Joy, we zullen je enorm missen!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

puppy1128
Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 10:49

Joy, wat een kanjer van een hond ben jij! We zullen je enorm missen. Wat ben ik blij dat ik jou heb mogen kennen. Uit het oog, maar nooit uit het hart.

De laatste jaren hebben we zo veel samen gedaan. Van kilometers wandelen, kunstjes aanleren en zelfs meegaan naar een bokt fotomeeting. We deden het gewoon. Dingen die niet konden, kon jij gewoon. Balken tillen alsof het een takje was, geen probleem. Je was altijd blij als je weer mee mocht. Je bent een clown, lieverd, knuffelkont, brombeertje en je kon altijd zo goed verhalen aan ons vertellen. Zo ben jij en dat zal ik nooit vergeten!



De dag ervoor was ik jarig, het allermooiste cadeau heb jij gegeven.. Jij was er op mijn 20e verjaardag, 24-01-2018. Alsof je het wist, want gister ging je nog sneller achteruit en vond het goed zo. Je vond de aandacht heerlijk, maar gelijkertijd wilde je ook rust. Toen we onze laatste wandeling maakten, was je nog echt Joy. Nog jong en wilde nog zo graag! Maar we wisten allemaal dat dit niet lang verder gaat. Want eenmaal thuis, was je geen Joy meer. En we wilden absoluut niet dat je het wandelen niet meer leuk zal vinden, dan zouden we te laat zijn.
Mijn moeder vroeg nog wat ik wilde. Ik keek haar aan en barste in tranen. 'Ik wil niet dat hij pijn heeft.' Met het uur werd hij minder Joy. Hij begroette ons niet meer zoals hij altijd deed, keek zo anders in zijn ogen. De jonge blik begon te verdwijnen, het werden wijze trouwe ogen die alles konden vertellen. Ik had geen woorden meer nodig. We hakten de knoop door. We belden de dierenarts op of ze dezelfde dag nog naar ons huis kon komen om hem in te slapen. We waren precies op tijd. Niet te vroeg, want dan zou je vechten. Niet te laat, want dan zou je te veel pijn gehad hebben. Je kreeg de eerste prik, dat deed je pijn. We waren allemaal verdriettig. Jij keek mij aan, 'Wees niet verdrietig meisje. Het is goed zo.' Alsof hij het wist. En hij ging vredig slapen. Geen gevecht, geen epilespie aanval, nee gewoon zoals het hoort. Rustig in slaap vallen in onze armen. Daarna was je gauw weg na de tweede, laatste prik.

We missen hem enorm. Ik droomde vanacht over hem. Hij stond bij de achterdeur te wachten, zoals altijd. Ik gaf hem een knuffel, een kus en liet hem naar buiten.. Maar hij kwam niet meer terug. Het is nu zo enorm stil. ;(

We hebben enorm veel mooie foto's van hem. Foto's waar hij zo mooi kon poseren, waarbij ik zo goed kon oefenen met mijn camera's. Maar ook de echte joy-foto's, zoals hij is.

Zondag 17 januari 2016, bijna 12 jaar oud. Maar doet alsof hij 3 jaar was. Joy zou Joy niet zijn als hij niet met takjes aankomt. 'Die kan je niet tillen, die is veel te zwaar!' Nou, voor hem niet. _O-
[ img ]
Wat een mooie dag was dat samen met hem. Een van de mooie herinneringen die altijd zal blijven! Zo enorm blij dat wij mee mochten naar de meeting! <3

[ img ]
[ img ]

Met je mega grote flaporen. Ohh wat mis ik die zeg! Heerlijk vond je dat, als ik daar aan kriebelde!
[ img ]

Maar je kon ook voor mij zó mooi poseren. Alsof je wist wat je moest doen! *-:)
[ img ]
[ img ]
Dit is ook zo'n mooie foto. Niet alleen door de foto zelf, maar ook de herinnering! We gingen fietsen naar een nieuwe plek. En wat een verhalen kon hij vertellen hoe mooi hij het vind! <3
[ img ]

Een van mijn vriendinnen heeft deze gemaakt. Zo'n mooie foto van ons twee samen.
[ img ]

Aangezien er niet overal grote takken lagen, waren kleine takjes ook erug leuk om mee te spelen!
[ img ]

