroefdraadje nog buiten de huid steekt en daar draai je een vervolgens een siersteentje met schroefdraad in.

In de Nederlandse westernsport heeft heel lang iemand in de top gereden die een hele mooie gezichtspiercing heeft: twee zilveren bolletjes aan weerskanten van haar neusbrug. Ik vind een septum ook vaak heel mooi.

Hij heeft dat hoedje nog steeds wel eens op als we ergens heen gaan :+: De ketting ben ik sinds het huwelijk kwijt. :x :x Geen ide waar ie gebleven is, heb wel een vergelijkbare zwarte maar deze zou ik toch ook graag terug vinden. Hij zit waarschijnlijk ergens "veilig" op geborgen. Als wat ik "veilig" op berg vind ik per toeval terug of vindt mijn man terug als die nog eens een opruimbui krijgt. :+
En als ie dan laat zien waar het zat denk ik "ohja, tuurlijk! Want...." en dan weet ik ook weer waarom ik m daar gestoken heb maar nu.... Al zou ik mijn leven er mee kunnen redden ik zou niet weten waar ze is. :x

pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 10:29

Super foto's zeg +:)+

Oh man al die enge staafjes en dingen... ik blijf als eerste, puur natuurlijke reactie een schokgevoel houden van waarom doen mensen zichzelf zoiets aan. Maar dan herpak ik me altijd weer snel en denk van tja als iemand dat nou zelf mooi vindt...wie ben ik dan om daar wat over te vinden :) Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dan, dat je het ziet als het verfraaien als jezelf....

Maar de volgende keer dat ik iemand zie met 1 of ander neusbotje of zo'n eng ding dat een enorm gat in een oorlel maakt, dan schrik ik gewoon weer en denk weer in eerste instantie "wat zonde...je zag er zo leuk uit..." :')

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 10:52

jokari schreef:
Pmarena, je gooit je jas over dat hoofd, handtas/rugzak kan aan de riem over een oor heen, sjaal smijt je ook nog over dat hoofd, je handschoenen die zet je gewoon rechtop over de oren… Ik zie het zo voor me. :j

:')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 11:00

pmarena schreef:
Super foto's zeg +:)+

Oh man al die enge staafjes en dingen... ik blijf als eerste, puur natuurlijke reactie een schokgevoel houden van waarom doen mensen zichzelf zoiets aan. Maar dan herpak ik me altijd weer snel en denk van tja als iemand dat nou zelf mooi vindt...wie ben ik dan om daar wat over te vinden :) Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dan, dat je het ziet als het verfraaien als jezelf....

Maar de volgende keer dat ik iemand zie met 1 of ander neusbotje of zo'n eng ding dat een enorm gat in een oorlel maakt, dan schrik ik gewoon weer en denk weer in eerste instantie "wat zonde...je zag er zo leuk uit..." :')

Het doet eigenlijk niet zoveel pijn. :+ Dat is het simpelste antwoord denk ik... Mensen die het echt pijnlijk vinden houden het bij eentje meestal. :D

Ik heb voor één operatie mijn lip piercing moeten uit doen, toen had ik de rest nog niet in mijn gezicht. Eens uit groeit die snel dicht en eenmaal dicht moet je X weken wachten voor je hem opnieuw kan laten zetten. Ik voelde me zo kaal en "niet mezelf" die weken... := Voor mij hoort het echt bij me. Ook op de foto's van "voor" denk ik altijd "jeetje dat is niet ik..." :=

Ik heb altijd issues gehad met mijn lichaam en mijn tattoo's helpen me juist om mijn lichaam meer te accepteren. Ik kan focussen op de kunst, op de verhalen die ik gekozen heb om er op te zetten..

petraaken schreef:
jokari schreef:
Pmarena, je gooit je jas over dat hoofd, handtas/rugzak kan aan de riem over een oor heen, sjaal smijt je ook nog over dat hoofd, je handschoenen die zet je gewoon rechtop over de oren… Ik zie het zo voor me. :j

:')

precies dat. :j Sam zou terug komen denk ik. _O-

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 11:03

Ik had nou ik niet verwacht dat je in het wit zou trouwen.

