Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Pikkepor
Berichten: 3703
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:47

Heerlijk! Over 1 week en 1 dag gaan wij ook *\o/* ik heb er echt zin in.


Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:08

Wij hebben onze caravan al een hele tijd bij de deur staan. Volgende week is hij ook weer verhuurd. Zijn er zelf ook al wel mee op pad geweest hoor.
Voor ons duurt het nog eventjes, maar kan natuurlijk ook niet wachten! Net weer een paar kleine dingen bij besteld, zoals een ligbed, opvouwbare afwasbak,bijzettafel.

8nnemiek
Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:10

Die opvouwbare afwasbak hadden ze laatst bij Kruidvat, voor 2,99 :D Heb ik meteen gehaald, ideaal!

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Niika
Berichten: 62
Geregistreerd: 22-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:27

Avelienvd schreef:
Obelink twin duo.


Bedankt +:)+ ziet er uit als een fijne tent inderdaad. toch maar eens overwegen

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:28

Dat is een koopje Annemiek!

MalaQ
Berichten: 1395
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 18:57

Mag ik mij hier melden? :D Ik zie nu pas dat er een kampeertopic bestaat...
Ik ben ook al weer een paar weekendjes weggeweest en volgend weekend ga ik weer. Ik heb vorig jaar in een impulsieve actie een oud caravannetje gekocht en dat is echt mijn projectje geworden. Afgelopen maand heeft hij op de werkplaats gestaan en heb ik er veel aan geklust. Hij is nu bijna af en vooral ingericht op kamperen zonder stroom. Ik ben vooral van het primitieve kamperen en ga altijd naar natuurcampings, in een rijtje staan is niks voor mij :o

rien10
Berichten: 14402
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 19:54

Ohhh een klus caravan. Wat leuk. Eerst genieten van het klussen, dan genieten van de natuur. Heerlijk.

Avelienvd
Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:24

Heerlijk, klinkt als een leuk project

Pikkepor
Berichten: 3703
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:55

Ik ben wel benieuwd naar foto's van je project!
Dat staat ook nog op onze bucketlist ooit... een oud caravannetje, het liefste een Yvonne Mostard <3
Maar voor nu is de tent ook prima.

rien10
Berichten: 14402
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 21:53

Ik heb twee jaar geleden een T@B gekocht. We zijn er onwijs blijnmee

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 00:55

Zo’n model tent is echt ideaal Avelien! Heb zelf ooit de goedkope Gamma-versie gehad, die is helaas tijdens de eerste trip al kapot gewaaid...

Oeh MalaQ, opknap project, leuk!! Foto’s!!!!

Wij gaan misschien over twee weken nog even een weekendje weg. Net voor we naar NL komen, gewoon omdat het kan :+ (en omdat ik twee weken NL niet als vakantie vind tellen O:) )

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 07:22

Malaq wat leuk zo'n klusproject.ik snap het helemaal dat je in een rijtje staan niks vind. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt wat, aangezien je het eten bij de buren van tafel kan kijken, maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. Zo kom je wel snel tot een (meestal) gezellig gesprek.

MalaQ
Berichten: 1395
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:36

Komende week gaan de nieuw gemaakte gordijntjes erin, zal dan even nieuwe foto's maken :D Maar heb deze wel vast voor het idee (in linkje, want ze zijn te groot):

buitenkant

Stukje binnenkant

Henrieke, je hebt gelijk, er is wel meer aanspraak dan dus ook echt wel wat voor te zeggen! Denk er ook wel eens over na toch dat eens te doen, maar haak altijd op het laatste moment af en dan denk ik.. neh.. ga wel weer naar de middle of nowhere :')

Barramundi, gaan jullie met tent of caravan? :) Heerlijk om nog even te gaan!

8nnemiek
Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:56

Wat een gave foto, die eerste!!

Ik houd ook meer van natuur, rust, en vooral geen kinderen :))

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34477
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 10:04

Hij is leuk! Ik hou ook niet van veel kinderen maar we hebben er zelf 1 dus zitten toch op een camping met veel kinderen. Wel midden in de natuur en met paarden. Je bent dus zo in de rust en stilte.