Rollen was een van je favoriete hobby's! Of dat nou op gras, strand droog of nat was, dat maakte voor jou niet uit!
[ img ]

<3 <3 <3
[ img ]

30-4-2017, op je 13e verjaardag. Je rende nog zo vrolijk rond!
[ img ]

Een mooie foto van vroeger. Je was echt oud aan het worden, ookal wilde je dat zelf eigenlijk niet geloven..
[ img ]

Hoe groter hoe beter. :+
[ img ]


[ img ]


xxCYNNxx
Berichten: 5660
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:57

wat een mooie foto's van een prachtige hond.
Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriend Y;(

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

Sjolvir
Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:02

Prachtige foto's vooral die met het silouet van jullie beiden met de zon erachter.
Heel veel sterkte met het moeten missen van je goudkleurige te grote stokken meeslepende overal in rollende flaporige vriend.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

kally
Berichten: 5239
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:12

Wat een mooie foto’s, liefdevolle herrinneringen die je altijd bij zullen blijven van je
lieve Joy!

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

puppy1128
Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 21:06

Heel erg bedankt! We missen hem al enorm. Op een of andere manier voel ik zó veel rust, zo vredig. Doordat hij geen pijn heeft, aangaf dat het goed is, hij rustig is gaan slapen en ook dat hij nog Joy kon zijn, zelfs op zijn laatste dag! De dierenarts hoefde hem niet eens na te kijken, zij zag ook genoeg aan zijn mooie trouwe ogen. Want die spraken boekdelen, zo enorm mooi! Dingen kunnen zeggen, zonder woorden. <3

Ik heb zoveel mooie herinneringen aan hem, zoveel mooie foto's. Zelfs mooie foto's van mijn 3 maatjes samen. Dat was iets wat ik zó graag wilde, dus dat deden we dan ook.

Mijn kanjers! <3
[ img ]

Lukasje
Berichten: 11144
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:14

Wat heeft hij een mooie leeftijd bereikt en zo te lezen een zalig leventje gehad! Uiteraard ga je hem missen, hij heeft zo lang deel van je leven uitgemaakt. Veel sterkte bij dit verlies!

Don't take anything for granted

Sophie_Wind
Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:16

Heel erg veel sterkte met het verlies van zo'n lieve hond Y;(

Jullie hebben het heel goed gedaan. Een mooie start, een mooie reis en een mooi einde!
Gelukkig heb je ook nog heel veel prachtige foto's van hem <3

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:24

Sterkte TS, mooie hond was het! :(:)

puppy1128
Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 15:17

Bedankt allemaal! <3

Het is zo gek.. Vanochtend liet ik Queenie uit op het strandje. Toen ik thuis was even foto's bewerkt van Joy in 2017, die ik nog niet bewerkt had.. En het is zó gek, het was net alsof ik die ochtend foto's gemaakt had. Alsof hij nog even was gaan poseren. Zo voelde het. Het voelt ook helemaal niet alsof hij weg is. We zien en horen hem niet meer, dat is het enige. Maar het is net alsof hij er nog is. Heel bizar gevoel is dat.

LisaFalco
Berichten: 770
Geregistreerd: 02-04-11
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:22

Prachtige foto's. Heel veel sterkte Y;(

Whitney (Lester X Jasper) Dressuur B+11 | Springen B+1 | SGW BB

Joscaa
Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:25

Die poseer foto dat hij ligt is mooi zeg, wijze hond! Die van jullie samen vind ik ook echt fantastische en die silhouette van beide!

Hele mooie foto's en herrineringen aan een prachtige hond! Maakt het afscheid natuurlijk niet makkelijker, maar je hebt genoeg moois om op terug te kijken.

Heel veel sterkte met het verlies... :(:)

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

dito
Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:27

Sterkte...mooie hond en die foto met regenboog...wauw! Heftig is dat he je maatje te moeten missen terwijl je weet dat het beter is

Dimphyl
Berichten: 2129
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Joy, we zullen je enorm missen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 16:00

Enorm veel sterkte TS..
Je tekst gaf me een enorme brok in mijn keel, ik ben namelijk op dezelfde datum jarig en 3 jaar geleden ook de dag erna mijn maatje moeten laten gaan.. wat bizar..

met L' ego kun je niet bouwen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kouwene, Prairy en 4 bezoekers