paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:51

Uh oh :')
Volgens mij is Jester zich een hoedje geschrokken nu. :P

Ik ga lekker naar bed, heb zin om er morgen weer op te gaan staan. :')

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:53

Ik reken mijn beweging nog niet mee, maar zat vandaag alsnog netjes met kcal voor mijn doen, en ontbeten :D en gesport. mijn dag kan ff niet stuk haha

Heb nu wel heel heel erg zin in iets lekkers, maar ga het niet doen
heb toen ik thuis kwam al een volkoren wrap gehad dus het is mentale honger, maar ohhh wat kijken die pistache noten mij lekker aan..

En ik vind dit echt een super topic en iedereen is hier super bezig op zijn of haar eigen manier!
jullie zijn toppers

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 01:01

Gypsy schreef:
Uh oh :')
Volgens mij is Jester zich een hoedje geschrokken nu. :P

Ik ga lekker naar bed, heb zin om er morgen weer op te gaan staan. :')


Nou en of zeker na wat googlen met 3 tot 7 kilo verschill!!

Ik lag net lekker warm maar even de trap afgestormd en geprobeerd, maar het scheelt maar 0,2 :')
Thanks god :') _/-\o_ *\o/*

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 01:54

Eloya, afblijven he!

lovelucydan

Berichten: 2065
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 02:41

Nog een lekker recept!

Koude en warme salade

Nodig: veldsla, olijfolie, Italiaanse roerbakgroenten, gele paprika, pizzakruiden(potje ah), klein beetje sesamzaad.

Veldsla op bord besprenkelen met olijfolie
Dan groenten bakken met kruiden en sesamzaad. dit na het bakken over de veldsla strooien.

EmptyWords

Berichten: 10573
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 08:31

Aargh! Nu zegt de weegschaal 112.9..... ik ben begonnen op 112.8! Wtf. ...Hoe dan! Ik eet 1600 -1800 calorieën. Ik blijf binnen mijn macro's. Ik beweeg genoeg, neem de gezonde keuzes..... Hoe dan? De ene slagroomtruffel? Dat geloof ik nooit

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 08:35

Dat is wel echt balen empty! Maar denk niet dat door 1 truffel komt wel heel raar en ontzettend k*t maar geef je moed niet op!
Ik ben nu 2 kilo kwijt in een week

spottedponie
Berichten: 2961
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 08:41

He wat balen EW :(

Ik heb gister niet zo'n goede dag gehad, had willen gaan sporten, maar dat ging echt even niet qua planning, en verder ook niet echt gezond gegeten, appelflap om mijn nieuwe baan te vieren, savonds echt geen honger en geen hap door mn keel dus niks gegeten, en toen ik om half 10 van mn paard kwam erge maagpijn daardoor, dus niet mijn dag, maar vooruit, vandaag weer vol goede moed verder :)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 08:55

Ook hier een gelijke stand met gister.
Heb wel rijst gegeten. Dus denk dat ik daarom niet afgevallen ben
Helaas. Motivatie proberen vast te houden en morgen hopelijk weer wat er af

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 08:58

Ylvy schreef:
Eloya, afblijven he!


Ben er afgebleven haha

Balen empty... maar kop op
Je bent super bezig! Je lichaam moet even de knop omzetten denk ik. Je kan het

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 08:59

Jester_ schreef:
Meen je dat met dat vloerbedekking? Hier altijd op vloerbedekking.. hoezo andere getallen?


Als.ik op vloerbedekking weeg ben ik veeeeel lichter. Terwijl op de tegels echt wel 104.
Weet niet of dat per weegschaal verschild

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 09:02

EmptyWords schreef:
Aargh! Nu zegt de weegschaal 112.9..... ik ben begonnen op 112.8! Wtf. ...Hoe dan! Ik eet 1600 -1800 calorieën. Ik blijf binnen mijn macro's. Ik beweeg genoeg, neem de gezonde keuzes..... Hoe dan? De ene slagroomtruffel? Dat geloof ik nooit


Balen is dat zeg. Soms moet je even zoeken waar je lijf goed op reageerd. Ik ben al jaren bezig om te ontdekken wat werkt. En nu eindelijk ben ik aan het zakken.
Probeer eens andere dingen te eten en geef je lijf wat tijd. Veel water en groene thee drinken wil ook well helpen.

Maar frustratie snap ik. Hou wel vol hoor je lijf word echt wel wakker

Otti1977

Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 09:08

Yesss. Stond op de weegschaal -1 yeahh. Dat motiveerd me wel yess. Ik zit elke dag net onder de 1600 calorieën. Heb ik trek neem ik 1 klein crackertje.

mystery1980
Berichten: 4221
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 09:27

yeah hier ook kilo 2 eraf! *\%/* *\%/* *\%/*

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 09:32

EmptyWords schreef:
Aargh! Nu zegt de weegschaal 112.9..... ik ben begonnen op 112.8! Wtf. ...Hoe dan! Ik eet 1600 -1800 calorieën. Ik blijf binnen mijn macro's. Ik beweeg genoeg, neem de gezonde keuzes..... Hoe dan? De ene slagroomtruffel? Dat geloof ik nooit



Oww, wat balen! Maar het kan heel goed zijn dat er morgen ineens veel meer af is, kop op! En ben je al naar het toilet geweest voor een grote boodschap? Het klinkt gek als ik veel mensen mag geloven, maar ik ben s'avonds juist lichter dan smorgens. Althans, als ik me om 20.00u weeg ben ik altijd lichter dan dat ik me smogens uit bed weeg. Misschien werkt het bij jou ook zo?

of je houd even wat vocht vast, maandelijkse periode die eraan komt? het kan zoveel reden hebben en nee, geloof ook niet dat het die ene truffel was.

Zet hem op TS, morgen heb je vast een betere dag!

leenbeesje

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-08-12
Woonplaats: Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 09:36

EmptyWords schreef:
Aargh! Nu zegt de weegschaal 112.9..... ik ben begonnen op 112.8! Wtf. ...Hoe dan! Ik eet 1600 -1800 calorieën. Ik blijf binnen mijn macro's. Ik beweeg genoeg, neem de gezonde keuzes..... Hoe dan? De ene slagroomtruffel? Dat geloof ik nooit


Gewoon volhouden hoor! Kan zijn dat je lichaam even tijd nodig heeft om zich aan te passen...

Ik duim voor je dat de weegschaal volgende keer wel leuk nieuws voor je heeft.

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 09:59

EmptyWords schreef:
Aargh! Nu zegt de weegschaal 112.9..... ik ben begonnen op 112.8! Wtf. ...Hoe dan! Ik eet 1600 -1800 calorieën. Ik blijf binnen mijn macro's. Ik beweeg genoeg, neem de gezonde keuzes..... Hoe dan? De ene slagroomtruffel? Dat geloof ik nooit


Weeg je telkens op hetzelfde tijdstip? Dat kan namelijk echt veel uitmaken. :j Zelfs het verschil tussen direct na het opstaan en een half uurtje later (zonder gegeten te hebben) kan al gauw 1-2kg verschil maken. Mijn man (arts) had er ook een slimme verklaring voor maar die ben ik alweer vergeten. :o

EmptyWords

Berichten: 10573
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 10:01

soesita schreef:
EmptyWords schreef:
Aargh! Nu zegt de weegschaal 112.9..... ik ben begonnen op 112.8! Wtf. ...Hoe dan! Ik eet 1600 -1800 calorieën. Ik blijf binnen mijn macro's. Ik beweeg genoeg, neem de gezonde keuzes..... Hoe dan? De ene slagroomtruffel? Dat geloof ik nooit


Weeg je telkens op hetzelfde tijdstip? Dat kan namelijk echt veel uitmaken. :j Zelfs het verschil tussen direct na het opstaan en een half uurtje later (zonder gegeten te hebben) kan al gauw 1-2kg verschil maken. Mijn man (arts) had er ook een slimme verklaring voor maar die ben ik alweer vergeten. :o


altijd na het opstaan, eerst naar de wc, dan op de weegschaal.

