Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Debbie
Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:00

LadyMadonna schreef:
Heb je in Krakau nog veel historie? Ik heb daar echt zo'n grijze Oostblok stad idee bij...


Krakau heeft een prachtig oud centrum met oude, vaak gekleurde, gebouwen. Door het oude centum rijden allemaal paarden met hele mooie koetsen, er mogen geen auto's komen. Toen we het centrum voor het eerst infietse wist ik ook niet wat ik zag.. Ik riep alleen maar; Dit is net Disneyland!!! Echt, de straten, gebouwen en pleinen deden mij erg aan Disneyland denken, maar dan zonder achtbanen :')

Verder is het een hele hippe stad. Rondom het centrum ligt een enorm park met overal bankjes waar iedereen gezellig zit, fiets, wandeld. En ook langs de lange rivier zitten overal mensen, overal muziek, echt totaal geen grijze Oostblok stad :n


anjali
Berichten: 14908
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:10

LadyMadonna schreef:
Heb je in Krakau nog veel historie? Ik heb daar echt zo'n grijze Oostblok stad idee bij...

Aaaah! dat is ook ooit mijn vooroordeel geweest,maar dat is absoluut niet zo. Krakau is een historische sprookjesstad.Zo uit een plaatjesboek. Ik wil er wonen! <3 *\o/* :j

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:23

Oooh ik hou van stedentrips! Sowieso elk jaar een keertje met mijn moeder, die houden we erin :)).

Ben ook al naar zat geweest, vaak ook meerdere keren. Hou van steden <3. Eind vorig jaar naar Praag geweest met sprs.me maar dat was een eenmalig iets, boek liever zelf voor dat geld :=. Dit jaar Berlijn en Londen geweest <3. Volgend jaar zit ik een beetje te azen op Istanboel en als het goed is ga ik nog met een vriendinnetje naar Dublin. Zat eigenlijk in de planning nog voor dit jaar, maar toen ging ik ineens naar Zuid Afrika én we willen volgend jaar naar Noorwegen, dus daar liever de centjes heen :)).

Stedentrips vind ik altijd súperleuk maar ook echt altijd gewoon duur. Stuk duurder dan ik vtv altijd in mn hoofd uitgeef _O-

♥ Rewrite the Stars ♥

daffieduck83
Berichten: 1744
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:25

Stedentrips zijn leuk. Krakau is echt een prachtige stad. Ik moest al mijn vooroordelen over Polen terugnemen.

Boedapest is ook heel leuk, die stad heeft wel nog oostblok buitenwijken/randsteden. Maar het centrumgebied is erg groot en ik kon mij daar zeker een paar dagen vermaken.

Voor een korte stedentrip kan ik Ljubljana (Slovenië) en Bratislava (Slowakije) ook aanbevelen.

In Berlijn zou ik me wel weken kunnen vermaken met het bezoeken van allerlei musea en met shoppen.

Verder hou ik heel erg van Italië. Rome is heel erg leuk en heeft monumenten uit allerlei tijden vanaf de oudheid tot nu. Florance is ook een mooie stad en eventueel te combineren met een bezoek aan andere plekken in Toscane, zoals Lucca, Siena en eventueel Pisa (al vond ik die stad tegenvallen).

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

Anoniem

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:28

Mijn absoluut favoriete steden in Europa zijn Porto Vecchio en Ajaccio, maar helaas buiten het hoogseizoen lastig te bereiken vanuit Nederland. Ik vind Londen altijd erg leuk, Nice is een leuke stad, Marseille is ook leuk, meerdere steden in Umbrië zijn erg leuk en ik heb ook wel genoten in Barcelona!

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:32

Ik woon in Hamburg, een steeds meer opkomende bestemming :D

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Annaa7
Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:49

Ik ben tot nu toe alleen maar in Londen geweest en dat vond ik echt geweldig <3 ik wil graag nog een keer terug! Ik wil ook sowieso nog een keer naar New York City, Parijs, Rome, LA en nog veel meer...

Spoiler:
niet interessant

purny
Berichten: 27382
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 19:39

Narya schreef:
Ik woon in Hamburg, een steeds meer opkomende bestemming :D

Hamburg staat als het goed is op de planning voor volgend jaar :D

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:03

Voor stedentrips tot nu toe geweest in Londen, Parijs, Antwerpen, Brussel, Keulen, Berlijn, Munchen, Salzburg, Venetië, Verona, Milaan, Rome, Praag, Krakau, Warschau, Marrakesh, Istanbul, Lissabon, Faro, Sevilla, Barcelona Tallinn!

