Een jaar als verwend paardenmeisje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Getup
Berichten: 8216
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:31

verwend, maar ook verdiend he! Je moet het er maar uit kunnen rijden.
jammer dat Sjaan zichzelf telkens stuk maakt


Electra63
Berichten: 17792
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:34

Ik klik altijd speciaal jouw topics aan. Ik vind je een hele fijne ruiter en je hebt prachtige paarden onder je kont. Dus ja... je bent verwend! ;) Succes in 2018 !

Hilli
Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:59

Gave paarden, Iris. Ik zou in 2018 gewoon weer een jaartje het verwende paardenmeisje uithangen :))

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Zirkonia
Berichten: 3632
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 12:12

Ik ben meer een kijker dan dat ik wat post, maar voor jou maak ik een uitzondering!
Stuk voor stuk prachtige paarden die op een fijne wijze voorgesteld worden! Maak je nog wat topics in 2018 :)) ?

          In my dreams I know you're always by my side..
        Everywhere I go you linger in my mind

          Zirkonia

TurboDi
Berichten: 1096
Geregistreerd: 31-08-12

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 13:33

Wat een stel gave paarden zeg! En respect dat je t er allemaal uit rijdt !

Enjoy the little things in live, because one day you will look back and than you realize they were the big things

Marjon82
Berichten: 15
Geregistreerd: 29-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 14:39

Allemaal knapperds maar de gene op foto 4 vind ik wel heel knap. Veel rijplezier

debberley
Berichten: 40
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Oud Gastel

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 15:02

Graag volgend jaar weer nieuwe topics :D ik geniet er van!

xx_Irisje
Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-17 15:57

Whaaaaa wat een superleuke reacties!! Ik word altijd superblij van mn paarden, leuk dat zoveel anderen dat ook doen!
Er volgen vast weer nieuwe topics, ik denk dat ik in 2018 weer net zo verwend ga worden en Sjaan komt vast ook weer snel op de rit, heel erg bedankt voor de complimenten, ik heb echt met een brede lach zitten lezen!

loesje4600 schreef:
wauw wat een gave bokken allemaal!! je mag mijn paard ook wel zo leren lopen haha.
Ik had nog even naar je reltopic gekeken, maar wat een gedoe zeg om een slofje wat er voor de sier aan hangt... Ziet er netjes en fijn uit

Dat vond ik persoonlijk ook maar zoveel mensen, zoveel wegen die naar Rome leiden!

Alice13 schreef:
Wauw heel gaaf en voor veel mensen een droombaan! Je hebt een rijk paarden leven maar ik weet uit mijn omgeving dat het hard werken is en geen 8 tot 5 mentaliteit. Leuk dat je ons een kijkje laat nemen!


Het is idd keihard werken, geregeld 7 dagen in de week en soms met pijn in je lijf maar dat alles is het waard. Ook als je weer eens een feestje over moet slaan of iets, uiteindelijk krijg je het allemaal terug.

c_alsemgeest schreef:
kan dat reltopic nog wel goed herinneren :')
Maar echt, hele mooie foto's en je bent inderdaad lekker verwend... maarja, beter verwend dan verwaarloosd toch?


Eeehm dat gaat voor mn paarden ook op O:) Als ze eens lastig zijn, kan ik echt op mn strepen staan maar als ze hard voor je werken moeten ze ook weten dat het goed is zo, ze moeten het VOOR JOU willen doen!

Kimalian schreef:
Wauw wat een gave paarden. Als ik het goed begrijp rijd je paarden in en door dan? Vind je het soms niet eng? Of stel ik nou een gekke vraag... en sjaan is een paard van je zelf neem ik aan?


Sjaan is gedeeltelijk van mij, haar moeder had ik al samen met iemand anders en zo Sjaan dus ook.
Vaak maak ik ze zelf zadelmak en rij ze dan door voor sport, ibop of verkoop.
Het liefste doe ik het zelf, dat weet ik hoe alles gegaan is en dan neem ik er de tijd voor waardoor het paard zich er comfortabel bij voelt en ik ook! Er is ook maar 1 iemand die ze mag vasthouden, anders durf ik niet :')
Ik ben minder goed in correctiewerk, liever van jongsaf aan zelf opleiden, ook al kost dat soms meer tijd. Gelukkig kunnen de fokkers waarvoor ik rijd, zich daar goed in vinden.

Sanet schreef:
Wat een ontzettend leuk jaaroverzicht Iris!
Ik ben echt fan van Sjaan, al zou ik d'r wel in bubbeltjes plastic buiten zetten als ik jou was :o


Ik denk dat we dan pas echt vuurwerk krijgen :D
Toevallig had ik het er vanmiddag met mn baas over, ze haalt rare fratsen uit maar ze moet vooral buitenspelen en paard zijn. Dan helaas maar af en toe eens dit soort dingen maar anders wordt het straks nog veel erger.

