Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:52

Snap het helemaal Yv. Dat houdt mij ook tegen het zomaar nogmaals te doen. Ik betaalde voor Lyon ook 300+ en de vlucht + tijden waren dan wel super, maar voor het hotel hoefde je het niet te doen. Dan heb jij met Praag dan nog wel een stad met meer ''aanzien.''

96Laura
Berichten: 534
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Naast de buren :D

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:57

Ik ben met een broketrip naar Praag geweest voor €175pp, 4 dagen, vond ik een nette prijs! Zat jij ook in het City Partner Hotel Atos? Dicht bij het park? Dan heb je namelijk wel teveel betaald voor je citytrip denk ik..

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:58

300+? Wow... Wat had je voor trip geboekt?

Het hotel was echt meer dan prima hoor! Niet al te grote kamers, maar goede bedden, óntzettend fijne douche en heerlijk ontbijt. Alleen bij Citytripping wordt er gezegd "in het centrum", maar zonder metro was het toch nog dik een half uur lopen naar de leuke gebieden. Nu weet ik ook wel dat het centrum van Praag een heel ruim begrip is omdat het natuurlijk zo'n grote stad is, maar "midden in het centrum" versta ik geen metrorit van 2 haltes onder. Maargoed, dit kan natuurlijk persoonlijk zijn, ik weet niet wat hun precies onder centrum zien. En het hotel zelf was echt wel meer dan prima.

Wat van mij wel had gemogen, is een transfer van vliegveld naar bestemming erbij. Wij hadden nu keuze uit taxi (duur), OV (onduidelijk want we wisten niet precies in welk deel van de stad het hotel lag) of shuttle busje. Gekozen voor het shuttle busje, maar we hebben wel een uur moeten wachten voordat we mee konden. Meerdere mensen wilden met het busje haha _O- . Denk dat als ze dat bij de trip boeken, het voor iedereen wel heel erg fijn zou zijn. Nu werden we ergens in het centrum gedropt en dat is best lastig terugvinden als je voor het eerst in die stad of op die plaats bent. Gelukkig kwamen wij de avond van tevoren toevallig langs die plek, dus meteen onthouden en screenshot gemaakt natuurlijk, dus wij konden het gelukkig makkelijk vinden. Maar als we er die avond niet langsgelopen waren, was het toch nog een flink gezoek geweest in al die kleine straatjes, vele Hitlon hotels etc :D
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 08-12-15 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

♥ Rewrite the Stars ♥

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:58

Nee, wij zaten in Hotel Ambiente. Hadden Citytripping 3 dagen gedaan, was 230€ pp.

♥ Rewrite the Stars ♥

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:03

Wij hadden ook City Trip. Wel in de meivakantie dus daar komt de hoge prijs waarschijnlijk vandaan. Bij ons precies hetzelfde met ''midden in het centrum.'' Wat wij als een echt centrum beschouwen was een goed halfuur lopen. Is niet zo heel erg, als het hotel ook gewoon goed was. Dat was het echt niet.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:18

Oh jeetje, wat vreselijk zonde zeg!!

♥ Rewrite the Stars ♥

96Laura
Berichten: 534
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Naast de buren :D

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:24

Wij zaten dus wel heel dicht bij het centrum! Denk een kwartiertje lopen naar de karelsbrug? En dus zoals ik zei vlak naast het park, dus daar zijn we ook nog een keer 's avonds naartoe gegaan. Zulk mooi uitzicht! Wij gingen ook met het shuttlebusje! Hadden 1min om hem te halen :+ terugweg met de metro gegaan.

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:25

Yv_ schreef:
Oh jeetje, wat vreselijk zonde zeg!!

Het was verder wel heel leuk hoor. :j
Maar zoals je zelf ook zei: voor minder kan je zelf iets beters boeken.


Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:30

Vriendinnetje van mij zit nu met Broke voor toch een vrij pittige prijs in Dusseldorf. Geloof dat zij er ook behoorlijk van baalt, gezien ze in Arnhem woont en er dus veel makkelijker zelf met de auto naartoe had kunnen rijden.

lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 08:13

Vriendinnetje en ik zijn in januari 3 dagen naar Venetië geweest voor €120,- p.p. Dat vond ik een prima prijs. En voor broke hadden we nog best goede vliegtijden en een leuk hotel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:03

Emmaa_ schreef:
Vriendinnetje van mij zit nu met Broke voor toch een vrij pittige prijs in Dusseldorf. Geloof dat zij er ook behoorlijk van baalt, gezien ze in Arnhem woont en er dus veel makkelijker zelf met de auto naartoe had kunnen rijden.


