Het Egypte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 16:21

Zag dat er nog geen topic was.. :D

Het leek me leuk om een centraal Egypte topic aan te maken!

Ik ben zelf inmiddels 3x geweest
6/7 jaar terug in El Gouna - Three Corners Rihana
4 jaar geleden Hurghada - Dana Beach Resort
2 dagen geleden Hurghada - Arabia Azur Resort

De laatste vakantie was echt geweldig! Het was voor mij even geleden dat ik er was geweest, en de vorige vakanties waren niet super veel aan :+ Zal ook mede door dat gezelschap toen zijn geweest.
Nu net terug uit Hurghada. Hadden eigenlijk verwacht dat we ons resort niet af konden, helemaal niet als 2 dames. Maar niks was minder waar. We hebben het echt super naar ons zin gehad, en zijn voornamelijk veel van ons resort af geweest in de avonden.

Jullie nog leuke Egypte verhalen?


ryukapple
Berichten: 1762
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 16:47

Hier in februari in Egypte geweest en het super naar mijn zin gehad. Je hoort veel dingen maar dat viel me alles mee. Ik heb een nijlcruise gedaan en heel veel plekjes bezocht maar wat een geweldige bouwwerken heb je daar. Verder ook een dagje met de gids de lokale markt op geweest wat ookerg leuk was. Ook heb ik regelmatig gelachen als ik de kamer binnen kwam. Zo kwamen we bijvoorbeeld dit tegen _O-
[ img ]

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

Elfie
Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 16:47

Jaaaaaa!!!!

Ik ben in februari van dit jaar twee weken naar Egypte geweest en heb het er echt geweldig gehad!

Eerst 2 dagen Caïro gedaan om oa de piramides van Gizeh te bezoeken en het museum van Egypte. Daarna door naar Aswan, om de Aswandam te bezoeken en tempel van Philae. Dan naar Abu Simbel voor het Sundance festival en dan door naar Luxor en daar paardgereden en de tempels daar bezocht en de vallei van de koningen en koninginnen. Daarna naar Hurghada voor onze laatste dagen, daar ook paardgereden en met de paarden in de rode zee gezwommen en ook nog gaan varen en snorkelen.

Was echt een fantastische ervaring! <3

Iemand die slaapt, kan met goede argumenten wakker geschud worden. Iemand die doet alsof hij slaapt, kan zelfs met het beste argument ter wereld niet gewekt worden. ~Jonathan Safran Foer~

sannedeedee1
Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:17

Leuk, een recent Egypte topic!
Ik ben er nu 3 keer geweest!

1 keer bij Ali baba in Hurghada, dat vonden we allemaal bagger dus dat doen we nooit meer. Eten was zo slecht dat we een aantal keer buiten het hotel zijn gaan eten , en een keer mc Donalds naar het hotel hebben laten bezorgen.

Jaar daarop zijn we ook een keer naar Dana beach geweest , en dit jaar ben ik met mijn vriend naar Premier le Reve geweest in Sahl hashees, en ech WoW wat een heerlijke vakantie was dat! Het eten was echt formidabel, ik heb in weinig restaurants zo lekker gegeten. Alles was super vers, en ook alles was mogelijk. Hele hotel was echt extreem schoon, en het personeel was heel vriendelijk.
Verder hebben we nog een snorkel trip gemaakt vanuit het hotel, en de boot was ontzettend mooi en luxe en ook het eten was heerlijk. Ik ben helaas ontzettend zeeziek dus ik heb niet zo van de dag kunnen genieten als mijn vriend. Eenmaal aan het snorkelen heb ik ook ongelooflijk kunnen genieten, kwamen in een soort kudde van 50 dolfijnen terecht, en we zijn naar de minder toeristische snorkel plekken gevaren waardoor het heerlijk rustig was.
Enige minpunt aan premier le Reve zelf vond ik wel echt dat je echt jezelf moest vermaken, er was niks van animatie op een bandje na. Ook overdag was er geen muziekje op de achter grond aan het zwembad. Gelukkig kunnen we ons prima zelf vermaken, maar na 13 dagen was het wel echt lang genoeg.

De planning is nu om aankomend jaar in april/mei weer te gaan, dit keer op nijlcruise. Zijn nog even aan het denken of we via Brussel en direct op luxor gaan vliegen, of dat we via Amsterdam naar Hurghada gaan en vanaf daar met de bus naar luxor rijden.

Hier wat foto’s van le Reve <3

Carpaccio vers voor je neus gesneden :

[ img ]

Het huis rif, waarbij je nog honderden meters door kon. We hebben lion fishes , giant murena, roggen, en stone fishes in het speciaal gezien, en nog heel veel andere. Snorkel trip was dus eigenlijk niet nodig, genoeg te zien aan het rif bij het hotel.

[ img ]

Uitzicht naar het zwembad :

[ img ]

En vanaf het strand naar het zwembad :

[ img ]

Verder heb ik niet zo veel op mijn telefoon staan, de meeste foto’s heeft mijn vriend gemaakt. Ik had mijn mobiel eigenlijk altijd in de kluis op de kamer liggen.

ryukapple
Berichten: 1762
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:40

Sannedeedee wij vonden de nijlcruise echt heel leuk hadden ook een hele leuke gids. Wel raad ik aan rechtstreeks naar luxor te vliegen is min 5 uur van hurgada naar luxor en terug gaan die ritten eigenlijk altijd snachts omdat je sochtends vroeg terugvliegt. Of je moet de combi doen met een paar dagen hurgada

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

Mando
Berichten: 15637
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:59

Wij zijn in 2010 in Arabella Azur Resort geweest was erg leuk wilde we wel weer naar terug maar het jaar erop naar het nieuwe gedeelte van hurghada weet niet meer welk hotel ik was daar vrij ziek.

Jaren niet geweest en dit jaar in april en september naar TTC geweest in el gouna geweest.
Ik vond het heerlijk daar
Ik wil wel terug hoor.


In september ook wezen zwemmen met de paarden was een mooi verjaardagskadootje

[ img ]

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.


Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:03

Ohhh ik ben verlieft op Egypte. Nu 3 keer geweest, de laatste keer samen met mijn zus. Alle keren in Hurghada, ik zou zo weer gaan!

tirzasarah10
Berichten: 1818
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:24

Ik ben fan! Afgelopen oktober naar alibaba geweest in hurghada en wat een top vakantie heb ik gehad. Ik was voor het eerst sinds 8 jaar op vakantie geweest en ook direct alleen. Iedereen verklaarde mij voor gek dat ik en nog nooit had gevlogen en alleen naar egypte ging. Ik heb mij totaal niet onveilig gevoeld en ontzettend veel nieuwe mensen ontmoet. Eind dit jaar wil ik zeker weer heen om andere dingen te zien! Alleen of met iemand samen maakt mij niks uit heel fijn land :)

Sarah 08'10'10~ 12'09'17
'My favorite hello and hardest goodbye'
Soof 16'10'17 ~ 16'08'21
Het geluk was niet voor ons

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:28

Hier ook een Egypte liefhebber!
Ik ben in een ruime jaar 3x geweest!
Wel elke keer hetzelfde hotel. Royal Tulip Beach Resort in Marsa Alam.
Het hotel heeft een geweldig huisrif die je kan bereiken door een pier van 700 meter. Als je daar overheen loopt lijkt het alsof je op een tropisch eiland zit!
We zijn 2 dagen in Luxor geweest met een privé gids. Echt geweldig!
En al 3x de Sataya trip gedaan met slapen op de boot. Dat verveelt nooit!
Ik wil graag nog een keer naar Aswan en Cairo.
Hij het hotel de mensen van de paarden leren kennen en afgelopen november met 4 zadels, een berg vliegenmaskers, halsters en touwen en borstels heen gegaan! Ze waren zo blij! Die zadels waren echt verschrikkelijk!

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:34

Bij dit hotel is er trouwens buiten helemaal niks.
Dat vind ik prima want we vermaken ons wel.
Maar stel we willen wat anders. Een fatsoenlijk hotel me een goed huisrif en wel wat te doen buiten het hotel. Wat winkeltjes en restaurants of barretjes.
Heeft iemand tips?

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:03

TamaraFloor schreef:
Bij dit hotel is er trouwens buiten helemaal niks.
Dat vind ik prima want we vermaken ons wel.
Maar stel we willen wat anders. Een fatsoenlijk hotel me een goed huisrif en wel wat te doen buiten het hotel. Wat winkeltjes en restaurants of barretjes.
Heeft iemand tips?


Ik ben samen met mijn zus bij Sunrise holidays resort geweest in Hurghada. Wij zijn vaak met de taxi naar Marina geweest, een havenstadje iets verderop echt heel gezellig. Ook liepen we wel eens naar de stad van Hurghada wat ook leuk was!

