[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getup

Berichten: 8267
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:10

Ik zou er niets aan veranderen, leuke sets :D

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:33

Leuke jasjes!! Van welk merk is het jasje op je derde foto? Zwart met roze geloof ik

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:38

Ik vind dat rood mooi Kelly! Gewaagd maar het geheel is toch heel netjes.
TCA, misschien een idee om je aan te melden voor de nieuwsbrief van de officiële Spooks website? Zie daar de laatste tijd regelmatig jasjes aanbiedingen van voorbij komen en het past opzich wel mooi in de rij bij de andere kortere jajes die je hebt.
Ik heb sinds kort een jasje van Samshield en hij is echt <3 <3 <3
Afbeelding
Aan de voorkant is ie wat korter maar aan de achterkant mooi lang, ik vind het splitje mooi, het borstzakje mooi, hij zit fijn en er zit een subtiel detail op de mouw
Afbeelding
Het mooiste is dat ie ook nog eens met 50% korting uit een rook en waterschade winkel komt, had geen jasje nodig maar kon dit echt niet laten liggen :$

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:41

TCA schreef:
Hoi allemaal! Ik heb wel eens eerder wat gepost hier, maar dat is al een tijdje geleden. Ik krijg een nieuw wedstrijdjasje van mijn moeder als ik Z ben met mijn eigen paard, we zijn nu m2+5 dus ik begin maar vast met nadenken.

Zo rijd ik nu meestal zo rond, niet de meest charmante foto's haha maar wel duidelijkste die ik heb helaas:

[ [url=m/2y6bB9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nzf1Ti.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UgUIZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qX20go.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6btVmn.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/RZ3j0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb een blauwe kep en blauwe samshield, bruine lace up croco laarzen en blauwe lak croco polo laarzen. Ik wil nog een zwarte CO kopen voor training, en heb nog wel ergens zwarte trainingslaarzen liggen. Dus ben niet perse gebonden aan bepaalde kleuren. Ik hou wel van dat het iets anders is, maar wel subtiel anders zoals bijvoorbeeld de groene set.

Iemand leuke ideeen?


Welk merk is dat groene jasje? Vind het erg leuk

TCA
Berichten: 97
Geregistreerd: 12-04-12

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:14

Thanks Getup! Ik ga ze ook zeker houden en blijven gebruiken hoor, maar zo'n aanbieding van een leuk nieuw jasje krijgen kan ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan haha :=

_Gerdien, het jasje van derde foto is blauw met roze, en heel simpel van harry's horse. Die saint tropez!

xMilou thanks voor de tip, ga ik doen. Jouw nieuwe jasje is erg mooi!!

Darkcupid, ik geloof dat je cavalliera schrijft? Ik ben er erg blij mee en krijg ook vaak complimenten, is weer eens wat anders dan al dat blauw haha. Jester heeft deze ook!!

MyWishMax

Berichten: 25286
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:38

Ik vind dat groene jasje zo gaaf he?

Ik wil wat anders met mijn haar :') Maar even lastig wat, vooral omdat ik eigenlijk een netje over hoofd en knot nodig heb vanwege laagjes die er heel vervelend uitsteken dan. En nog wel met donut (hoewel ik een kleinere maat zoek), omdat er anders geen vorm in zit.

Wat denken jullie? Blauwe cap, blauw jasje, bruine laarzen en tuig en champagne/creme broek enzovoorts. Soms wit, maar die creme spullen zitten fijner.

TCA
Berichten: 97
Geregistreerd: 12-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:40

MyWishMax schreef:
Ik vind dat groene jasje zo gaaf he?

Ik wil wat anders met mijn haar :') Maar even lastig wat, vooral omdat ik eigenlijk een netje over hoofd en knot nodig heb vanwege laagjes die er heel vervelend uitsteken dan. En nog wel met donut (hoewel ik een kleinere maat zoek), omdat er anders geen vorm in zit.

Wat denken jullie? Blauwe cap, blauw jasje, bruine laarzen en tuig en champagne/creme broek enzovoorts. Soms wit, maar die creme spullen zitten fijner.


Toen ik laagjes had vlocht ik dat deel in, of indraaien. Misschien werkt dat ook voor jou?

En ik vind die grote donuts ook niet lekker onder mijn caps dus heb een kleiner maatje. Maar wat ik nu vaak gebruik is zon langwerpig ding die je indraaid, echt uitvinding van de eeuw haha.
Afbeelding

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 02:11

TCA schreef:
En ik vind die grote donuts ook niet lekker onder mijn caps dus heb een kleiner maatje. Maar wat ik nu vaak gebruik is zon langwerpig ding die je indraaid, echt uitvinding van de eeuw haha.
[ [url=m/BJT0W9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat hangt er net vanaf welke lengte je haar heeft en waar de lagen beginnen :+

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:23

Ik heb ook veel laagjes, ik doe heel veel mouse en haarlak in m’n haar en draai het dan rond in een knot, stiek er om en het blijft top zitten! Doe er verder geen netje ofzo over

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 08:44

*\o/* *\o/* Mijn nieuwe dressuurlaarzen zijn binnen...

