USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 15:40

@shilady
2,5 maand zou nog meevallen maar nog een keer die vlieger op doe ik mijn hond(en mezelf) niet aan hoor
Ze zal het in ieder geval erg naar haar zin hebben daar :D zee, water, bootje varen.. en 3 mensen die lekker met haar kunnen gaan wandelen :D Want mijn grootouders zijn niet zo goed te been hier
En goed dat ze in de winter komt, dat ze geleidelijk kan wennen aan het warme klimaat

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude



Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 16:05

Yasmine schreef:
Het ligt echt aan de maatschappij, hoor. Ik ben al jaren 1 of meerdere keer naar Amerika gevlogen (ook 2017 en 2018) en heb het nog nooit moeten betalen.


Idem...

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:06

Gowlan schreef:
Ik heb gevlogen met lufthansa en united vorige maand, daar zat zowel handbagage als 23kg ruim bagage gewoon in het ticket. (Retour naar MCO, Florida voor €538)
Je moet echter gewoon zoeken, want er zijn ook ticket vormen voor die maatschappijen waar het niet in het tarief zit.

Lufthansa rekent ook geld voor ruimbagage :(

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:08

Groot gelijk titanic wel handig zo!

Ja dat bagage kosten rekenen is natuurlijk een fijne vorm van extra omzet maken

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:19

Idd. Maar we zoeken en vergelijken gewoon verder

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:24

purny schreef:
Idd. Maar we zoeken en vergelijken gewoon verder

Ik heb je een pb gestuurd

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 08:37



De toekomst, nu ook bij de niet-prijsvechters.....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:45

Ik vlieg in mei met British Airways, en neem alleen handbagage mee. Gelukkig is Texas dan zo warm dat ik alleen zomerspul mee hoef te nemen, en ik ben twee weken bij een vriendin die een wasmachine heeft, dus mag geen probleem zijn. :)

xxIsaa
Berichten: 767
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:47

Ik meld me ook in dit topic :D

Ga april 2019 voor 2,5 week, voor een (relatief korte) rondreis naar USA :)
We vliegen eerst naar SFO, nog best een dingetje want we hebben een directe vlucht met KLM, dat is 11 uur nonstop vliegen en ik vraag me nu al af hoe ik dat ga overleven, zeker omdat het een dagvlucht is :+

We hebben een huurauto en rijden vanaf SFO door naar Yosemite en Grand Canyon, vanaf daar door naar LA en nog een paar dagen bij Santa Monica. Dan vliegen we van LA naar NYC, daar blijven we nog een paar dagen en dan weer naar huis :)

Ben erg benieuwd, eerste keer USA voor mij. :j Iemand nog goeie tips? :D

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:00

Annash schreef:
Ik vlieg in mei met British Airways, en neem alleen handbagage mee. Gelukkig is Texas dan zo warm dat ik alleen zomerspul mee hoef te nemen, en ik ben twee weken bij een vriendin die een wasmachine heeft, dus mag geen probleem zijn. :)



Gewoon zoon kleine trolly en grote handtas heb ik ook gedaan

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:19

shilady schreef:
Annash schreef:
Ik vlieg in mei met British Airways, en neem alleen handbagage mee. Gelukkig is Texas dan zo warm dat ik alleen zomerspul mee hoef te nemen, en ik ben twee weken bij een vriendin die een wasmachine heeft, dus mag geen probleem zijn. :)



Gewoon zoon kleine trolly en grote handtas heb ik ook gedaan

Zou ik dus écht niet kunnen ook al is het voor een korte tijd :') maar ik moet ook altijd bier en chocolade meenemen haha

@xxIsaa
geen tips, maar wel heel gaaf hoor
Ik hoop toch ook ooit het westen uitgebreid te zien <3

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 23:49

Tja das als je tegenwoordig de goedkoopste kaartjes bij bepaalde luchtmaatschappij neemt

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 10:52

shilady schreef:
Annash schreef:
Ik vlieg in mei met British Airways, en neem alleen handbagage mee. Gelukkig is Texas dan zo warm dat ik alleen zomerspul mee hoef te nemen, en ik ben twee weken bij een vriendin die een wasmachine heeft, dus mag geen probleem zijn. :)



Gewoon zoon kleine trolly en grote handtas heb ik ook gedaan


Precies! Ik moet even kijken of mijn rugzak is toegestaan met de afmetingen, dat zou wel ideaal zijn omdat die een apart vak heeft voor mijn laptop.

En ik ben een handiger pakker. Er past véél in mijn carry on. :D

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:22

Zou ook wel wat warme spullen meenemen. Die airco die permanent op -10 staat is a bitch :))

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:30

Nee ik moet echt een koffer meenemen. Neem namelijk altijd Starbucks koffiebonen mee want sommige smaken zijn hier niet verkrijgbaar.
Bagage kan ik toch altijd bijboeken? Of moet ik dat gelijk met m’n ticket boeken?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:50

Ligt aan hoe duur van een ticket je gaat nemen.. als je lowbudget ticket wil bij klm dan kan je verwachten dat je nog 60 heen en terug moet bij betalen

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:51

Vaak is bagage online bijbetalen ook wat goedkoper dan het ter plekke doen. Of vroeger was het toch zo.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:04

Volgesmij zijn dat ook.de online prijzen...

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:21

shilady schreef:
Ligt aan hoe duur van een ticket je gaat nemen.. als je lowbudget ticket wil bij klm dan kan je verwachten dat je nog 60 heen en terug moet bij betalen

Via de app zou er 70 euro bijkomen. Terugvlucht zit bagage bij inbegrepen. Dus 550 euro voor een ticket

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 14:19

Die mag je terug op het vliegveld aftikken

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:41

shilady schreef:
Die mag je terug op het vliegveld aftikken

Lijkt mij sterk

[ img ]

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:49

Laat maar horen als je terug bent ben benieuwd +:)+

purny
Berichten: 27386
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 15:51

Wil eerst de aanbiedingen afwachten. Maar ik laat het zoiezo weten als ik een mooie aanbieding heb gevonden

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 16:27

Opzich kan je meestal voor 400 of iets eronder naar NY vliegen...

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 21:31

Yasmine schreef:
Zou ook wel wat warme spullen meenemen. Die airco die permanent op -10 staat is a bitch :))


Haha! Ik heb sowieso altijd een lange broek en een sweater bij me, voor het geval dat. :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Larissa123 en 74 bezoekers