Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:21

Iolanthe schreef:
Wij zitten nu in Porto :D


Wauw! Leuk! Veel plezier daar!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:59

Iolanthe schreef:
Wij zitten nu in Porto :D


Porto <3
Geweldige stad!
Waar zitten jullie met het hotel?
Eten bovenin het winkelcentrum Via Catherina is leuk en heel goedkoop.
Over het algemeen trouwens een heel goedkope stad. Stap vooral (juist!) de lokale tentjes in.
Veel plezier!

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 10:44

We zitten iets boven het historisch centrum, dus daar gaan we vandaag heen, de kathedraal en wat musea zien en eens naar het water gaan kijken :) Heb je tips voor lokale tentjes? Gisteren hadden we wat moeite met iets leuks vinden, maar misschien zaten we niet genoeg in het centrum. Het winkelcentrum zoek ik zeker op!

~ The days belong to you ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 01:25

Leuk Porto!

Ik ga eind februari 3 dagen broke met 2 vriendinnen. Niet zo zin in alles zelf uitzoeken en dan was het maar €115. Dat vind ik nog wel een leuk bedrag :+

_Nelleke_
Berichten: 8055
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 09:56

DieL_Zor schreef:
Tof! Veel plezier!

Scandinavië kan je geluk mee hebben wat betreft prijs. Stockholm kun je regelmatig wel heen vliegen voor onder de 100e. En Transavia gaat momenteel naar Kopenhagen voor 25 euro ;)
Qua leven is het vergelijkbaar met Nederland (en je moet er uiteraard wel rekening mee houden dat je in grote steden zit, dan is de prijs sowieso wat hoger) alleen de alcohol is gewoon een stuk duurder (maar ook daar kun je heel heel af en toe ineens tegen een goedkoop tentje aanlopen ^^)


Kopenhagen had ik veel van verwacht maar ik vond het net een soort Amsterdam alleen dan iets ruimer opgezet en netter. Je kunt inderdaad nergens onder de 10,- een biertje drinken maar ook gewoon een kop koffie op een terras is gigantisch duur. (Ik heb 4jr in Amsterdam centrum gewoond dus ik ken de Nederlandse prijzen maar Kopenhagen ligt echt nog een stuk hoger.)

Uit eten kost al snel 35,- p.p. als je iets anders wil dan een hamburger en dat is dan excl. alcoholische drankjes. Ik vond Kopenhagen daarom echt een domper en zou daar met een krap budget niet nogmaals naartoe reizen.

Behalve dat Denemarken vrij aan de prijs is lijkt het ontzettend op Nederland. De mensen, het leven, de supermarkten, het landschap, de snelwegen, de steden etc. Ik zou dan ook eerder doorreizen naar (het nog iets duurdere) Zweden om echt een andere cultuur te zien en ander landschap te zien.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:36

Eens Nelleke. Al vond ik Kopenhagen wel heel tof. De sfeer, de mensen, hoe iedereen met elkaar omgaat. Hoe mensen netjes wachten voor rood etc.

Ja het was duur, eten, drinken. Maar heb vrijwel alles te voet gedaan dus wel enorm veel gezien.
Ook naar Zweden geweest met de bus zit je daar zo. Terrasje pakken is duur maar goed als je zelf voor een Scandinavisch land kiest kun je daar rekening mee houden. Maar als je met srprs.me er heen wordt gestuurd heb je al een ander budget.

Ik ben fan van Scandinavië!

Rianne_
Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 16:56

Leuk topic! Wij hebben onze huwelijksreis gister net geboekt via srprs.me :D Ben benieuwd!

Marena van Steenbergen, M1+8

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:54

Heb je srprs.me dat ook verteld? Krijg je vast een heel romantisch stadje :+:

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Rianne_
Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:03

Gem schreef:
Heb je srprs.me dat ook verteld? Krijg je vast een heel romantisch stadje :+:

Ja heb ik er wel bij gezet dus ben heel benieuwd! :D

Marena van Steenbergen, M1+8

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 08:44

Nog een week :):)

Be happy eat a snackkie

Darah3
Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:15

Citytrip geboekt voor begin april :D
Ben nu al benieuwd!

fiets a fake smile

Jettie
Berichten: 5571
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Provincie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:49

Wij hebben ook een citytrip geboekt, in maart gaan we! Onze uitgestelde huwelijksreis :D heel veel zin in!
Leuk om hier mee te lezen, voorpret :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 00:17

Ik ga over 2 weken. Kreeg voor t weekend mail over alle gegevens doorgeven. Eentje van ons is op vakantie en wifiloos, dus zet morgen voor de zekerheid alles gewoon in een mailtje. Heb gelukkig een foto van haar paspoort :')

We moeten om 6:30 al op het vliegveld zijn, dus we benutten ons weekend erg goed! Terug zijn we rond half 4 geloof ik weer in NL. Heel benieuwd waar we heen gaan *\o/* Echt inhouden om geen vluchten te gaan bekijken haha

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:09

Ik mag morgen ochtend om 7 en ven vrijdag om 19:30 terug . Ben heel benieuwd :D

Be happy eat a snackkie

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:47

Wij zitten in Dublin, in een super fijn hostel! Waren er lekker vroeg, dus al veel gelopen/gezien. Nu even bedenken wat we morgen zullen doen. Het weer is echt lekker Iers :')

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 22:06

Hahaha balen, maarja het beste ervan maken !

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 00:58

Hoort er beetje bij.. helaas net mn sd kaart verloren uit mn camera (iets met weigerende zoom en batterij eruit moeten halen). Dus die is denk in de rivier aan het zwemmen. Dag foto's van heel de dag. Echt onwijs balen. Maar het beste excuus ooit om die compacte camera de vuilbak in te werpen en terug een spiegelreflex te kopen. En nog eens weekendje Dublin te doen...

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 01:01

Das echt balen Idinn... nou ja, als je verder maar geniet. Ik zou er voor tekenen als Dublin uit mijn enveloppe komt!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:09

Ja verder is het echt genieten hier! Ondanks het wat natte weer. Maar vandaag komt soms de zon eventjes door. Heb ook veel gefilmd met mn gopro, dus komt vast een leuk Dublin filmpje uit als herinnering. En van de zomer nog eens terug met camera weer. Dan willen we ook het park in, nu toch maar niet gedaan door het weer.

Vanmorgen zijn we naar een oude gevangenis geweest. En zometeen gaan we richting wat kerkjes en het kasteeltje.

HappyBuddha
Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 15:26

Help,
Wij gaan morgen met srprs me weg, maar hebben geen boardingstickets oid gekregen.. Hoe werkt dit?

Love is our resistance

xSwanHeart
Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 16:12

Als het goed is vlieg je dan met een maatschappij die boardingpasprinters op de luchthaven heeft staan ;-) Zo was het iig bij ons, wij kregen ook geen boardingpas toegestuurd.

HappyBuddha
Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:22

Ohh super! En die info krijg je allemaal op t vliegveld neem ik aan?

Love is our resistance

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:23

Jeps

Be happy eat a snackkie

HappyBuddha
Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:49

Wij gaan naar milaan!

Love is our resistance

iirrssjjee
Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:20

SophieFT schreef:
Wij gaan naar milaan!


Superr!! Veel plezier! Misschien leuk om naar de paardenrennen te gaan? Zit vlakbij San Siro,, voetbalstadion!! haha

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 bezoekers