Bruine De Niro Salento Bruin met wit stiksel houten zool en blauwe crocolak inzet bovenin. En ik heb wat getwijfeld tijdens het wachten of het wel mooi zou zijn en heb geregeld gedacht wat heb ik nu gedaan maar toen de doos gisteren open ging <3 :j

Straks een foto maken met daglicht

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:59

Afbeelding

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:22

Gave sets allemaal, momenteel start ik niet maar dit is mijn set.
Simpel maar wel netjes.
Helaas geen foto van nog te paard

Rijbroek
Afbeelding

Jasje (Harry's Horse, andere knopen opgezet zelf en de bling steentjes ook zelf)
Afbeelding

Plastron en knotband
Afbeelding

Wedstrijd shirt
Afbeelding

Laarzen (Petrie melbourne)
Afbeelding

Cap (FairPlay logo)
Afbeelding

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:15

Afbeelding

even samengevoegd op 1 foto, lijkt op de losse foto's een bij elkaar geraapt zooitje maar bij elkaar staat het toch wel erg netjes :)

avensis

Berichten: 733
Geregistreerd: 25-03-08

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:35

Leuke set! Hoe bevalt de FairPlay cap?

Lindor92
Berichten: 6999
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:07

avensis schreef:
Leuke set! Hoe bevalt de FairPlay cap?

Daar ben ik ook benieuwd naar! Heb wel de HKM in dat model gepast, maar die vond ik voor geen meter zitten :n

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 23:23

Ja ik ben er heel blij mee, met mijn oude HH had ik steeds onwijze hoofdpijn na het rijden, maar met de fairplay zeker niet.
Hij is licht van gewicht, makkelijk schoon te maken (ook de binnenvoering kan eruit om gewassen te worden) en als je hoofd erg warm is voel je echt de koele wind op je hoofd komen.
En dankzij de draaiknop past hij altijd.

enige nadeel is vind ik de kinsluiting, simpel materiaal en zit niet helemaal lekker, die van mijn HH waren van leer en dat zat toch wel prettiger dan dit nylon materiaal

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:54

vandaag bij de epplejeck een nieuw kingsland jasje gekocht hij is super mooi zit perfect en was met 75% korting dus kon hem echt niet laten liggen! <3 allen nog even denken hoe ik hem moet combineren 8)7 want heb alles zwart\wit en dit jasje is donker navy dus ik zit er aan te denken om alleen een andere plastron met rood erbij te nemen want voorderest past hij wel mooi bij mijn set vanwege het witte randje op de kraag. iemand een idee?
Spoiler:
let niet op de rommel op de achtergrond of de vieze spiegel aub:=


jasje
Afbeelding

Afbeelding

huidige set incl. deze laarzen
Afbeelding

Afbeelding

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:47

Over 2 weken ga ik naar Bali en ik bedacht me ineens dat ik daar weleens een jasje kan laten maken. :D

Hebben jullie leuke ideeën? Ik denk dat ik voor donkerblauw ga.

Ik ga een Fries starten en rij met bruine laarzen.

Jinthe1

Berichten: 1918
Geregistreerd: 31-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:06

Welke kleur bruin zijn je laarzen? Ik had vorig jaar nog geen wedstrijdlaarzen en reed ook met bruine laarzen en een blauw jasje op een Fries.
Nu een compleet andere set maar wellicht fijn voor jou om te zien hoe het past met bruin en blauw op een Fries.
Veel plezier op Bali! Mijn broer heeft er een mooi maatpak laten maken dus er zijn zeker mogelijkheden!

Afbeelding

0101
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:12

hannelover schreef:
vandaag bij de epplejeck een nieuw kingsland jasje gekocht hij is super mooi zit perfect en was met 75% korting dus kon hem echt niet laten liggen! <3 allen nog even denken hoe ik hem moet combineren 8)7 want heb alles zwart\wit en dit jasje is donker navy dus ik zit er aan te denken om alleen een andere plastron met rood erbij te nemen want voorderest past hij wel mooi bij mijn set vanwege het witte randje op de kraag. iemand een idee?
Spoiler:
let niet op de rommel op de achtergrond of de vieze spiegel aub:=



Misschien kun je rode veters in je laarzen laten zetten zodat het rode van je jasje terug komt in de rest van je outfit :D

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:32

Popke schreef:
Welke kleur bruin zijn je laarzen? Ik had vorig jaar nog geen wedstrijdlaarzen en reed ook met bruine laarzen en een blauw jasje op een Fries.
Nu een compleet andere set maar wellicht fijn voor jou om te zien hoe het past met bruin en blauw op een Fries.
Veel plezier op Bali! Mijn broer heeft er een mooi maatpak laten maken dus er zijn zeker mogelijkheden!

[ [url=m/idwmC5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze kleur

Afbeelding

Jinthe1

Berichten: 1918
Geregistreerd: 31-03-06

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:40

Dat lijkt op mijn kleur. Dat kan prima met blauw maar ook met zwart. Of zwart met een bruin accent erin?

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 00:29

danie111 schreef:
Misschien kun je rode veters in je laarzen laten zetten zodat het rode van je jasje terug komt in de rest van je outfit :D

Oja dat is idd wel een goed idee! Ben alleen altijd een tikkeltje lui om ze voor/na elke wedstrijd te wisselen :+

Een blauw jasje met bruine laarzen bij de fries lijkt mij ook erg mooi! Misschien kan je ook bruine accenten in je jasje laten zeggen

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:47


Jester_

Berichten: 12260
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:53

Ze zijn vrij kort ja. Ik ben 168 en dit is ook een cavalliera


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding