London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:03

Joe! Ik heb even tips nodig. We gaan een weekje naar Londen, welk hotel is fijn en centraal? Of zal ik via Airbnb iets zoeken? En met de trein of boot? Vliegen mwoah.

Edit: hotel mag best basic zijn. We zijn in bezit van 1jarige dreumes.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:04

Ik ga altijd met de Eurostar en wil ook niets anders. Boot en auto vind ik zo omslachtig. Eurostar is opstappen en weer uitstappen in centrum Londen, King's Cross naast de deur en je staat meteen overal. Zeker met een kindje denk ik dat dat het meest aangename is.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Lolacabana
Berichten: 3355
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:22

Ik ben fan van Travelodge hotels. Hebben nette hotels voor een leuke prijs. Ik zit in januari in het hotel op waterloo, lekker centraal.

Nee

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:31

Hoe boek je die Travelodge? Ik zit voor 5 nachten op bijna 700 pond.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Lolacabana
Berichten: 3355
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:35


Nee

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:37

Nee wij zouden dan 600 pond moeten betalen. Ik kijk nog wel even verder.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:05

lieveli schreef:
Joe! Ik heb even tips nodig. We gaan een weekje naar Londen, welk hotel is fijn en centraal? Of zal ik via Airbnb iets zoeken? En met de trein of boot? Vliegen mwoah.

Edit: hotel mag best basic zijn. We zijn in bezit van 1jarige dreumes.


Wij zaten in het Columbia Hotel aan hyde park, wellicht dat je daar naar kan kijken. Wij zaten met kerst 4 dagen daar voor 230 incl ontbijt. De metro is om de hoek. Het is misschien niet helemaal in het centrum maar wij vonden het juist lekker om ons af te kunnen zonderen en de rust te nemen in een mooi park. Het is een wel echt heel erg Engels hotel (vooral de inrichting) maar dat vonden we juist leuk!

billionache
Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:14

Wij zijn met de Eurostar gegaan en dan het Travelodge Kings Cross Royal Scot hotel geboekt.
Ideaal vond ik het! Echt vlakbij King's Cross Station, dus je kan daar bij aankomst (voor inchecken) je bagage al gaan afzetten, en de laatste dag kan je ook je koffers achterlaten en snel oppikken voor je naar het station gaat. Enkel ontbijt vond ik daar wel tegenvallen, maar ook zeker geen ramp.

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:28

Wij zijnn bij Ibis Sheperds Bush geweest, geboekt via Expedia, viel qua prijs mee en was echt een prima hotel :)

Hee nieuwsgierig aagje!

cursebreaker
Berichten: 11343
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:51

Weet iemand of er toevallig ergens in London een natuurwinkel ligt waar ze edelstenen en mineralen e.d. verkopen? Mocht er toevallig iets leuks te vinden zijn, wil ik er komende week wel even langs. Dacht dat hier een balletje opgooien geen kwaad kon, wie weet is er wel iemand die iets weet haha :)

Ik ga komende week 3 dagen met m'n zusje.
1 dag naar de HP studios, voor de rest wat shoppen en sight seeing - is mn zusje's eerste keer naar London. Wij hebben dit keer een hotel in de wijk Bloomsbury. Normaal zit ik altijd in een hotel in South Kensington maar dacht dat het wel leuk was om eens een andere wijk te boeken. Ben benieuwd :)

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:18

Bloomsbury is ook een leuke wijk, in de buurt van het Britisch museum - aanrader! :j

Trein naar Londen is prima te doen, zou mn voorkeur zijn boven de boot (maar toch na vliegen). Genoeg budget hotelletjes bij Kings Cross in de buurt, lekker makkelijk na de trein.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:16

We zitten in een appartementje vlakbij de London Zoo. Kunnen we makkelijk daarheen met onze mini. Ga nu gewoon alle dingen die ik deed als au pair met mijn eigen kind doen! Zo leuk!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Eulogy
Berichten: 5733
Geregistreerd: 21-04-09

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:16

:wave:

Heeft iemand hier airbnb tips? Ik hou niet zo van hotels in steden, zeker niet buiten de zomer. Voor 2 personen en liefst centraal :)

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 07:10

Wij zijn terug! Het was echt zo fijn, we gaan gauw weer terug. We zaten in een appartement bij tube Warren Street en ons kind heeft zich écht top gedragen. Elke middag en avond mee uit eten, hij vond alles leuk, gezellig en lekker.

Volgende keer laten we de Oyster wel zitten en pakken gewoon taxi's, makkelijker.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

cursebreaker
Berichten: 11343
Geregistreerd: 10-12-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:03

Zijn de taxi's niet een stuk duurder?
In al die jaren dat ik al naar London ga, nog nooit een taxi gebruikt, hahaha.
Dus een oprechte vraag hier. Normaal gebruiken we idd voor alles de underground, maar dat lijkt me met een kind erbij ook veel minder handig want op sommige stations is het, zeker rondom spits, echt bizar druk en chaotisch. Wij willen in 2020 ofzo met onze zoon gaan en misschien is taxi's dan idd een beter plan - kan hij ook nog mooi naar buiten kijken haha.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:06

Ja wel duurder maar nog steeds veel goedkoper dan hier. Ben dol op taxi's, pakte ze al toen ik er woonde. Niet dat gerotzooi in die benauwde tunnels. En steeds moeten kijken voor rolstoelvriendelijk/klooien op de roltrap.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:26

Nou het appartement waar we zaten heeft even de prijs 200 euro omhoog gegooid :') daar gaan we dus niet meer heen :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Bambelien
Berichten: 294
Geregistreerd: 30-07-18

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 14:00

€200,- per hoeveel dagen? Zonde van een leuk plekje!

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 14:16

Wij hebben 240 betaald voor 3 dagen en het is nu 450 voor 3 dagen :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

cursebreaker
Berichten: 11343
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 14:50

Ligt misschien eerder aan de tijd van het jaar denk ik en in het voorjaar gaat de prijs misschien ook weer terug. Richting kerst is London enorm populair - meer als normaal - en dan gaan de prijzen van hotels e.d. ook allemaal flink omhoog! Dat is eigenlijk vrij normaal in wereldsteden dat dit gebeurd, jammer genoeg. Als je in een bepaalde periode wilt gaan naar een bepaalde stad, heb je vaak gewoon pech. Net als dat je met kerst/nieuwjaar naar Disneyland wil. Dan betaal je ook 100en euro's meer voor een Disney hotel als door het jaar heen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Urbanus
Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 15:00

Nee dat snap ik, maar dat is het niet. Ze heeft 5 beoordelingen binnen dus de prijs is omhoog.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

cursebreaker
Berichten: 11343
Geregistreerd: 10-12-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:37

ah op die fiets, oke!
Had gekund natuurlijk gezien de periode nu haha.

Maar erg jammer dan idd aangezien je het er leuk hebt gehad.
Het is een flinke verhoging ja.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

ikkeniet
Berichten: 1256
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:48

Mijn man en zoon (10jaar) reizen 13 december tm 16 december met Easyjet naar Londen toe.
Ze verblijven in Holliday Inn Express. Kosten € 288., inclusief ontbijt.
Donderdagochtend 7uur aankomst in Londen, en dan gaan ze waarschijnlijk een dagje door Londen heen lopen, met een wandelroute, ik dacht, vanaf Victoria Station.
Vrijdag een bezoek aan de Towerbridge en???
Zaterdag een hele dag Harry Potter studio. En zondag is ook nog in te vullen, want ze vliegen pas om 21.00uur terug.
Iemand nog een idee? Is een rondje met de Hop on, hop off bus een idee? of is dat weg gegooid geld.
En alles met de metro bezoeken. Heb je dan een Oysterpas nodig?
Kan je die al in Nederland kopen?

info@raswas.com voor het reinigen van je paardendekens.

Oordeel niet over mijn leven.
Want je hebt mijn rugzak niet gedragen.
-Rita Nievelstein-

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 00:28

Als het goed is opent ook winter wonderland in hyde park vandaag tm 6 januari. Leuke plek om te bezoeken!

Voor het door Londen lopen is het misschien leuk om de volgende website te bekijken: https://www.the-magician.co.uk Hier staan wandelroutes op langs plaatsen en filmlocaties van Harry Potter.

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 01:48

Hoi hoi! Ik ga hier even een beetje lezen maar zoooveel pagina`s. Ik ga van 10-13 dec met twee vriendinnen naar London. Vliegen via Düsseldorf naar Heathrow. Zitten in een hotel op 2 min lopen van Paddington station en die hebben schijnbaar een directe lijn naar Heathrow. Heb er zin in en ben benieuwd wat echt leuk is om te bezoeken voor de kerst sferen? Wij zijn trouwens 178 euro pp kwijt en hebben 4 weken geleden geboekt.

Edit: was iok een mogelijkheid voor 10€ retour met Ryan air vanaf ehv maar die gok durfden we niet te nemen :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jet, Myrsky en 7 bezoekers