Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
1234
Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:17

Cool Mandyy!! Zeker een goede keus!! In 2015 6 weken geweest, wil een keer terug haha. Mocht je vragen hebben, geef maar een gil :D


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:00

Ooooh ik heb echt luie dagen op het eiland haha. Beetje thuis in de hangmat! Chillen.. En dan nog een huisgenoot die kok is dus die heeft heeeeerlijk gekookt :D

1234
Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:50

Heerlijk!! In Curaçao hebben wij ook van die dagen gehad, gewoon hele dag op strand of bij t zwembad op t park luieren, geweldig! Mis ik echt!
Als het niet zo duur was, zou ik allang terug zijn gegaan. :P

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:54

Je hebt echt hele goede deals langskomen, voor 420 euro ben je 9 dagen hier in een goed resort :D

1234
Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:46

Jups, maar dan ook nog een auto huren enzo. Als k zou gaan, zou ik wel op m'n gemakje overal willen komen en niet afhankelijk willen zijn van OV. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:13

1234 schreef:
Jups, maar dan ook nog een auto huren enzo. Als k zou gaan, zou ik wel op m'n gemakje overal willen komen en niet afhankelijk willen zijn van OV. :P



Ik heb een auto hahahaha, en werk alleen ochtenden :P

1234
Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:32

hahah xD Nja volgend jaar is mijn plan iig om weer terug te gaan naar Curaçao xD Dit jaar gaat t niet lukken helaas haha. Eerst ff een baan en meer geld verdienen :P Dit jaar ga ik binnen Europa blijven (ook enkel 6 dagen even ertussenuit).

_Christine
Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 06:35

Ik ben inmiddels op Bali aangekomen (voor ik naar Curacao ga :Y) Echt een luxe.. schaam me bijna). Het resort is werkelijk adembenemend <3 , mochten jullie benieuwd zijn: https://www.youtube.com/watch?v=dSjfxW-vvyk

Ik dacht, liefhebbers van Curacao vinden Bali vast ook mooi om te zien!

In de USA waar ik CBV-Dressage en Bibi’s Mini Rescue heb opgezet!
:+: Action Z (v. Special D) PSG + 2
:+: Youngster.. Rust zacht lief vriendje

Boemklatsch
Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:57

Ik ben vorig jaar naar Bali geweest, resort leek enorm op dat van jullie (dacht aan het begin dat het dezelfde was). Vond Bali echt geweldig! Gaan jullie nog naar de Gilli's? Echt een aanrader! Of naar Nusa Lembongan!

Volg Joy op Joy the Malinois <3

_Christine
Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:07

Boemklatsch schreef:
Ik ben vorig jaar naar Bali geweest, resort leek enorm op dat van jullie (dacht aan het begin dat het dezelfde was). Vond Bali echt geweldig! Gaan jullie nog naar de Gilli's? Echt een aanrader! Of naar Nusa Lembongan!

Jaa we gaan naar Gili Trawangan en Gili Air :D Heel benieuwd naar! Verder nog Sidemen en Uluwatu.

In de USA waar ik CBV-Dressage en Bibi’s Mini Rescue heb opgezet!
:+: Action Z (v. Special D) PSG + 2
:+: Youngster.. Rust zacht lief vriendje

CharlotteCC
Berichten: 187
Geregistreerd: 13-01-10

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 10:21

Ik hoop dat ik mij hier ook mag melden, want ik ga in oktober en november 5 weken stage lopen en 1 week vakantie houden op Curaçao. Onwijs veel zin in! :) Ik had al gezien dat er stagehuizen zijn waar je een kamer kan huren, maar weet iemand welke fijn zijn om te wonen uit ervaring? :) Mijn stageadres ligt in de buurt van de Marinebasis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 18:49

CharlotteCC schreef:
Ik hoop dat ik mij hier ook mag melden, want ik ga in oktober en november 5 weken stage lopen en 1 week vakantie houden op Curaçao. Onwijs veel zin in! :) Ik had al gezien dat er stagehuizen zijn waar je een kamer kan huren, maar weet iemand welke fijn zijn om te wonen uit ervaring? :) Mijn stageadres ligt in de buurt van de Marinebasis.



Huisvestingcuracao verhuurt leuke huizen, waar ik woon is het ook heel fijn! En over het algemeen goedkoper. Kijk op facebook: (kas granada) :D

Leuk dat je naar curacao komt. Elk moment genieten want 5 weken is best kort haha

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:12

Best grappig hoe dingen kunnen lopen trouwens! Vanaf 1 augustus is Christine m'n huisgenootje :) Leuk leuk :D

CharlotteCC
Berichten: 187
Geregistreerd: 13-01-10

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 08:21

Dank je wel voor je reactie! Ik ga er eens naar kijken :)

Ja, ik weet het! Helaas laat mijn studie het maar toe om 6 weken weg te gaan :(

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:42

Mijn zusje huurt via Stagedesk, ruime kamers, schoon en niet duur, ook een leuke sfeer onder huisgenoten enz :)

Hee nieuwsgierig aagje!

CharlotteCC
Berichten: 187
Geregistreerd: 13-01-10

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:54

Die huizen heb ik inderdaad ook gezien! Fijn dat zij het naar haar zin heeft! :) Welk huis zit zij? :)

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:14

Zij zit in Flamingo. De 3 huizen staan heel dicht bij elkaar, en ze zitten (bijna) elke avond met alle huizen bij elkaar voor, dus in principe maakt het niet zo heel veel uit welk huis je zit :)

Hee nieuwsgierig aagje!

_Christine
Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:16

Fading schreef:
Best grappig hoe dingen kunnen lopen trouwens! Vanaf 1 augustus is Christine m'n huisgenootje :) Leuk leuk :D

Ja echt heel leuk! Zin in :D

In de USA waar ik CBV-Dressage en Bibi’s Mini Rescue heb opgezet!
:+: Action Z (v. Special D) PSG + 2
:+: Youngster.. Rust zacht lief vriendje

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 17:20

Misschien vinden jullie dit ook wel leuk. Sinds vandaag fotografeer ik voor Rescue Paws Curacao. Een stichting die hondjes opvangt en opknapt, en klaar maakt voor een nieuw huisje!

Willen jullie alle foto's blijven volgen van deze lieve schatten?
Liam is dit, echt een geweldig lief aanhankelijk hondje. Als ik plek zou hebben had ik het wel geweten <3, Maar ik kan hem niet bieden wat hij verdiend helaas!

[ img ]
[ img ]

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 17:47

Wat een schatje!
Leuk ook dat je voor de stichting fotografeert.
Doe je dat naast de bakkerij?

Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:48

Gewoon om ze te helpen vrijwillig! Idd naast mijn werk. Vooral omdat ik het fotograferen echt enooooorm mis! En nu ik het gedaan heb, vind het zo geweldig <3

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:16

Doe je dat bij de dierenbescherming? Ik heb daar toen op de puppydag een pup geknuffeld, die ik mee had willen nemen.. nog tot vandaag spijt van :\

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnh
Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:17


Hee nieuwsgierig aagje!


Anoniem

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 23:31

Rescue paws curacao

picobello
Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:13

He, dat pupje ken ik ;)

Waarom had je twijfel linnnh?
Je maakt mooie foto's Fading, als mijn pleegkittens wat groter zijn moet je echt een keer langs komen! Vooral ook om te knuffelen natuurlijk ;) Ze zijn nu dik twee weken en enorm schattig. Mijn eigen camera is helaas afgelopen week gestolen dus kan nu niet zoveel plaatjes maken van ze. Voor mn telefoon zijn ze te snel :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers