[ART] Bullet Journal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:00

Juist.. ik heb dus die bloem druk 8 :+ Vers gekocht bij de boekenwinkel deze week. Lekker handig van ze dat ze die dan niet terug halen..


MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:02

Ik zou gewoon even een mailtje sturen naar Mus, Idinn. Kan best zijn dat je hem nog gewoon kan terugsturen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:17

Zit ik zonder een bujo.. ik ben nu al verslaafd aan dat ding :+ Maar ja.. de helft maar gebruiken is ook zonde. Of ik moet wat creatiefs verzinnen voor die lelijke zijdes..

laraxXxemma
Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:21

ik ben het nog niet tegengekomen hier maar heeft iemand de journals van de hema ook al geprobeerd? Ik ben wel nieuwsgierig hoe die zijn

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

capopjekop
Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:26

Ik heb die als eerste bujo. Ik weet niet hoe de duurdere versies zijn maar ik vind hem best fijn. Al drukt hij wel wat door

Marieke1495
Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 22:06

laraxXxemma schreef:
ik ben het nog niet tegengekomen hier maar heeft iemand de journals van de hema ook al geprobeerd? Ik ben wel nieuwsgierig hoe die zijn

Zoek even op YouTube! Waren ze wel positief over geloof ik.

♡♡ Sinne Special D x Koss
♡♡ Fidál

amsterdam10
Berichten: 590
Geregistreerd: 03-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 23:13

Marjoow schreef:
Ik zag vandaag een stickerboek van mus voor in het bullet journal. Zit erover te denken om die te kopen...


Ik zag op YouTube een review ervan van creachick, misschien helpt dat je om de knoop door te hakken :)

Dandy200
Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:00

Ik heb afgelopen week ook een mus gekocht en deze drukt ook door helaas. Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ook ik heb dus eentje welke niet goed is. Mooi balen. Wat stom dat deze evengoed nog te koop zijn.

Anne. Schrieken fotografie , te vinden op facebook: https://www.facebook.com/Anne-Schrieken ... 976181948/
Bedankt voor de geweldige 3 jaar vriendje <3 [i]Ik mis je nog altijd.

jenne
Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:00

Ik heb ook zo’n Mus. Heb vanmorgen even gemaild en net antwoord terug gehad. Je mag hem nog terug sturen en dan krijg je een nieuwe :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:32

Blijkbaar hebben ze de boekhandels wel geinformeerd. Maar die doen er dus weinig mee :+ Kan m inderdaad nog omruilen en tav iemand zetten die het direct vlot oppakt.

Maar ik ga denk creatief met fotos ofzo bezig op de rechterpagina's.. wil m niet meer missen :')

Marjo
Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:39

amsterdam10 schreef:
Marjoow schreef:
Ik zag vandaag een stickerboek van mus voor in het bullet journal. Zit erover te denken om die te kopen...


Ik zag op YouTube een review ervan van creachick, misschien helpt dat je om de knoop door te hakken :)

Thanks! Die helpt zeker. Ik denk dat ik hem wel ga halen, maar dan ga ik een pakketje kopen voor de BuJo van 2019. Dan kan ik alle tijd nemen om die zo in te delen zoals ik wil :) En als die dan helemaal klaar is op 1 januari ben ik er ook veel tevredener mee denk ik :)

Telpeva
Berichten: 14689
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:13

Vind je dat niet vervelend als je nog een half jaar moet wachten dan voordat je hem in gebruik kan nemen? ik zou die zelfbeheersing niet hebben :D

Ik zit er al een hele tijd tegenaan te hikken dat ik foto's wil plaatsen maar dat kost zoveel tijd, toch maar weer eens doen! Ik zag ook vragen voorbij komen over printables en stickers en die gebruik ik ook, misschien vinden jullie de mijne ook leuk om te zien dan.

