Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:40

Ja, wij dachten ook waarschijnlijk richting Zuid-Europa :) Zeker omdat het zo goedkoop was hebben we waarschijnlijk geen lange vlucht...

xRaisin, ik hoop het! :) Nu staat er wel nog wat regen bij, dus dat mag nog verdwijnen :P

~ The days belong to you ~

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:52

En, weet je al wat? 8-)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:13

Srprs.me heeft nu ook een weekendje weg! Het is wel erg duur alleen. :P

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:29

Ik had ook een mailtje gekregen en wilde eigenlijk meteen gaan boeken maar E280 per persoon voor twee nachten!! De chat opende automatisch, dus even geïnformeerd, maar ze gaven aan dat dit hele populaire vliegtijden zijn waardoor de prijs fors opschroeft.. Voor mij een reden om toch te passen, jammer!

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:50

Om die reden gaan wij nu 3 nachten voor 280 euries. 2 nachten was 310 euro in die tijdsperiode.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 17:53

Deetjeeuh schreef:
Srprs.me heeft nu ook een weekendje weg! Het is wel erg duur alleen. :P

Hadden ze toch al? Citytripping en broke? Of hebben ze een nieuwe?

Ik doe het ook niet meer :n. Ga in april met moeders een weekendje weg en heb wel zitten twijfelen. Nu los gevoekt naar Marrakech 3 nachten voor 175 samen. Komen alleen de tickets bij maar die krijgen we gratis. Maar die kosten los naar die bestemming echt geen drol.

♥ Rewrite the Stars ♥

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:08

Yv_, het is een nieuwe. Citytrip en Broke zijn 3 of 4 dagen weg. Dus kan ook doordeweeks etc.
Dit is echt specifiek een weekendje weg dus van vrijdagavond tot zondagavond. ;)

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 08:21

Gem schreef:
En, weet je al wat? 8-)


We vertrekken straks naar de luchthaven :D Weerbericht is tussen 14 en 16 graden, bewolkt en een beetje regen. Dus het kan evengoed nog Ierland zijn :oo

Er was even verwarring over de luchthaven, omdat er op de kaart iets anders stond als in de mail, maar gelukkig op tijd opgelost :P

Ik ben superbenieuwd! En de eerste keer vliegen ook :oo

~ The days belong to you ~

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:03

Dan kun je beter zelf een weekendje weg boeken, is nog goedkoper ook dan.
Jammer dat het zo duur wordt. Heb ergens nog wel kortingsbonnen liggen, geen idee of ze nog geldig zijn trouwens.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:35

gribaldi schreef:
Dan kun je beter zelf een weekendje weg boeken, is nog goedkoper ook dan.
Jammer dat het zo duur wordt. Heb ergens nog wel kortingsbonnen liggen, geen idee of ze nog geldig zijn trouwens.

De charme van dit concept is dat je buiten je eigen "comfortzone" een weekendje weg gaat. Er zijn zoveel steden die je links laat liggen omdat je er helemaal geen beeld bij hebt. Als je zelf een stedentrip boekt, kies je al gauw op basis van reclame, aanbiedingen, recensies en bekendheid. In Rome, Sevilla, Londen of Berlijn kom ik geheid toch nog wel een keer. Maar wie boekt er nu naar Riga, Helsinki, of Cluj?
(Zul je zien dat wij naar Rome gaan :') )

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:42

Huhm ben ik niet helemaal met je eens.
Je zou ook iemand anders kunnen vragen een onbekende bestemming te boeken.

Het ligt ook aan de persoon zelf, ik hou wel van deze onbekende bestemmingen en ga niet voor het gemakkelijke. Een Oostblok land kun je zelf veel goedkoper boeken dan dat je er met srprs.me komt.

Wellicht dat daar ook een verschil ligt. :)

Scandinavische landen zijn prachtig. En snap dan ook niet waarom mensen dan voor Rome oid kiezen :')

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:51

Onbekend maakt onbemind :) .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:56

Heb jij een punt ja :)

Avonturistische mensen zijn hopelijk zelf wel creatief genoeg ;)

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:02

gribaldi schreef:
Heb jij een punt ja :)

Avonturistische mensen zijn hopelijk zelf wel creatief genoeg ;)


Nouja, wat is dat nou voor een opmerking :') ? Als mensen sprs.me leuk vinden en het geld er voor over hebben, maakt dat hen toch niet minder avonturistisch of creatief?

