Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jolienn
Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:56

Ik heb even gekeken het is een vervat active leisure rondo 6. Ons kampje staat op zwarte cross

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆


Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:36

Waar kopen jullie je gasflessen als ik vragen mag? We moeten zowel een grote als kleinere hebben.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:00

Bij de welkoop of de caravanwinkel. :j

[o]

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:05

En in het buitenland bij zowat iedere supermarkt/Carrefour/Centre commercial te koop! Klein en groot

In Nederland kun je bijv bij obelink, decathlon en de Witt terecht, en de kleinere kampeerwinkels

Niet banketstaaf maar poetsen.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:11

Obelink e.d. weet ik, maar die bezorgen dat natuurlijk niet. Welkoop is ook een goede bedankt.

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 08:52

Gasflessen haal ik bij de lokale camping; de man werkt voor een gasdistributeur :D

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Goof
Berichten: 28600
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:46

Ok. Onze plannen zijn last minute gewijzigd. We zouden vrijdagavond een camper ophalen, maar kregen net bericht dat deze kapot is en wij zien niets in de geboden alternatieven. Nu heeft mijn anti-kampeervriend voorgesteld om morgen een tent te kopen en lekker te gaan kamperen. Superleuk!!!
Morgen maar op pad voor alle benodigdheden :D

8nnemiek
Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:15

De campingaz flessen halen we bij haventjes waar we toevallig in de buurt zijn of bij de vrijbuiter als we thuis zijn.

Ze zijn wel vrij duur, dacht 35 euro voor de middenmaat vorig jaar.. maar we doen er wel jaren mee terwijl we haast elk weekend erop koken en dan ook nog een paar weken dagelijks tijdens de vakantie.

Leuk dat jullie een tent gaan zoeken goof! Wie weet vindt ie het wel geweldig :))

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Marije_jiplover
Berichten: 25240
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 20:18

Campinggaz tankje afgelopen vakantie gewisseld bij een tankstation.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:04

Ik heb vandaag nog een week vrij genomen half september, en zit te denken om hierheen te gaan: https://www.campsites.co.uk/search/camp ... -club-site

Maarja, kan natuurlijk ook al koud zijn (kan ook nog erg lekker zijn! In de UK weet je het toch niet...), maar met 3 dekbedden en 2 fleecedekens moet het wel lukken, toch? :')

8nnemiek
Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:12

Ik ga ook pas in September. Vorig jaar ook, en tot nu toe altijd geluk gehad met het weer. Voordeel van de nazomer vind ik dat het rustiger is overal, goedkoper, en het water is dan lekker op temperatuur :D

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:11

Annash schreef:
Ik heb vandaag nog een week vrij genomen half september, en zit te denken om hierheen te gaan: https://www.campsites.co.uk/search/camp ... -club-site

Maarja, kan natuurlijk ook al koud zijn (kan ook nog erg lekker zijn! In de UK weet je het toch niet...), maar met 3 dekbedden en 2 fleecedekens moet het wel lukken, toch? :')

Joh, dat zal wel loslopen met die kou :D

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

black_kelpie
Berichten: 7773
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:34

Nog een weekje en dan zijn we onderweg naar Zweden! *\o/* *\o/* De reis gaat richting Värmland, maar hoe precies en waar we terecht komen zien we wel.

De tent staat in de tuin en krijgt nog een schoonmaakbeurt, alle zooi is van zolder getrokken en ben ik aan het controleren of het nog heel en compleet is. Slaapzakken even uitwassen, jassen waterdicht maken. Voorpret is bijna net zo leuk, haha.
Koken doen wij met een Cadac Safari Chef, ideaal.

Onze Easy Camp Wichita 400. Ruime tent en makkelijk op te zetten, we zijn er heel blij mee. Dit is het 3e jaar dat hij mee mag.