Dit is mijn Bujo, een A5 ringband van Aliexpress (merk Cagie)
[ img ]

Eerste pagina komt ook van Alie, is een doorschijnende jaarkalender op een dik stuk plastic. Het roze vel erachter is een scrapbook vel dat ik er zelf in heb gepropt.
[ img ]

Ik gebruik soms ook printables, zeker voor pagina's die anders zo veel tijd opslokken om te maken. Ik gebruik printables van http://www.diyplanner.com/, zij hebben veel keuze :j
[ img ]

Laatst had ik ook printbaar stickerpapier gekocht, zelf ontworpen en geprint en dat ziet er zo uit
[ img ]

En in gebruik
[ img ]

Mijn stickervellen zijn transparant, voor tabs is het denk ik mooier om 'gewoon' wit stickerpapier te gebruiken. Toch vind ik ze cute, en ik hou deze gewoon.
[ img ]

Verder sloop ik ook puzzelboekjes, even op maat snijden, ponsen en ze passen er in 8-) (de afgebeelde liniaal/bladwijzer op deze foto komt ook van aliexpress)
[ img ]

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Daihyo
Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:22

Zo’n ringbandje is ook wel heel handig zeg! Ziet er mooi uit. :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:51

Juist een leuke solden gedaan! Stond in een boekenwinkel, oh leuk die stencils! Bleek een aanbieding, een MUS + stencils voor 15 euro. En ik heb binnenkort toch een nieuwe nodig! :D

[ img ]

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Telpeva
Berichten: 14689
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:32

Zo die stencils zijn leuk! Zijn ze fijn in gebruik?

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:32

Ik heb ze nog niet gebruikt :D Maar ze zijn erg dun, dus moet nog even zien of dat handig is. Moet wel eerlijk zijn, als het geen aanbieding was geweest had ik ze niet meegenomen. (Ik vond ze erg duur om ze apart te kopen, 12,50!)

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Marjo
Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:49


Laulitz
Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:29

Wauwie die is leuk!! <3

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

thirteenn
Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 16:08

Oh wauw! <3

All magic comes with a price, dearie

BB80
Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:19

Ik heb ook net een nieuwe mus opgehaald (ananas op kaft) met de stencils voor 15€
Stencils zijn inderdaad wat slap en niet allemaal goed geperforeerd. Maar toch wel wat leuke ideeetjes opgedaan en nieuwe bladzijdes gevuld met meal plans.
Gebruik mijn BJ nog dagelijks, ben echt verslaafd aan tekenen.

Die hierboven is wel gaaf zeg.
Leuk, leuk!

Take a smile :)

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:07

Ik loop echt een beetje achter met BJ. :')
Ben zo bizar druk dat ik er gewoon niet aan toe kom, ik heb tm deze week erin staan en de rest is blanco. _O-
Vanavond maar even tijd voor maken als de lessen niet uitlopen.

xSagan
Berichten: 660
Geregistreerd: 27-08-15

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 13:15

Die nieuwe van de MUS zijn inderdaad erg leuk, maar ik neem ze even niet meer na mijn laatste. Alleen maar ghosting, zelfs met potlood.... niet erg motiverend voor mij.
Heb nu na wat reviews bekeken voor een Dingbats gekozen waar ik warempel nog een Nederlandse site voor gevonden heb. Dus ben benieuwd!

thirteenn
Berichten: 2082
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 13:50

xSagan schreef:
Die nieuwe van de MUS zijn inderdaad erg leuk, maar ik neem ze even niet meer na mijn laatste. Alleen maar ghosting, zelfs met potlood.... niet erg motiverend voor mij.
Heb nu na wat reviews bekeken voor een Dingbats gekozen waar ik warempel nog een Nederlandse site voor gevonden heb. Dus ben benieuwd!


Kan zijn dat je jouw mus dan mag terug sturen.

All magic comes with a price, dearie


xSagan
Berichten: 660
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 13:54

thirteenn schreef:
xSagan schreef:
Die nieuwe van de MUS zijn inderdaad erg leuk, maar ik neem ze even niet meer na mijn laatste. Alleen maar ghosting, zelfs met potlood.... niet erg motiverend voor mij.
Heb nu na wat reviews bekeken voor een Dingbats gekozen waar ik warempel nog een Nederlandse site voor gevonden heb. Dus ben benieuwd!


Kan zijn dat je jouw mus dan mag terug sturen.



Ook al na een paar bladzijde invullen? Had zoiets gelezen inderdaad, maar voor scrapbooken is hij prima, dus dan gebruik ik hem gewoon daarvoor.xD

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: [Info] Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 14:07

Ja, het maakt niks als hij als gebruikt!

Ik vind de nieuwe journals van Mus echt tof. Vooral de donkere met bloemen <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot, SemrushBot en 72 bezoekers