Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:18

xxpaardje mag ik vragen wat je daarvoor hebt betaald? (mag ook via PB)
Ik zit er ook over te denken om nog de goedkope cap erbij te kopen en die te pimpen!


_xwien
Berichten: 1935
Geregistreerd: 24-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:32

Jannickee schreef:
xxpaardje mag ik vragen wat je daarvoor hebt betaald? (mag ook via PB)
Ik zit er ook over te denken om nog de goedkope cap erbij te kopen en die te pimpen!

Ik heb mijn cap laten pimpen bij Armin Dalenoord (Armin's custom paint shack op Facebook) minder duur dan bij Frans en zeker net zo mooi ! (En heel snel, fijn contact gehad, heeft goed geluisterd naar wat ik wilde en heeft hem ook helemaal naar wens gemaakt)

Samira Zadora B + 23 L1+11 L2+ 15 M1+1
GK ‘18/‘19, GK ‘19, GK ‘19/‘20


Mrijn
Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 07:55

_xwien schreef:
Ik heb mijn cap laten pimpen bij Armin Dalenoord (Armin's custom paint shack op Facebook) minder duur dan bij Frans en zeker net zo mooi ! (En heel snel, fijn contact gehad, heeft goed geluisterd naar wat ik wilde en heeft hem ook helemaal naar wens gemaakt)

Waar moet ik dan ongeveer aan denken? 50, 100, 200 euro?

Live is what happens to you while you're busy making plans....

MyChoice
Berichten: 2190
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:30

Ik heb een poosje terug gevraagd wat 1 kleur overspuiten kost, dat kost 100 euro.

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:33

Deze toevallig gedaan bij Frans?[/quote]


ja nog steeds super blij mee <3 <3 <3 <3[/quote]


Leuk! Dat is mijn vader dacht hem al te herkennen :)

instagram : @purarazadivino

Mrijn
Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:35

Hmm, dat loopt dan nog best op als je iets bijzonders wil, denk ik.

Wat is jullie ervaring met de verschillende buitenkanten? Ik vind de textiele snel beschadigen. Hebben de shine of polisvh dat ook? En de mica, textured, velvet?

Live is what happens to you while you're busy making plans....

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:37

Ik heb nu mijn cap natuurlijk bij mijn vader laten spuiten haha..
Maar hij kan zelfs een portret van je paard erop maken als je dat zou willen haha, ik heb nu omdat ik PRE's heb en KWPN een nederlandse en spaanse vlag erin verwerkt, allemaal uit de losse pols. Nog elke dag blij mee, een van de eerste caps die hij heeft gedaan en wel 100 keer gevallen niet van het paard maar van het haakje of uit de kast :+ en nog steeds netjes!

instagram : @purarazadivino

_xwien
Berichten: 1935
Geregistreerd: 24-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:47

Mrijn schreef:
_xwien schreef:
Ik heb mijn cap laten pimpen bij Armin Dalenoord (Armin's custom paint shack op Facebook) minder duur dan bij Frans en zeker net zo mooi ! (En heel snel, fijn contact gehad, heeft goed geluisterd naar wat ik wilde en heeft hem ook helemaal naar wens gemaakt)

Waar moet ik dan ongeveer aan denken? 50, 100, 200 euro?

Heb je pb gedaan !

Samira Zadora B + 23 L1+11 L2+ 15 M1+1
GK ‘18/‘19, GK ‘19, GK ‘19/‘20

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:20

_xwien schreef:
Jannickee schreef:
xxpaardje mag ik vragen wat je daarvoor hebt betaald? (mag ook via PB)
Ik zit er ook over te denken om nog de goedkope cap erbij te kopen en die te pimpen!