[ img ]

Hond wil ook al weg :D

[ img ]

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:45

ikke schreef:
Annash schreef:
Ik heb vandaag nog een week vrij genomen half september, en zit te denken om hierheen te gaan: https://www.campsites.co.uk/search/camp ... -club-site

Maarja, kan natuurlijk ook al koud zijn (kan ook nog erg lekker zijn! In de UK weet je het toch niet...), maar met 3 dekbedden en 2 fleecedekens moet het wel lukken, toch? :')

Joh, dat zal wel loslopen met die kou :D


Je weet het toch niet. Twee jaar geleden had ik 11 graden en stortregen op mijn verjaardag. In juli. Had de kachel aan in huis omdat het zo koud was. :')

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:33

Zozo Goof!! In de tent :+ Leuk hoor!! Je bent net een dag te laat, anders had je onze oude tent kunnen ophalen bij mijn ouders om te lenen, maar zij zijn gisteren met vakantie gegaan, dus er is niemand om de deur open te doen.
Aan de andere kant: shoppen bij de kampeerwinkel is een van mijn favoriete bezigheden O:)

Ik voel met je mee Annash! Ik heb het ook altijd koud en heb idd ook een heel pakket aan dekens en slaapzaken in mijn swag zitten (tot grote hilariteit van mijn man die zomer en winter, rain or shine, met dezelfde stokoude slaapzak doet :') )

Veel plezier met de voorpret black_Kelpie!! En wat een leuke foto van je hond!!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 06:55

Kampeerwinkelen is leuk :j wij zijn voor het eerst bij de Wit geweest. Mooie winkel!

Goof haha die hond :')

Ik vind 11 graden in een tent ook koud :brr: in de meivakantie dit jaar hadden we ook dergelijke temperaturen en was ik heel blij met de goede verwarming in de caravan. Ik ben een koukleum.

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 06:57

Kampeerwinkelen is leuk, maar mijn portomonnee denkt daar helaas anders over... -O-

It's not how good you are, but how good you want to be!

Jolien87
Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 06:57

SusanH schreef:
Kampeerwinkelen is leuk :j wij zijn voor het eerst bij de Wit geweest. Mooie winkel!

Goof haha die hond :')

Ik vind 11 graden in een tent ook koud :brr: in de meivakantie dit jaar hadden we ook dergelijke temperaturen en was ik heel blij met de goede verwarming in de caravan. Ik ben een koukleum.


Wij waren daar vorig jaar ook, in Schijndel toch? Er kwam werkelijk geen eind aan die winkel, echt een oneindig groot assortiment. We gingen heen voor een luifel maar hebben er heerlijk lopen struinen.

black_kelpie, geweldige foto van de hond. :')

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 06:58

Ik vind de Zwerfkei in Woerden ook een hele leuke winkel! Meer een buitensportwinkel.

It's not how good you are, but how good you want to be!

Jolien87
Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 07:04

Bagheera_206 schreef:
Ik vind de Zwerfkei in Woerden ook een hele leuke winkel! Meer een buitensportwinkel.


Is dat een beetje net als Bever?


SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 07:12

De Wit is in Schijndel ja. Dochter vond het ook een hele leuke winkel :j denk dat dat ook komt door de blitse nieuwe sportschoenen die we voor haar gekocht hebben :D

ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 07:25

Heerlijk hoor, die kampeerwinkels, ik vind al die gadgets altijd zo leuk om te bekijken. Allemaal van die handige dingetjes speciaal voor kamperen.
Laatste keer alleen nieuwe borden gekocht en dat was echt hard nodig :j

~Turbohoof Solutions ~

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 07:29

Zag trouwens bij de Wit ook die hangende fruitmand die iemand in dit topic laatst zocht. Hing bij de afdeling keukenbenodigdheden maar is wellicht ook online te bestellen. Of was diegene al voorzien?

8nnemiek
Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:12

De fruitmand heb ik inmiddels binnen ja :j Ik heb em online besteld. Hij is erg fijn!

Ik kijk ook altijd zo graag bij die gadgets :D En de hele klus-afdeling.. we zijn al jaren bezig met opknappen en als ik in zo'n winkel loop zie ik altijd nieuwe opknap-spulletjes :+ Nu zijn we bezig met horrengaas in de luiken.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Bagheera_206
Berichten: 25864
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:13

Jolien87 schreef:
Bagheera_206 schreef:
Ik vind de Zwerfkei in Woerden ook een hele leuke winkel! Meer een buitensportwinkel.


Is dat een beetje net als Bever?

Maar dan iets groter en net de IKEA met een vaste route door de winkel. :')

It's not how good you are, but how good you want to be!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mitch_Beauty, Room_Soesje, Sizzle, Suliko en 71 bezoekers