Alleen op vakantie!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:27

Gewoon doen dat zingen :D Fijn dat je het zo naar je zin hebt!


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:33

Gewoon gaan zingen joh is toch een eer dat ze je vragen wie weet wat het je oplevert.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-16 12:51

Het is uptempo ivm "carnaval" en dat is zo niet mijn ding :') denk dat ik het af ga wijzen.

Net aquagym gedaan :') we begonnen met z'n tweeën maar al gauw deed er een groep mee :))

Oja, wie komt even hiernaartoe? Heb champagne gewonnen met jeu de boules :')
[ img ]

Ik ga gewoon die entertainment dingen af vandaag (en morgen, want dan gaan ze schieten <3 ), moet toch even uit de zon blijven. Maar het is serieus nog leuk ook!

Thesserd
Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:02

Hahah dit is echt leuk om te lezen. Have fun verder nog! :D

"We are going to die, and that makes us the lucky ones. Most people are never going to die because they are never going to be born."

renskesanne
Berichten: 1638
Geregistreerd: 08-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:03

net even het topic doorgelezen en heb nu nog meer inspiratie gekregen om volgend jaar ook alleen op vakantie te gaan. aangezien ik nu 18 ben en volgend jaar dan 19 is het wel een mooie leeftijd.
alleen bij welk hotel/resort zit jij? en all inclusive of niet want dat lijkt me opzich wel makkelijker dat je wel gewoon ontbijt en middag en avond etc er bij zitten.

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:10

Goed bezig jij!!! En proost alvast!

laraxXxemma
Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:12

Klinkt super! Veel plezier daar.

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

maylotje
Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:15

Stoer! Via welke organisatie heb je geboekt? Of gewoon los zelf geboekt?

Ben namelijk zelf ook aan het kijken om een keer alleen die kant op te gaan lijkt me tof! En als ik hier de verhalen lees lijkt het me alleen maar leuker.

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think ~Winnie the Pooh


Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-16 13:33

Ik zit bij hotel Eugenia Victoria :) erg vriendelijk en fijn personeel! Ik zit idd all inclusive, heerlijk om nergens over na te hoeven denken :D

Heb zelf geboekt bij Tui! Gewoon langs het reisbureau gegaan en daar met zo'n medewerker op zoek gegaan naar iets wat aan mijn eisen voldeed :) Je kan altijd binnenlopen en inspiratie op doen, want het kan misschien wel goedkoper. Maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding eigenlijk best prima zo!

butengeweun
Berichten: 3644
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:43

Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. Zelf ben ik 1 keer alleen naar Tsjechië geweest om te gaan paardrijden (tip kan wel iets van de taal, was lastig dat hun geen engels spraken en ik geen tsjechies)
Daarna nog 2 keer op singelreis 1e keer naar Cuba en 2e keer naar Marokko. Voor die reizen raad ik je aan ga buiten de vakanties en kijk naar de soort reis. Van de begeleiding hoorde ik wel de vakanties zoals skieen in oostenrijk, week italie of iets wat niet te duur is zijn vakanties waar ook veel "gefiets"word

"Letting go doesn't have to mean giving up, it means accepting that some things weren't meant to be.."
"Cowboys are just like weather, nothing can be done to change either one of them..."

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:08

Dreamy schreef:
Het is uptempo ivm "carnaval" en dat is zo niet mijn ding :') denk dat ik het af ga wijzen.

Net aquagym gedaan :') we begonnen met z'n tweeën maar al gauw deed er een groep mee :))

Oja, wie komt even hiernaartoe? Heb champagne gewonnen met jeu de boules :')
[ [url=m/meELY3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga gewoon die entertainment dingen af vandaag (en morgen, want dan gaan ze schieten <3 ), moet toch even uit de zon blijven. Maar het is serieus nog leuk ook!

Bij mij was er op Tenerife ook altijd entertainment. Nu ik dit topic lees zie ik pas hoeveel mensen er alleen op vakantie gaan. Naar Euro Disney zou ik misschien nog wel heen willen alleen of hier in Nederland maar die hotels zijn allemaal veel te duur. En de kamers vind ik vaak niet naar mijn zin. Ik lig liever op een tweepersoonskamer maarja dan moet je niet alleen zijn.
Laatst bijgewerkt door Valentijn5 op 05-07-16 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnetje1903
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-07-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:12

Ik ben net terug van een weekje Cyprus alleen. Had hotel net ontbijt en verder niets en heb me prima vermaakt! Lekker veel boeken meegenomen en savonds een lekker terrasje zoeken, wijntje bij het eten en lekker lezen.
Hier verder geen vermaak in het hotel,maar daar hou ik sws niet zo van. Je komt vanzelf wel wat mensen tegen die je tips geven of waar je even gezellig een babbeltje mee maakt.
Dit was mijn eerste keer alleen, maar ga het absoluut zeker vaker!

Vivaldi L1 + 19 200-206-196-202-188-190-199-205-203-219!
M1 + 13 201-197-209-208-187-211-183
M2 + 10 177-183-195-192-192-191-194-189-204
Z1 +10 222-233-209-218-214-213-224

LienC
Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:16

Ik ga zondag ook alleen op vakantie, een week paardrijden in Frankrijk. Er zijn ergere dingen, haha. Vind het wel even lekker om zonder bekenden weg te zijn.

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 14:43

Leuk dit even te volgen. Zo te zien vermaak je je prima Dreamy! Ik ga wel alleen naar Spanje maar verblijf dan bij vrienden. Dat is toch anders dan ergens heen en geheel op jezelf aangewezen te zijn. Zo te lezen is het geen straf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:03

Valentijn5 schreef:
Bij mij was er op Tenerife ook altijd entertainment. Nu ik dit topic lees zie ik pas hoeveel mensen er alleen op vakantie gaan. Naar Euro Disney zou ik misschien nog wel heen willen alleen of hier in Nederland maar die hotels zijn allemaal veel te duur. En de kamers vind ik vaak niet naar mijn zin. Ik lig liever op een tweepersoonskamer maarja dan moet je niet alleen zijn.

Het hoeft helemaal niet veel duurder te zijn en vaak krijg je ook nog gewoon tweepersoonskamers voor alleengebruik.
Het is wel een kwestie van even wat energie steken in het zoeken. :j
Een leuke, luxe bungalow is ook nog een optie, of via airbnb.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:37

Anoniem schreef:
Valentijn5 schreef:
Bij mij was er op Tenerife ook altijd entertainment. Nu ik dit topic lees zie ik pas hoeveel mensen er alleen op vakantie gaan. Naar Euro Disney zou ik misschien nog wel heen willen alleen of hier in Nederland maar die hotels zijn allemaal veel te duur. En de kamers vind ik vaak niet naar mijn zin. Ik lig liever op een tweepersoonskamer maarja dan moet je niet alleen zijn.

Het hoeft helemaal niet veel duurder te zijn en vaak krijg je ook nog gewoon tweepersoonskamers voor alleengebruik.
Het is wel een kwestie van even wat energie steken in het zoeken. :j
Een leuke, luxe bungalow is ook nog een optie, of via airbnb.

Voorlopig ga ik nergens heen alleen. Ik verveel me thuis al te pletter. Woon ook alleen. En dan is op vakantie ergens heen gaan niet zoveel anders. Je bent dan alleen ergens anders dat maakt het verschil. Maar bedankt voor je optie.

Anoniem

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:40

Dan lijkt even er uit gaan, andere omgeving me juist een goed idee?
Ik ben ook alleen, ook thuis, ik geniet juist enorm dan van andere dingen doen, andere plekken ontdekken.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:51

Ik doe wel aan dagjes weg met de trein. Dan ben je ook even ergens anders. :)

Shivatjuh01
Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:51

Dreamy echt super leuk! Ik ga je volgen!