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 21:14

TamaraFloor schreef:
Bij dit hotel is er trouwens buiten helemaal niks.
Dat vind ik prima want we vermaken ons wel.
Maar stel we willen wat anders. Een fatsoenlijk hotel me een goed huisrif en wel wat te doen buiten het hotel. Wat winkeltjes en restaurants of barretjes.
Heeft iemand tips?


Dan zou ik zeker Arabia Azur aanraden!

Wat leuk alle reacties! Ik ga morgen op mijn gemak even alles bijlezen. Vriendin is ook naar Luxor geweest, ik vond het wat te ver dus ben lekker die dag in ons hotel gebleven.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

sannedeedee1
Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:19

ryukapple schreef:
Sannedeedee wij vonden de nijlcruise echt heel leuk hadden ook een hele leuke gids. Wel raad ik aan rechtstreeks naar luxor te vliegen is min 5 uur van hurgada naar luxor en terug gaan die ritten eigenlijk altijd snachts omdat je sochtends vroeg terugvliegt. Of je moet de combi doen met een paar dagen hurgada


Ja daarom, de planning is voor alsnog wel om direct door te vliegen naar luxor. Probleem is alleen dat het via Hurghada goedkoper is, en we gaan met meerdere en kunnen niet in andermans portemonnee kijken. Zou voor mij ook wel fijn zijn met mijn enorme reis ziekte(wagen, zeeziek, en in het vliegtuig gaat het ook niet goed ) als we direct door gaan.

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 21:23

Hurghada - Luxor is zo’n 5 uur met de bus.

sannedeedee1
Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:31

tirzasarah10 schreef:
Ik ben fan! Afgelopen oktober naar alibaba geweest in hurghada en wat een top vakantie heb ik gehad. Ik was voor het eerst sinds 8 jaar op vakantie geweest en ook direct alleen. Iedereen verklaarde mij voor gek dat ik en nog nooit had gevlogen en alleen naar egypte ging. Ik heb mij totaal niet onveilig gevoeld en ontzettend veel nieuwe mensen ontmoet. Eind dit jaar wil ik zeker weer heen om andere dingen te zien! Alleen of met iemand samen maakt mij niks uit heel fijn land :)


Dan is er in de loop der jaren toch wel wat verbeterd. Onze ervaring is echt heel slecht met dit hotel, de ratten liepen door het resort , iedereen had buik klachten, en alle wc’s waren echt ranzig. Op onze kamer vonden we ratten poep en zijn toen op heel erg aandringen naar een andere kamer gebracht. Was een uitje met de hele familie voor het zo veel jarig huwelijk van onze opa en oma.
Het concept was op zich wel leuk, kon je van de 3 hotels (Yasmin, aladin , en Ali baba ) gebruik maken. Je mocht ook gratis een keer naar Titanic aquapark aan de overkant. Het barretje in het zwembad was ook een erg leuk idee , alleen toen de tijd (wel meer dan 5 jaar terug) erg achterstallig onderhoud , en niet erg hygiënisch.
Personeel was ook niet erg professioneel , is toen aan mij meerdere keren (serieus) gevraagd om daar te blijven, en 1 van hun vrouwen te worden. Werd letterlijk geld en spullen aangeboden ter ruil van mij. Krijg er nog de kriebels van :brr:

sannedeedee1
Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:36

Booooo schreef:
Hurghada - Luxor is zo’n 5 uur met de bus.

Klopt, zag net wel dat de prijzen in tui NL wel al bekend zijn. De groep met wie we gaan zit nu een deel van in Cambodja, dus zodra ze terug zijn even kijken naar een definitief besluit. Probleem is ook ik kan in mei niet weg, en een ander deel kan in april niet weg, later is het te warm en eerder is het nog te koud.
Dat is het nadeel van met een groep op reis gaan :+

cindyy_1993
Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:36

Oooh jaa Egypte <3 Ik hou van het land... De mensen... Geweldig land!
Ik ben er nu 3 keer geweest en ga in februari voor de 4e keer.
De eerste 2 keer in het hotel Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort bij Marsa Alam/Port Ghalib, afgelopen februari een rondreisje gedaan van 8 dagen waarvan ook een Nijlcruise. Eerst 2 dagen Caïro, toen op het vliegtuig naar Luxor, daar 2 dagen van alles bekeken en toen richting Edfu, Kom Ombo en door naar Aswan. Super gaaf om gezien te hebben, zou het zo nog een keer doen! (Tip: Boek niks bij Egypte.nl... Hebben we heel gedoe mee gehad en schijnen failliet te zijn)
En aankomende februari gaan we weer naar hetzelfde hotel als de 2 keren daarvoor <3

Vanaf dat hotel kun je lopend naar de schildpaddenbaai, Marsa Mubarak (20 min lopen over het strand ong) en daar heb je kans om een zeekoe tegen te komen!
Ook een paar jaar geleden naar Sataya Reef gegaan.. Zo gaaf.. En de laatste keer bij dat hotel ook paardgereden door de woestijn.

