[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:09

Ik heb een foto van mijn wedstrijdset te paard (alleen de wedstrijdlaarzen thuis gelaten, moet ze inrijden en ook nog afvallen, dus duurt nog eventjes).
Jasje van Equiline van 75 euro ( :') ) en mijn KASK helm passen goed bij elkaar vind ik!
[ img ]
[ img ]


Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:18

Nouvel schreef:
Faline schreef:
Het is de br cambridge. :j
Ik zag dat ze bij de country mill ook de ps of sweden hoofdstellen hebben, daar hoor ik ook veel goede dingen over. Misschien moet ik daar dan ook maar eens even tussen koekeloeren. :D


Oh ik heb toevallig ook al een paar keer naar die BR zitten kijken!
Ik zoek ook nog een nieuw net hoofdstel in die kleur.
Hoe valt ‘ie qua maat, beetje ruim?
Vooral neusriem en frontriem moet ik ruim hebben.


Ik heb de maat cob voor Nina (grote d pony) en die zit heel netjes. Alles zit zo'n beetje op de middelste gaatjes.
De frontriem heb ik niet heel specifiek op gelet, maar zit bij Nina wel netjes. :j

mila_furrie
Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:23

sorry dat ik even kom binnen vallen.

Heeft iemand een idee hoe het maat bereik is van anna scarpati wedstrijd jassen? :)

Spenk
Berichten: 21673
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:06

[ img ]

[ img ]

Nog een paar duidelijkere foto'S van mijn set :D

Ben er erg blij mee!

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:27

Yvank_ schreef:
[ [url=m/VVCTOd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/45myOX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog een paar duidelijkere foto'S van mijn set :D

Ben er erg blij mee!


Wauw wat gaaf

~Riding is the best solution to any problem~

annikavolder
Berichten: 748
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 00:12

[ img ]


[ img ]
Ik heb ook mn setje compleet.
- donkerbruine KEP
- donkerbruin jasje met beige details van Lotus Romeo
- donkerbruine De Niro laarzen met lak accenten
- dekje met beige randje
- donkerbruin Stubben hoofdstel met bruin/parel frontriem

en mn cross set met turqouise
[ img ]

Quick: Met pre-pensioen. Dressuur ZZ-licht +2 , Springen B+30, L -3 ,SGW B +36, Endurance BB en jachtpaard.
Gaudi: Allround clown. ZZ-L dressuur, B springen, B SGW en voor de kar beleerd

Mandarijn
Berichten: 9052
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:08

Wat een gave sets komen hier voorbij!
Die rode hierboven vind ik heel chique.

Ik start met een zwart jasje (esperado) en bruine laarzen (mondoni).
Wil graag nog een jasje met bruine accenten, vind ik net mooier matchen. :D

Vergeef me de beugelriemen, had toen even niks anders liggen. :')

[ img ]
[ img ]

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:18

Dit is nu mijn set:
[ img ]

Jasje van HH, cap van casco, dekje Kingsland. Maar ik moet nu een nieuw dekje, want de eigenaar van de paarden wil graag een dekje borduren en op dit dekje staat al een KL logo. Alleen nu kan ik dus niet vinden wat ik wil. Ik wil sowieso iets met grijs en blauw. Het logo moet er in het rood op (zijn bedrijfskleur), dus ik zou het ook wel leuk vinden als er een rood sierkoord bij zat ofzo, maar liever verder geen rood er in dan geen grijs of blauw. En ik wil dus geen gewoon ruit stiksel. Ik vind van die rondjes gestikt heel mooi, of iets anders als het maar niet van die grote ruiten zijn. En ik wil ook niet zo'n ultra dunne (zoals bijv eskadron cotton) dat vind ik ook niet mooi.
Wat nu het dichts bij mijn wensen komt is de LeMieux Eurojump Navy, maar die is behoorlijk prijzig (75 euro bij de EJ). Dus eigenlijk hoop ik iets goedkopers te vinden, max is eigenlijk 50.

ingvdh
Berichten: 6357
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:46

@ emma_evg - kijk eens bij een dealer van Equiline, daar kan je dekjes naar wens samenstellen qua kleur, koord etc. De prijs valt reuze mee, voor onder de €50 moet het wel haalbaar zijn.

