Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 09:38

Hoi allemaal,

Ik vind vele topics voor mensen met grote borsten, tips en trucs over welke bh of bikini je het beste wel of niet kan dragen. Echter ben ik er nog geen tegen gekomen voor de tegenovergestelde groep :D De dames met geen tot kleine borsten.

Helaas val ik onder deze groep, ik draag altijd een cup A bh met vulling omdat dit het enige is dat onder mijn kleding een beetje fatsoenlijk staat, maar die platte pannenkoekjes verberg ik in de zomer maar als te graag, zwemmen etc doe ik liever niet want alles staat belachelijk, moet of wel een kinder bikini aan, of de cup staat open.

Ik hoop hier lotgenoten te vinden die misschien al wel de perfecte bikini gevonden hebben, of misschien juist niet en daarom gewoon gezellig mee komen kletsen.

Spoiler:
Van de zomer ga ik surfen in frankrijk en na al die jaren uit de buurt blijven van zwembaden, stranden etcetera, moet ik er nu echt aan gaan geloven. :+


Anoniem

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:54

Hier nog iemand met vrijwel niets! :D Ik kan zelfs gerust op een hoog opgooiend paard doorzitten zonder BH. :')

Ik trek meestal aan wat ik leuk vindt. Vroeger droeg ik altijd Primark BH's omdat ik toch niets heb en ze leuk zijn, maar Hunkemoller doet toch wel veel. Dan sluit het opeens toch mooi aan.

RyanneZarita
Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:58

ik sluit me ook aan.... al heb ik er totaal geen problemen mee om in bikini rond te kopen. Ik heb 1 hele mooie van Victoria's Secret en verder veel van H&M. Die sluiten ook mooi aan en leggen de nadruk niet zo op de inhoud :D

Zarita ~ Sanne ~ Photo ~ Roosje <3

NathalietjeB
Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:04

hier ook weinig tiet helaas maar hier een mooie bikini van livera

meisje_
Berichten: 2527
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:09

Vriendin van mij koopt vrijwel alles bij h&m. En moet zeggen die zitten altijd mooi, sluiten ook mooi aan.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:13

Hier ook! Voor de zwangerschap had ik wel wat meer dan dat er nu overgebleven is :')
Ook ik draag gewoon (bad)kleding wat ik leuk vind..

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 10:41

Blijft de bakleding bij jullie wel zitten? Ik merk dat als ik een bikini aan heb, en ik wil bijvoorbeeld in water springen of duiken, dan heb ik daarna als nog geen topje meer aan _O-
Ik ben zo plat dat de topjes nergens achter blijven hangen zegmaar, en strak aantrekken doe ik al wel, maar het moet ook niet snijden natuurlijk

Kaka
Berichten: 4810
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:44

Hier ook een minitiet. Ik draag graag bikini's die gemaakt zijn om in te surfen, meestal met extra bandjes op de rug. Die gaan gegarandeerd nergens heen (ook niet met surfen, weet ik uit ervaring).

Ik heb mijn gebrek aan vetjes op die plaats inmiddels geaccepteerd. Vond het best leuk om eens een D cup te hebben in de periode dat ik borstvoeding gaf, maar vond ze toen ook dusdanig in de weg zitten dat ik ze wel weg kon kijken.

Wit beyond measure is man's greatest treasure

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:51

Dani199764 schreef:
Blijft de bakleding bij jullie wel zitten? Ik merk dat als ik een bikini aan heb, en ik wil bijvoorbeeld in water springen of duiken, dan heb ik daarna als nog geen topje meer aan _O-
Ik ben zo plat dat de topjes nergens achter blijven hangen zegmaar, en strak aantrekken doe ik al wel, maar het moet ook niet snijden natuurlijk



Als ik echt ga zwemmen enzo heb ik meestal een shorty aan! :) Die kost maar iets van 20 euro bij de decathlon. Krijg je het ook niet zo koud tijdens het zwemmen, en je bent niet opeens iets kwijt. :+

Geryon
Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:55

Beugel bikini's bleven bij mij veel beter zitten. En dan een zo groot mogelijke cup met kleine omvang nemen. Dat heeft mij echt gered! A stond altijd open maar een c met kleinere opvang paste wel :D

Sara18
Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:57

Jaa hier nog een medelotgenoot!
Klein maar fijn toch? Nou niet altijd.
Heerlijk dat ik zonder bh kan hobbelen op een paard maar beschamend in een bikini. Dan voel ik me net 12! Ik volg even mee

Nico, 31 mei 2018

"No heaven can heaven be, if my horse isn't there to welcome me."

Sara18
Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:00

Geryon schreef:
Beugel bikini's bleven bij mij veel beter zitten. En dan een zo groot mogelijke cup met kleine omvang nemen. Dat heeft mij echt gered! A stond altijd open maar een c met kleinere opvang paste wel :D

Heb je dan weer niet het probleem dat als je bukt dat heel de wereld zo je topje in kan kijken?

Nico, 31 mei 2018

"No heaven can heaven be, if my horse isn't there to welcome me."

Ghostattack
Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:06

Hier ook! Beugel bikini past inderdaad het beste, ik heb inmiddels uitgevonden dat een 70C het beste past. Dan klinkt het net alsof ik aardig wat tiet heb, maar schijn bedriegt :')

Smee__
Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:12

Haha herkenbaar Ghostattack, hier ook 70C :') Klinkt idd als heel wat maar t zijn echt 2 erwten op een plank -O-

Voorheen droeg ik altijd bh's en bikini van de Primark maar tegenwoordig meestal Hunkemoller. Scheelt misschien ook dat Hunkemoller vaak wel wat pushup erin heeft zitten, dan lijkt het tenminste nog ergens naar :=

[o]

Geryon
Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:30

Saravda schreef:
Geryon schreef:
Beugel bikini's bleven bij mij veel beter zitten. En dan een zo groot mogelijke cup met kleine omvang nemen. Dat heeft mij echt gered! A stond altijd open maar een c met kleinere opvang paste wel :D

Heb je dan weer niet het probleem dat als je bukt dat heel de wereld zo je topje in kan kijken?


Vanwege de beugel of de grotere cup? Ik had het bij de a cup wel altijd maar bij de c/d cup met kleine omvang niet meer :D

xDenies
Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:34

Hier ook last van. Naast dat ik weinig voorgevel heb ben ik ook nog eens ontzettend slank (waar ik niets aan kan doen, helaas) waardoor veel bh's ontzettend vervelend zitten. Ik heb een hekel aan de Hönkemöller omdat die bijna alleen maar bh's met push-up kopen en ik ben zo iemand die zoiets heeft van; Ik ben hier mee geboren, dit is wat je krijgt. En ga dus ook niet met push-up lopen :P Maar veel bh's doen dus gewoon pijn.

Laatste bij de Hönkemöller wel geholpen aan een 'nog kleinere' bh en daar zit wel wat vulling in. Het moest maar want het was de eerste bh die niet overal drukplekken geeft. En het valt gelukkig mee met hoe extreem vertekend het beeld is.

Qua bikini's zoek ik altijd wel naar voorgevormd met een beugel. Maar ik heb er ook wel gehad zonder en kan me daar eigenlijk niet druk om maken. Wellicht heb ik het geluk dat mijn hele figuur extreem plat is en het dus allemaal wel lijkt te kloppen met weinig voorgevel.
Al met al kan ik er niet om treuren hoor. Ik ben nu eenmaal zo :D

Irritantste vind ik vooral dat het allemaal open gaat staan aan de zijkant ...... -O-

Ik lees dus vrolijk mee!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

OneFellSwoop
Berichten: 592
Geregistreerd: 05-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:49

Beugelloze bh's *\o/*

De hollister heeft van die 'bralette' achtige topjes. Soort pyjama stof, grijs tinten. Zit meeeeega lekker, verschuift/beweegt niet en heb nooit last van knellende plekken. Vind cup a wel helemaal prima!

Hypericum
Berichten: 359
Geregistreerd: 23-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:50

Een andere (goede) bh maat kan zéker schelen.
Ik droeg altijd AA/A, maar (dankzij een topic lang geleden hier) weer eens gemeten en sindsdien 70C of D. Hilarisch, maar echt een wereld van verschil.
Cups staan niet meer open en met bijv een balconette (met vulling) heb ik ineens boobies. Oké boobjes.

Qua bikini's zijn surfmerken wel een aanrader, roxy, quicksilver etc. Zit goed en blijft goed zitten en de afwezigheid van borsten heb ik ondertussen wel geaccepteerd.


ilaan
Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:00

Hier koop ik bh’s met een kleine omvang en grotere cup. Voor iedere maat dat je qua omvang naar beneden gaat, moet je eigenlijk omhoog qua cupmaat. Een 80a is qua cup net zo groot als een 75b.