Ik heb mijn cap laten pimpen bij Armin Dalenoord (Armin's custom paint shack op Facebook) minder duur dan bij Frans en zeker net zo mooi ! (En heel snel, fijn contact gehad, heeft goed geluisterd naar wat ik wilde en heeft hem ook helemaal naar wens gemaakt)



zou kunnen maar frans zit bij mijn in de buurt. En is echt vak man en ik ken niemand die zo super goed. En netjes als hem doet en dat zweer ik. Kost michien wel wat maar is elke cent meer dan waard nog geen dag spijt van dat ik het heb laten doen. En ik stuur me kep liever niet op naar mensen waar van niet weet hoe en wat en bij frans wist ik wel hoe en wat. Plus dat dicht bij mijn in de buurt is.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:22

TessJazz schreef:
Deze toevallig gedaan bij Frans?



ja nog steeds super blij mee <3 <3 <3 <3[/quote]


Leuk! Dat is mijn vader dacht hem al te herkennen :)[/quote]


kan klopten hem net voor de regio laten doen. En hij had nog verteld toen hoe het ontstaan was. dat die dat ging doen. Hij was heel vriendelijk en echt vak man.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

_xwien
Berichten: 1935
Geregistreerd: 24-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:15

xxpaaardje schreef:
zou kunnen maar frans zit bij mijn in de buurt. En is echt vak man en ik ken niemand die zo super goed. En netjes als hem doet en dat zweer ik. Kost michien wel wat maar is elke cent meer dan waard nog geen dag spijt van dat ik het heb laten doen. En ik stuur me kep liever niet op naar mensen waar van niet weet hoe en wat en bij frans wist ik wel hoe en wat. Plus dat dicht bij mijn in de buurt is.


Ik zei ook niet dat je je cap naar hem moest sturen... was slechts een suggestie
En het verschil in werk zie je niet, Armin heeft hem ook heel netjes overgespoten :) ze maken beide prachtig werk hoor, daar hoor je mij niet over :)

Samira Zadora B + 23 L1+11 L2+ 15 M1+1
GK ‘18/‘19, GK ‘19, GK ‘19/‘20

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:37

_xwien schreef:
xxpaaardje schreef:
zou kunnen maar frans zit bij mijn in de buurt. En is echt vak man en ik ken niemand die zo super goed. En netjes als hem doet en dat zweer ik. Kost michien wel wat maar is elke cent meer dan waard nog geen dag spijt van dat ik het heb laten doen. En ik stuur me kep liever niet op naar mensen waar van niet weet hoe en wat en bij frans wist ik wel hoe en wat. Plus dat dicht bij mijn in de buurt is.


Ik zei ook niet dat je je cap naar hem moest sturen... was slechts een suggestie
En het verschil in werk zie je niet, Armin heeft hem ook heel netjes overgespoten :) ze maken beide prachtig werk hoor, daar hoor je mij niet over :)



iereen zijn ding lijkt me. Ik vind niet zonder van me geld ik ben super blij mee. En het is gedaan hoe ik het wilden. Er is echt geluister naar hoe ik het wilden. Plus dat hem snel terug had. En geen dag spijt van en meer dan geld waard.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:58

Je kan hem inderdaad zeker op aanvraag al binnen 2 dagen terug hebben. Er gaat een heel traject bij ons vooraf. Wij doen ook zadels, laarzen bovenkant, ach maak het zo gek :D.

Wil m'n zadel ook doen eigenlijk.
.. hmmmmm zoveel bling :+

instagram : @purarazadivino

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:13

TessJazz schreef:
Je kan hem inderdaad zeker op aanvraag al binnen 2 dagen terug hebben. Er gaat een heel traject bij ons vooraf. Wij doen ook zadels, laarzen bovenkant, ach maak het zo gek :D.

Wil m'n zadel ook doen eigenlijk.
.. hmmmmm zoveel bling :+



zadels zijn inderdaat ook gaaf maar als dat zou doen word denk best heftig want heb bij me boog van me laarzen ook strassteentjes. En met cap is ook veel bling maar hou van bling. <3 <3 <3 <3 <3

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

Joltsje
Berichten: 9022
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:47

Net mijn kep gekocht. Enige wat ik wel zou willen veranderen is een chrome voorkant ipv de blauwe.

Kan dit en wat zou dit kosten? En wie in het noorden zou dit kunnen?

Be your best self

_xwien
Berichten: 1935
Geregistreerd: 24-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:08

Joltsje schreef:
Net mijn kep gekocht. Enige wat ik wel zou willen veranderen is een chrome voorkant ipv de blauwe.

Kan dit en wat zou dit kosten? En wie in het noorden zou dit kunnen?