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

Kmbrly
Berichten: 1840
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:52

Ik denk dat ik ondertussen 13 keer ben geweest.
Kennwel nog maar 3 hotels van buiten aangezien ik die zelf heb geboekt.

Dahab = tropitel
El gouna = panorama bungalows
Centrum hurghada = premium seagull.

Vind het altijd thuis komen daar <3

I know you'll be a sun in somebody else's sky

proudmama
Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:08

Veertigjaar geleden voor het eerst in Egypte geweest. De boot van een middellandse zeecruise legde aan in de buurt van Cairo en zo naar de markt en museum geweest en uiteraard per kameel naar de piramiden.. Ik reisde meestal alleen, en toen ik thuiskwam was ik nog zo onder de indruk dat ik meteen weer een reis wilde boeken om de rest te kunnen zien.
Vallei van de koningen en Luxor.
Helaas kreeg ik als vrouw alleen geen visum en had niemand die mee wilde.
Bijna veertig jaar later ging mijn wens in vervulling en ben ik met mijn echtgenoot op nijlcruise geweest en heb echt alles wat ik ooit wilde zien, eindelijk gezien.
De mooiste vakantie van mijn leven ( tot nu toe) !,
Graag wil ik nog een keer, en wie weet komt het er nog eens van ....


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Ntlie_
Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:24

Wat een heerlijke foto’s komen er hier voorbij! :D <3 Krijg spontaan heimwee!

Hier ook een Egypte liefhebber, ben er inmiddels 10 keer geweest en steeds van plan om ergens anders heen te gaan, maar kom toch vaak weer bij Egypte uit. Vanwege het zonnetje en de vakanties naar Egypte zijn vaak goed betaalbaar. :)

Ik ben 8 keer in Sharm El Sheikh geweest en 2 keer in Hurghada. Vind Sharm persoonlijk leuker.
Ben vanuit deze badplaatsen ook in Caïro en Luxor geweest. Het echte Egypte, had ik ook zeker niet willen missen. :)

tirzasarah10
Berichten: 1818
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:25

sannedeedee1 schreef:
tirzasarah10 schreef:
Ik ben fan! Afgelopen oktober naar alibaba geweest in hurghada en wat een top vakantie heb ik gehad. Ik was voor het eerst sinds 8 jaar op vakantie geweest en ook direct alleen. Iedereen verklaarde mij voor gek dat ik en nog nooit had gevlogen en alleen naar egypte ging. Ik heb mij totaal niet onveilig gevoeld en ontzettend veel nieuwe mensen ontmoet. Eind dit jaar wil ik zeker weer heen om andere dingen te zien! Alleen of met iemand samen maakt mij niks uit heel fijn land :)


Dan is er in de loop der jaren toch wel wat verbeterd. Onze ervaring is echt heel slecht met dit hotel, de ratten liepen door het resort , iedereen had buik klachten, en alle wc’s waren echt ranzig. Op onze kamer vonden we ratten poep en zijn toen op heel erg aandringen naar een andere kamer gebracht. Was een uitje met de hele familie voor het zo veel jarig huwelijk van onze opa en oma.
Het concept was op zich wel leuk, kon je van de 3 hotels (Yasmin, aladin , en Ali baba ) gebruik maken. Je mocht ook gratis een keer naar Titanic aquapark aan de overkant. Het barretje in het zwembad was ook een erg leuk idee , alleen toen de tijd (wel meer dan 5 jaar terug) erg achterstallig onderhoud , en niet erg hygiënisch.
Personeel was ook niet erg professioneel , is toen aan mij meerdere keren (serieus) gevraagd om daar te blijven, en 1 van hun vrouwen te worden. Werd letterlijk geld en spullen aangeboden ter ruil van mij. Krijg er nog de kriebels van :brr:


Eten was wat minder hoor maar ik ben daar echt een zeikerd in en zal ook niet vrijwillig mac ofzo eten. Maar verder was bij mij alles schoon en zeer net personeel! Het was al snel op het hele park duidelijk dat ik alleen was en iedereen kwam een praatje maken enz. :)

Sarah 08'10'10~ 12'09'17
'My favorite hello and hardest goodbye'
Soof 16'10'17 ~ 16'08'21
Het geluk was niet voor ons

Ntlie_
Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:28

sharon488 schreef:
TamaraFloor schreef:
Bij dit hotel is er trouwens buiten helemaal niks.
Dat vind ik prima want we vermaken ons wel.
Maar stel we willen wat anders. Een fatsoenlijk hotel me een goed huisrif en wel wat te doen buiten het hotel. Wat winkeltjes en restaurants of barretjes.
Heeft iemand tips?


