Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:02

Steffi: mijn man is helemaal niet zo van de verrassingen, maar als je normaal positief ingesteld bent is dit een superleuke ervaring!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Yinka
Berichten: 2981
Geregistreerd: 21-06-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 14:39

Ik zit voor mijn surftrip in cascais in portugal. Heerlijk weer hier

Life's like a jump rope
Up down, up down, up down, up down yeah
Cause it will get hard, remember life's like a jump rope

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:24

Hoi!

Ik meld mij hier ook even. Ik ga van 10 t/m 13 oktober samen met een vriendin een srprs me vakantie doen. We doen een mediteraan citytrip. Dus lekker een zonnige vakantie *\o/*
Ik heb nu al zoveel kriebels in mijn buik waar we nou heen gaan :D

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:51

Hier 21-24 oktober een city trip gepland staan. :D

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:54

Leuk! Ben benieuwd waar je heengaat. Welke steden heb jij aangegeven niet heen te willen?

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:01

Duitsland, België, Turijn (vorig jaar broke) en aangegeven het liefst geen grote (hoofd)steden te willen. :)

Kreeg al een mail vandaag of nachtvluchten een probleem waren... Nope. :D


Wat heb jij aan gegeven?

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:26

Ah leuk :D Omdat wij mediteraan doen zijn er al veel landen uitgesloten. Ik heb aangegeven liever niet naar frankrijk italie of spanje te willen. We willen graag naar een land waar je niet zomaar op vakantie gaat en waar je de cultuur lekker op kan snuiven :D

NN44
Berichten: 1784
Geregistreerd: 06-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:38

Kom dit topic net tegen. Erg leuk srprs.me! Ik ben in april dit jaar geweest. Wij zijn naar Budapest geweest. Was echt super geregeld allemaal! Zou zo weer met srprs weggaan. Ik had overigens ingevuld dat ik niet naar Frankrijk, Engeland en luxemburg wilde..

Jurylid FNRS F1 t/m F12

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:50

Over 28 dagen ga ik mijn solo together trip maken :D Erg benieuwd naar de bestemming. Eergisteren al wel aan een facebook groep toegevoegd met de andere reizigers.

Budapest hoor ik vaker goede verhalen over! Staat ook nog op mijn lijstje, dus wie weet zit ik daar over een klein maandje.

Wel leuk als je ziet waar iedereen terecht komt. Er is echt geen pijl op te trekken :D

LovesSam
Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 08:32

ik heb nog steeds kortingsbonnen van 20 euro tegoed voor een srprsme trip! Laat maar weten als je interesse hebt, het moet wel je eerste trip zijn bij srprsme :D

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 08:31

Hoi, ik kom even binnenvallen :D
Zuslief en ik willen graag een citytrip doen, en aangezien we allebei wel in zijn voor een avontuur, klinkt srpsme heel aanlokkelijk.
Maar we willen wel graag in de winter, naar een mooie stad die ook winter heeft. Geen zonnige landen dus, die hebben we al gezien dit jaar.
Kan je dit ergens aangeven? Ik kan alleen vinden dat je kan aangeven naar welke steden je niet heen wilt, maar geen overige voorkeuren.

edit: En nog iets, als je op je bestemming bent, heb je dan vervoer van het vliegveld naar je accommodatie of niet? :)

I am because you were

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 09:46

Je kan wel voorkeuren opgeven, maar je hebt geen garantie dat ze zich er helemaal aan houden!
En in principe moet je zelf vervoer regelen. Maar in vrijwel elke stad rijden er gewoon bussen en kom je er wel uit ;)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 10:26

Geen vervoer.. maar van elk vliegveld gaan wel treinen en/of bussen naar het centrum. Wijst zich vanzelf! Of je neemt een taxi, in sommige landen ook niet duur tenslotte.

Ik zou bij voorkeur opgeven dat je graag naar een winterse bestemming wilt. Dan zie je vanzelf of dat lukt ja of nee... het weer moet ook meewerken :+

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:40

Vaak staat er op de website van je hotel/hostel ook wel hoe je van het vliegveld er kunt komen :j

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:53

Super, dan ga ik nog even in conclaaf thuis en kunnen we hopelijk in December in het vliegtuig springen :D

I am because you were

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 13:07

Ik heb een broke trip kado gedaan aan man en dochter. Ze gingen naar Malaga en hebben het fantastisch gehad.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 16:35

Leuk zeg!
Gister heeft srprsme mij gebeld omdat we een meridiaan citytrip hadden geboekt. Maar we hadden aangegeven dat we niet naar italie of spanje wilde. Toen stelde ze voor of we misschien toch de normale citytrip konden boeken. Dus nu dat gedaan en we krijgen beide nog 40 euro terug ook! Dus ze zijn daar absoluut niet op geld uit :)

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:40

Heeft er iemand trouwens ervaring met de Adventure versie? Ik zit eraan te denken om die te boeken voor de zomer van 2017, maar 14 dagen weg terwijl er maar 2 overnachtingen geregeld zijn vind ik toch een beetje spannend :=

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:42

Nee nog niet Foaly. Het lijkt mij wel heel erg gaaf om zoiets ook nog eens te gaan doen.
Ik zeg gewoon doen ;) De rest kun je makkelijk zelf ter plekke regelen.
Iets met comfortzone en eruit stappen :)


Maflinger_S
Berichten: 12143
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:23

@Foaly: geen ervaring mee, maar ik ben benieuwd of je durft.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 20:26

Lijkt me heel gaaf om een keertje te doen. De spanning waar je elke nacht weer gaat slapen :)

Bij mij is het nog iets meer dan 20 dagen wachten totdat ik op vakantie ga. Heb er zo zin in :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:20

Ik heb er geen ervaring mee maar zou het zeker wel aandurven. Tegenwoordig kan je op de meeste plekken wel op z'n minst AirBNB gebruiken en anders zijn er altijd wel hotelletjes of hostels in de buurt. Ze zullen je niet op een plek droppen waar niets is in ieder geval.

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 16:38

Nog 5 dagen voor ik weet waar we heen gaan :D Gisteren de kraskaart en de zwarte envelop gekregen. :D Ik ben zooooo benieuwd. Groepje van 8 personen, solo together *\o/*

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 12:11

Hallo,

ik heb even een vraagje. Bij die optie solo together...is dat meer een soort stap vakantie?
Ik zit hier ook aan te denken namelijk om dit alleen te gaan doen maar ik ben niet van het feesten enzo...als dat toch wel de basis is voor deze vakanties dan is dit in ieder geval niks voor mij...

Good things come to those who wait. Be patient

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 12:19

Foaly schreef:
Heeft er iemand trouwens ervaring met de Adventure versie? Ik zit eraan te denken om die te boeken voor de zomer van 2017, maar 14 dagen weg terwijl er maar 2 overnachtingen geregeld zijn vind ik toch een beetje spannend :=


Als je niet in het hoogseizoen gaat is dat prima te doen.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, kosseh, Monique1963 en 80 bezoekers