Wat me wel verbaasd is dat je schoonvader zo'n type biker is qua uiterlijk. Dat rijm ik nu niet bepaald met de griekse cultuur.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 11:14

petraaken schreef:
Ik had nou ik niet verwacht dat je in het wit zou trouwen.

Wat me wel verbaasd is dat je schoonvader zo'n type biker is qua uiterlijk. Dat rijm ik nu niet bepaald met de griekse cultuur.

Mijn schoonvader vreet wel meer uit dat niet echt rijmt met de griekse cultuur. := We hebben allebei een ehm... Interessante familie.

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 12:57

Prachtige foto’s!! Jullie zijn een mooi stel!

boyca
Berichten: 1078
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 13:06

Wauw wat zijn jullie een prachtig stel, met en zonder versieringen.
Jullie horen echt bij elkaar en dat zie je op iedere foto.
Ik geniet echt van je verhaaltjes en je paardjes.

Ik ben zelf niet van de tattoo's en vindt sommige ook echt niet mooi maar volgens mij gaat het nog steeds om de persoon en niet om de tattoo's. Heb er trouwens wel eentje omdat mijn dochter heel graag een mamma/dochter tattoo wilde en ik overstag gegaan ben. Het is een klein infinity met een hartje en ik ben er nu reuze blij mee ( en dat deed deze gek op haar 51e)

Rocamor

Berichten: 10878
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 13:13

Ik geloof dat ik het bij mijn oorbellen houdt :-D. Maar ik vind ze je wel prachtig staan.

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 14:25

Hier thuis is juist tattoos wel een hobby of verslaving haha hoe je het wilt noemen. Het is de laatste jaren wel veel meer genormaliseerd… tenminste in onze omgeving.

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 16:27

Wel of geen tattoos maakt niet uit voor mij. Ik ken niemand in mijn vriendenkring die ze heeft. Vorig jaar had ik toeristen, allemaal jonge mensen. Een woord was op ze van toepassing nl ruig→ zeeeeer ruig. Dus toen al die 3 echtparen uit de bus stapten stokte mijn adem wel eventjes. Ik was onder de indruk :oo iets dat ik zelf eigenlijk niet door had.
De meest stoere man (veel tattoos en overal piercings) die ging de bus in en kwam daar heel liefdevol met een piep klein baby'tje op zijn arm eruit en stapte naar mij toe. Ik blijk toen pas goed uitgeademd te hebben. Waarop hij zei: "awel (waren dus Belgen) was U onder den indruk van ons" _O- waarop ik de slappe lach kreeg→ ja dus. Geweldige gasten aan ze gehad.
TEvens ooit Nederlanders die behoorlijk stoer waren en de man had zijn hoofd kaal geschoren met een staart. Toen we met vrienden aan het barbecueën waren in het kleine boeren dorp, voelde ik opeens een hand op mijn schouder, en ja hoor daar stond de stoere Nederlandse familie waarmee ik gezellig aan de praat raakte. Toen we klaar waren viel me pas op dat het doodstil was geworden op het plein en iedereen naar ons keek. _O- HEt maakte in dit boeren dorpje dus heel erg indruk. Wellicht de eerste tattoos voor hen en heel veel mensen vroegen of we te maken hadden met een vrouw. Dat vond ik zo bizar, daar het echt een hele mannelijke man was. :oo Ik heb wel heel erg gelachen toen van binnen, om mijn arme dorpsgenoten.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 19:27

Kan me voorstellen Pien dat in die kleine franse dorpjes waar er niet zo vaak toeristen komen dat zo'n gasten wel de aandacht trekken.

Nu kijk ik zelf ook niet meer zo erg op als iemand tattoo's heeft maar vaak is het het hele plaatje dat een mens wel eens doet slikken. Hoewel ik laatst ook vreemd op keek toen iemand die ik alleen maar zag in maatpak er in vrijetijdskledij helemaal anders uit zag. Ik herkende hem haast niet en hij was ook niet bepaald een persoon waarvan ik had verwacht dat hij sleeves op zijn armen ging hebben. := Die zag je natuurlijk niet door zijn overhemd met lange mouwen aan. :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 23:00