Wat evt ook leuk is, is een stedentrip Valletta. Valletta wordt ook in 2018 uitgeroepen tot culturele hoofdtad van Europa!
Mocht je meer van Malta willen zien, zorg dan dat je minimaal 3 volle dagen daar bent! Dan kan je heel het eiland + Gozo wel zien! :D

The world is a book, and those who not travel read only a page

Winged
Berichten: 32971
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 10:45

Mijn favorieten in Europa: Lissabon, Wenen, Bratislava (Bratislava + wenen zijn ook erg goed te combineren trouwens), Boedapest, Belgrado en... gek maar leuk: Plovdiv.

Zelf inmiddels in Oslo, Helsinki, St. Petersburg (aanrader ook), Londen, Praag, Boedapest, Wenen, Bratislava, Split, Zagreb, Belgrado, Sofia, Istanbul, Thessaloniki, Parijs, Athene, Verona, Venetie, Milaan, Genova, Marseille, Geneve, Barcelona, Madrid en Lissabon geweest. Ook heel wat kleinere stadjes, maar... Om alles te noemen..

Volgend jaar zoals het nu lijkt weer naar Lissabon en naar Stockholm. Laatste voor de halve marathon :)

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 12:17

Ik ben niet heel erg van de stedentrips :=

Hier wat stedentrips/'vakanties':
- Londen
- Porto (Portugal), wat een ellende := Nee het was echt heel mooi, maar zo stijl overal
- Istanbul: 4x (Mijn man woonde daar, dus ja dat was handig :+ ) Ik hou echt van Istanbul <3

In maart gaan wij 3 dagen naar Praag, ben benieuwd. Iemand nog tips?

Exitium
Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 21:19

Celiien schreef:
Och Rome <3
Ik heb daar in het exposizione hotel gezeten (via nazionale). Midden in de stad en prima prijs (tip dus :') )

Daar zit ik om de hoek dan komende week, begin van die straat aan de kant van het centrum. :')

Ik vertrek maandagochtend dus naar Rome t/m vrijdag. Ben zelf wat aan het rondkijken geweest een paar maanden terug en steden die mij erg interessant leken naast Rome waren Barcelona, Venezia, Firenze, Valencia en Lissabon. Ik heb dan wel bewust naar landen rond de Middellandse Zee gekeken. :) (en Italië is een beetje mijn tweede land)

daffieduck83 schreef:
Boedapest is ook heel leuk, die stad heeft wel nog oostblok buitenwijken/randsteden. Maar het centrumgebied is erg groot en ik kon mij daar zeker een paar dagen vermaken.

Budapest is een aanrader ja, heb daar jaren terug een paar weken bij vrienden gelogeerd in Angyalfold, vlakbij het stadspark. Een hele mooie stad (prachtig uitzicht ook vanaf Buda Castle over de rivier) met een bizar beeld. In alles is nog de communistische geschiedenis terug te zien als je door de stad rijdt. Rij je door een straat met van die gigantische gebouwen in communistische stijl, zit er een McDonald's beneden. :')

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 21:31

rapunzelx schreef:
Ik ben niet zo heel erg van de stedentrips, tot nu toe Barcelona en London bezocht. Beide een week lang. Voor beide steden heb ik het idee gehad tijd genoeg te hebben. Ik ben toch meer van de reizen naar Afrika en Caribisch gebied dan de tripjes. Maar New York en Rome staan nog wel op mijn lijstje!

Stedentrip is leuk als het ergens mee te combineren is. Cambridge, Oxford, York maar ook een rondtrip van 5 dagen door het zuiden van Schotland met z'n tweeën voor 500 euro, inkl boot en met de eigen auto. Dat laatste is eigenlijk veel leuker, vind ik.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 21:41

Pula (Kroatië), Londen, Lissabon en Rome gedaan samen met mijn vriend. Londen is nu het 3e jaar dat ik mee ga. Wij gaan altijd in januari wanneer er 2 ploegen van de NBA een wedstrijd komen spelen in de O2-arena. We vertrekken donderdagochtend met de eerste trein en komen vrijdagavond met de laatste terug, met een aantal vrienden. Dit jaar gaan echter alleen mijn schoonbroer en schoonzus mee, dus hebben we besloten om van donderdagochtend tot zondagmiddag te gaan en ook wat dingen te bezoeken :)

Lissabon en Rome hebben we beide in februari gedaan. Rome was prima weer, ook genoeg te doen in die tijd van het jaar en zo heerlijk rustig zonder al die toeristen! Lissabon was eh... regen, regen en nog eens regen :') Maar buiten dat hele leuke stad!