Dit zou ik eigenlijk ook niet zo relaxed vinden := :=

Skessa_
Berichten: 10556
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 10:22

Emmaa_ schreef:
Vriendinnetje van mij zit nu met Broke voor toch een vrij pittige prijs in Dusseldorf. Geloof dat zij er ook behoorlijk van baalt, gezien ze in Arnhem woont en er dus veel makkelijker zelf met de auto naartoe had kunnen rijden.



Ja voor zoiets zou ik ook echt bang zijn en dat weerhoud me dr ook echt van :=

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:44

Daarom kan je ook aangeven waar je absoluut niet naar toe wilt. :+ Wij hebben aangegeven dat we niet naar Frankrijk, België, Duitsland en nog wat (gevaarlijke) landen wilden gaan en kwamen mooi terecht in Engeland!

Onze ervaring was heel positief, super fijn hotel, hele aardige mensen en erg netjes. Hotel was, als je het zelf zou boeken, ook duurder dan de totaalprijs die wij hebben betaald. :+
Wij moesten ook inderdaad ongeveer 10 a 20 minuutjes met de tram voor het 'echte' centrum, maar we konden ook lopend over de kade naar een heerlijke plek waar ook best wel wat te doen was. Ik vind dit juist echt een plus, omdat je zo het land veel meer leert kennen. :j

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 16:47

Ik ga misschien met een groepje vriendinnen een zomervakantie boeken bij sprs.me! Maar we gaan ook wel vertellen waar we graag niet heen willen en wat we graag willen kunnen doen (stappen en dergelijke), zou in ieder geval wel erg leuk zijn!

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:22

Ik ga binnenkort ook een reisje boeken! Ik had gemaild om te vragen of ze me ook met de trein ergens heen konden sturen en dat was geen probleem, dus enkel nog de details vastleggen nu. Ben super benieuwd!

Deetjeeuh, hoe gaat dat dan als je terecht komt in een land waar je niet met euro betaald? Ik neem aan dat ze dat niet op voorhand kunnen laten weten?

~ The days belong to you ~

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:38

Iolanthe, dat laten ze je inderdaad niet op voorhand weten, maar wij hebben ervoor gezorgd dat we op tijd op het vliegveld waren. :) Daarnaast hadden we wel al een vermoeden dat we naar Engeland zouden gaan. :P

Wat wij hebben gedaan is op tijd naar het vliegveld gaan, daar even aan een tafeltje wat zitten en wat drinken waarbij we de code hebben gekrast. Toen zagen we dat we naar Engeland gingen en hadden we dus ook nog tijd om geld om te wisselen. :P

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 11:02

Gewoon pinnen bij aankomst. Ik wissel nooit geld van tevoren. Op ieder vliegveld kun je gewoon pinnen.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 11:12

Wilde het net zeggen! Ik wissel ook echt nooit, ongeacht waar ik heen ga.

♥ Rewrite the Stars ♥

Iolanthe
Berichten: 4078
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Antwerpen (BE)

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 11:28

Ah op die manier :) In grote treinstations kan dat meestal ook wel hé?

~ The days belong to you ~

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:02

Nog een maand en dan mag ik! :):)
Het word de eerste vakantie die ik samen met mijn vriendinnetje heb. Ben reuze benieuwd

Be happy eat a snackkie

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:15

Ben benieuwd of er nu ook andere steden aan bod komen, op een ogenblik hoorde ik veel dezelfde plekken.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 07:24

Ai. Welke steden zoal? De enige stad waarop we niet hopen is boedapest aangezien we ook naar sziget gaan voor 5 dagen. Overdag wilde we graag de stad in.

Be happy eat a snackkie

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 10:37

Leuk topic! Na alle enthousiaste verhalen gaan mijn man en ik wrs een citytrip gaan doen vanaf 22 april. Humor dat op dit moment 3 dagen 300 euro kost en 4 dagen 280 :+ .
We willen wel wat landen en steden uitsluiten, waar we beroepsmatig (binnenvaart) ook al geregeld langs komen.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:38

Ik mag morgen weer :D Dit wordt al de 3e keer := maar het blijft zo leuk en makkelijk.
Hebben 1x broke gedaan, 1x city en nu weer broke.

Ben benieuwd, het wordt iets zuidelijks aan de temperaturen te zien :)

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:44

Oooh super leuk Diel_Zor! Waar zijn jullie allemaal al geweest? :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mvdende, nuscaniels en 66 bezoekers