Liess__
Berichten: 2032
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 18:07

emma_evg schreef:
Dit is nu mijn set:
[ [url=m/7go4fA.png]Afbeelding[/url] ]

Jasje van HH, cap van casco, dekje Kingsland. Maar ik moet nu een nieuw dekje, want de eigenaar van de paarden wil graag een dekje borduren en op dit dekje staat al een KL logo. Alleen nu kan ik dus niet vinden wat ik wil. Ik wil sowieso iets met grijs en blauw. Het logo moet er in het rood op (zijn bedrijfskleur), dus ik zou het ook wel leuk vinden als er een rood sierkoord bij zat ofzo, maar liever verder geen rood er in dan geen grijs of blauw. En ik wil dus geen gewoon ruit stiksel. Ik vind van die rondjes gestikt heel mooi, of iets anders als het maar niet van die grote ruiten zijn. En ik wil ook niet zo'n ultra dunne (zoals bijv eskadron cotton) dat vind ik ook niet mooi.
Wat nu het dichts bij mijn wensen komt is de LeMieux Eurojump Navy, maar die is behoorlijk prijzig (75 euro bij de EJ). Dus eigenlijk hoop ik iets goedkopers te vinden, max is eigenlijk 50.


Meelezer breekt even in :D
Ik heb deze, en ook al is het van divoza huismerk; hij bevalt mij super goed! Misschien is het wat voor je. In het echt is hij netjes voorgevormd bij de schoft en heeft hij niet zo’n rare vorm als op de foto van de blauwe.

https://www.divoza.com/nl/pagony-work-z ... gKmVvD_BwE

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:19

Liess__ schreef:
emma_evg schreef:
Dit is nu mijn set:
[ [url=m/7go4fA.png]Afbeelding[/url] ]

Jasje van HH, cap van casco, dekje Kingsland. Maar ik moet nu een nieuw dekje, want de eigenaar van de paarden wil graag een dekje borduren en op dit dekje staat al een KL logo. Alleen nu kan ik dus niet vinden wat ik wil. Ik wil sowieso iets met grijs en blauw. Het logo moet er in het rood op (zijn bedrijfskleur), dus ik zou het ook wel leuk vinden als er een rood sierkoord bij zat ofzo, maar liever verder geen rood er in dan geen grijs of blauw. En ik wil dus geen gewoon ruit stiksel. Ik vind van die rondjes gestikt heel mooi, of iets anders als het maar niet van die grote ruiten zijn. En ik wil ook niet zo'n ultra dunne (zoals bijv eskadron cotton) dat vind ik ook niet mooi.
Wat nu het dichts bij mijn wensen komt is de LeMieux Eurojump Navy, maar die is behoorlijk prijzig (75 euro bij de EJ). Dus eigenlijk hoop ik iets goedkopers te vinden, max is eigenlijk 50.


Meelezer breekt even in :D
Ik heb deze, en ook al is het van divoza huismerk; hij bevalt mij super goed! Misschien is het wat voor je. In het echt is hij netjes voorgevormd bij de schoft en heeft hij niet zo’n rare vorm als op de foto van de blauwe.

https://www.divoza.com/nl/pagony-work-z ... gKmVvD_BwE


Thx voor het meedenken! Vind het ook echt wel een mooi dekje, alleen vind de buitenste rand van de donkerblauwe niet mooi. Als die grijs was geweest was het dekje echt perfect, maar hierbij is tie kobaltblauw en dan krijg je een beetje dat Nederlandse vlag effect bij de bies wat ik echt niet mooi vind. En omdat ik met een grijze cao rijd wil ik echt wat grijs in het dekje. Dus ik zou dan nog sneller voor deze grijze gaan dan de donkerblauwe.

En Equiline ga ik naar kijken, maar ben bang dat dat ook wel aardig prijzig word.

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:03

Ik heb mijn wedstrijdset voor springen compleet, dus ze maar meteen allemaal op de foto gezet

Hoe ik meestal de ring in ga
[ img ]

M’n goeie ouwe Juuls jasje
[ img ]

Springset
[ img ]

En (nog even niet aan de orde maar) zomertenue!
[ img ]

zelmago4it
Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:20


Ketly
Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:50

Oh wat een leuk topic! :D

Mag ik hier ook om advies vragen?

Ik wil binnenkort waarschijnlijk ook gaan starten, maar heb mijn huidige set al jaren:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nu ben ik gek op wat aparts, en twijfel heel erg of ik voor weer een grijze outfit ga of dat ik voor legergroen/zwart ga. Wat zouden jullie aanraden?

Deze grijze laarzen zou ik heel gaaf vinden om te combineren:
[ img ]


En deze cap ben ik een erg van gecharmeerd:
[ img ]

Hoor graag jullie mening!

zelmago4it
Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 18:12

Die Kep is wel heel gaaf! maar zou ze zelf absoluut niet combineren met die grijze laarzen, denk dat je dan een hele drukke/bonte toestand krijgt.

Ik ben wel fan van dat groen/zwart!

Ketly
Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 18:17

Zou het dan ook niet combineren hoor :D Maar vind het lastig om te kiezen of ik voor grijs of voor zwart/groen ga!

magootie
Berichten: 3762
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 18:36

Ik zou voor zwart/groen gaan! Vind dat wel een toffe combi! En je ziet het ook niet vaak!

♥ Fortune Cookie (Valeron x Zelhem) ♥
Voor altijd in mijn hart ~ 23-3-2010 * 13-8-2020 ~
Parker (Daily Diamond x Rousseau) mijn nieuwe vriendje ♥


Michelle77
Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:29

Oh, ik vind je huidige set wel heel mooi!

Heb toevallig afgelopen jaar zelfde jasje gekocht, maar dan wat extra opgeleukt met steentjes her en der. En in donkerblauwe versie, met donkerblauwe laklaarzen em blauw/zwarte KEP.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Ketly
Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:41

Wauw, gaaf om het jasje ook met een andere combi te zien! :D Hele leuke set zo

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:16

Leuk topic! Ik heb al jaren dezelfde set. Vind het ergens ook wel leuk om nog met hetzelfde plastronspeldje rond te rijden als die ik jaren terug mocht uitzoeken toen de ponyclub van clubtruien over ging naar jasjes, maar inmiddels ben ik wat aan het rondkijken naar een nieuwe plastron. Ik vind de nieuwere plastrons wel mooi en ze lijken me ook wat handiger dus als ik iets moois tegenkom wil ik een nieuwe aan schaffen. Ik ben niet zo van de glim en lak maar vind zoals hierboven wel een mooi totaalplaatje, mooi op elkaar afgestemd. Erg mooi paard ook.

Ik zou voor zwart/groen gaan Ketly :)

Yvank, erg mooi de combinatie laarzen en jasje bij je haflinger!

Amiigo
Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:08

_coquette_ schreef:
LiiNd_Y schreef:


Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe Pikeur! Show je ff een foto als je hem aan hebt? :)

Ik heb de pikeur saphira. ook echt een heel fijn jasje. Met rits achter knopen en niet te kort!

Ik zou nog een foto showen! Nu pas weer een beetje weer voor een jasje dus nu ook pas aan getrokken :+

[ img ]

Bestaat hier uit pikeur jasje, kask cap, petrie laarzen, pikeur shirt, easyrider broek, roeckl handschoenen en een plastron waar ik het merk niet meer van weet :P

_Lois_
Berichten: 3278
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 13:30


| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

_Snow_White
Berichten: 3186
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:35

Ik ben afgelopen weekend voor het eerst met de vossenjacht meegeweest. Ik heb hiervoor mijn set iets aan moeten passen, maar ik denk dat het alsnog prima voor elkaar is :D

Beige broek (verplicht)
Zwart softshell jasje met grijze kraag
Samshield Cap
Zwart dekje (verplicht - ik start normaal met wit & grijs)
Witte plastron (verplicht - ik start normaal alleen met plastron in de dressuur + witte rijbroek)


[ img ]
[ img ]

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:26

Wij mogen zaterdag voor het eerst onze set aan. Voor het eerst in 7 jaar weer op concours. Begin hem nu wel een beetje te schijten :=

[ img ]

Op dit paard:
[ img ]

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

_karin_
Berichten: 3910
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:35

Je hebt in ieder geval een super chique outfit Lindor!

En ik hou ervan SnowWhite!

Ik ga over een paar weken eindelijk mijn nieuwe outfit aandoen!! Ik plaats een foto zodra ik er een heb.

Those who don't believe in magic will never find it - Roald Dahl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maessie, Slmt9 en 12 bezoekers