Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:13

Ja dat vond ik ook! Lijkt me toch wel lekker. Twijfel nog een beetje tussen zo’n sunsation of de solo

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:17

Hier nu aan het wachten op het vliegveld. Dreamy al gespot ^^ en we zitten 2 rijen uit elkaar op het vliegtuig haha
18.20 vliegen we terug

Was heerlijk weer hier met 18+ graden en alleen maar volle zon.
Afbeelding

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:27

Oh wat lijkt me dat zalig geweest!

Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:03

Ik ben naar Ljubljana in Slovenie geweest. 40 cm sneeuw gehad als het niet meer was :') Nog nooit zo'n dik pak sneeuw gezien. Gesleed op een paraplu :') Een erg leuk weekend gehad dus met een onwijs leuke groep. Met 5 ervan zijn we aan het plannen om in april een weekend naar Disney land Parijs te gaan *\o/*

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:28

Wat super leuk Tova! Zo hou je er nog eens vrienden aan over. :D

Ik kreeg vanochtend mijn eerste hint (?). Ik moet 4 maart om 09:00 op Schiphol staan en ik heb de afmetingen van mijn handbagage door gekregen. Even gegoogled maar geen een maatschappij voldoet exact aan die afmetingen. :')

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:33

Joh Dominique, je moet toch helemaal niet googelen. Embrace the unknown! :+

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:33

Waarom ga je googlen :P Wil je graag weten welke maatschappij, om vervolgens te kijken waarop die vliegen rond dat tijdstip? Dan is toch het hele verrassings-effect er straks af? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:52

Hahaha ik vind het gewoon zo spannend :')

Nee jullie hebben gelijk. Heb ook geen een vliegmaatschappij gevonden en t boeit verder ookniet.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:55

_Dominique schreef:
Hahaha ik vind het gewoon zo spannend :')

Nee jullie hebben gelijk. Heb ook geen een vliegmaatschappij gevonden en t boeit verder ookniet.


Ik snap je wel een beetje hoor. Mijn valkuil is dat ik weersvoorspellingen e.d. van voorgangers ga bekijken op de FBgroep :+ zo wist ik al zeker dat we naar Portugal gingen, had alleen Porto verwacht dus het was alsnog een verrassing om in Lissabon terecht te komen :))

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:45

Ik heb niet gegoogled:p
Wel op Schiphol zelf vertrektijden beken en toen bleven opties Lissabon, rome, malaga en Madrid over ohja en Ibiza en verre landen :p. En mijn gevoel zij toen Lissabon en dat was goed

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:35

Hallo :wave:
Ik meld me hier ook! Over 54 dagen gaan zussie en ik naar een onbekende bestemming (Citytrip) in 'Heel Europa' *\o/*
We vertrekken vanuit Düsseldorf.
Berlijn, Brussel en Amsterdam (ja, je weet nooit als je uit Duitsland vertrekt :') ) hebben we uitgesloten :D

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:45

MamaMiesje schreef:
Hallo :wave:
Ik meld me hier ook! Over 54 dagen gaan zussie en ik naar een onbekende bestemming (Citytrip) in 'Heel Europa' *\o/*
We vertrekken vanuit Düsseldorf.
Berlijn, Brussel en Amsterdam (ja, je weet nooit als je uit Duitsland vertrekt :') ) hebben we uitgesloten :D

*\o/* *\o/* *\o/*
Jaaah!!! Zo'n zin an! *\%/*

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:05

MamaMiesje schreef:
Hallo :wave:
Ik meld me hier ook! Over 54 dagen gaan zussie en ik naar een onbekende bestemming (Citytrip) in 'Heel Europa' *\o/*
We vertrekken vanuit Düsseldorf.
Berlijn, Brussel en Amsterdam (ja, je weet nooit als je uit Duitsland vertrekt :') ) hebben we uitgesloten :D

In principe vlieg je minimaal een uur, dus dan zouden deze bestemmingen sowieso al afvallen.

Bij mij was het nog een gedoetje. Heb aangegeven dat ik écht niet naar Duitsland wil (daar zit ik namelijk al wekelijks voor werk en mijn man 250 - 300 dagen per jaar) want alle steden die aan bevaarbare rivieren liggen hebben we zo langzamerhand al tig keer gezien. Nou ... dat kon in eerste instantie écht niet, maar toen ik zei dat het dan voor mij "ophield met srprs.me" , hebben ze toch heel DL uitgezonderd.
Een paar jaar geleden was het geen enkel probleem, hadden we dezelfde wensen en werd er helemaal niet moeilijk gedaan.

LovesSam

Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:48

donderdag vertrekken wij! ik zal het linkje hier even plaatsen : https://srprs.me/nl/dhana-niek-gaan-15- ... p-vakantie

wat @Gem zegt herken ik wel, ze zijn iets strenger geworden met het uitsluiten van steden/landen dan vroeger. Ik vermoed dat dit komt doordat de organisatie erg is gegroeid de laatste tijd en als er veel uitgesloten mag worden (uitzondering daar gelaten natuurlijk) dan blijft er weinig over en kan het voorkomen dat er veel mensen naar dezelfde bestemmingen gaan. Dat is natuurlijk niet hun insteek als reisorganisatie.

Ik ga samen met mijn vriend en we hebben Manchester, Warschau en Valencia uitgesloten. Verder ben ik met srprs.me al geweest in : Budapest, Krakau, Milaan, Endinbrugh, Malaga en Lille dus die kunnen het ook niet worden.

Gezien het koude droge weer vermoeden wij praag/stockholm... Ben benieuwd!

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 21:09

Spannend!!

Hier nog...ehm..51 dagen geduld :D

LovesSam

Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:53

het is Praag geworden! was echt top :) super vakantie gehad, heerlijk weer en een luxe hotel met uitgebreid ontbijt *\o/* *\o/*

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:10

LovesSam schreef:
het is Praag geworden! was echt top :) super vakantie gehad, heerlijk weer en een luxe hotel met uitgebreid ontbijt *\o/* *\o/*

Leuk! Ben ik twee jaar geleden ook geweest met srprs.me :j . Welk hotel zat je?
Mooie stad hè?

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:45

Praag is gaaf inderdaad :j

LovesSam

Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:50

Gem schreef:
LovesSam schreef:
het is Praag geworden! was echt top :) super vakantie gehad, heerlijk weer en een luxe hotel met uitgebreid ontbijt *\o/* *\o/*

Leuk! Ben ik twee jaar geleden ook geweest met srprs.me :j . Welk hotel zat je?
Mooie stad hè?



Jaa geweldige stad! in het seven days boutique hotel verbleven wij :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 10:46

Nog 8 dagen :D

Morgen krijg ik de weersvoorspelling en echt, ik kan wel wat warme zonnestralen gebruiken. _O-

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 11:59

Krijg je zeg maar per dag de weersvoorspelling voor de daarop volgende dag? Ik ga dan 4 maart weg tm 6 maart en heb dan alleen de voorspelling voor 4 maart nog.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 12:02

Jep :j

xxxmh

Berichten: 3482
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 15:31

Net geboekt voor een citytrip mediterraan voor 5 dagen met een vriendin. We gaan van 27 tot 31 augustus.

Twijfel nog om van 16 tot 19 augustus een solo together reis te doen. Was me vorig jaar heel goed bevallen dus misschien die ook nog boeken!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 07:17

Nog2 uur en driekwartier en dan is mijn bestemming onthuld! Even douchen, ontbijten, laatste dingetjes inpakken en dan naar Schiphol!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 07:38

Veel plezier :D