Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
LizMD
Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 23:04

Ik zie nu pas dat jij ook op Curaçao woont joh. Lekker opgelet! En je redt poesjes? Er lag vanmiddag een doodgereden kat langs de weg. Ik weer van slag natuurlijk.... Ik ga even op je fbpagina kijken!


picobello
Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:33

Haha, ja al 6 jaar ;)

Helaas veel doodgereden katten en ook honden langs de weg. Veel mensen kan het niks schelen, en soms rijden ze zelfs expres dieren dood.
Ik doe zelf opvang van weeskittens en ik ben sinds kort een katten hotel begonnen aan huis :)

LizMD
Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:48

Jeetje, wat goed dat je dat doet! Er staan ook wel aandoenlijke koppies op je pagina hoor. Zo lief!

CharlotteCC
Berichten: 187
Geregistreerd: 13-01-10

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:44

Mooi werk doe je, Picobello!

Ik vlieg zaterdag al voor zes weken naar Curacao! :) Zin in!

Boemklatsch
Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:13

Wauw knap ja!
Ik heb gelukkig nog weinig zwerfdieren gespot, mijn hart zou breken. :o

Vandaag zoveel plezier gehad met Bluefinn Charters terug vanuit Curacao. Jan Thiel Baai in varen met André Hazes Sr en Jr op volle sterkte en een complete boot die staat te springen, geweldig! Heerlijke laatste dag. :)

Volg Joy op Joy the Malinois <3

picobello
Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 19:24

Jullie zijn van harte welkom een keertje te komen kijken bij mijn poezensmurfjes hoor! Ze worden graag geknuffeld :o

Blue Finn is heerlijk, heb ik ook een keer een dagje mee gevaren. Even toerist in eigen land kan ook erg lekker zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 22:06

picobello schreef:
Jullie zijn van harte welkom een keertje te komen kijken bij mijn poezensmurfjes hoor! Ze worden graag geknuffeld :o

Blue Finn is heerlijk, heb ik ook een keer een dagje mee gevaren. Even toerist in eigen land kan ook erg lekker zijn!



Jaaaaa! En foto's maken haha!

Charlotte, waar ga je nu wonen?

CharlotteCC
Berichten: 187
Geregistreerd: 13-01-10

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 13:00

Oeh, poezels knuffelen zeg ik geen nee tegen! Ik stuur je binnenkort eens een berichtje :)

Ik verblijf in een studentenhuis aan de Nijmegenstraat! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:39

Holaaaa! Zijn er liefhebbers voor een weekend Bonaire? 4 november vertrek, 5 november terug. Inclusief tussenstop klein Curacao, boottocht, hotel en ontbijt minimaal 110 en maximaal 173 dollar (afhankelijk van aantal pers dat meegaat). Interesse? Laat het even weten! Dan kan ik je de mail sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 01:54

CharlotteCC schreef:
Oeh, poezels knuffelen zeg ik geen nee tegen! Ik stuur je binnenkort eens een berichtje :)

Ik verblijf in een studentenhuis aan de Nijmegenstraat! :)



Wij gaan over een weekje naar Bonaireee

Cioccolato
Berichten: 6548
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:02

Ik heb eindelijk de vakantie geboekt. Wij gaan 6 januari voor een weekje naar curacao *\o/*


texelse
Berichten: 4869
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:31

Cioccolato schreef:
Ik heb eindelijk de vakantie geboekt. Wij gaan 6 januari voor een weekje naar curacao *\o/*


lekker!! maar vind je een week niet heel kort in verhouding tot de reisduur? zelf heb ik heel veel moeite met het tijdsverschil, dat heeft er dan misschien ook wel mee te maken, maar in principe reis ik alleen zo'n eind als we 2 weken blijven

ik heb liever spijt van iets dat ik gedaan heb, dan spijt omdat ik iets niet gedaan heb

Cioccolato
Berichten: 6548
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:43

We hebben 10 dagen. Langer hoeft voor mij een vakantie niet te duren. Ben ook weer erg blij als ik thuis ben en daar de draad weer op kan pakken _O-