Chrome kun je niet spuiten volgensmij, wordt dan zilver/grijs

Samira Zadora B + 23 L1+11 L2+ 15 M1+1
GK ‘18/‘19, GK ‘19, GK ‘19/‘20

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:07

Joltsje schreef:
Net mijn kep gekocht. Enige wat ik wel zou willen veranderen is een chrome voorkant ipv de blauwe.

Kan dit en wat zou dit kosten? En wie in het noorden zou dit kunnen?



Frans de Weerdt midden Nederland

instagram : @purarazadivino

zorro
Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:12

TessJazz schreef:
Joltsje schreef:
Net mijn kep gekocht. Enige wat ik wel zou willen veranderen is een chrome voorkant ipv de blauwe.

Kan dit en wat zou dit kosten? En wie in het noorden zou dit kunnen?



Frans de Weerdt midden Nederland



Ja, kan hij chroom spuiten? Aangezien dat een heel ander proces is, dat zou voor mij wel interessant zijn.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:17

Frans de Weerdt midden Nederland[/quote]


Ja, kan hij chroom spuiten? Aangezien dat een heel ander proces is, dat zou voor mij wel interessant zijn.[/quote]


Vast iets wat er op lijkt of iets dergelijks, ze kan gaan informeren! Hij kan ontzettend veel

instagram : @purarazadivino

zorro
Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:01

Zou je eens willen vragen? Ik ben al een tijd opzoek en mensen die chroom kunnen spuiten zijn ontzettend schaars. Dus als hij het kan, ben ik blij, want dan zit hij dichterbij voor mij als de enige die ik gevonden heb in Nederland.

Sanet
Berichten: 7914
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:08

Joltsje schreef:
Net mijn kep gekocht. Enige wat ik wel zou willen veranderen is een chrome voorkant ipv de blauwe.

Kan dit en wat zou dit kosten? En wie in het noorden zou dit kunnen?


Armin’s Custom paint shack.
Moet ergens in het noorden zitten.

Mijn kep’s:


[ img ]
Mijn wedstrijd Kep

[ img ]
En mijn trainingskep.

Ik heb echt maanden gezocht naar een eenvoudige cap voor erbij, maar ik kreeg overal hoofdpijn van. Deze heb ik dus mezelf maar cadeau gedaan :D

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

Joltsje
Berichten: 9022
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:19

Ik bedoel het randje om het rooster. Wat bij sommige caps al chrome is. Of zoala hierboven goud.

Voor mijn gevoel nowt je er gewoon een ander frontje opzetten ipv spuiten. Maardatkan dus niet?

Be your best self

_xwien
Berichten: 1935
Geregistreerd: 24-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:20

Sanet schreef:
Joltsje schreef:
Net mijn kep gekocht. Enige wat ik wel zou willen veranderen is een chrome voorkant ipv de blauwe.

Kan dit en wat zou dit kosten? En wie in het noorden zou dit kunnen?


Armin’s Custom paint shack.
Moet ergens in het noorden zitten.

Mijn kep’s:


[ [url=m/HfL5Bx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn wedstrijd Kep

[ [url=m/7MfxwD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn trainingskep.

Ik heb echt maanden gezocht naar een eenvoudige cap voor erbij, maar ik kreeg overal hoofdpijn van. Deze heb ik dus mezelf maar cadeau gedaan :D


Armin kan geen Chrome spuiten helaas

Samira Zadora B + 23 L1+11 L2+ 15 M1+1
GK ‘18/‘19, GK ‘19, GK ‘19/‘20

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 09:18

zorro schreef:
Zou je eens willen vragen? Ik ben al een tijd opzoek en mensen die chroom kunnen spuiten zijn ontzettend schaars. Dus als hij het kan, ben ik blij, want dan zit hij dichterbij voor mij als de enige die ik gevonden heb in Nederland.



Ik heb je pb gedaan:)

instagram : @purarazadivino

_Nicky
Berichten: 5130
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 09:29

Joltsje schreef:
Ik bedoel het randje om het rooster. Wat bij sommige caps al chrome is. Of zoala hierboven goud.

Voor mijn gevoel nowt je er gewoon een ander frontje opzetten ipv spuiten. Maardatkan dus niet?


Nee, dat heb ik ook gevraagd bij de aanschaf van de mijne. Dan zou hij helemaal uit elkaar gaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0 en 69 bezoekers