Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 12:14

Ik weet dat er talloze huisjes te vinden zijn via Google, maar ik heb nog niks gevonden wat ik het liefst écht wil... Vandaar dat ik toch eens ga kijken of er hier mensen zijn met ervaringen of misschien zelf wat verhuren.

Ik wil samen met mijn vriend een huisje/chaletje/caravan huren (hoeft allemaal niet zo luxe), een een rustige locatie met een omheinde tuin voor mijn 3 lieve, goed opgevoede Border Collies. Voorkeur aan een zandweg o.i.d. zodat we vanuit huis zo kunnen gaan wandelen.

Het allermooiste zal natuurlijk zijn wanneer er losloop gebieden aanwezig zijn. Misschien een leuk watertje waar de honden in mogen.

Het gaat om een paar daagjes in mei.

Wie of wie weet wat.

Plaats/provincie maakt dus niet uit, zolang we er maar uren heerlijk kunnen wandelen.

Groetjes Miranda


Arlette1991
Berichten: 736
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Barchem

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:17


NZ92
Berichten: 3171
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:34

Kijk eens op www.villalesolivettes.be een prachtige locatie in de Ardennen! In het toeristische plaatsje la Roche. Ze zijn eigenlijk hotel met herberg. Maar ze verhuren ook 2 kleine studio's/appartementjes. Deze staan niet op de site maar zijn wel aanwezig! Erg leuk en gezellig. Je zit midden in het bos en op loopafstand van het dorp. Je loopt vanaf je appartement zo het bos in! En je zit aan een doodlopende weg. Honden zijn meer dan welkom en de NL sprekende eigenaresse is heel erg gastvrij. Stuur eens een email en informeer eens naar de appartementen.

Goof
Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:37

Ik ga wel eens naar een plek op de Veluwe.
Stacaravan met omheinde tuin. Je loopt binnen 10 minuten het bos in en de heide op. De plek is perfect. Het is ook niet op een park, dus je bent alleen.
Mocht je interesse hebben stuur ik je gegevens.

Macs
Berichten: 7615
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:43

Ik ben een keer met de honden naar Winterswijk geweest. Een omheinde tuin bij een vrijstaand huisje en ook aan een zandweg waarbij je zo het bos in loopt.

Het is al enkele jaren geleden dus weet niet precies meer waar het was eigenlijk, maar het is ons toen echt goed bevallen :)

Maks :+:

Roosje01
Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:45

Landal de vers in overloon. Met oud en nieuw nog geweest vanwege de hond omdat het vuurwerk vrij is. Heel hond vriendelijk park en je loopt zo het bos in waar honden losmogen.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

ARCTN
Berichten: 566
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:04


Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladderd de gelegenheid vrolijk voorbij...

Nachtlampje
Berichten: 4518
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Nijmegen omgeving

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:15

Aagjehuus in Ameland. Wij zitten er elke winter, heerlijk. Sinds dit jaar hebben ze een omheinde tuin waar de honden in los kunnen, een schitterende serre, alle gemakken en je loopt over een rustige weg zo naar de samensmelting van wad en strand toe.

Annikab
Berichten: 452
Geregistreerd: 08-05-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:17

Mijn schoonmoeder verhuurt haar chalet in zeeland. Afgezette tuin dus ideaal met honden. Dicht bij de achteruitgang van de camping waar je zo een losloopgebied in loopt. Je kan uren wandelen in het duingebied en ook het strand is aan te lopen. Pb maar als je interesse hebt :)

1 juli 2015: Enzo

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 14:23

Wauw, geweldig! Thanks. Liefst binnen Nederland, maar hier kan ik misschien al wat mee!


joey2010
Berichten: 4345
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:28

Bij deze mensen heb je zelfs toegang tot een agilitytuin en zwemvijver.
Verschillende huisjes ook voor 2 personen. www.easterwood.nl

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:36

ARCTN schreef:
https://www.landal.nl/parken/twenhaarsveld


Aanrader! Wij zijn er vorig jaar in februari geweest.
Ze hebben speciale honden huisjes met omheinde tuin waarbij de hond een welkomst pakket krijgt, en huisjes die wat op een boerderij lijken maar deze hebben geen omheinde tuin.

Op het park is losloop gebied met water en een agility baan. Ook in de omgeving meerdere losloop gebieden.


Edit, extra toevoeging: https://www.landal.nl/parken/twenhaarsveld/op-en-rond-het-park/met-uw-hond


Zeker een aanrader, een heel diervriendelijk park! Wij gingen zelf altijd met de auto naar de Holterberg, daar kun je super mooi wandelen.

Noppert
Berichten: 2360
Geregistreerd: 11-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:58

Omheinde tuin, omheinde speelweide van 3500 m2, een omheind wandelpad van ruim 1 km met zwemplas en in de omgeving volop wandelmogelijkheden. Honden verblijven altijd gratis, ongeacht ras en/of aantal www.peelhoven.nl

Lekker een paar dagen weg met (of zonder) je eigen paard? http://www.peelhoven.nl
Ga naar http://www.facebook.com/VakantiehuisPeelhoven klik op de "vind ik leuk" -button en je blijft op de hoogte van alle nieuwtjes, bezettingsgraad, akties en last-minute aanbiedingen!!!

roekes
Berichten: 751
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:01

Www.mooieext.nl is echt een aanrader! Grote omheinde tuin en veel wandelmogelijkheden vanuit het appartement.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Anoniem

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:02

Landal heeft diverse huisjes op alle parken waar honden meemogen :j aanrader

MillyH
Berichten: 640
Geregistreerd: 21-05-14

Re: Vakantiehuisje gezocht waar honden zijn toegestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:05

Oohh een paar jaar geleden hadden wij zo'n huis, ideaal.
Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden!

Jamess
Berichten: 153
Geregistreerd: 13-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:08

http://www.chaletsopdeheide.nl

Dit is in Vierhouten (Gelderland). Hele mooie omgeving hier in Vierhouten, je kan er uren wandelen met honden en ook zijn honden toegestaan bij de restaurants hier in het dorp. Er is afwisseling van bos, heide en zandverstuivingen.

Sowieso heb je hier in Vierhouten meerdere plekken waar honden ook toegestaan zijn in hotelkamers of chalets.

Neem ook eens een kijkje op mijn Facebook pagina: https://www.facebook.com/JamyBruningsFotografie/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, Ineke2 en 82 bezoekers