[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:20

Zijn er überhaupt shirtjes met beige rand ipv wit? Ik heb sinds kort ook nieuwe broek voor concours en dus beige gekozen maar m'n shirt heeft gewoon witte kraag.

Netjes hoor Laura :j


paljaslaura
Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:11

Dankje :) ik start in zomertenue ook wel met een heel wit shirt op beige broek. Dus stoor mij er niet zo aan.

Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:48

Denk dat mijn broek aardig bij jouwe in de buurt komt qua kleur

[ img ]

Vond dat wit zo afsteken dus denk dat deze mooier is. Zondag foto te paard :D

[ img ]

paljaslaura
Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:52

Vind ik op Gis dus ook en op Mick een stuk minder omdat die zelf wit is :') Die van mij is een Equiline dus zal idd wel in dezelfde kleur vallen.

Dit is met Mick:

[ img ]

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 11:44

paljaslaura schreef:
Recente foto's van mijn set :D

[ [url=m/5mhvAq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ETZqnx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi setje!

@jester_ ik vind het niet zo storend hoor de cap en het shirt
jij hebt ook wel een mooi rij jasje, die groene

~Riding is the best solution to any problem~

NathalieBoer
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:19

[quote="Capriootje"]Denk dat mijn broek aardig bij jouwe in de buurt komt qua kleur

[ img ]

Van welk merk is deze broek? Ik vind hem heel mooi! :)

Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 15:13

Is een Cavalleria Toscana! Heb er 3 maanden terug een blauwe van gekocht en ben er zo weg van :o

LisaLounda
Berichten: 54
Geregistreerd: 06-03-14

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:48

Ben altijd al gek geweest van setjes en hier komen een hele boel mooie voorbij! Ga dit topic dan ook zeker volgen!

Tsplendid
Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 11:08

Vind die set juist mooi zo! En die witte kraag komt wel weer terug in het oornetje en dekje. :)

MyWishMax
Berichten: 25248
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 11:32

Goed, ik heb even een cap dilemma. :+ Ik had eigenlijk besloten dat ik die HH wilde in blauw met bruine klep en bandjes. Ik heb een blauw jasje en bruin tuig en er komen bruine laarzen (nu nog zwarte cap en laarzen). Nu was ik gisteren aan het passen, maar ik val dus precies tussen 2 maten in, juist bij die verstelbare caps. Ik heb 56/57 en van hh liep de ene maat tot 56 en die zat net te straks en de andere begon vanaf 57 en zat net aan goed/net te los. :+ HH valt dus af, nog een paar merken geprobeerd en Uvex en QHP paste, maar die vind ik vreselijk. KEP en Samshield valleen af, ik ga niet zo veel geld uitgeven aan een cap.

Ik heb ook een Charles Owen gepast en die zat eigenlijk heel goed. Nu twijfel ik tussen 2 modellen. De CO yr8 sparkly in blauw of de hampton of wellington in het blauw. Bij die laatste 2 heb je natuurlijk een gekleurd bandje, maar dat is wel een andere kleur dan de rest van het outfit. Wat zouden jullie doen?

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 11:53

Ik heb de hampton en hij is verschrikkelijk warm. Vind hem prachtig en voor de winter heel geschikt maar vanaf de 15+ graden gaat hij de kast in voor de kask of uvex.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:05

Ik heb de wellington classic.. Ook vreselijk warm, maar voor wedstrijden maakt me dat niet zoveel uit. Vind die luchtige caps eigenlijk allemaal lelijk namelijk :')

Jester_
Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:17

Maar mijn samshield is wel weer stuk koeler dan mijn br phoenix

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:18

Ik heb een bruin met blauw, merk is Antares dus wel iets duurder dan HH. Geen idee wat je budget is?

[ img ]

MyWishMax
Berichten: 25248
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 14:05

Nies_ dat heb ik dus ook. En daarbij zitten de meeste dus heel slecht op mijn hoofd. De uvex was bijvoorbeeld qua maat wel goed, maar ik vond het minder fijn zitten. Alsof het stuk waar geen voering zat op mijn hoofd kwam en je dus een hard gedeelte voelt.

Budget, eigenlijk tot € 200,- := En dat is al ruim genomen, duurder ga ik bij mijn man er niet doorheen krijgen. En daar heeft hij groot gelijk in. :') Ik heb 3 dure hobby's, dus moet ergens op besparen haha. Ik wil gewoon een goed zittende cap die er ook nog normaal/leuk uit ziet. Warm heb ik nooit zo'n last van. Of ik heb er wel last van, maar vind het niet vervelend. Ik rijd namelijk nog gewoon met een cap van tig jaar geleden waar je de voering niet van kunt wassen en waar geen luchtgaten inzitten. :+

Het ging ook meer om het plaatje, welke jullie zouden kiezen. ;) Maar het is wel heel fijn dat jullie allemaal meteen meedenken!

