London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 06:35

Incl vliegtickets?

Dat gaat wel heel erg krap worden :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


minouesmee
Berichten: 7416
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 06:50

Nee alleen hotel. Mag eventueel €450.
Hoeft niet incl ontbijt, maar zou fijn zijn.

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 07:45

Royal Eagle Hotel. Om de hoek bij paddington Station. Erg schoon, excl ontbijt maar veel restaurantjes en ontbijtbarretjes in de buurt. Expedia.nl staat hij op, ongeveer 369,- voor een 4 persoonskamer (willekeurige datum 15-18 dec ervoor gekozen)

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

minouesmee
Berichten: 7416
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:48

Bedankt ik ga het eens even bekijken! :)

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

Sabine
Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:40

Ik heb op mijn 21e verjaardag (ok, 6 jaar geleden, maar zo te zien ziet alles er nog precies hetzelfde uit :P ) met mijn moeder en mijn tante in hotel Leisure Inn geslapen. Prachtige wijk, mooi gebouw, kleine maar schone en praktische kamers. Ligt vlakbij Paddington Station, dus voldoet volgens mij aan je eisen. Zeker een aanrader!
http://www.leisureinn.co.uk/

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:25

Expedia is een heel fijne site. Via expedia en hier ben ik ook tot een mooi hotel gekomen. Al is onze prijs wat hoger uitgevallen. Naja het oog moet ook wat :o

Ik zit tegenover Buckingham Palace en vlakbij Victoria Station :)

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:42

Nog 5 nachtjes slapen *\o/*

Ik heb mijn musicaltickets geboekt en een globale planning gemaakt, maar nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar plekken om redelijk snel en cheap wat te eten. Als het in de buurt van de theaters is, is dat helemaal mooi meegenomen :D Iemand tips?

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:01

Welk theater zit je?
ik heb heerlijk gegeten bij Steak&Co. zit vlakbij de theaters, onwijs lekker en niet duur! (irving street, naast leicester square)

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:03

Masala Zone :9 en pubs :D

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:10

2x op Shaftesbury Ave (Apollo en Queen's Theatre), 1x bij Trafalgar square (Her Majesty's) en 1x bij King's Cross :j

Ik ga jullie suggesties noteren!

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:12

Dan ga je naar Les Mis, Peter Pan, phantom :+ <3

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:13

Bijna :D Les Mis, Wicked en Phantom :+ En In the Heights in King's Cross :j

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:15

Ik dacht dat Peter Pan per oktober ging draaien in Apollo :+ Maar dat zal dan wel later geworden zijn.
Gaaf! musical weekend <3

edit: ooh je gaat naar Apollo Victoria, niet naar Apollo :+ Grapje _O-

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:09

Yes, een muzikaal weekend :D Ben waarschijnlijk helemaal kapot als ik thuiskom, maar hé, dat heb ik er graag voor over :D

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:38

http://www.tortilla.co.uk Zit op Strand, heerlijke burritos die je zelf samen kan stellen voor weinig. 5 minuten lopen vanaf West End.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:19

Kan je trouwens eigenlijk beter voor 3 dagen londen een Travel Card of zo'n Oyster Card aanschaffen? Ik zit heel erg te dubben.

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 14:45

Bedankt voor de eetsuggesties, allemaal, ze staan genoteerd :D

Nog een vraagje: ik ga dus vijf dagen, is zo'n zesdaagse London Pass dan het geld waard? Heb het idee dat je daarmee wel makkelijker ergens naar binnen gaat, omdat het toch 'gratis' is. Aan de andere kant wisselt mijn lijstje met dingen die ik wil zien nogal behoorlijk. Alleen Hampton Court staat echt vast, voor de rest wil ik graag nog naar een museum (twijfel tussen British Museum en Museum of London), de Tower en de Royal Mews. Daarmee ben ik nog niet uit de kosten voor een London Pass, maar wat ik zeg: als je die pas eenmaal hebt, is het ook een stuk leuker om 'even' Westminster Abbey oid te bezoeken, in plaats van dat je daar óók weer 20 pond voor moet aftikken. Wat is jullie mening daarover?

HorseTimeXL, ik had laatst ergens een site gevonden waarop je ongeveer kon uitrekenen wat voor jou voordeliger was, even kijken of ik m weer kan vinden...

Edit: gevonden! https://www.visitbritainshop.com/nederland/london-transport-which-ticket-to-buy/

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:46

O bedankt Foaly!

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:16

Ik heb een aantal jaren geleden een Londen pass gehad voor een aantal dagen en wij hadden de
kosten er makkelijk uit.

Wij hadden van te voren een lijst gemaakt wat we wouden zien en het scheelde voor
ons echt een hoop.

Ik vond de Royal Mews echt iets om mee te maken en mijn kids vonden de paarden niets maar wel
de bolides die er stonden op de binnen plaats :D

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:17

Heeft iemand ervaring met het hotel lancaster gate?

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:50

Leuk een topic, ik ga mij even inlezen! Wij gaan waarschijnlijk in december een lang weekend naar Londen. Alvast de kerstsferen opsnuiven.


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:11

Mijn ervaring is dat Londen met de kerstdagen echt hels is. := Overal veel te veel volk, veel te druk, je komt de winkels amper binnen. De sfeer is wel leuk met alle decoratie en verlichting, maar voor mij was het één keer en niet weer.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:13

Aaah, wij willen in de tweede week van december gaan, dus wellicht valt het dan nog mee. Ik had een betaalbaar hotel in Croydon gevonden met hele goede recensies, maar ik las in dit topic dat het nogal een eindje reizen is. Dus ik ga toch weer even opzoek naar wat anders.

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:16

Vanaf station Croyden ben je in 15 minuten op London Bridge (met directe trein). Het zou mijn keus niet zijn, maar als je budget wil is het prima te doen.

En in December in Londen (met name Oxford Street) is idd een hele ervaring ;)

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Joosiien
Berichten: 1941
Geregistreerd: 07-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:24

Dan betalen wij liever wat meer! Welke plekken buiten het centrum raden jullie dan aan? Ik kijk nu op expedia en ik kan kiezen voor city of london, maar ook veel andere plekken (heathrow, paddington, chelsea, notting hill kensington enz). Tips? :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CastaMickey, Esther_r20, maaikemuis, mvdende, NorwayFjord, Shenavallie, TamaraFloor en 72 bezoekers