Foto voorpagina leidt naar "blanco" pagina wiki

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25875
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Foto voorpagina leidt naar "blanco" pagina wiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 13:00

Wikifoto op de voorpagina is vandaag (5 januari 2018) van de Kerry Bog. Zegt me helemaal niks, dus ik klik op de foto in de hoop op de Wikipagina wat meer over dit ras te leren. Helaas kom ik van koude kermis thuis, op de pagina staat totaal geen informatie -O- Er staan wel 2 foto's, maar de informatieve vlakken is totaal niks ingevuld: https://www.bokt.nl/wiki/Kerry_bog.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze foto dan wel in uitgelicht staat? Als ik een de voorpaginafoto aanklik, doe ik dat om op de wiki iets te leren over het onderwerp en zodoende mijn kennis te vergroten. Dat lukte met deze foto dus niet zo best...

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1



Aurora3
Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Foto voorpagina leidt naar "blanco" pagina wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 18:18

Vervelend dat je het gevoel hebt dat je van een koude kermis thuis komt. Het is natuurlijk niet de bedoeling om op een zo goed als lege pagina terecht te komen via een foto op de voorpagina.
Dat dat nu toch gebeurt komt waarschijnlijk doordat er wat problemen waren met de software die de foto's voor de voorpagina selecteerde. Er werd heel regelmatig dezelfde foto getoond en dat vonden heel veel bokkers vervelend. In een poging om dat op te lossen zijn er toen in korte tijd heel veel foto's toegevoegd aan de categorie met voorpagina foto's. Wellicht is deze foto toen ook toegevoegd en is over het hoofd gezien dat het artikel leeg was.

Voor nu zal ik de foto verwijderen uit de categorie met voorpagina foto's. Bedankt voor de melding.

Iemand maakt het paard vet

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25875
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-18 18:19

Melden is heel graag gedaan Aurora3! Fijn dat jullie dit zo oppakken!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker