London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:12

Ondanks dat niemand reacties gaf, toch maar geboekt! Zoover trivago en tripadvisor zagen er goed uit. 15-17 juli *\o/*

Enne, ik zou als ik een annuleringsverzekering had, annuleren. Zonde man om t met Een rolstoel
Te moeten doen als je niet blijvend invalide bent.. Ik zou gewoon verzetten. En met krukken in drukke gebieden is ook niet echt een aanrader :+

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:38

Wat leuk dat je geboekt hebt! Je zit er met mijn verjaardag zo te zien.

Als ik niet tot mijn lies in het gips zit ga ik wel gewoon. We hebben geen annuleringsverzekering.
Of ik moet me echt heel slecht voelen maar daar ga ik niet vanuit.

Is alleen maar een goede reden om weer een keer terug te gaan als ik wel weer goed te been ben

Good things come to those who wait. Be patient

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:28

Ik zou ook je trip verplaatsen. Het is zoveel gedoe, niet alleen voor jou maar ook de persoon waarmee jij gaat ga je daarin erg belemmeren. Ik zou lekker gaan wanneer je gezond en fit bent.

Ik was gisteren 2 daagjes in Londen, heerlijk! Weer was mooi en ik zat midden in Notting Hill voor werk, wat wil je nog meer? :)

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:55

Mijn vriendin vind het geen probleem en het is best wat weggegooid geld dus als het maar even kan gaan we wel gewoon.

Good things come to those who wait. Be patient

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:52

Je kan op de underground map kijken welke stations toegankelijk zijn voor rolstoelen en je planning binnen Londen hierop aanpassen.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Ludique96
Berichten: 13662
Geregistreerd: 23-10-10
Woonplaats: 5 km. van m'n paardje af <3

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:56

Leuk topic. Ik ga zaterdag ochtend naar London toe.

Ludique haar eerste topic na 4 jaar <3

*klik* <-- WAUW!!

Ludique is uniek!
O:) :# <3

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 15:47

Ludique96 schreef:
Leuk topic. Ik ga zaterdag ochtend naar London toe.

Heerlijk!

Linn: je hebt toch een reisverzekering neem ik aan? Ben je ook geen geld kwijt want operatie valt onder medische redenen.

Niet alleen voor je vriendin is t lastig, maar ook
Voor jezelf. De metro's zijn dan wel
Rolstoeltoegankelijk, maar t duurt veel langer door de rug liften waar je in moet. En de hele dag lopen met zowel krukken als een rolstoel.. Is je hotel rolstoelvriendelijk? En je vervoer?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:12

We reizen met het vliegtuig en de trein, dat komt wel goed dus. We hebben een kamer via airbnb. Stel dat die kamer boven zou zijn kom ik ook die trap wel op, kom ik hier thuis nu ook gewoon. Voor kleine stukken kan ik gewoon met krukken. En dat we er langer over doen om ergens te komen maakt me niet uit, zoveel geduld heb ik ook wel weer. En we hebben er 4 dagen dus voldoende tijd. Komt echt wel goed!

Good things come to those who wait. Be patient

Jorinda
Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 18:47

Ik had met 5 volledige dagen niet eens het idee voldoende tijd te hebben, haha! Ik zou persoonlijk ook mijn trip verplaatsen... maar dat is dus niet wat jullie gaan doen, dus dat advies heeft geen zin :n Niet alleen metro, maar ook bezienswaardigheden zijn gewoon echt een stuk beperkter en/of lastiger met een rolstoel. Ik denk dat de ervaring van de stad een stuk minder is, omdat je jezelf en je vriendin in de weg zit met de rolstoel.

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 18:49

Goh ik woon hier nu 3 jaar en ik heb NOG niet alles gezien.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:11

Des te meer reden hebben we om nog een keer terug te komen :P

Good things come to those who wait. Be patient

venga
Berichten: 1746
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 09:55

Even een vraagje; hoe lang duurt het ongeveer voor je de Oyster card voor het openbaar vervoer ontvangt?
Heb je die binnen een week na het bestellen binnen?

doing the right thing is never the wrong thing

Crazy_boon
Berichten: 673
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: neverland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 10:02

Is het niet handiger om hem gewoon terplaatse te kopen?

Jorinda
Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 16:24

Ik heb hem in Londen gekocht bij zo'n soort van VVV kantoor.

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:41

Ik heb er zo'n zin in weer! M'n nicht gaat voor het eerst dus dat wordt wel leuk, proberen zoveel mogelijk in 3 dagen te proppen. Maar we zijn er sochtends vroeg op vrijdag en gaan zondag laat weg, dus at scheelt wel!

Iemand de musical Alladin gezien? Is dat een beetje wat?(zelf musical fan)

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:30

Aladdin is geweldig! Zeker een must see als je ook van de film genoten heb. Hele gave decors en echt een avondje Disney. Ik heb hem in NYC gezien en heb ook kaarten voor juli als ik weer naar Londen ben. Nu al zin in!

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 10:54

Jaaa, ik heb Aladdin vorig jaar in New York gezien en hij is echt fantastisch <3 En eigenlijk ook echt hilarisch :D

Ik ga over 2 maanden weer, naar de 2 toneelstukken van Harry Potter/The Cursed Child. Ben echt razend benieuwd naar die stukken!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:09

Ik ga woensdag weer naar Londen :+:
Weer veel te lang geleden

She believed
She could
So she did

Suus___
Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:20

Yes ik heb ook weer geboekt! Het montcalm hotel in shoreditch.. Ga voor luxe deze keer :)
Zal weer wat meer gaan mee posten nu als dat goed is :)

Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2, FHS Jelle L2+2 en Kalim L1+6

MZorro
Berichten: 825
Geregistreerd: 22-12-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:53

Ik heb voor een deel het topic doorgelezen, want na de zomer willen mijn zusje en ik ook een of twee nachten naar Londen. Zelf ben ik twee keer in Londen geweest, een keer met middelbare school, en een keer met een vriendin. Ik zie veel vragen voorbij komen over budgethotels en dan kom je al snel bij Hostels of YHA uit volgens mij?!

Waar boeken jullie meestal je hotel? En waar halen jullie de leuke aanbiedingen vandaan?

In eerste instantie wilden we eigenlijk met het vliegtuig, maar ik zie ook busreizen en treinreizen voorbij komen. Is dat vaak voordeliger?

Coaching voor angstige ruiters - Van angst en spanning naar vertrouwen en ontspanning in 3 stappen
Voor meer informatie over lessen, begeleiding en coaching kan je contact opnemen via een privé bericht

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 09:09

http://www.hostelworld.com vind ik de beste, daar betaal je wanneer je online boekt een voorschot van 10% en de rest betaal je ter plaatse. Hun ratings zijn ook heel accuraat, je hebt telkens een cijfer voor locatie, cleanliness, vriendelijkheid enz.

Of de trein voordeliger is, hangt af van waar je woont. Ik woon bij Brussel in België, vanwaar de Eurostar (trein naar Londen) vertrekt. Voor mij is dat goedkoper dan vliegen, want een retour Londen kost iets van een €80-€100 (afhankelijk van wanneer je vertrekt) en hier in de buurt zitten amper low-cost maatschappijen die goedkoop naar Londen vliegen. Maar vanuit NL is de Eurostar volgens mij behoorlijk duur en ben je goedkoper af als je vliegt.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

_Nadia_
Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 09:16

Bus is vaak veel voordeliger, gewoon Megabus, die vertrekken 's ochtends en 's avonds vanuit Amsterdam en Rotterdam en kost geen drol. Evt heb je ook Eurolines maar die zijn duurder. Laatste keer was ik voor 23 pond PP retour naar Amsterdam vanuit London

Samy
Berichten: 11074
Geregistreerd: 16-07-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 09:47

Vorige week een dagje op en neer gegaan .. bedoeling was om daar de fiets te pakken en dan alle bezienswaardigheden langs te gaan. Helaas gooide moeders roet in het eten, want die was zo ziek geworden, dat haar energie level op - stond. Dus toch maar de hop on off bus geboekt.
We zouden om 7 uur vliegen vanaf Amsterdam, dat werd 9 uur en zouden om 8 uur avonds weer terug vliegen (waren ruim op tijd). Zouden dus ook een vlucht later vanuit Amsterdam kunnen nemen en vanaf Londen zelfs om 7 uur terug vliegen. Hop on Off heb ik ooit een x eerder gepakt in Barcelona, maar voor Londen vind ik hem minder. Natuurlijk is het erg druk, dat weet je op voorhand, maar dan is de Tube beter om alles te zien wat je wilt zien in Londen.
Smaakte wel weer naar meer, hadden super mooi weer (koningsdag) en aangezien ik voor iemand anders straks Londen ook moet boeken was dit mooi even om te kijken hoe de Hop on Off is. Volgende x als ik ga, doe ik wel met overnachting ... het is te doen ;) Maar de Zoo blijft toch trekken .... en daar wil ik wel de hele dag zijn, er is in 4 jaar tijd zoveel veranderd daar :+

● /3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Gianti
Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 13:23

ik ga volgen, vertrek dinsdag voor paar daagjes naar londen!

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Crazy_boon
Berichten: 673
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: neverland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:01

Megabus doe ik ook meestal, om 23u in antwerpen vertekken en om 6u aankomen in london, heb je nog een heledag.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, Dammie, fohadie, K_nolan, KleinBoefje, Miam, mvdende, Plonspony, purny, sandra1312, Zeeuwsemeid en 75 bezoekers