paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
mystery1980
Berichten: 4221
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:33

zou het eens met hoeveelheden in myfitnesspal of lifesum invoeren.
Weet niet hoeveel kwark je bijvoorbeeld eet, of hoeveel gram kaas.

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb


Johnnydepony
Berichten: 1415
Geregistreerd: 15-05-11

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:39

Ja een paar dagen alles strak afwegen en barcodes scannen in myfitnesspall kan je misschien wat meer inzicht geven. En als het dan echt niet aan de hoeveelheden ligt... go see the doctor!!

Kingeping
Berichten: 343
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:27

Ik ga eerst naar de docter, blijf niet nog eens 2 weken aansukkelen..

Wil niet te veel dierlijke pruducten gebruiken aangezien ik ook lactose intolerant ben en melk allergie heb. Een klein beetje kan ik hebben maar dan houd het ook echt op.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34591
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 16:09

Wat frustrerend zeg -O- :(:) goed dat je het uit laat zoeken.

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 19:12

Vandaag een slechte dag al paar dagen last van buikpijn. Vandaag alleen maar bijna aan de cola en chips gezeten om de misselijkheid een beetje weg te krijgen.

Hopen dat het snel weer over is zodat we weer kunnen knallen

Butterfly
Berichten: 2856
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:11

Ik zit, ongesteld en al, midden in een vreetbuidrang. En ik moet dus chocopinda's weerstaan...gelukkig had ik nog een blikje coca cola cherry light :D dus hopelijk is dat genoeg!

Nora <3
Meike <3

Jester_
Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:13

Ik zit in de nachtdienst, ook erg onmogelijk :=

Maar we can do it *\o/*

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Butterfly
Berichten: 2856
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:13

@ Jester: great, dat is ook niks...

Jaa, we can do it!

Nora <3
Meike <3

Sandyislief
Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 21:20

Succes allebei!!

blubblabhoi
Berichten: 521
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:23

Ik hang ondertussen al 1 maand te schommelen tussen de 98 kg en 100 kg. Ik heb besloten eens wat meer te eten, misschien helpt dat. Sinds 3/4x in de week aan krachttraining doe (2 maanden) ben ik nog maar 3 kg afgevallen. Daarvoor 4 in 1 maand.

Denk dat ik te weinig eet. Verhoog m'n kcal nu van 1.200-1.400 naar 1.700, eens kijken of dat verschil gaat uitmaken. :)

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:22

Hopelijk merk je snel verschil, zeer verstandig van je! (dus hopelijk wordt dat ook goed beloond)

Hier heel erg slecht nieuws, zondag van mijn paard gevallen en dusdanig verkeerd neer gekomen dat ik direct wel wist dat het niet goed zat. Stalgenootjes hebben de ambulance gebeld (en zijn lief naast mij in het zand gaan zitten), in het ziekenhuis bleek dat ik twee wervels gebroken heb, dus mocht gelijk blijven. Brace gekregen en toen ik zelf weer mobiel genoeg was (kan zelfstandig opstaan, zitten en lopen, ondanks dat ik ook nog mijn linker heup gekneusd heb) gisteren naar huis gestuurd.
Dankzij de morfine is mijn spijsvertering er bijna mee op gehouden, de poeders die ik daarvoor heb werken eigenlijk te weinig. Eten krijg ik daardoor ook nauwelijks weg, hopelijk verbeterd dit snel (als het zo blijft bel ik morgen of overmorgen de apotheek voor overleg).
Flinke tegenslag, maar de vooruitzichten zijn positief, verwachting is dat dit weer helemaal goed komt!

Eva <3 B+13 (PR 221,5) L1+11 (PR 197,5) L2+11 (PR 202), M1+12 (PR 203), M2+11 (PR 189), Z1+1

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:23

Jeetje, heftig Roulette! :oo Heel veel sterkte!

EmptyWords
Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-17 08:27

Heftig roulette !

Gelukkig komt het weer goes. Sterkte met je herstel

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.


Homiafortuna
Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:37

Hier gaat het ook langzaam, maar gestaag verder met afvallen. Vanochtend gaf de weegschaal 76,5 aan. Dat is nu dus 11 kilo eraf sinds 2 januari. In het begin ging het heel hard, maar ben nu ook blij met een paar 100 gram per week minder.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 08:40

Balen zeg heftig sterkte.

[ img ]
Ik heb me broodje gemaakt haha. Er zitten kalkoenreepjes op sla plakje advocado en ei met een volkoren broodje

bontejames
Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:48

Wat een poedersuiker nieuws zeg Roulette, heel veel sterkte en beterschap.

bontje

soesita
Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:52

Beterschap, Roulette! Dat klinkt als een nare val! Goed dat de vooruitzichten op herstel tenminste goed zijn.