Pula is klein en ik ben buiten het seizoen gegaan, in oktober. Mijn vriend zat er al van in augustus (ivm werk, ik ben hem even achterna gegaan) en toen was het daar beter: beachbars, veel meer te doen, veel meer winkels open en heerlijk weer. In ieder geval heb ik er wel ontzettend lekker gegeten voor ontzettend weinig geld. Hele vriendelijke inwoners ook. Wij zijn aan het plannen om dit jaar eventueel daarheen te gaan als langere vakantie van 10 dagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 21:58

Edinburgh niet te vergeten! Vliegen is goedkoop en snel en de stad is prachtig. Veel historie, machtig mooi. Het stikt er uiteraard van de pubs en cafés. De mensen zijn er vriendelijk, er valt heerlijk te winkelen en zelfs zeer stevig te wandelen. Bovendien ligt het aan de kust en heb je waar je ook kijkt prachtig uitzicht.

Het vliegveld en het verdere openbare vervoer is er duidelijk en goed te doen.

Zag hier boven ergens dat een week in steden te lang is. Dat vind ik ook wel. In mijn ogen is een stedentrip een lang weekend of een midweek, een midweek is zelfs al te lang voor mij. Maar ongeacht waar wij heen gaan, er zijn er nooit langer dan drie hele dag. Dus drie nachten achter elkaar.

Edit. Dichterbij huis vind ik Brugge en Gent ook prachtige mooi. :+ Parijs ook, maar wel wat overrated, een paar dagen is goed genoeg. Londen kan ik elke keer iets nieuws ontdekken. Kopenhagen en Berlijn staan nog op mijn verlanglijstje.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:20

Vroeger had je in België ook nog Aalst tijdens het carnaval, maar dat is de laatste jaren zoveel sfeer verloren... Heb er jaren elke keer naar uitgekeken om te gaan. Nu zie ik er bijna tegenop.

Brussel heeft hele leuke plekjes om te eten en te drinken. Ook een goede stad om als uitvalsbasis te gebruiken en andere plekken te gaan verkennen. Met de trein sta je op een uurtje in Gent, Antwerpen, Leuven, Brugge, noem maar op. Er is ook een jaarlijks bierfestival op de Grote Markt. Je koopt aan de kassa dan kroonkurkjes en een jeton. De jeton heb je nodig om aan een standje een glas te krijgen, met de kurkjes betaal je. Is je drankje op, dan geef je je glas opnieuw aan het kraampje en krijg je je jeton terug. Het is een festival met gratis toegang en redelijk veel verschillende Belgische brouwerijen. Ik geef geen garantie dat je nuchter naar huis kan O:) Ben alleen even de periode kwijt wanneer dat festival is.
Adresjes om goed en goedkoop te eten en te drinken ken ik intussen ook al :')

eva1969
Berichten: 4024
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:29

In oktober een stedentrip naar Reykjavik gedaan, echt fantastisch. De stad zelf niet heel bijzonder maar met excursies naar geysirs, watervallen, the blue lagoon, walvissafari én het noorderlicht echt onvergetelijk. Vreselijk aardige mensen, super busnet ook. Wel echt reteduur maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen ;)

Insta: ArtbyEvaRoeters

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:32

Varekaj schreef:
Vroeger had je in België ook nog Aalst tijdens het carnaval, maar dat is de laatste jaren zoveel sfeer verloren... Heb er jaren elke keer naar uitgekeken om te gaan. Nu zie ik er bijna tegenop.

Brussel heeft hele leuke plekjes om te eten en te drinken. Ook een goede stad om als uitvalsbasis te gebruiken en andere plekken te gaan verkennen. Met de trein sta je op een uurtje in Gent, Antwerpen, Leuven, Brugge, noem maar op. Er is ook een jaarlijks bierfestival op de Grote Markt. Je koopt aan de kassa dan kroonkurkjes en een jeton. De jeton heb je nodig om aan een standje een glas te krijgen, met de kurkjes betaal je. Is je drankje op, dan geef je je glas opnieuw aan het kraampje en krijg je je jeton terug. Het is een festival met gratis toegang en redelijk veel verschillende Belgische brouwerijen. Ik geef geen garantie dat je nuchter naar huis kan O:) Ben alleen even de periode kwijt wanneer dat festival is.
Adresjes om goed en goedkoop te eten en te drinken ken ik intussen ook al :')


Ik meende dat het festival in het begin van het jaar in Leuven ook plaats vind. Tof om een keer mee te maken!

Reykjavik Klinkt ook enorm bijzonder en zou het zeker eens willen bezoeken. Hoe koud is het daar? :o

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:38

Ik volg!!! Wij willen in februari 3 nachten weg, wie helpt mij????

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:46

Ik ben paar jaar geleden 3 dagen in Parijs geweest, na 1 dag naar huis gegaan omdat mijn vader zijn portemonnee was gerold. Erg jammer dus kom daar zeker nog terug.

In 2013 in Londen geweest met m'n vader en in 2015 met mijn ouders en broertje in Londen geweest en ga in februari 4 dagen met een vriendin. Ze is er nog nooit geweest en ik vind het zo'n gave stad <3

Iemand nog leuke tips in Londen?

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:46

Judith_ schreef:
Edinburgh niet te vergeten! Vliegen is goedkoop en snel en de stad is prachtig. Veel historie, machtig mooi. Het stikt er uiteraard van de pubs en cafés. De mensen zijn er vriendelijk, er valt heerlijk te winkelen en zelfs zeer stevig te wandelen. Bovendien ligt het aan de kust en heb je waar je ook kijkt prachtig uitzicht.

Maar is vliegen uiteindelijk echt zoveel goedkoper en sneller? Nog even los van het feit dat de douane het niet zo aardig vindt als je een zak paardenvoer of een vette automaatbak als handbagage mee wilt nemen, scheelt het nou echt zoveel tijd tegenover de boot?


kiomiamigo schreef:
Ik volg!!! Wij willen in februari 3 nachten weg, wie helpt mij????

Buro scanbrit: http://www.buroscanbrit.nl/vakantie/eng ... _cambridge

Ik ben verder geen fan van GB of zo hoor O:) en ik rijd op elke toegestane plek op de weg en aan welke kant het stuur zit, boeit me ook al niet :D

xxxmh schreef:
Ik ben paar jaar geleden 3 dagen in Parijs geweest, na 1 dag naar huis gegaan omdat mijn vader zijn portemonnee was gerold. Erg jammer dus kom daar zeker nog terug.

In 2013 in Londen geweest met m'n vader en in 2015 met mijn ouders en broertje in Londen geweest en ga in februari 4 dagen met een vriendin. Ze is er nog nooit geweest en ik vind het zo'n gave stad <3

Iemand nog leuke tips in Londen?

Nee, sorry. Ik ben een keer met de auto dwars door London gereden omdat een vriend van me dat per se wilde doen maar GB heeft nog zoveel meer leuks dat het weleens bij die ene rit over de Tower Bridge en Trafalgar Square zou kunnen blijven........
Laatst bijgewerkt door ikke op 09-12-16 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:50

ikke schreef:
Judith_ schreef:
Edinburgh niet te vergeten! Vliegen is goedkoop en snel en de stad is prachtig. Veel historie, machtig mooi. Het stikt er uiteraard van de pubs en cafés. De mensen zijn er vriendelijk, er valt heerlijk te winkelen en zelfs zeer stevig te wandelen. Bovendien ligt het aan de kust en heb je waar je ook kijkt prachtig uitzicht.

Maar is vliegen uiteindelijk echt zoveel goedkoper en sneller? Nog even los van het feit dat de douane het niet zo aardig vindt als je een zak paardenvoer of een vette automaatbak als handbagage mee wilt nemen, scheelt het nou echt zoveel tijd tegenover de boot?


kiomiamigo schreef:
Ik volg!!! Wij willen in februari 3 nachten weg, wie helpt mij????