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:03

Er zitten inderdaad hele gave bestemmingen bij. Maar ook behoorlijk standaard. Ik vond het echt heel erg leuk, maar boek volgende keer gewoon lekker zelf.

♥ Rewrite the Stars ♥

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:17

gribaldi schreef:
Heb jij een punt ja :)

Avonturistische mensen zijn hopelijk zelf wel creatief genoeg ;)

Mee eens, maar ik heb een wederhelft die het liefst op save gaat en dus niet snel "een" Helsinki zal boeken. Dus ik heb hem maar in het diepe gegooid. En mezelf ook, zie onderschrift :') , maar voor een weekendje durf ik dat wel aan. Niet voor onze jaarlijkse gezinsvakantie ;) .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:28

Wat ik vooral jammer vind, is dat het naar mijn idee allemaal veel duurder is geworden (mijn definitie van broke is toch wat anders). En de bestemmingen veel gewoner. Er zitten nog steeds plaatsen bij, waar ik niet aan denk. Maar hoor ook vaak dat mensen naar Rome ofzo gaan. En dat valt bij mij onder de gewone bestemmingen (waar ze toch juist niet heen gaan?).


xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:32

Onze vakantie van de zomer was niet extreem goedkoop, maar voor wat we ervoor hebben gekregen, was het ook zeker niet duur. We hebben daarna nagerekend hoeveel dit hotel zou kosten als we zelf geboekt hadden en waren met sprs.me wel goedkoper uit. Zeker met een een appartement direct aan het strand én met uitzicht op de zee in het hoogseizoen.
Daarnaast was de voorpret natuurlijk ook ontzettend leuk, van het niet weten waar je heen gaat.
Ik vond het zeker geen verspild geld!

edit: ik heb net op de site gekeken en het is inderdaad duurder geworden! Wij waren voor 2 personen, 8 dagen 480 euro kwijt en nu begint dat bij de 600 euro.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:41

Jennifuur schreef:
gribaldi schreef:
Heb jij een punt ja :)

Avonturistische mensen zijn hopelijk zelf wel creatief genoeg ;)


Nouja, wat is dat nou voor een opmerking :') ? Als mensen sprs.me leuk vinden en het geld er voor over hebben, maakt dat hen toch niet minder avonturistisch of creatief?



Haha ik doelde op mensen die het te duur vinden voor een weekendje ;) Leuk dat je een onbekende bestemming hebt, meestal kom je uit in Rome oid. Ik denk zelf kies en kijk rond er zijn echt low budget reizen. Oostblok landen zijn niet zo in trek maar zijn echt prachtig!
(Vilnius, Krakow, Moskou)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:42

Gem schreef:
gribaldi schreef:
Heb jij een punt ja :)

Avonturistische mensen zijn hopelijk zelf wel creatief genoeg ;)

Mee eens, maar ik heb een wederhelft die het liefst op save gaat en dus niet snel "een" Helsinki zal boeken. Dus ik heb hem maar in het diepe gegooid. En mezelf ook, zie onderschrift :') , maar voor een weekendje durf ik dat wel aan. Niet voor onze jaarlijkse gezinsvakantie ;) .



Haha super leuk toch! Ben benieuwd hoe het bevalt en of jullie de kaarten dicht kunnen houden tot aan het vliegveld :P

Echt Scandinavië is prachtig zeker in de winter <3

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:23

Scandinavische landen lijken mij ook prachtig maar dat zijn ook geen budget reizen helaas.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:26

Klopt, maar toch stuurde srprs mij daar toch naar toe!

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 18:14

Wij zitten nu in Porto :D

~ The days belong to you ~

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 18:36

Leuk!!! Veel plezier!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 19:13

Tof! Veel plezier!

Scandinavië kan je geluk mee hebben wat betreft prijs. Stockholm kun je regelmatig wel heen vliegen voor onder de 100e. En Transavia gaat momenteel naar Kopenhagen voor 25 euro ;)
Qua leven is het vergelijkbaar met Nederland (en je moet er uiteraard wel rekening mee houden dat je in grote steden zit, dan is de prijs sowieso wat hoger) alleen de alcohol is gewoon een stuk duurder (maar ook daar kun je heel heel af en toe ineens tegen een goedkoop tentje aanlopen ^^)

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deeks93, Kmbrly, Lugea, Selina, Stybba, Supervixen, thequeensmum, xChanelx en 81 bezoekers