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:03

Als je niet afvalt betekent dit niet dat er niks goeds met je lichaam gebeurd _/-\o_

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:05

Ik had +0.2 vandaag, helaas het is niet anders. Morgen beter.

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:14

De weegschaal was hier vanochtend lief. Had er weinig vertrouwen in door mijn maandelijkse feestje haha.
Als ik dit volhoud zit ik netjes op ongeveer -1 per week. Daar zou ik al heel blij mee zijn.
Straks nog wat meer erbij sporten en dan zal het misschien wel harder gaan.

Ah, balen TS :( . Nog even volhouden, misschien is het morgen weer helemaal anders.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:15

Celiien top zeg!

EmptyWords o das balen -O-

Hier wel weer blij, na vorige week 1 kg er af. Gaat goed zo. Gisteren wel zin in een snack, heb ongebrande noten gehad. Voordeel is dat het in tegenstelling tot chips wel vult, maar je er niet van door blijft eten. Dus na 3 kleine handjes had ik genoeg. Had namelijk gisteren dressuurles, dat is altijd heel intensief en dan heb ik echt wel een beetje trek als ik thuis kom.

Roulette_
Berichten: 1062
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:25

Wat balen, EW. Had je het gevoel dat het goed ging? En dan niet omdat je calorieën goed zaten, maar hoe voelde je lichaam zeg maar. Beetje gekke vraag misschien, maar ik weet van mezelf dat ik op bepaalde voedingsmiddelen beter reageer dan andere. Volkorenbrood is bijvoorbeeld best prima, maar spelt of haver brood werkt beter voor mij en is net zo gezond. Zal voor iedereen persoonlijk zijn wat het is, maar voor mij helpen dit soort dingetjes zeker bij het afvallen, ondanks dat het in calorieën niet uit maakt.

Mijn weegschaal zei vanochtend - 1kg in een week, happy me!
'helaas' vanavond pizza eten en cocktail workshop met mijn vriendinnetjes, niet echt gezond. Mijn afspraak met mezelf is dat er gewoon extra bewust van ga genieten en dat het laatste stuk pizza écht niet op hoeft als ik eigenlijk al vol zit :)

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:54

Jemig balen elaine :( snap dat dat flink demotiveerd.


Hier de weegschaal wel lief en weer -0,4! Nu in 11 dagen 4 kilo eraf :o

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:55

Jester_ schreef:
Gypsy schreef:
Uh oh :')
Volgens mij is Jester zich een hoedje geschrokken nu. :P

Ik ga lekker naar bed, heb zin om er morgen weer op te gaan staan. :')


Nou en of zeker na wat googlen met 3 tot 7 kilo verschill!!

Ik lag net lekker warm maar even de trap afgestormd en geprobeerd, maar het scheelt maar 0,2 :')
Thanks god :') _/-\o_ *\o/*


Haha sorry!! Ik woog altijd op vloerbedekking, en kreeg en rol beroertje toen ik jaren geleden eens op de weegschaal bij de dietstie stond. Ruim 5 kilo zwaarder. En sindsdien dus nooit meer op vloerbedekking:)

Balen Empty!! Koolhydraten zorgen er voor dat je wat meer vocht vast houdt, en zo zijn er ook een aantal groenten die dat doen. Niks om je zorgen over te maken, maar misschien kun je zo een verklaring vinden. Ook als je ongesteld moet worden of bent hou je meer vocht vast. Rustig aan door gaan, voor je het weet vliegen ze er weer vanaf.

Ik sta nu ook al 4 dagen stil, jammer, maar komt vanzelf weer. Hoort er nu eenmaal bij.