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:19

Ik kan de foto’s niet zien... -O-

Als we maar voor een kort weekendje gaan, staan we meestal zo:
[ img ]

Blijven we wat langer, dan zetten we er een partytent overheen:
[ img ]

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

MalaQ
Berichten: 1395
Geregistreerd: 23-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:14

Thanks, ben er ook erg blij mee :D Die eerste foto is gewoon in NL, Veluwse camping waar ik het meest graag sta :)

Barramundi, jammer dat je ze niet kan zien, geen idee waarom.. Wat slim met de partytent! En de boot gaat mee?! Gaaf! Dat wordt mijn volgende project na de caravan, een boot :j

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 23:35

Meestal gaan we idd met de boot erop uit ja! Als we over twee weken gaan, moeten we nog even kijken of het wel de moeite waard is; tis een uurtje of 5 rijden waar we heen willen en je kan daar ook goed land-based vissen. Plus dat we een week later naar NL vliegen dus wil ik niet teveel opruimwerk hebben als we terug komen :=

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Taffje
Berichten: 2656
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Terschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:26

Wij zijn ook weer aan het bedenken waar we heen gaan, afgelopen twee jaar naar Spanje geweest, vooral binnenland en een stukje kust. Echt een aanrader.
Eerste jaar Spanje bij de Middellandse zee de Pyreneeën over gestoken en door de Spaanse Pyreneeën naar de Atlantische kust gereden naar San Sebastian. Vorig jaar bij Pau de Pyreneeën door, richting Madrid, rechtsaf richting Portugal en langs de kust terug.

Nu denken over dit jaar, of weer Spanje maar dan richting Porto (Portugal) maar Montenegro lijkt me ook wel wat en dan via Hongarije, Servie naar Montenegro en dan via Kroatië weer terug, die kustweg vind ik zo mooi.......

Dit is alle drie Spanje
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Voor CranioSacraal therapie voor je paard/pony zie: http://www.EquiCranio.nl = EquiCranio ook te volgen op facebook
Voor coaching met inzet van paarden: http://www.Equi4You.nl = Equi4You ook te volgen op facebook
Voor informatie zie de website of facebook, heb je nog meer vragen stuur gerust een mail of pb.

Taffje
Berichten: 2656
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Terschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:41

O ja, wij kamperen luxe, staat in tien minuten, bed blijft opgemaakt, drie pits gasstel en koelkastje mee..... en extra slaapkamer voor dochterlief maar die zetten we alleen op als we langer blijven anders slaapt ze in de auto. Bank plat en luchtbed achter in :o
[ img ]
[ img ]

Voor CranioSacraal therapie voor je paard/pony zie: http://www.EquiCranio.nl = EquiCranio ook te volgen op facebook
Voor coaching met inzet van paarden: http://www.Equi4You.nl = Equi4You ook te volgen op facebook
Voor informatie zie de website of facebook, heb je nog meer vragen stuur gerust een mail of pb.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:07

Ook leuk met zo'n vouwwagen!
Wij zijn ook wel luxe kampeerders en dan bedoel ik niet meteen dat we ook op luxe campings willen staan, maar vooral qua comfort in en rondom de caravan zegmaar.
We zoeken nog wel een bedrek voor ons zoontje zodat wij het campingbedje niet meer mee hoeven te nemen, als iemand tips heeft..

Emori
Berichten: 13115
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:16

Vouwwagen lijkt mij ook wel fijn!
Maar nu van marktplaats een grotere tent gehaald. Vandaag even opgezet om te kijken of alles aanwezig is zodat we niet voor verrassingen komen te staan in Luxemburg :))

[ img ]

Ruim zat :+ zeg maar..

[IM] Ons gouden paardje is er niet meer..
Follow the bliss just like a summer song
Please stay there forever, I'll try to remember


Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:21

Leuk zeg, iedereen allemaal zo begaan met het kampeer gebeuren!
Voor iedereen die binnenkort op vakantie gaat heel veel plezier!

Wij vandaag ook de laatste spulletjes gehaald en klaar voor vakantie. We gaan naar Saarland - Duitsland. Op een camping die 5 jongens uit Amsterdam hebben overgenomen in 2016.willen hier zelfvoorzienend gaan leven. Beetje geitenwollensok idee, ook lekker biologische biertjes uiteraard! En veel groen en geen 'vaste' plekken. Ben erg benieuwd. Het heet landgut Girtenmühle, laat wel weten of het beviel!

Avelienvd
Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:31

Heerlijk taffje
Ziet er goed uit, mooie vouwwagen.

Miss Toseland, wat een knaap van een tent


Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:00

Zohee dat is een joekel van een tent.

Ik heb dit jaar een camper tot m'n beschikking. Dit jaar staat weer Denemarken op de agenda, maar is echt afhankelijk van het weer.

Come over to the dark side, we have cookies!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, aman2002, Anouk94, evita2, fohadie, Joy_Mennings, L_Flo, YvonneV en 66 bezoekers