Ik ben samen met mijn zus bij Sunrise holidays resort geweest in Hurghada. Wij zijn vaak met de taxi naar Marina geweest, een havenstadje iets verderop echt heel gezellig. Ook liepen we wel eens naar de stad van Hurghada wat ook leuk was!

Grappig, ik ben afgelopen vrijdag terug gekomen van een weekje in dit hotel! Vond het een prima hotel, maar heb wel in veel betere / luxere hotels gezeten! Vond het ook jammer dat hier de zon in de winter al zo vlot achter het hotel (hoogbouw) verdwijnt.

In Hurghada vind ik Stella di Mare Beach een aanrader en in Sharm el Sheikh Dreams Beach resort, daar kom ik het allerliefst. :)

sannedeedee1
Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:48

[/quote]

Dan is er in de loop der jaren toch wel wat verbeterd. Onze ervaring is echt heel slecht met dit hotel, de ratten liepen door het resort , iedereen had buik klachten, en alle wc’s waren echt ranzig. Op onze kamer vonden we ratten poep en zijn toen op heel erg aandringen naar een andere kamer gebracht. Was een uitje met de hele familie voor het zo veel jarig huwelijk van onze opa en oma.
Het concept was op zich wel leuk, kon je van de 3 hotels (Yasmin, aladin , en Ali baba ) gebruik maken. Je mocht ook gratis een keer naar Titanic aquapark aan de overkant. Het barretje in het zwembad was ook een erg leuk idee , alleen toen de tijd (wel meer dan 5 jaar terug) erg achterstallig onderhoud , en niet erg hygiënisch.
Personeel was ook niet erg professioneel , is toen aan mij meerdere keren (serieus) gevraagd om daar te blijven, en 1 van hun vrouwen te worden. Werd letterlijk geld en spullen aangeboden ter ruil van mij. Krijg er nog de kriebels van :brr:[/quote]

Eten was wat minder hoor maar ik ben daar echt een zeikerd in en zal ook niet vrijwillig mac ofzo eten. Maar verder was bij mij alles schoon en zeer net personeel! Het was al snel op het hele park duidelijk dat ik alleen was en iedereen kwam een praatje maken enz. :)[/quote]

Kijk dat is fijn! Ali baba is geloof ik ook verkocht en heeft nu een aqua park toch? Of is dat aladin?
Vond het wel leuk dat je vanaf daar zo naar de Senso mall en naar een klein winkel centrum kon lopen.
Hotel waar wij dit jaar zaten (in Sahl Hasheesh) was een beveiligd gebied waar alleen hotel medewerkers , en gasten in konden. Was dus verder ook niks te doen, en 3 kwartier rijden vanaf de luchthaven. Als je dan geen lekker eten in je hotel hebt, en je komt er ook niet makkelijk in of uit dan baal je helemaal.
Als je nog een keer terug wilt naar Egypte, lekker de rust op wilt zoeken en je verkeren in extreem luxe en heerlijk eten moet je een keer naar Premier le Reve gaan als je portemonnee het toe laat. Is wel wat duurder dan de meeste Egyptische standaarden, maar het is het zo waard. Als je graag iets wilt waar wat meer te doen is, zou ik ver bij dit hotel uit de buurt blijven :+

LiannePuthzy
Berichten: 6914
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Het Egypte topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 08:34

Ik ga 6 januari naar Egypte, albatros palace(iemand ervaring met dit hotel?) Ben 1x eerder naar egypte geweest bij sinbad club beach, toen alleen een snorkeltrip gedaan en hotel was in mijn herinneringen ook goed

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:47

LiannePuthzy schreef:
Ik ga 6 januari naar Egypte, albatros palace(iemand ervaring met dit hotel?) Ben 1x eerder naar egypte geweest bij sinbad club beach, toen alleen een snorkeltrip gedaan en hotel was in mijn herinneringen ook goed

Ja ik! Super fijn hotel. <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Abiola, Amado, Firebug, GoogleAdsense, Ineke2, Kimberley_, lgw, Lielle, marjan19, MarjanB, MissAnnemijn, moeshie, mvdende, pluklief, Selima, Syzygy en 74 bezoekers