London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:42

Ik ben er nu nog. Wat is t tof!!!


xxxmh
Berichten: 3459
Geregistreerd: 21-06-11

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:15

2 weken geleden geweest van maandag tot vrijdag. Wat een super stad. Ik hou ervan!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:10

Ik moet nog twee weken wachten, maar ik heb er erg veel zin in.

Sabini
Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:38

Hee iedereen!
Eind januari gaan mijn vriend en ik naar Londen.
Nu ben ik vier keer eerder in Londen geweest en wil ik graag wat anders zien dan de bekendste 'hotspots' en 'must sees'. Uiteraard gaan we die ook wel bekijken (dat kunnen we toch niet laten :D ) Maar daarom gaan we een paar daagjes langer naar Londen.

Wat is nou echt een 'must see' qua minder bekende; plekken, uit eten, pubs, musea, enz. in Londen?
Op de begin pagina staan er behoorlijk veel :o (maar we kunnen niet alles zien, vandaar deze vraag :o ).

Edit:
Verder lees ik het topic nog even door voor leuke tips m.b.t. hotels :)

Daar heb je een punt
--> .

sammiesam
Berichten: 1141
Geregistreerd: 13-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 09:43

Zo, ik ben weer terug! Hele leuke tijd gehad en wat zijn de mensen daar gastvrij!

Wij hebben helaas de nodige ponden over, dus mocht iemand binnenkort gaan en deze willen overnemen dan hoor ik dat graag!

Sabini
Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:00

Het kost tegenwoordig best veel extra om buitenlands geld om te wisselen naar euro's of niet? Anders wil ik ze wellicht wel van je overnemen.

Daar heb je een punt
--> .

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:13



rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:18

ik ben ook weer terug! het was heerlijk! best veel gedaan in die 4 dagen, en heerlijk gegeten! ietssssssss teveel geld opgemaakt :P

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:21

Ik zeg altijd ga naar Greenwich. :)
Shoreditch/Brick Lane zijn ook leuk om te bezichtigen.. maar ik weet niet of dat inmiddels een touristisch ding is om te doen.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

Crazy_boon
Berichten: 673
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: neverland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:04

Ik ben fan van The elk in the woods in Islington. Vorig jaar leren kennen en sinsdien meermaals geweest, heel lekker eten en heel aangename service.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 07:51

Bij de GWK als je online je ponden besteld kost het je niks aan ze aan te schaffen en je kan een
pakket kopen voor ( dacht ik ) €5,00 dat je ze ook weer gratis terug kan wisselen.

Wij moeten nog nog 12 dagen wachten en dan zitten wij weer in Londen voor 4 volle dagen *\o/*
Gisteren tickets voor de Sky garden geboekt en uit geprint en lijkt ons idd gaaf om mee te maken.

Eten doen wij standaard een keer in China Town maar ook bij Camden Town waar een grote en diverse aanbod aan avond eten wordt aangeboden is prima te eten.

Maar ook idd in diverse pubs kan je voor een niet al te dure prijs erg goed eten.

Wij verblijven voor het eerst in een Hostel (in een privékamer) dit jaar en ben erg benieuwd of dat ons gaat bevallen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:01

Daar heb ik ook nog naar gekeken, een hostel en dan inderdaad een prive-kamer, maar die waren al uitverkocht. Welk hostel heb je geboekt?

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:07

wij hebben 1 avond gegeten bij jamie oliver, maar dat viel heel erg tegen. we hebben een keer gegeten bij een mexicaan bij het st gilles hotel om de hoek, onwijs lekker!

ook hebben we een avond gegeten bij http://www.quaglinos-restaurant.co.uk/ onwijs goed! hele leuke avond ook met muziek en zangeres.

we hebben bij harrods een keer geluncht , lekkere dim sum, en in notthing hill, bij granger & co, echt een aanrader!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:17

Klinkt allemaal lekker Rockey.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:42

Wij verblijven in het Smart Russell Square .. referenties lopen uit 1 maar de prijs gaf ons de doorslag.

Wij betalen normaal voor 3 nachten en 2 personen in het hotel waar we normaal altijd verblijven rond de £185 maar nu £77,97 voor het Hostel voor het aantal zelfde nachten dus ruim €150,- verschil.

Maar voor ons is een schoon bed voldoende en op een locatie waar wij altijd wel in de buurt zitten.
We hebben nu zelfs een badkamer op onze kamer terwijl wij in het andere hotel nooit hadden en voor ons geen enkel probleem is want daar betaal je alleen maar extra voor.

En ik shop en eet liever van het geld wat ik moet betalen voor die faciliteiten :+

Wij hebben ook wel eens gegeten bij de grotere zaken zoals Angus Steakhouse etc maar daar betaal je een hoop geld voor en je krijgt niet echt waar voor je geld.

We wouden idd ook eens bij Jamie Oliver eten maar las vaak in de referenties dat de eten op het bord vrij weinig voorstelde voor de prijs wat je betaalde en ik ben na een dag slenteren in Londen altijd vrij hongerig.

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:56

jamie oliver viel echt heel erg tegen! weinig smaak, droog en blegh nee ik vond het niks.

wij hadden nog graag bij hakkasan of nobu willen gaan eten, maar helaas dagen te kort :P

maar inderdaad eten is duur, maar ik vind het altijd wel heel gezellig, wij hadden wat dim sum in harrods tussen het shoppen door, waren 65 pond pp kwijt haha

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:35

Daarom eten wij ook vaak idd in een gezellige pub of eten we buiten het centrum gedeelte.
Daar heb je vaak van die familie restaurants waar je voor een leuke prijs een smaakvolle maaltijd krijgt.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:38

Dat is niet duur Paddington. Ben benieuwd hoe jij het vindt.
Wij willen perse geen gedeelde badkamer, maar dan betaal je inderdaad wel meer.

Ik denk dat wij verder ook niet heel speciaal uit eten gaan. Mijn vriend is daar niet echt van en in een pub kan je vaak ook heel lekker eten. Camden Town lijkt mij ook leuk om heen te gaan. Kijk wel even of we er aan toe komen.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:28

Wanneer en hoe lang ga jij mbkaatje?

Camden town is ook erg leuk om heen te gaan en eigenlijk een must do.
Alleen in het weekenden is het stervend druk net als bijvoorbeeld Oxford street.

En vergeet de winterwonderland in Hyde park niet want als ik alle berichten moet geloven is dat
ook een groot iets maar wij gaan dit jaar ook voor het eerst heen.

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:58

Dan kies je ook restaurants uit.. Nobu is me nogal een dure. _O-
Wel zeker waard en aan te raden.. daar heb ik gegeten in Vegas. :)

Winter Wonderland is gaaf ja :)

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 20:48

Heb net even gekeken bij Nobu.. 1 avondje daar eten en ik ben door mijn eten budget voor 4 dagen heen
ben ik bang.. :D

Ja wij gaan speciaal in deze periode voor de winterwonder land en kerst sfeer proeven.
Normaal kies ik toch een periode waar ik geen jas nodig heb :+

xxxmh
Berichten: 3459
Geregistreerd: 21-06-11

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:40

Twee keer geweest in London. De 1e keer hebben we 2 keer bij Ask Italian gegeten en de 2e keer in Londen (paar weken terug) 1 keer daar gegeten. Super lekker itiliaans eten en niet heel duur!
En we gingen vaak bij Nero's in de middag een broodje eten of we haalden bij Marc en Spencers supermarkt een stokbroodje met ham of kaas en aten we dat buiten op, moest het wel lekker weer zijn haha

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Crazy_boon
Berichten: 673
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: neverland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:19

Ik haal meestal gewoon iets bij de pret, uit gemak.

En ik MOET zoiezo 1x bij Nando's eten als ik in london ben, Addicted to periperi.

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:25

Ik mag heel graag bij Masala zone eten :j
En YoSushi :')

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Crazy_boon
Berichten: 673
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: neverland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:34

Ben in juli ook naar de Duck & Waffle geweest, heel duur, heel druk, maar bah mijn eten was droog en overgekruid, wel een HEEL mooi uitzicht. Ook zit het op de 80ste verdieping van een gebouw met een glazen lift, haha zal ik dan even het persoon zijn dat niet tegen glazen liften kan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, QuintyKelly, YandexBot en 68 bezoekers