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 14:26

Ik heb de sparkly. Super fijne helm maar zo warm. Heb met warm weer mijn samshield.

De lady modellen zijn wel een stuk minder warm.

Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 15:26

MyWishMax schreef:
Nies_ dat heb ik dus ook. En daarbij zitten de meeste dus heel slecht op mijn hoofd. De uvex was bijvoorbeeld qua maat wel goed, maar ik vond het minder fijn zitten. Alsof het stuk waar geen voering zat op mijn hoofd kwam en je dus een hard gedeelte voelt.

Budget, eigenlijk tot € 200,- := En dat is al ruim genomen, duurder ga ik bij mijn man er niet doorheen krijgen. En daar heeft hij groot gelijk in. :') Ik heb 3 dure hobby's, dus moet ergens op besparen haha. Ik wil gewoon een goed zittende cap die er ook nog normaal/leuk uit ziet. Warm heb ik nooit zo'n last van. Of ik heb er wel last van, maar vind het niet vervelend. Ik rijd namelijk nog gewoon met een cap van tig jaar geleden waar je de voering niet van kunt wassen en waar geen luchtgaten inzitten. :+

Het ging ook meer om het plaatje, welke jullie zouden kiezen. ;) Maar het is wel heel fijn dat jullie allemaal meteen meedenken!


De matte, dus niet dat glimmende wat ik heb zijn €295,- dus net boven je budget. De mijne was €450,- :o

Reden dat ik er toch voor gekozen heb is dagelijks comfort, uitneembare voering, luchtgaatjes en voor mij persoonlijk ook de uitstraling en kleuren :j

Deze is €295,-
[ img ]



Ik wilde dolgraag Samshield, maar paste/zat me gewoon niet. Had echt moeite om een fijne te vinden. -O-

Anoniem

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:12

MWM als je voor een CO gaat dan via Ebay kopen. scheelt je de helft.

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:21

Ik heb de Wellington Classic, echt een fijne cap! Maar je moet wel tegen de warmte kunnen :j (wat ik gelukkig goed kan).

Na een flinke smakker heb ik nu wel een andere gekocht, een Uvex Glamour weet ik veel, maar die valt buiten je budget.

Josien_
Berichten: 8996
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:34

Oh ik herken deze struggle. Ben ook op zoek naar een fijne cap, onder de 300 euro die op mijn grote hoofd past. Eigenlijk moet hij ook zowel bij mijn dressuur als spring outfit passen haha.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

MyWishMax
Berichten: 25248
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:48

vonneke schreef:
MWM als je voor een CO gaat dan via Ebay kopen. scheelt je de helft.


Dank je wel, dat scheelt een hele hoop inderdaad! Ik heb bij andere winkel nog het één en ander gepast, maar Uvex hoort qua maten wel goed te passen, maar het zit niet lekker :')

Heb dus maar gewoon de CO besteld. Ik denk niet dat ik zo'n last van de warmte heb, vroeger ook nooit gehad met de ouderwetse. Ik heb eerder last van kou op hoofd (en dat is onder de 15 graden of een frisse wind al haha)

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Janine1990
Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:49

MyWishMax schreef:
vonneke schreef:
MWM als je voor een CO gaat dan via Ebay kopen. scheelt je de helft.


Dank je wel, dat scheelt een hele hoop inderdaad! Ik heb bij andere winkel nog het één en ander gepast, maar Uvex hoort qua maten wel goed te passen, maar het zit niet lekker :')

Heb dus maar gewoon de CO besteld. Ik denk niet dat ik zo'n last van de warmte heb, vroeger ook nooit gehad met de ouderwetse. Ik heb eerder last van kou op hoofd (en dat is onder de 15 graden of een frisse wind al haha)


Herkenbaar *\o/*


Laurie
Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:59

Welk model is het uiteindelijk geworden MyWishMax? :) Ik heb ook een CO, vind de warmte goed te doen.

MyWishMax
Berichten: 25248
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:05

De Sparkly, die stond beter dan de andere modellen. Qua pasvorm vond ik ze allemaal wel fijn eigenlijk.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

0101
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:45

Ik ben de laatste tijd opzoek naar spulletjes voor mijn nieuwe wedstrijd teneu. Het wordt wit/zilver en koningsblauw ben nu bezig met me dekje. Weet iemand van jullie misschien waar je een dekje kan laten bewerken dat ze er een bies voor je opzetten? Ik heb namelijk een heel saai wit dekje en het lijkt me mooi om daar een donkerblauwe rand op te laten zetten. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 bezoekers