Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Selena
Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:54

Wat een naar bericht zeg :(:)


Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:20

Dreamy schreef:
Net 3 uur lang rondgelopen op schoenen waarmee dat niet erg handig was :') wel nog leuke praatjes gemaakt onderweg!

Helaas kreeg ik net dit nieuws binnen toen ik terug was bij het hotel: https://www.rtvnh.nl/nieuws/187998/moto ... rachtwagen
Betreft een hele lieve collega.. Ik duim met heel mijn hart dat hij hier uit komt :(

Ik duim met je mee.... Y;(
Probeer toch nog een beetje van je vakantie te genieten, hoe moeilijk het ook is....

Monster_tos
Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:16

Dat is toch echt wel het nadeel van alleen op vakantie zijn... Als je iets breekt of als je slecht nieuws krijgt. Dan moet je dat toch alleen verwerken. Maar daar moet je van te voren natuurlijk nooit vanuit gaan.

Heel veel sterkte TS!

10/30

[FK] [FOTO] Naakt detail (18+) [ITP] Forsyte Saga (v. Ferrango) van krielkip tot trotse pauw!
Always be yourself unless you can be a unicorn then always be a unicorn <3

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-16 16:44

Heb voldoende afleiding wel hoor, en ik heb slechts enkele keren echt samengewerkt (
zag hem wel zeer regelmatig op werk, maar je wordt verdeeld in groepen) .. Maar komt toch dichtbij. Ik ben wel zelf elke keer als ik mijn telefoon open best bang dat ik lees dat het slecht is aflopen :\

Verder vandaag 3 uur lang gewandeld vanochtend en daarna met een 14jarige getafeltennist en balletjes gegooid in het water :') fijne afleiding en gewoon gezellig. Hoewel ik zelf 26 ben vermaak ik me vaak prima met jongeren :j is zo lekker luchtig om mee om te gaan.

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 09:56

Hoe is het daar Dreamy?

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-16 10:59

Nogsteeds heerlijk! Had een buitenrit gemaakt en heb toen echt leuk gekletst met een van de begeleidsters (ook Nederlands). We zijn eergisteren samen uiteten geweest en daarna nog een drankje gedaan, was echt supergezellig!

Gisteren 's avonds gaan wandelen en toen kreeg ik even een eenzaam momentje. Want alle stelletjes en vriendengroepen zaten toen lekker aan het strand van zonsondergang te genieten enzo.
Dus de komende dagen wandel/hardloop ik weer lekker 's ochtends tussen alle sportieve mensen en oude mannen in hun blootje :))

En vannacht best slecht geslapen, ik zit aan het einde van de gang in een soort "halletje" met 2 andere aangrenzende kamers, maar da's best gehorig en ik lig met mijn hoofd richting de deur..
Nou hadden ze in een van de kamers echt tot 01:00 's nachts de muziek zo loeihard staan, maar wist niet welke dus heb in het gangetje even geroepen of de muziek zachter kon :o na 3x roepen ging de muziek zachter maar waren ze nog best lawaai aan het maken.. Maar toch in slaap gevallen tot er een half uur later 2 personen daar al blèrend weggingen en de deur dichtsloegen, was ik weer wakker :\
Dus net na het ontbijt nog even bijgeslapen tot nu :o

Verder heb ik voor vanmiddag een gezichtsbehandeling staan! Erg benieuwd!

espiga1984
Berichten: 533
Geregistreerd: 10-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:13

Ik ben drie jaar geleden voor de eerste keer alleen op reis geweest. Was voor het werk en nog een paar dagen vakantie. Echt super! Sindsdien heb ik de smaak te pakken hoor.
Vooral citytrips zijn heel goed te doen. je kan ook steeds in een hostel logeren, leer je automatisch mensen kennen.

Ik ben niet zo supersociaal, eerder op mn eigen dus soms is dat wel moeilijk om een kamer met anderen te delen. Maar ik leer er ook veel uit en heb ondertussen een goede balans gevonden tussen dingen alleen doen en me niet eenzaam te voelen. En zoals anderen ook zeggen, het is de ideale manier om mensen te leren kennen. (En je kan ook altijd tinderen ter plaatse, als je vrijgezel bent he). Ontmoetingen kunnen blijvend zijn, maar genoeg mensen waarmee ik gewoon een gezellige avond had maar verder geen contact meer.

Ondertussen ben ik al alleen geweest naar: Lisabon, Londen, zuid-engeland, zuid-Spanje, Parijs, New York en Chicago en binnenkort Washington DC *\o/*

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 12:18

Dreamy schreef:
Nogsteeds heerlijk! Had een buitenrit gemaakt en heb toen echt leuk gekletst met een van de begeleidsters (ook Nederlands). We zijn eergisteren samen uiteten geweest en daarna nog een drankje gedaan, was echt supergezellig!

Gisteren 's avonds gaan wandelen en toen kreeg ik even een eenzaam momentje. Want alle stelletjes en vriendengroepen zaten toen lekker aan het strand van zonsondergang te genieten enzo.
Dus de komende dagen wandel/hardloop ik weer lekker 's ochtends tussen alle sportieve mensen en oude mannen in hun blootje :))

En vannacht best slecht geslapen, ik zit aan het einde van de gang in een soort "halletje" met 2 andere aangrenzende kamers, maar da's best gehorig en ik lig met mijn hoofd richting de deur..
Nou hadden ze in een van de kamers echt tot 01:00 's nachts de muziek zo loeihard staan, maar wist niet welke dus heb in het gangetje even geroepen of de muziek zachter kon :o na 3x roepen ging de muziek zachter maar waren ze nog best lawaai aan het maken.. Maar toch in slaap gevallen tot er een half uur later 2 personen daar al blèrend weggingen en de deur dichtsloegen, was ik weer wakker :\
Dus net na het ontbijt nog even bijgeslapen tot nu :o

Verder heb ik voor vanmiddag een gezichtsbehandeling staan! Erg benieuwd!

Hoe lang blijf je nog?

KMF
Berichten: 480
Geregistreerd: 30-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 12:24

espiga1984 schreef:
Ondertussen ben ik al alleen geweest naar: Lisabon, Londen, zuid-engeland, zuid-Spanje, Parijs, New York en Chicago en binnenkort Washington DC *\o/*

Stoer!

What susie says of sally says more of susie than of sally. Remember that!

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-16 12:34

espiga1984 schreef:
Ik ben drie jaar geleden voor de eerste keer alleen op reis geweest. Was voor het werk en nog een paar dagen vakantie. Echt super! Sindsdien heb ik de smaak te pakken hoor.
Vooral citytrips zijn heel goed te doen. je kan ook steeds in een hostel logeren, leer je automatisch mensen kennen.

Ik ben niet zo supersociaal, eerder op mn eigen dus soms is dat wel moeilijk om een kamer met anderen te delen. Maar ik leer er ook veel uit en heb ondertussen een goede balans gevonden tussen dingen alleen doen en me niet eenzaam te voelen. En zoals anderen ook zeggen, het is de ideale manier om mensen te leren kennen. (En je kan ook altijd tinderen ter plaatse, als je vrijgezel bent he). Ontmoetingen kunnen blijvend zijn, maar genoeg mensen waarmee ik gewoon een gezellige avond had maar verder geen contact meer.

Ondertussen ben ik al alleen geweest naar: Lisabon, Londen, zuid-engeland, zuid-Spanje, Parijs, New York en Chicago en binnenkort Washington DC *\o/*


Gaaf hoor! Hostel lijkt mij alleen persoonlijk echt niks, lekker een eigen kamer vind ik zo heerlijk!
Heb ik ook echt nodig!

Ik blijf nog tm zaterdag :)

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:56

Dan kan je nog een paar dagen genieten. <3

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-16 14:19


Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 14:21

Prachtig!!!!
Wat een super combi van rust en drukte maak je er van

Suikerspinda
Correspondent
Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 14:56

Wat leuk dat er zoveel mensen (in hun eentje) naar de Canarische eilanden gaan :D Mocht er toevallig nog iemand op Lanzarote zitten en zich vervelen, ik woon er sinds kort en heb nog geen vrienden hier.