Buro scanbrit: http://www.buroscanbrit.nl/vakantie/eng ... _cambridge

Ik ben verder geen fan van GB of zo hoor O:) en ik rijd op elke toegestane plek op de weg en aan welke kant het stuur zit, boeit me ook al niet :D


Goh dat weet ik niet. Vooral omdat ik beide zaken nog nooit heb proberen mee te nemen. Wel vond ik de douane een eitje, zeker in vergelijking met Schiphol of Heathrow. Maar dan nog, er zijn vast grenzen. :D

Voor een vergelijking zouden we nog even moeten wachten, de oversteek met de boot staat pas voor over een paar jaar gepland. Maar voor een stedentrip vind ik de vlucht wel meevallen, een dik uur vanuit België en in Edinburgh sta je heel simpel in de stad zelf. En dat vind ik voor een 'simpele stedentrip' wel een eis. Maar ik gok dat jij meer ervaring hebt met de oversteek per boot? :D

Edit. Goedkoop.. Wij betaalde voor een retour voor twee personen 130 euro. En dat was inclusief dure ruimbagage omdat we een rondreis door Schotland erachter aan deden. Valt dat duurder uit dan de oversteek met de boot?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:59

Ik win!
Vorig jaar heen en terug naar Pula gevlogen in oktober met Ryanair vanaf Charleroi. Ticketje: €20 :Y)

Moet wel bekennen dat vriendlief daar zat voor werk en via het bedrijf dus een eigen appartementje had. Logement was dus gratis en het eten... tjah, hij kreeg per dag €25 eetgeld. Zelfs met ons 2 kregen we dat niet op omdat het eten daar zo goedkoop is.

Parijs ben ik nog nooit geweest :o

Vriend is onlangs voor werk paar dagen in Gdansk geweest. Vond hij inderdaad ook hele leuke stad en wil daar ook graag nog een keer met mij terug naartoe.

Alle nieuwe ideetjes zijn zeker welkom! Krakau, Berlijn etc... laat maar komen!


ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 23:03

Judith_ schreef:
Goh dat weet ik niet. Vooral omdat ik beide zaken nog nooit heb proberen mee te nemen. Wel vond ik de douane een eitje, zeker in vergelijking met Schiphol of Heathrow. Maar dan nog, er zijn vast grenzen. :D

Voor een vergelijking zouden we nog even moeten wachten, de oversteek met de boot staat pas voor over een paar jaar gepland. Maar voor een stedentrip vind ik de vlucht wel meevallen, een dik uur vanuit België en in Edinburgh sta je heel simpel in de stad zelf. En dat vind ik voor een 'simpele stedentrip' wel een eis. Maar ik gok dat jij meer ervaring hebt met de oversteek per boot? :D

Edit. Goedkoop.. Wij betaalde voor een retour voor twee personen 130 euro. En dat was inclusief dure ruimbagage omdat we een rondreis door Schotland erachter aan deden. Valt dat duurder uit dan de oversteek met de boot?

Ik? Ervaring? Ach, ik vaar pas 15 jaar naar GB O:)
Wij waren dit najaar 500 euro kwijt voor 5 dagen zuid Schotland met z'n tweeën, inkl boot en hotels. Was een all-in pakket bij Travelbird. Gaan we vast vaker doen.
Maar ik speel ook een beetje vals met mijn engelse-auto-hobby want onderdelen zijn daar nog steeds goedkoper en als je bij de handelaren langs gaat voor specifieke delen, dan hebben ze meer spullen dan op hun webshop. Aangezien ik nog weleens uit de bocht wil vliegen bij zo'n handelaar of op een beurs, heb ik graag m'n eigen auto bij, zodat ik geen rare vragen krijg van de douane of moeilijke toestanden omdat er een V8 het ruim in moet :+

Maar HET voordeel van de boot vind ik de rust. Je pleurt je auto in de hoek van het dek, gaat naar je hut, eten, avondje vertier, beetje shoppen, engels biertje pakken en 's morgens, na een goed ontbijt, heerlijk uitgerust vertrekken.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 23:07

Oeh, klinkt interessant Ikke! Als je die aanbieding nog een keer ziet voorbij komen, geef dan maar een seintje.

Mijn vriend werkt op een schip dus voor hem maakt dat niet uit dat ie moet varen. Al zal je dat op zo'n ferry wel ietsje feller voelen gok ik dan een baggerschip van meer dan 100m lengte :))
Toen ik een heel stuk jonger was zijn we ooit naar Ramsgate en Hull geweest: mama, broer en ik. Was ook met de boot. Vind het best jammer dat ik er amper nog dingen van kan herinneren, dus misschien eens op de planning zetten om met haar overnieuw te doen.

Wij boeken onze hotels trouwens zowat altijd via booking.com.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 34 bezoekers