Ik ben er sinds vorige week weer tegenaan gegaan en ben ook weer op de goede weg. Nog een halve kilo te gaan en dan ben ik weer op het punt waar het mis ging.

x_Jeanine_x
Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:59

Roulette_ schreef:
Hopelijk merk je snel verschil, zeer verstandig van je! (dus hopelijk wordt dat ook goed beloond)

Hier heel erg slecht nieuws, zondag van mijn paard gevallen en dusdanig verkeerd neer gekomen dat ik direct wel wist dat het niet goed zat. Stalgenootjes hebben de ambulance gebeld (en zijn lief naast mij in het zand gaan zitten), in het ziekenhuis bleek dat ik twee wervels gebroken heb, dus mocht gelijk blijven. Brace gekregen en toen ik zelf weer mobiel genoeg was (kan zelfstandig opstaan, zitten en lopen, ondanks dat ik ook nog mijn linker heup gekneusd heb) gisteren naar huis gestuurd.
Dankzij de morfine is mijn spijsvertering er bijna mee op gehouden, de poeders die ik daarvoor heb werken eigenlijk te weinig. Eten krijg ik daardoor ook nauwelijks weg, hopelijk verbeterd dit snel (als het zo blijft bel ik morgen of overmorgen de apotheek voor overleg).
Flinke tegenslag, maar de vooruitzichten zijn positief, verwachting is dat dit weer helemaal goed komt!


Auwts! Welke wervel heb je gebroken? Buikzijde of rugzijde breuk? Ik kan er over mee praten maar ik heb morgen na 9 weken brace/korset eindelijk controle afspraak in het ziekenhuis. Ik heb de eerste week door tramadol en amper kunnen lopen en zitten ook te weinig gegeten en gedronken. Omdat ik heel weinig kon.

Butterfly
Berichten: 2856
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:04

Beterschap Roulette!

Nora <3
Meike <3

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:11

Bah Jeanine, vervelend dat jij hetzelfde mee maakt! Ben heel blij voor je dat je morgen controle hebt, hopelijk morgen alleen maar goed nieuws voor jou! Ook van een paard gevallen? Wat voor breuk had jij?
Ik heb L2 gebroken en een heel klein breukje in L1, beide buikzijde.

Eva <3 B+13 (PR 221,5) L1+11 (PR 197,5) L2+11 (PR 202), M1+12 (PR 203), M2+11 (PR 189), Z1+1

x_Jeanine_x
Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:18

Roulette_ schreef:
Bah Jeanine, vervelend dat jij hetzelfde mee maakt! Ben heel blij voor je dat je morgen controle hebt, hopelijk morgen alleen maar goed nieuws voor jou! Ook van een paard gevallen? Wat voor breuk had jij?
Ik heb L2 gebroken en een heel klein breukje in L1, beide buikzijde.


Ik ga even opzoeken welke het is, 1 of 2 wervels onder mijn BH bandje :+
Ik was een dagje zwemmen bij Centerparcs de Eemhof in de bandenglijbaan uit de band gekiept. Out gegaan, halverwege bijgekomen en onderaan in het landingsbad met handen en knieën naar het trappetje gekropen en daar gaan liggen en niet meer afgekomen.
Ook had ik een gat in mn kop en een lichte hersenschudding en in mijn nachtje ziekenhuis kreeg ik ook nog nier bloedingen, bleek mijn nieren gekneusd te hebben en scheurtjes er op.

Dus al met al 9 weken thuis, niet werken, weinig doen. Ook buikzijde :)

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:19

Wauw dan denk je leuk te gaan zwemmen

Blon_D
Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:20

jeetje roulette wat heftig hopelijk knap je snel weer op!

voor alle anderen kom op laat je niet kennen he. Heb je die vreetbuien doordat je gewoon lekkere trek hebt? of voel je jezelf zielig? helpt het om vanalles naar binnen te proppen voel je je daarna echt beter?

Ik heb mij vanochtend weer gewogen zit op -20,3. nog 0,7 er af en dan heb ik mijn gestelde 2de doel bereikt. (dan op naar de volgende 10)

..

x_Jeanine_x
Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:23

Flevoziekenhuis: D12 impressiefractuur, minimale wigvorming
Radboud aanvullend onderzoek staand: goede stand, kyphose hoek 12 graden.
Conclusie: Stabiel Th12 fractuur.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:36

Oh wat een nare berichten lees ik allemaal in ons motivatie topic!
Heel veel sterkte Roulette_ met het herstel, hopelijk gebeurd dit voorspoedig zonder teveel pijn.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geerten, GoogleAdsense, Melissa0304, Plus_en_Min, WendyShet en 91 bezoekers