pien_2010 schreef:
Wel of geen tattoos maakt niet uit voor mij. Ik ken niemand in mijn vriendenkring die ze heeft. Vorig jaar had ik toeristen, allemaal jonge mensen. Een woord was op ze van toepassing nl ruig→ zeeeeer ruig. Dus toen al die 3 echtparen uit de bus stapten stokte mijn adem wel eventjes. Ik was onder de indruk :oo iets dat ik zelf eigenlijk niet door had.
De meest stoere man (veel tattoos en overal piercings) die ging de bus in en kwam daar heel liefdevol met een piep klein baby'tje op zijn arm eruit en stapte naar mij toe. Ik blijk toen pas goed uitgeademd te hebben. Waarop hij zei: "awel (waren dus Belgen) was U onder den indruk van ons" _O- waarop ik de slappe lach kreeg→ ja dus. Geweldige gasten aan ze gehad.
TEvens ooit Nederlanders die behoorlijk stoer waren en de man had zijn hoofd kaal geschoren met een staart. Toen we met vrienden aan het barbecueën waren in het kleine boeren dorp, voelde ik opeens een hand op mijn schouder, en ja hoor daar stond de stoere Nederlandse familie waarmee ik gezellig aan de praat raakte. Toen we klaar waren viel me pas op dat het doodstil was geworden op het plein en iedereen naar ons keek. _O- HEt maakte in dit boeren dorpje dus heel erg indruk. Wellicht de eerste tattoos voor hen en heel veel mensen vroegen of we te maken hadden met een vrouw. Dat vond ik zo bizar, daar het echt een hele mannelijke man was. :oo Ik heb wel heel erg gelachen toen van binnen, om mijn arme dorpsgenoten.

_O- _O-

Toen de shop waar ik op gegroeid ben nog wat kleiner was en er nog tijd was om "buiten te staan" staken heel veel mensen over als we met het vaste groepje buiten stonden te praten als er even geen klanten waren of als we afspraken om te lunchen en we gingen buiten zitten. :+ Ik was dan eigenlijk altijd het enige meisje én ook nog eens de jongste. :+ Mensen keken standaard heel bezorgd naar mij (maar deden niks) terwijl ik nergens veiliger was als bij die jongens (mannen inmiddels. :+ Ik blijf ook niet jong. _O- )

Toen mijn man en ik trouwde was die groep ook uit genodigd en ze werden echt aan gegaapt, mijn fotografe was oa uit die groep en dus ook volledig getatoeëerd... Achteraf kreeg ik heel veel terug te horen dat ze vonden dat ik "toch maar aparte vrienden had". :+
Mijn man zei dan gewoon "het zijn gewoon mensen en ze zijn er altijd voor haar geweest, als dat apart is ...."
Mensen lijken soms ook echt te denken dat tattoos en piercings gelijk staat aan doof en blind zijn. :+

Zo morgen maar eens een afspraak gemaakt bij de huisdokter voor mijn knie, waarschijnlijk gaat die een echo of RX voorschrijven. Kan er inmiddels nog amper fatsoenlijk op steunen en kinesist wist het vandaag ook niet goed als ie eerlijk was. Het is blauw maar hij kon niet meteen de vinger leggen op waarom... Alleen dat er mechanisch wel ergens iets mis liep gezien de zwelling, de kleur en de pijn. :+ Loop er nu al van vorige week donderdag mee rond en het wordt alleen maar erger. :x

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 00:40

Of mijn man deze keer wel een hond over houdt aan de pup?
Afbeelding
Niet als het aan Yaiko ligt. :+
Yaiko is hem aan het leren wie hij moet bewaken. _O- (ze lagen bij me in de badkamer terwijl ik me klaar maakte voor de nacht want honden doen niet aan privacy en Yaiko is sowieso mijn schaduw. :+ :+ gezien Zion veel bij Yaiko is... en doet wat Yaiko doet (monkey see, monkey do) heb ik dus een tweede schaduw.

Was nog vergeten te antwoorden: hij is wel echt geaccepteerd nu, ze beschermen hem, voeden hem op (leren hem grenzen binnen de roedel op een hele mooie manier.) spelen met hem en laten hem regelmatig winnen... En als hij bij eentje wil liggen moet dat wel bij Yaiko maar Arras deelt gewoon zijn plek niet graag. Hij speelt met yep enz maar rusten wil hij alleen doen. Maar Yaiko maakt het niet uit als smurf bij hem gaat liggen. Eigenlijk hebben we echt twee droom reuen. Het is zo mooi hoe zelfs Yaiko die zelf nog lerende is hem begeleid en je ziet Yaiko ook echt kijken hoe Arras corrigeert om vervolgens dat toe te passen. Super mooi proces om te zien. :+:

Arras is een apart karakter maar wel een top hond die ons een hele goede basis geeft met de jonge snaken die op hun beurt dat ook zullen doen als er over X jaar eentje bij zou komen. Maar niet driz eerste drie jaar hoor. _O- wil minstens twee jaar weer volle nachten kunnen slapen na Zion. _O-

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 08:15

Het is trouwens echt te zien dat ze halfbroers zijn. Het lijken wel kopieën van elkaar. :D

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 08:32

Mooi hoe honden elkaar opvoeden ,dat wist ik niet.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 09:02

Hoe leuk is dat!

Loopt Ayasha over een paar maanden over straat, Zion aan de ene kant, Yaiko aan de andere kant en Arras erachter in het midden. Lijkt me een mooi gezicht.

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 10:42

Wat schattig die 2 <3 betere bewaking is er niet!
Beterschap voor je knie!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 10:53

_O- Ik heb nu Zion rechts van me liggen, Arras links en Yaiko ligt aan het voeteneind. :))

Ik heb zo'n rare nacht gehad (amper geslapen ook)

Toen ik ging slapen hoorde ik gekrets uit een van de kamers komen,alsof iets aan de muur aan het krassen was, maar de honden waren allemaal bij me en het klonk niet als een muis zeg maar. Arras stond ook langs me te grommen naar iets maar geen ide naar wat. Dus ik besloot níet de horrorfilm 1-0-1 om als 1e vermoord te worden te volgen en ben gaan slapen. :+

rond 1 uur sloeg de oven ineens dicht, wat op zich niet raar zou zijn als die niet al dicht was. :+ Hebben dat ding al een week niet gebruikt. Ik dacht dat ik het gedroomd had maar alle drie de honden zaten ook rechtop. :=

Om drie uur hoorde ik iets omvallen. Nu stapel ik wel eens lomp in de (tijdelijke) keukenkasten dus ik schrok wel van het geluid (en de honden ook) maar ging er vanuit dat de pannen om gevallen waren. :+ Dus slaap verder alleen zie ik dus net toen ik mijn pc op zette dat mijn bureaulamp op mijn toetsenbord ligt. :? De kabel vand ie lamp ligt tussen de muur en het tafelblad in en die lamp staat 30cm van mijn toetsenbord af. :? Het verbaast me dat ze uberhaupt zo ver geraakt is want die kabel is vrij kort. :+

Misschien moet ik maar bij de buren gaan slapen vannacht. _O-

Gok dat de dokter zelf nog niet veel gaat zeggen straks maar hoop wel dat ik snel terecht kan voor wat er dan ook gemaakt moet worden om het te weten want vannacht kon ik zelfs in bed niet bewegen zonder steken in mijn knie. :roll: Ik loop er op maar niet met plezier zeg maar. :x

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 11:13

Mwa sla het slapen bij de buren maar over.. denk dat je veiliger bent in een huis met klopgeesten dan bij die maffe figuren ;)

Succes bij de dokter straks

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 11:49

klopgeest zou ik niet zo erg vinden. Het is meer dat ik bang ben dat we iets van rat in huis hebben... := Ik ken de geluiden die muizen maken en er van uit gaande dat het geen geest is, dit is groter.... Het verklaart alleen de oven niet maar wellicht heb ik dat geluid fout geïnterpreteerd. Hoorde net het gekras weer en smurf stond te blaffen aan de "dressing". Maar ben net de hele dressing af gelopen, kan niks vinden. :? Ook geen uitwerpselen... :? Straks even met mijn man over hebben als die op staat. áls het een rat zou kunnen zijn kunnen we beter preventief maatregelen nemen. De honden zijn geënt maar ik geloof dat smurf nog te jong is om volledig beschermd te zijn (volgens mij moesten de andere twee na een paar maanden nog een entingen die ze dan pas mochten krijgen. ).
We hebben hier buiten een aantal ratten gevangen helaas afgelopen winter, een paar daarvan waren ongeveer zo groot als smurf nu is. :x :x