[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Seni
Berichten: 2729
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:56

Nee de microns niet. Overigens vidn ik zelf de bujo van de action verschrikkelijk. Maar er zijn er nu bij de Hema 4 verschillende en die zijn van redelijk goede kwaliteit en wel stuk goedkoper dan de Mus.

sʟáɪɴᴛᴇ ɪs ᴛáɪɴᴛᴇ
<3 • ꜱɪarah • <3 >> I N S T A G R A M
Brits korthaar Bailee volgen? Klik maar hier voor veel pluis!


Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:59

Ik heb fineliners van de action en ik vind die wel okay! Niet zo goed als de microns maar om te beginnen prima. Ik vond t alleen jammer dat er 2 blauwe waren en maar 1 zwarte :P

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!


Marjo
Berichten: 37200
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:34

Ik gebruik Staedtler fineliners in mijn Mus en vind die super fijn.. Ik heb een pakketje met verschillende diktes.

Daarnaast zou ik wat gekleurde brushpennen kopen. Bij Bol.com hebben ze korting op BuJo gerelateerd spul en ook op de Koi brushpennen. Die vind ik zelf erg fijn.
Laatst bijgewerkt door Marjo op 16-11-18 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:37

Ik heb ook Staedtler. En brushpennen inderdaad.
En ik ben echt fan van washitape. Wat is dat leuk werken!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:01

Mus zou ik niet aanraden.. ik vind het echt waardeloos. Nu heb ik wel een verkeerde versie qua papier. Maar ik ga voor volgend jaar een ander merk uitproberen.

Marjo
Berichten: 37200
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:09

Ik vind Mus dus juist superfijn. En in de nieuwere versies merk ik amper iets van ghosting

rollyjogered
Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:21

ik heb zelf een mus, klein beetje ghosting. maar hij is zo mega dik dat ik daar nog wel een tijd mee vooruit kan. voor de volgende ga ik dan wel op zoek naar eentje met dikker papier, zodat ik aan één kant kan schrijven en aan de andere kant waterverf kan gebruiken. dat kan nu niet want dan loopt de ink van de pen uit.

Marjoow schreef:
Daarnaast zou ik wat gekleurde brushpennen kopen. Bij Bol.com hebben ze korting op BuJo gerelateerd spul en ook op de Koi brushpennen. Die vind ik zelf erg fijn.

waar vind je die kortingen? ik kan het nergens vinden.

Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:53

Ik ben wel benieuwd welke er dan geschikt zijn voor waterverf. Ik heb er 1 met dik papier en vrijwel geen ghosting. Maar met aquarel werken durf ik toch niet helemaal aan.
Met brushpennen gaat het overigens wel goed.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:27

rollyjogered schreef:
waar vind je die kortingen? ik kan het nergens vinden.


Is ook onmogelijk te vinden! Ik kwam hem enkel tegen via een reclame op facebook, op hun facebook pagina én hun website kan ik het nergens vinden!
Ik hoop dat deze link voor jou werkt: https://www.bol.com/nl/ra/algemeen/tot- ... yJXDgsH4jI

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:45

En anders de linker rode button.
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Maartje_M
Berichten: 9344
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:06

Amanda schreef:
Ik ben wel benieuwd welke er dan geschikt zijn voor waterverf. Ik heb er 1 met dik papier en vrijwel geen ghosting. Maar met aquarel werken durf ik toch niet helemaal aan.
Met brushpennen gaat het overigens wel goed.


Ik doe het wel in mijn nuuna, maar als het te nat wordt, zie je het wel aan de andere kant.

rollyjogered
Berichten: 200
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:50

ah, bedankt voor de link! op de homepagina zie ik in die rode blokken alleen dingen over kinder speelgoed haha.

de mus is opzich wel goed te doen met waterverf! ik moet alleen zorgen dat ik niet aan de achterkant de ink van m'n gelpen nat maak want dan loopt het uit.

Bumba01
Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 13:28

[ img ]

Lijkt mij een goede start?

Inmiddels ook wat prulletjes via AliExpress besteld (tape, stencils, stickertjes). Alleen nog even de action onveilig maken :')

Marjoow; hoe kan je zien of het de nieuwe versie van Mus is?

Dus ik leef vandaag, want de morgen is mij niet beloofd.. :):)

Marjo
Berichten: 37200
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:27

Oef dat weet ik niet. Ik heb er 1 met witte pagina's nu en de voorgaande had gelige pagina's...

Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:23

Marjoow schreef:
Oef dat weet ik niet. Ik heb er 1 met witte pagina's nu en de voorgaande had gelige pagina's...

Ik ook en ik merk echt verschil tussen de twee! Maar ik denk dat ze alle 'slechte' wel een beetje van de markt gehaald hebben.

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

RenskeFrea
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:03

Mijn Bullet Journal ligt vrij stil, omdat ik nooit tijd neem het bij te werken. Heb hier en daar voor oktober een paar pagina's gemaakt en erna weer vergeten :P
Enige wat redelijk bij is is mijn boeken en film overzicht van dit jaar, maar die zijn beide vol, en moeten nog dingen bij dus ergens moet ik dat nog bij proppen.
Heb wel veel ideeen, en laatste tijd hier en daar leuke stickers en washi tape aangeschaft en mooi papier enzo, dus nu nog tijd maken en het gaat vast goed komen. Misschien dat ik nu vast voor volgend jaar opmaak kan beginnen ofzo :P
Ik lees wel regelmatig mee hier, geeft inspiratie :)

Wat ik mij afvroeg is wat brushpennen eigenlijk zijn. Ik zie het vaak langskomen maar kan me er niet zoveel bij voorstellen wat dat is/doet en of ik dat ook leuk zou vinden? :)

Bumba01
Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 18:21

De eerste spulletjes zijn binnen en heb alvast een begin gemaakt met de kleurtjes test *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heb via Alie nog wat tapejes, stencils en stickers besteld. Nu nog even zoeken naar fijne kleurpotloden en dan ben ik voorlopig wel even zoet <3

Dus ik leef vandaag, want de morgen is mij niet beloofd.. :):)

Telpeva
Berichten: 14667
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 18:28

Oeh leuke verzameling spulletjes al!

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:04

Oeh waar komen deze tapejes vandaan?

Bumba01
Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:32

Tapejes van de action *\o/*
Ze hebben heel veel verschillende.

Dus ik leef vandaag, want de morgen is mij niet beloofd.. :):)

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:53

Cool, morgen even kijken.. heb er al paar van en die zijn wel fijn.

Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:45

Action tapes zijn wel snel op. Die van alie zijn meer meters per rolletje.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Anoniem

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:58

Ik gebruik ze niet zo vaak, alleen om foto's in te plakken 4 stukjes. Dus met 3 meter doe ik denk al jaren ^^

Als je er veel mee doet is dat idd zo op..

JoycexEnyaJarig
Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:05

Ik kom weer even binnenvallen
Ik deed mijn bullet Journal op de computer. Ik had het puur voor mijn paarden. Maar ik merk dat ik echt nu een planning wil maken, ik wil teveel op 1 dag en misschien als ik ga plannen het allemaal wel lukt.

Ik ga nu in een gewone Schrift met lijnen beginnen, ik zit namelijk niet dagelijks op mijn laptop. Ook printte ik het uit, maar nu inkt op is en ik niet weet welke ik moet hebben :o geen motivatie om elke dag bij te houden. Wil dus per week een planning maken. Ook maakte ik een tabel met kleuren wat ik gedaan heb met de paarden, les, buitenrijden, vrij etc. Ook endomondo challenge hield ik bij. Dit komt allemaal in de bujo in Schrift.

Nu schreef ik elke dag wat we gedaan hebben hoe het ging en wat er verbeterd kan. Nu kan ik het allemaal opschrijven maar mijn handschrift is echt zo lelijk. En kost heel veel werk.

Weten jullie misschien hoe ik het kort kan opschrijven. Wel wil ik het weer terug lezen en dan het wel herinneren.

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

Telpeva
Berichten: 14667
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 12:02

Hoe ziet het er uit op je computer, kan je die opmaak niet kopieren op papier?

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Shiloh, Sica en 59 bezoekers