Ik was in mei nog met een vriendin in Gran Canaria. Leuke tip, ga met een catamaran mee! Echt zo'n feestdagje waarbij je ook nog op een jetski etc. kunt. Heel leuk om te doen! Verder is de markt in Puerto de Mogán leuk om overheen te lopen. Ligt door het hele dorp heen en is elke vrijdag vanaf 08.00 uur.

Het Palm Beach Restaurant Amadores in Puerto Rico is ook echt heel leuk en betaalbaar, meteen aan het strand. Heerlijk relax personeel, zelfs een dove man die heel leuk met de mensen communiceert. En als je graag dolfijnen wilt zien ligt links in de haven van Puerto de Mogán een rondvaartboot waar je een best gaaf tripje mee gaat maken en met wat geluk dolfijnen, schildpadden en walvissen ziet :D

Ohja en stappen is heel leuk om te doen op Playa del Inglés, kun je heel makkelijk komen met de bus. Overal trouwens is het openbaar vervoer echt goed te doen daar.

Ik ben verliefd geworden op Gran Canaria en ga zeker nog een keertje terug! :D

Heel veel plezier op je vakantie nog!

If you want beautiful memories later, make them today!
    Greetje

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:59

Super dat je het zo naar je zin hebt!

Ik ben vorig jaar alleen op vakantie geweest naar Zakynthos. Heerlijk! Inderdaad vreemde reacties gekregen. Maar ach, jammer dan :D
Grote plannen, leuke vooruitzichten. De uitvoering liep iets anders af :+
Hopelijk doe jij het beter dan ik.
Vanaf dag 3 was dit mijn uitzicht. :=
[ img ]

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 15:01

Kan ik me nog herinneren. Best sneu.

Dreamy was de champagne lekker? Ik ga je niet helpen. Drink niet en kan niet weg hier nu. :+

Hoe is vandaag?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-16 18:33

@shiva; ik zit juist in playa del ingles :)) maar ik ben bang voor kotsende mensen dus op katamarans en uitgaan is niet zo mijn ding :')

Amanda: jeetje! Wat heb je gedaan?!?! :oo

Karuna; ik drink eigenlijk bijna nooit en nu ik bezig ben met een voedingscoach al helemaal niet meer :)) ik heb wel een man ontmoet (nope, geen romantisch gebeuren hoor want hij valt niet op vrouwen ;) en hij heeft het op deze vakantie uitgemaakt met zijn vriend :(:) die hier ook ergens nog is trouwens.. ) en daaraan geef ik die bon gewoon :D we gaan morgen wss samen duiken!
Vanochtend lekker hardgelopen en daarna nog even in de schaduw gebleven & meegedaan met schieten :):) (en daar ken ik die man dus van)

En het jongetje dat me gisteren heeft verslagen met tafeltennis, vroeg of we dat komende dagen nog vaker gingen doen. Dus heb genoeg vermaak denk ik :))

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 18:43

Oh dat weet ik ook nog te herinneren Amanda := echt pech!!

Hier krijg ik nu juist gefronste wenkbrauwen als ik zeg dat ik met anderen ga := gelukkig hoef je dat niet uit te leggen
Maar alleen blijft echt mijn voorkeur!

Ach wat sneu voor die man Dreamy! Leuk dat jullie samen gaan duiken!

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-16 10:42

Net 3 uur lang rondgelopen op schoenen waarmee dat niet erg handig was :') wel nog leuke praatjes gemaakt onderweg!

Helaas kreeg ik net dit nieuws binnen toen ik terug was bij het hotel: https://www.rtvnh.nl/nieuws/187998/moto ... rachtwagen
Betreft een hele lieve collega.. Ik duim met heel mijn hart dat hij hier uit komt :(

Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:46

Wat een heftig bericht. Sterkte :(:)

Oh en ik had een afstapje gemist :o
Heb 5 weken in het gips gezeten.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jojoleinee, kosseh, purny, senna21 en 55 bezoekers