Dee_Es schreef:
Wat een heerlijke paarden heb jij toch altijd onder je kont. Ik ben niet een heel klein beetje jaloers hoor :x.
Heel gaaf dat je Fergievrouwe weer bij je hebt. Ik kan me je topic over haar nog herinneren en je hebt wel een bijzondere band met dat paard volgens mij. En hopelijk minder ongelukjes voor kleuter Sjaan in 2018 ;)


Zij is echt mijn ultieme droompaard, zoveel energie en werklust en in omgang ook een enorm prettig paard, zij is het gewoon. Gelukkig heb ik toezegging dat ik voorlopig over haar kan beschikken.
Misschien wel leuk om er bij te zeggen, ik haalde haar op na haar zwangerschapsverlof en ik kon het niet laten en wilde diezelfde avond dr even longeren met een zadeltje op zodat ik dan de volgende dag een rondje kon doen.
En ze reageerde met zadelen zoals altijd, keurig stilstaan met de oren naar voren en geen enkele reactie op de singel, paard was 13 maanden niet gereden, niet gelongeerd. En ik kon het niet laten, hup krukje erbij en zo opgestapt en weggereden, 1 pas iets bol, daarna net zo los en fijn als daarvoor. Na 10 min heb ik dr snel weer weggezet maar dat was mijn tranen van geluk moment.

Secretly schreef:
Gaaf jaar, breng je ook paarden uit in de sport?


Ja, Furby gaat volgend jaar dan ZZL lopen en Sjaan wil ik in April rustig L1 gaan starten en Fiesta heb ik ook wat L1 gereden.
En er zit nog meer in het verschiet maar dat zal ik nog wel eens delen als het zover is.

ElsieC schreef:
Je ziet ze niet veel, die zwarte niet-friese paarden. Maar als je ze ziet zijn ze om van te dromen <3
Voor ons komt er in 2018 niet alleen ook een ridgeback in de familie, maar hopelijk ook een groot zwart paard!


In de dressuur anders best veel, van de 6 dressuurpaarden die ik dit jaar had staan waren er 4 echt pik en pikzwart.
Geen betere hond dat de RR, wat heb ik veel plezier van mijn 2 dames!

Suzanne F. schreef:
Oh Juul is prachtig!! Sterkte met Sjaan, sommigen hebben dat gewoon dat ze zich altijd weten te slopen.


Supertof dier en braaf! Ik denk dat iedereen er mee kan rijden, zo simpel.
Voor nu zit er een veulentje in maar ik hoop haar nog eens voor de sport terug te krijgen!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Udo2001
Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 17:23

Iris, wat heb jij een mooi jaar. Een fijn staaltje stuurmanskunsten waar je met recht trots op mag zijn! Sjaan, Fiesta en Furby mogen mee naar 2018! Een sportief jaar gewenst.

Rocky rockt ZZZ + 1 #rockyrockt #dressage
Be yourself because an original is worth more than a copy

xx_Irisje
Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-17 19:31

Ik kreeg deze net nog binnen!

[ img ]

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Veraaaaah
Berichten: 2330
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 20:08

Wauw wat een prachtige paarden en wat kun jij ze laten lopen zeg! Heerlijk <3

Stiekem ben ik wel een beetje jaloers dat ik het talent niet echt heb en maar een beetje ‘hobbel’. Keep up the good work!!

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Pommier
Berichten: 3376
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:18

Wat leuk om te zien wat voor paarden je zelf rijd. Hele gave dieren en hopelijk kan je in 2018 nog wat van je rijkunsten op mij overbrengen :D

cobiie
Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:42

Wat een heerlijke dieren en fijne rijstijl.
Ik hoop in 2018 veel topics te zien van jullie vorderingen. 8-)

[o]

Lieuwkje_90
Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:59

Ik wou dat ik kon rijden zoals jij Iris.. en dan had ik ook graag al die paarde onder m'n kont :) heel veel succes in 2018! En blijf vooral topics maken!

Yom
Berichten: 3750
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:12

Als mijn dochter een beetje kon rijden zoals jij en een beetje zo'n paard had, was het al heel wat :D

Tomorrow
Berichten: 956
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:52

Wat een mooi overzicht, hele gave paarden heb jij tot beschikking! <3
Heel veel succes in 2018!

xx_Irisje
Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-17 15:07

Veraaaaah schreef:
Wauw wat een prachtige paarden en wat kun jij ze laten lopen zeg! Heerlijk <3

Stiekem ben ik wel een beetje jaloers dat ik het talent niet echt heb en maar een beetje ‘hobbel’. Keep up the good work!!


Ik heb ook geen groot talent hoor maar ik kan wel hard werken en afzien als dat nodig is, dat brengt je uiteindelijk verder!

lienbono schreef:
Ik wou dat ik kon rijden zoals jij Iris.. en dan had ik ook graag al die paarde onder m'n kont :) heel veel succes in 2018! En blijf vooral topics maken!


Ik zou anders graag bereiken wat jij al bereikt hebt!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Getty_Maan
Berichten: 2574
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 15:21

Wat een pracht paarden heb jij te rijden!!

Zeker verwend, maar je werkt er ook hard voor :)

- Maan fan de Alde Skatting (Alwin 469 X Bartele 472) drachtig van Arent 515
- Ulkje H (Bartele 472 X Fetse 349)L2+13 drachtig van Arent 515

xx_Irisje
Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 20:54

Suzanne_k schreef:
Wat leuk om te zien wat voor paarden je zelf rijd. Hele gave dieren en hopelijk kan je in 2018 nog wat van je rijkunsten op mij overbrengen :D

Jullie gaan al lekker terwijl je nog niet eens topfit bent, in 2018 komt dat helemaal goed!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour



c_alsemgeest
Berichten: 20565
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 13:13

xx_Irisje schreef:
Ik kreeg deze net nog binnen!

[ [url=m/Q6DTdw.jpg]Afbeelding[/url] ]

bah bah :') :Y)

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers