Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:53

Oe leuk! Hou ons op de hoogte waar je naar toe gaat?
Ik hoop ook iets zuidelijks aangezien vriendin een kou kleum is

Be happy eat a snackkie

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:45

Leuk, veel plezier!

Zijn er al mensen die de adventure trip gedaan hebben? Ik ben benieuwd naar bestemmingen en of je een ander vertrek- en eindpunt hebt :)

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:46

Gem schreef:
Leuk topic! Na alle enthousiaste verhalen gaan mijn man en ik wrs een citytrip gaan doen vanaf 22 april. Humor dat op dit moment 3 dagen 300 euro kost en 4 dagen 280 :+ .
We willen wel wat landen en steden uitsluiten, waar we beroepsmatig (binnenvaart) ook al geregeld langs komen.

Geboekt voor 4 dagen! Kostte wat moeite om manlief te overtuigen (hij is een nog grotere controlfreak dan ik), maar toen hij zag dat zijn favo-steden met gewoon boeken bijna het dubbele kosten vond hij het avontuurtje naar het "onbekende" toch wel leuk :D . Spannend!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:47

Spannend Gem , Gelukkig durft ie :')

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:49

Anders had ik mijn zus meegevraagd..... ik zie mijn eigen man echter ook maar weinig, dus dan in eerste instantie toch het liefst met hem :+: .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:17

Ah leuk dat hij toch meegaat :D Het is soms inderdaad vrij cheap, kan je best geluk mee hebben!
De vorige x hadden we ook nog toevallig in een actiemaand geboekt waardoor we allemaal een cadeaubon van 25 euro kregen. Was met n vriendin en onze mama's. Ben nu weer alleen met die vriendin en hebben allebei mooi die cadeaubon van onze mama's ook ingepikt. Hoefden nog maar 75 euro pp te betalen voor 4 dagen O:)

1e keer gingen we trouwens naar Cluj-Napoca, Roemenië. Vorige keer naar Warschau. En nu....nog 3u geduld en dan zullen we het weten...tenzij we beslissen om weer eigenwijs te gaan doen en iemand anders de bestemmingscode in te laten vullen, oren en ogen dicht te houden en t vliegtuig in te stappen en nig steeds niet weten waar we een gaan :p

2 vrienden van me hebben de adventure gedaan trouwens. Wel nog de oude versie zonder verschillende vliegvelden, maar die zijn op eigen houtje t land rond gegaan :) Ze zijn toen in Taiwan beland!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:35

Onze Roemeense matroos wordt gek als we naar Cluj zouden gaan :x :') !

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:01

Rome! {:}

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:03

Super gave bestemming Diel_Zor! Veel plezier!

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:05

Moooooi! 8-)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:15

Leuke bestemming! Veel plezier!


Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:09

Gave bestemming! Ik dacht alleen dat ze de grotere/bekendere steden niet echt deden?

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:55

Volgens mij hebben ze gekozen voor CityTrip, dus dan ga je juist naar grote steden. :)

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:41

Nee we hadden de broke :) En ze sluiten Londen, Parijs en Barcelona uit als 'grote' steden. Rome is denk net een tandje minder gangbaar? We waren er in ieder geval errug blij mee. Reizen allebei veel maar waren allebei nog niet in rome geweest. Wat een ontzettend toffe stad :D

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

debsoleino
Berichten: 2941
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: thuis

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:35

Ik zit samen met een vriendin te twijfelen! Wij willen een citytrip alleen kost het in juli 350 euro voor 4 dagen. Wij twijfelen nu om zelf wat uit te gaan zoeken of om ons toch te laten verassen. Wat is jullie menig? :D Misschien helpt dat onze keuze wat makkelijker te maken!

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:41

Als je geen voorkeur voor een stad hebt en het je niet uitmaakt waar je terecht komt, is het echt leuk om zoiets te doen. Een soort bucketlist-item.
Anders zou ik gewoon kijken of je voor minder ergens heen kan naar een stad die je echt aanspreekt.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:56

Qua geld en ervaring Praag: ik zou zelf boeken :j. Kun je een stuk meer daar uitgeven :D

♥ Rewrite the Stars ♥

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 00:26

Of een ander weekend uitzoeken! Het maakt veel uit of je perse in het weekend wil reizen of niet. Wij wilden van vrijdag tot zondag (3 dagen = 310 euro, eind april), maar vrijdag tot maandag was goedkoper (280 euro) :)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 08:52

Ik vertrek ook bijna :D Samen met een vriendin op Broke. Mijn ouders waren niet direct fan, maar ze hadden wel door dat ik écht zou gaan.
We waren echt verbaasd van de kostprijs! We hadden als budget 150 gegeven voor 4 dagen (3 nachten) en ze hebben een hostel met privékamer geboekt voor maar 120 pp. Nu ja, zoveel te beter :)
Het is wel de eerste keer dat ik ga vliegen, dus we gaan moeten zien hoe dat loopt :')

Morgen krijgen we weerbericht normaal, spannend!

~ The days belong to you ~

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 09:56

Spannend! Ben benieuwd :) .
Ik kreeg gisteren een voorpret-mailtje. Bedacht me ineens dat ik de hotelgegevens niet via de mail kan openen op mijn telefoon. Moet ik ff proberen te laten veranderen in sms of WhatsApp. :=

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 10:05

Die mailtjes zijn inderdaad zo'n voorpret :D
Wij zijn met 2, maar ik krijg de mails, dus altijd snel enthousiast sturen en doormailen :)

~ The days belong to you ~

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 10:23

De hotelmail krijg je allebei :)

Geniet van de voorpret!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 09:42

We hebben nu het weerbericht gekregen, voor 1 dag. Blijft het bij die ene dag of krijg je ook nog weerbericht van de andere dagen?

Iig is het er warm: 17 graden :oo Best veel in vergelijking met -6 hier :P

~ The days belong to you ~

Babsiej
Berichten: 6232
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 09:45

Ik denk porto ! :P

xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 10:34

Toen wij gingen kregen we meteen het weer voor alle dagen, maar de andere dagen zullen vast nog wel komen.

17 graden is in ieder geval niet verkeerd!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, x_spekkie_x en 82 bezoekers