LizMD
Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:47

Dat heb ik normaal ook. Maar naar Curaçao heb ik nog steeds heimwee hoor. De eerste vakantie dat ik niet terug naar huis wilde :D

joke165
Berichten: 519
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Groningen

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:12

Wij hebben ook geboekt *\o/* *\o/* . Vorig jaar voor het eerst geweest en helemaal verliefd geworden <3 . 8 december vertrekken we, kan niet wachten. We blijven 12 dgn/10 nachten, zou het liever langer willen maar ja dat was een beetje onmogelijk met werkplanningen en vrije dagen.

If you want a stable friendship, get a horse

SOLD Eclipse: Z2 +9, ZZ-licht +1, ZZ-zwaar +10, PSG +1 :-)
Venice: Negro x Rubinstein I, 2002, met pensioen

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:54

Hallo allemaal! Het duurt nog even maar ik vertrek volgend jaar juli (2018) voor twee maanden naar Curacao, ik ga het topic even volgen voor eventuele tips!

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 08:00

Leuk VinandoW! Ga je stage lopen?

Hee nieuwsgierig aagje!

VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:23

linnnh schreef:
Leuk VinandoW! Ga je stage lopen?


Ja! Ik ga stage lopen op een advocatenkantoor. Kijk er erg naar uit, moet alleen wel tegen die tijd zelf een woning zoeken etc. en eventueel een auto. Wat mij wel erg handig lijkt

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:54

Auto is inderdaad zeker aan te raden, voornamelijk ivm je veiligheid :) Mocht je interesse hebben, ik heb nog wel wat telefoonnummers van "goedkope" autoverhuurders!

Waar ga je stagelopen? Willemstad?

Hee nieuwsgierig aagje!


VinandoW
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:28

linnnh schreef:
Auto is inderdaad zeker aan te raden, voornamelijk ivm je veiligheid :) Mocht je interesse hebben, ik heb nog wel wat telefoonnummers van "goedkope" autoverhuurders!

Waar ga je stagelopen? Willemstad?


Ik ga inderdaad stage lopen in Willemstad, ik kan zeker wel een aantal telefoonnummers gebruiken tegen die tijd. Ik denk dat het nu nog niet echt nodig is. Is het erg onveilig? Of zijn er gewoon een aantal plekken waar je niet moet komen? Ik ben er nog nooit eerder geweest namelijk! Ook nog geen idee in welke wijk handig en leuk wonen is.

1234
Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:04

Zonder auto kom je gewoon niet op alle mooie plekjes op het eiland of waar je wilt zijn. Het OV is niet betrouwbaar, in de zin van, dat ze niet op tijd rijden. Zo sta je soms misschien wel 3 kwartier tot een uur (als t niet langer is) te wachten op een bus. Ook kun je er niet zomaar overal op straat lopen en fietsen is al helemaal niet aan te raden. Verder is het 's avonds al helemaal niet verstandig om zonder auto op pad te gaan. Tenzij je midden in het centrum woont en dus zo thuis bent.
Dus een auto is echt zeer aan te raden.

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:10

Leuk dat je hier stage komt lopen!

Het is allemaal een stuk minder crimineel dan je in Nederland hoort hoor...


Hebben jullie mij vanochtend op de radio gehoord? :D Dolfijn FM?

picobello
Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:10

Ik heb je gemist, deed je mee aan het spelletje?

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:15

Nee, voor de stoba vlaai! De frikandellenvlaai is een hype in nederland. Nu gaan wij een Stoba vlaai maken

Djilna
Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:37

Ik ben vannacht na 6uur vertraging op Schiphol ook aangekomen op Curaçao. Een week geleden wist ik nog niet eens dat ik zou gaan :')
En nu zat ik vanmorgen lekker buiten te ontbijten :))

Wij hebben hier altijd de groene OFF flessen. Waarom zijn de oranje beter?

Picobello waar zit jouw kattenhotel?

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GWR, jasmijn16, kosseh en 72 bezoekers