Misschien moet ik ook maar eens gebruik gaan maken van entertainmentsprogramma's van hotels in de buurt :D

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:36

phormicola schreef:
Valentijn5 schreef:
Ik ga nooit meer alleen op vakantie. Ze kijken mij dan toch raar aan. Dus ik zie er vanaf. Maar voor jullie die het nog wel doen. Jullie veel plezier.


Wat jammer dat je je door blikken laat tegenhouden in je leven :)

Heerlijk Dreamy! Veel plezier!


En wat is raar?
Krijg wel eens een vraag maar dat is het dan ook.

Vuurwerk helemaal zat?
Teken de petitie,!!!!
https://petities.nl/petitions/vuurwerkv ... htqSlfkUUw

xTammyy
Berichten: 4396
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:15

Wat gaaf dat je alleen daar heen bent joh!
ik ben met kerst met een vriend naar GC geweest, wilde dat ik had gedaan wat jij nu doet!
Niks ten nadele van hem, maar wat een vrijheid heb je dan joh, geniet er van

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 09:37

Fijn dat je het leuk hebt Dreamy! En wauw wat een mooie foto's! Gaaf

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-16 11:14

[ img ]

Zo, mijn stappenteller van alle afgelopen dagen op vakantie! (Je ziet echt mooi mijn rustdagen :') )Zoals sommige weten ben ik bezig met een voedingsschema, maar ook met extra beweging! Vanochtend een flinke tocht gemaakt en voor mij echt een laatste actieve dag. :D
Morgen nog even een relax-dagje en dan zaterdag inpakken en richting huis!


Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-16 22:56

Meh, ik kom mijn kamer niet meer in :( dat machientje lijkt kapot want geen enkele pas werkt, ook niet die van het hotelpersoneel en de monteur is al weg..

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:33

Ohhh waar heb je geslapen? Of is het nog gelukt?

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-16 09:43

Het is gelukkig gelukt! Kon alleen de kamer dan vannacht ff niet uit (omdat ik er dan niet meer in zou komen ivm geen pasje) en hij is net weer werkend gemaakt door de monteur :D
Ik twijfel wat ik nog wil gaan doen vandaag. Wel of niet nog ff zwemmen? En zonnen zal ik wel maar doen, nu het nog kan..

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 09:49

Zwemmen en zonnen! Even plonsen

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:39

Dreamy, leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad!

Ik heb ook geboekt! Vorige week al Turkije, dit weekend geannuleerd omdat dat nog gratis kon ivm bedenktijd.. Nu blijft dat het in de badplaatsen gewoon rustig is, dus weer geboekt. Ik ga 5 dagen naar een resort waar ex en ik eerder zijn geweest en valt samen met een artiestenreis van Corendon. 2 jaar geleden waren we er ook toevallig in die week en was supergezellig met veel Nederlanders. Lekker E-reader mee en 5 dagen niks doen! :D

liiza
Berichten: 1574
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 20:25

Wat zijn jullie allemaal dapper! Ik ga over een aantal dagen een rondreis maken in Marokko, alleen maar met een groep. Dit is de eerste keer dat ik met een groepsreis mee ga, ik vind het reuze spannend!

Kerstmuts

Monster_tos
Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 04:59

Ik zit nu op het vliegveld, onderweg naar Montpellier:) Mijn eerste vakantie alleen, wel vaak alleen gereisd en in het buitenland gewoond. Maar dit worden echt 3 weken alleen voor mij! Heb totaal geen plannen gemaakt, alleen uitgezocht waar de beste stranden zijn en wat er te doen is in de stad. Maar wat ik allemaal ga doen is nog een groot vraagteken. Vooral waae ik zin in heb!

10/30

[FK] [FOTO] Naakt detail (18+) [ITP] Forsyte Saga (v. Ferrango) van krielkip tot trotse pauw!
Always be yourself unless you can be a unicorn then always be a unicorn <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kmbrly, oblix, Paloma_Janet, Soepkipje en 85 bezoekers