Eileen_ schreef:Heb je überhaupt wel gelezen wat je hebt geboekt qua greyhound ticket? Het staat namelijk altijd duidelijk aangegeven.
Heb je geklikt op ticket afhalen bij loket of zelf uitprinten?
Bij afhalen bij loket krijg je, obviously, nog geen ticket maar die kan je later halen met je id.
Zelf printen moest je die pdf uitprinten, dat zijn/ is je ticket(s). Bij zelf printen, zoals heel duidelijk aangegeven bij het kopen, moet je je pop-up blocker uit hebben staan. Heb je het nog niet uitgeprint kan je via je email op een link klikken en het ticketnummer daar in vullen, dan krijg je het ticket opnieuw te zien en een nieuwe poging tot uitprinten.
Belangrijk is dat je het wel uitprint anders kunnen ze je weigeren om de bus op te gaan. De straat staat gewoon op je ticket
En over de skyshuttle lees ff Mn vorige bericht hier.
Ik heb gelezen. Het ticket Voor de greyhound keeeg ik uiteindelijk gewoon in beeld door het nummer in te voeren. Ik heb kaartjes die ik zelf uit moet printen.
Maar direct na de bestelling stond er met koeienletters in beeld: an email has been sent to blabla@whatever.com containing a copy of your ticket and details of your purchase today at greyhound.com.
Het mailadres wat er staat klopt gewoon, maar die mail is er nooit geweest (ook niet in de spam).
Het is dat ik een screenshot gemaakt had van het nummer en het zo makkelijk op kon zoeken.
Dus dan krijg ik een beetje stress. :+
Waarschijnlijk blockte mijn laptop dan toch pop ups van deze site ofzo. Gek, normaal laat hij ze wel gewoon zien.
Op het ticket van de Greyhound staat dus net even geen adres, alleen "departure Edmonton AB" maar er zouden meerdere stations zijn. Ondanks dat ik1 specifieke had gekozen vind ik het fijn om dat zwart op wit te hebben.
Is uiteindelijk gelukt door het route/busnummer te gebruiken en dan krijg je het complete schedule met alle tussenstops. Dus prima.
De skyshuttle zegt explisiet dat je op tijd moet zijn, dat je pech hebt als je hem mist bla bla. En dat je hem wel echt moet boekenCitaat:
.
Q: What happens if I do not book my trip ahead of time?
A: A bus will not arrive at your pick-up location unless it has been booked with our system.
Q: What happens if I miss the bus?
A: You will have to phone skyshuttle and book another trip. We advise arriving at least fifteen minutes prior to your scheduled pick-up time so you do not miss the skyshuttle.
Als ik dan een bevestiging krijg zonder tijd...
Expedia heet me inmiddels na aanleiding van de mail een bevestiging gestuurd :)