paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 01:24

ik eet nooit tosti dus het is een soort van verwen moment dat het daarbij het zelfde is als gewoon brood en kaas heeft allen maar zijn voordelen

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 08:40

Dames die afgevallen zijn. Gefeliciteerd met de behaalde doelen.

En voor de anderen. Jullie doen t super! We gaan met zijn allen de strijd aan.


Hier had ik een maand geleden veel struggles met eten.

Mede door hier en met mijn man babbelen heeft me nu bijna 8lg verlies opgeleverd. Binnen een maand!

Ben van 112.6 naar 104.8 gegaan. Begonnen op 2 januari.
Dus vanmorgen is mijn 2e doel behaald. Onder de 105 komen. ,volgende doel is -10 en daarna onder de 100 komen.

Ik ben iig onwijs trots op mezelf! Had niet verwacht dat het me zou lukken zonder shakes.

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 09:00

Gefeliciteerd iedereen die afgevallen is :D

Hier ook afgevallen eindelijk door nog beter op mijn eten te gaan letten ben ik 900 gram afgevallen

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 09:26

Na een week stilstaan weer 0,6 en onder de magische 85 :D

Nu onder de 80 komen *\o/* totale doel is nog 10 kilo nu maar dat komt goed :D

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 10:09

Heeft iemand tips om het weekend door te komen? Door de weeks kan ik heel goed van alles afblijven, maar op vrijdagavond, zaterdag en zondag heb ik het moeilijk. Gisteren weer veel te veel gesnoept en te weinig gegeten.

Hierdoor blijf ik al 2 weken steken, voor het weekend ben ik afgevallen na het weekend weer terug bij.

Doe wel meer bewegen in het weekend maarja dat doe ik nu steeds teniet met het snoepen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34631
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 10:24

Gezonde snacks als ongebrande noten? Helpt mij op dat soort avonden. Heb ik iets te knabbelen wat vult maar waar ik niet de neiging van heb teveel te pakken. Heb ik geen noten in huis pak ik een cracker met light kaas.

Geroosterd brood is trouwens wel iets ongezonder dan ongeroosterd brood. De glykemische index is hoger. Dus het vult minder doordat je bloedsuikerspiegel sneller stijgt maar ook sneller weer daalt na het eten van een tosti of geroosterde boterham.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 10:57

Ik word veel gelukkiger van een weegschaal die naar beneden gast dan een zak chips, dat is voor mij voldoende om eraf te blijven :j

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:23

Jester_ schreef:
Ik word veel gelukkiger van een weegschaal die naar beneden gast dan een zak chips, dat is voor mij voldoende om eraf te blijven :j


Dit inderdaad, goed bij jezelf nagaan wat dat snoepen je in het weekend oplevert. Bij alles wat je in je mond wil stoppen denken: kom ik hierbij dichter bij mijn doel of niet? En dan zul je ook zien dat het steeds makkelijker wordt om het niet te doen.

Zerena

Berichten: 3888
Geregistreerd: 29-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:56

Goedemorgen dames...

Wat knap van degenen die af gevallen zijn!
En TT ik vind het van jou echt super knap dat je zo snel de shakes hebt durven laten vallen, en toch ook gewoon heel goed afgevallen bent!

Hier helaas de afgelopen week zeer slecht voor mezelf geweest.
Op 1 of andere manier krijg ik het in mijn hoofd nog niet goed voor elkaar om echt voor de lange termijn te gaan, en niet voor die lekkere korte termijn.
Ik moet mezelf echt even heel erg goed gaan herpakken.

En het erge is, ik vind mezelf ook echt niet mooi.
Wil absoluut geen nieuwe kleren kopen, want het is toch niet mooi enz enz enz... en toch krijg ik er geen grip op.

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 13:41

Hier gisteravond het avondeten compleet verpest. Kon er niks meer van maken. We zijn daarom maar uit eten gegaan. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt.
Ik ben op 9 januari begonnen op 92.4 kilo en was gisteren 89.2
Het gaat dus prima.
Vandaag krijgen we bezoek uit Nederland voor een week dus ik zal heel streng moeten zijn voor mezelf.

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 14:17

Volgens mij is de griep toch sneller langs mij heen gevlogen want ben alweer beter te pas.
Vanmorgen opnde weegschaal gestaan en van 70.2 naar 68.9 gegaan.
Dat telt natuurlijk niet want dinsdag zit ik weer op 70.2 :P
Vanaf nu dus weer volop mee doen :D
Ook ga ik weer meer meelezen want heb wel meer gemist van jullie verhalen

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 14:31

Afbeelding
Wij gaan aan de wandel

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 16:49

Wat zijn jullie allemaal weer goed bezig! :D

Bij mij was er gister 0,3 af, dus totaal -3,3 :D

Savonds wel even flink gecheat, hebben pizza gegeten, was zo lekker! Alleen daarna erg misselijk dus voorlopig was dat wel weer de laatste keer :')

Wandel ze Elain!

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:11

Ik ben vandaag na 4 weken precies 7 kilo kwijt *\o/* Ik had mezelf beloofd onder de magische 85 tapas te eten en dat gaan we ook doen vanavond, maar vind het bijna zonde :')

Maar ga er wel van genieten :D

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-17 17:22

Ik ben na 4 weken bijna 2 kilo kwijt.... 't is niet eerlijk! :')

blubblabhoi

Berichten: 521
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Friesland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 18:41

Wat goed Jester!

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:25

Goed bezig jester!

Hoeft niks te zeggen emptywords..
Ik ben na een jaar 12,1 kg kwijt.. Een kilo per maand dus. Maar ook dat is vooruitgang!

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 22:43

respect voor iedereen diee zich hier zo hard in zet om hun doel te berijken.
ook al is het niet altijd even makelijk of gaat het soms wat slechter. jullie zullen echt een groot voorbeeld moeten zijn voor zo veel andere ruiters die weer willen rijden of gewoon mensen die zich niet fijn voelen in hun eigen lichaam.
respect jonges het gaat jullie goed af *\%/* _/-\o_

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 22:49

Hier vandaag een dipje... Vriendlief kwam langs en die let echt helemaaaaal niet op z'n eten... := Chips, cola, koekjes, snoep. En dat heeft een slechte invloed op mij, terwijl ik verder wel prima overal kan afblijven normaal gezien. Het zou niet mogen, maar ben vandaag toch vrij 'los' gegaan. Ik baal echt enorm :n

Maargoed, mezelf schuldig voelen gaat toch niet helpen denk ik dan... Dus morgen gaan we er weer tegenaan! :-)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 08:01

MariekeTV schreef:
Goedemorgen dames...

Wat knap van degenen die af gevallen zijn!
En TT ik vind het van jou echt super knap dat je zo snel de shakes hebt durven laten vallen, en toch ook gewoon heel goed afgevallen bent!

Hier helaas de afgelopen week zeer slecht voor mezelf geweest.
Op 1 of andere manier krijg ik het in mijn hoofd nog niet goed voor elkaar om echt voor de lange termijn te gaan, en niet voor die lekkere korte termijn.
Ik moet mezelf echt even heel erg goed gaan herpakken.

En het erge is, ik vind mezelf ook echt niet mooi.
Wil absoluut geen nieuwe kleren kopen, want het is toch niet mooi enz enz enz... en toch krijg ik er geen grip op.


Txs! En meid, je bent mooi zoals je bent. Gun jezelf ook wat. :*

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:35

Een aantal heel goed bezig! Sommige in een dipje, komt wel weer goed :*

Ik vind het ook allemaal lastig, ik snoep toch ongemerkt het een en ander. En ik vind het moeilijk om aan de 1800 kcal te komen als ik gezond eet, ik zit gewoon vol..

Gisteren heerlijk uit eten geweest :D naar m'n lievelings restaurant hier in de buurt met een onbeperkt proeven concept. Ik heb niet eens zo verschrikkelijk veel gegeten, dus dat is mooi meegenomen. Deze week weer knallen en vandaag maar een balansdag.
Ik moet straks met vriendlief naar de kaakchirurg en dan zal hij weinig kunnen eten. Dus dan kom ik ook niet in der verleiding, plus ik vind het zielig als ik allemaal dingen ga eten die hij lekker vindt haha

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:45

@billionache: Begrijpelijk dat je mee gaat snoepen als je het allemaal zo voor je neus ziet staan. Kan je het niet met hem bespreken dat hij er ook wat op let als hij bij jou is? Dan kunnen jullie nog wel een keertje samen iets snoepen maar is het misschien wat minder (moeilijk).
En als je er nu weer tegen aan gaat overleeft je plan om af te vallen dit dagje wel. Hou vol!

Zelf had ik vorige week baalmoment op het weegmoment omdat er 0,3kg bij gekomen was. Maar vandaag was de weegschaal weer lief voor me en nu na vier weken is het uiteindelijke resultaat -1,8 *\o/* Het gaat dus langzaam maar gestaag wel naar beneden. :j

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 09:49

Gisteren best goed gedaan heb alleen kokosbrood 'gesnoept' had kunnen weten dat daar zoveel kcal in zaten maar zaten toch meer in dan gedacht.

Wel 11 km gefietst en 's avonds een grote ronde met de honden.

Vandaag weer goed mijn best doen en de kilo's eraf krijgen

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:48

Goed bezig.

Ik kan mezelf niet tot bewegen aanzetten. Ben echt een lui varken wat dat betreft. Loop wel hoor. Maar daar blijft het ook bij. En in mijn werk loop ik ook de hele dag. Maar niet buiten adem. Dus dan doet je lijf nog niks.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:51

Ik was na een avondje tapas eten gewoon hetzelfde gebleven qua gewicht *\o/* hoe bestaat het haha