paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:42

Goed bezig Blon!

Ik was vanochtend eindelijk onder de 100 *\o/* *\o/* 99.7 {:}
Ik had mezelf eigenlijk een cheatmaaltje beloofd als ik onder de 100 zou komen.. Maar dat vind ik nu zonde :')
Dus ga nog lekker even door. Misschien vrijdag uit eten dus dan wordt dat mn cheat momentje :)

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:34

Oh dat lijkt me dan een fijn moment!!! 100 is echt zo'n drempelgetal.

Goed bezig lot!!!

Zerena

Berichten: 3882
Geregistreerd: 29-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:15

TurboTinker schreef:
Ik zit op 1200 met MFP en val netjes af, ga ik daar overheen gaat het mis.
Zit al jaren in de overlevings stand. Ik zou niet weten hoe ik dat straks weer op moet pakken. Tzt een dieetiste inschakelen.


Wat eet je nu ong gemiddeld op een dag?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:35

Kan me voorstellen dat onder de 100 echt super voelt! Goed gedaan! Je kan jezelf toch ook verwennen met iets anders, lekker luchtje, nieuwe kleding?

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:45

SusanH schreef:
Kan me voorstellen dat onder de 100 echt super voelt! Goed gedaan! Je kan jezelf toch ook verwennen met iets anders, lekker luchtje, nieuwe kleding?


Klopt, en dat heb ik gedaan :) Box gekocht met hierin de 5 boeken van a Song of ice and fire (Game of thrones)

En ga vrijdag nu zeker weten uit eten, dus dat is ook een lekker vooruitzicht :)

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:35

Super goed bezig iedereen!

Ik had gisteren 3 broeken besteld, 2 in maat 42 en 1 in 40. En hij kan gewoon dicht :D zit nog wel een beetje strak maar dat maakt niet uit :') dus super blij!

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:43

Super fijne berichten hier weer! Ik had zelf een vrij los weekend met alcohol, bitterballen en wat niet. Gelukkig nu weer op het gewicht dat ik had voor dit weekend. Teller staat nu op 74.5-6=68.5 kg. Ook mijn broeken zitten weer losser/lekkerder. Wel flink verkouden nu, dus niets smaakt me.

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:57

Wat zijn jullie allemaal goed bezig! :D *\o/*

Ik sta nu op -6,8 sinds vanmorgen! *\o/* :D

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:43

Monster_tos schreef:
Goed bezig Blon!

Ik was vanochtend eindelijk onder de 100 *\o/* *\o/* 99.7 {:}
Ik had mezelf eigenlijk een cheatmaaltje beloofd als ik onder de 100 zou komen.. Maar dat vind ik nu zonde :')
Dus ga nog lekker even door. Misschien vrijdag uit eten dus dan wordt dat mn cheat momentje :)


Wat goed! En uit eten is dan toch een leuke beloning, zou ik zeker van genieten

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:51

Oh ik vermaak me hier wel in barcelona, maar al dat lekkers :o

Wel al 10 km in de benen en this pas 3 uur :')

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:55

Jeeeee, hier vanochtend 75 kg, waar ik steeds afgelopen weken tussen de 76 en 77 bleef schommelen en niks af viel! *\o/*

Ik kwam vanaf de 87 kg. Nu op naar de 65 kg! :Y)

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:01

Ik had misschien eind van de maand naar parijs gekund maar helaas lukt dat financieel nu even niet, anders was ik naar kensington gegaan (zie ik nog wel 2/3x dit jaar :P )
Maar nu ga ik uiteten met bokkers.

Ik heb vandaag weer dat ik wat eet, en mijn maag blijft erna toch rommelen en niet fijn voelen.
echt irritant. maar ga niet teveel eten zoals ik vroeger deed. vanavond boodschappen doen en weer dingen verzinnen voor deze week

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:22

Picassox schreef:
Jeeeee, hier vanochtend 75 kg, waar ik steeds afgelopen weken tussen de 76 en 77 bleef schommelen en niks af viel! *\o/*

Ik kwam vanaf de 87 kg. Nu op naar de 65 kg! :Y)

Super Penny! Volhouden +:)+

Ik zit nu op 65 kilo....ik kwam van ongeveer 94 kilo af :o :o :o
Nou ja je weet hoe dat er irl uit zag....dus als ik het kan, kan jij het ook!

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:27

Goed bezig allemaal.
Ik weeg deze week niet, heb vorige week met de pet ernaar gegooid door stress dus ik doe nu weer mijn best en hoop volgemde week weer wat afgevallen te zijn. De getallen op de weegschaal worden een obsessie anders...

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:43

listiglistje schreef:
Picassox schreef:
Jeeeee, hier vanochtend 75 kg, waar ik steeds afgelopen weken tussen de 76 en 77 bleef schommelen en niks af viel! *\o/*

Ik kwam vanaf de 87 kg. Nu op naar de 65 kg! :Y)

Super Penny! Volhouden +:)+

Ik zit nu op 65 kilo....ik kwam van ongeveer 94 kilo af :o :o :o
Nou ja je weet hoe dat er irl uit zag....dus als ik het kan, kan jij het ook!



Waaaaaauw Linda, dat meen je niet?!?!?!

Wat knap! Nu ben ik zó benieuwd hoe je eruit ziet! :D Duidelijk dat ik je te lang niet gezien heb! ;)

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:56

listiglistje schreef:
Picassox schreef:
Jeeeee, hier vanochtend 75 kg, waar ik steeds afgelopen weken tussen de 76 en 77 bleef schommelen en niks af viel! *\o/*

Ik kwam vanaf de 87 kg. Nu op naar de 65 kg! :Y)

Super Penny! Volhouden +:)+

Ik zit nu op 65 kilo....ik kwam van ongeveer 94 kilo af :o :o :o
Nou ja je weet hoe dat er irl uit zag....dus als ik het kan, kan jij het ook!

[/quote]
Oeh, ik ben ook wel heel benieuwd naar een foto! Ik kom ook van 94 af, weeg nu 82, maar ben wel heel benieuwd naar 65 kg! :j

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:02

Wauw knap hoor!! Dat is een flink aantal :j

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:38

Gisteren bij de diëtiste geweest.
Twee uur gesproken. En heel veel geleerd.
Mijn eetpatroon bevat veel te weinig eiwitten.
Dus zij vond het niet heel vreemd dat ik zo moe ben en in de avond aan het snaaien ga.
Het feit dat ik vegetariër ben maakt het nog moeilijker.
Ook ben ik niet echt een kaas eter. Dus nu aan de kwark en opzoek naar dingen die veel eiwitten bevatten.
Eerste punt is om 5 kilo af te vallen en kijken hoe makkelijk dat gaat. Ik ben al in de overgang :(
En dan is 10 kilo de volgende stap.

En helemaal blij dat ik het ook nog helemaal vergoed krijg en het niet van mijn eigen risico gaat. Ik krijg begeleiding zolang als ik nodig heb.
Helemaal super dus.

Goed te lezen dat de meesta na een tijd stil te hebben gestaan toch weer in gewicht zakken.
Super hoor. En leuk dat er nog steeds mensen bij komen.

Nu ik echt ben begonnen ga ik vaker posten en mee praten.
Ik kan wel wat steun gebruiken en hopelijk kan ik andere ook steunen.

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:27

Renee1991 schreef:
Oeh, ik ben ook wel heel benieuwd naar een foto! Ik kom ook van 94 af, weeg nu 82, maar ben wel heel benieuwd naar 65 kg! :j


Picassox schreef:
Waaaaaauw Linda, dat meen je niet?!?!?!

Wat knap! Nu ben ik zó benieuwd hoe je eruit ziet! :D Duidelijk dat ik je te lang niet gezien heb! ;)


Helaas geen foto....ik had altijd een hekel aan mezelf qua looks/gewicht, dus was een kei in het ontwijken van foto's of ze werden gedelete :+

Hier wel een selfie van vorige maand (alleen mijn koppie)
Maar het scheelt een halve ik kan ik je vertellen (6 aardappelzakken van 5 kilo!),
ik ben 1.72 en weeg nu dus 65 kilo, maat 36 boven en maat 38 beneden. Zo blij mee en voel mezelf ook superfit!

Afbeelding

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:55

Knap dat je dat bereikt hebt! Topper!


En fijn dat je zoveel wijzer bent geworden van de dietiste cam.

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:09

Wat knap listiglistje!

Mijn vriend was boodschappen aan het doen vanmiddag, belde hij speciaal om te vragen welke smaak ovenzoutjes ik lekker vind. Hij wilde zo graag iets lekkers voor me meenemen <3

Ik zat er gisteren even doorheen, momenteel thuis na overspannen enzo, traject is afgerond en ik ben weer druk op zoek naar werk, maar heb weinig vrienden en voelde me even zo alleen. Ik wil zó graag lekker sporten, tennis een grote wens, maar financieel gewoon niet de middelen ervoor nu. En dat is knap frustrerend af en toe.
Vandaag wel weer gereageerd op twee banen, hopelijk wordt het wat! Dan kom ik weer meer onder de mensen en dat lijkt me zo fijn.

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:29

Wauw, wat gaat het goed bij zo veel mensen! Toppers!!

Nog bedankt voor de tussendoortjes suggesties, vooral de hartige dingen ga ik eens uitproberen. Vind snel iets te zoet, dus koek of snoep deed je me toch al niet zo'n plezier mee (in tegenstelling tot chips en andere zoutjes) die molenaar koeken van Susan vind ik bijvoorbeeld ook veel te zoet.

Noten mogen niet op mijn werk omdat ik in een kaasfabriek werk en we de kazen gegarandeerd notenvrij moeten houden vanwege alle allergische consumenten. Nu heb ik een kantoorfunctie en gaan er dus regelmatig weken voorbij zonder dat ik een onverpakte kaas zie -naast dat je zonder bedrijfskleding de werkvloer niet op mag-, maar regels zijn er voor iedereen ofzo ;-)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 08:56

O grappig, mensen die suiker gewend zijn vinden dat soort koeken juist helemaal niet zoet. Het is ook maar net wat je gewend bent, en lekker vindt. Als je in de levensmiddelenbranche werkt snap ik wel dat noten een no go zijn. Al is het beleid wel streng zeg.

Listiglistje: dat is echt veel, van 94 naar 65.

cam: fijn dat je verder kwam. Nu weet je iig waar het aan ligt, en waar je aan kan werken. De overgang maakt het niet makkelijker, maar met goede begeleiding ga je vast een eind komen!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 10:01

Even een klein baal momentje, gisteren naar de mac en bios geweest.. Maandag voor het laatst gewogen en nu 0.5 erbij.. Hopelijk vocht etc. Popcorn en Mac is erg zout, ben vannacht zelfs uit bed gegaan om water te gaan drinken.. Vandaag maar goed water drinken en een beetje balansen, hopelijk ben ik het dan zo weer kwijt!

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 11:13

Wow, sommige zijn echt goed bezig! Bijna de magische grens bereikt voor twee personen, wat goed!