Al moet ik zeggen dat ik nu de bh’s van after Eden wel heel fijn vind. Mét kipfilets :+
Schaam me er niet voor maar onder kleding vind ik het gewoon mooier. Alleen bikini’s met vulling vind ik vervelend (houd zoveel water vast >;) ) en gaat sneller open staan.

Deze bikini kocht ik laatst, gaat nergens heen tijdens het zwemmen *\o/*

[ img ]

RyanneZarita
Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:07

Net als xDenies ben ik ook heel erg slank en gaan beugels snel zeer doen, voornamelijk aan de zijkant van mijn ribben. Ik heb een paar van deze bh's:

https://www.victoriassecret.com/bras/lo ... ueType=OLS

Heel mooi voorgevormd met weinig push-up, maar geen beugel. Het zit perfect.

En ik heb dan deze bikini:
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0590928001.html

Gaat ook nergens heen en geen inkijk in de zijkant door de brede band

Ik koop eigenlijk nooit te grote cupmaten, omdat er dan geen vet aan de zijkant uitsteekt vind ik dat er een beetje vreemd uitzien....

Zarita ~ Sanne ~ Photo ~ Roosje <3

sandra1312
Berichten: 356
Geregistreerd: 25-08-12
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:12

Hier nog iemand! Ik draag BH's in maat 70B, wel de maximizers van H&M of Primark :+
Mijn bikini komt van de Hunkemöller, ook een maximizer. Bij deze maat heb ik geen openstaande cups o.i.d. Bikini zit wel redelijk straks, maar gaat dus ook nergens heen :')

Jesse <3

Macs
Berichten: 7615
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:39

Ik draag inmiddels geen beugel-bh's meer omdat ik die niet kan verdragen op mijn ribben en borstkas omdat ik ook nog een scoliose heb. Wat een verademing dat ik er aan toe heb gegeven!!

Ik draag nu comfortabele én mooie bh's zonder beugel, bijvoorbeeld van kant oid. Geen push-ups dingen enzo. Soms wel met een voering maar ook wel eens volledig van kant (onder een trui of zo :+ )
Man wat voel ik me vrij sinds ik niet meer bekneld en geprikt wordt.
Mensen met grote borsten zijn jaloers op me dat ik wel beugelloze bh's kan dragen.
In het begin kan het wat onwennig voelen (het lijkt alsof iedereen alles kan zien etc :+) maar dat is echt niet zo. Ook bij dit soort bh's geldt dat ze goed moeten passen!

Ik voel me trouwens geen lotgenoot of slachtoffer (meer). Ik ben er blij mee, zit nooit in de weg en het blijft gewoon op z'n plek zitten :+ Vroeger was ik er wel heel onzeker over, maar nu totaal niet meer. Dat heeft wellicht gewoon tijd nodig.

Maks :+:

Kaka
Berichten: 4810
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:43


Wit beyond measure is man's greatest treasure

daantjuhhh
Berichten: 26789
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:48

Smee__ schreef:
Haha herkenbaar Ghostattack, hier ook 70C :') Klinkt idd als heel wat maar t zijn echt 2 erwten op een plank -O-

Voorheen droeg ik altijd bh's en bikini van de Primark maar tegenwoordig meestal Hunkemoller. Scheelt misschien ook dat Hunkemoller vaak wel wat pushup erin heeft zitten, dan lijkt het tenminste nog ergens naar :=

HIer ook een Atje

Ik koop ook altijd bij de Hunkemöller.
In mijn woonplaats nemen ze de bikini ook gratis in
Ik heb nu een hele leuke blauwe
Ze hebben m iets vermaakt waardoor hij nu perfect zit.

De rechter


[ img ]

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 17:07

Wat veel reacties al! Leuk!
Ik heb toevallig een goede bikini gevonden vandaag. Had hem zelf nooit uitgekozen dus met dank aan de goed mee denkende medewerker. Omdat ik echt 0 borsten heb valt er ook niks te "pushen" helaas, dus ben voor eentje gegaan die wat hoger zit, zonder beugel en met kruisband op de rug zodat die goed blijft zitten met surfen. Het mooiste is nog dat ik hem gratis kreeg, er kwam ineens iemand naar ons toe en gaf ons zomaar €50 euro, in ruil daarvoor gingen we op de foto met ze. Echt heel bijzonder en lief, en mijn dag was zeker geslaagd :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GrapeshotBot, Kaatastrof, Lalidan, marija81, meiske04, mirtedl, YandexBot en 50 bezoekers