London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
XRosalieee
Berichten: 504
Geregistreerd: 16-02-14

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 21:28

iemand naar de (vernieuwde) london dungeon geweest? we hebbn vrije tijd in londen en zouden graag willen. nu weten we dus niet hoelang het (ongeveer) duurt enz.

Winter is coming....


Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 07:47

Sommige dingen zijn écht heel makkelijk zelf (via Google) te vinden. Sterker nog, als je naar de site van de London Dungeon gaat staat er letterlijk (op de voorpagina) dat het 90 minuten duurt.
http://www.thedungeons.com/london/en/

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

XRosalieee
Berichten: 504
Geregistreerd: 16-02-14

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 08:13

Owh sorry had t niet gezien

Winter is coming....

sammiesam
Berichten: 1141
Geregistreerd: 13-08-05

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:13

Tickets geboekt, we vliegen zaterdag 7 november! Mooie ochtendvlucht dus hebben 3 hele dagen! Hotel/hostel via booking.com maar mochten we betere aanbieding zien kunnen we zo switchen. Nu druk met de mooiste plekjes, restaurants en winkels te vinden en voor te bereiden, zo leuk! Reisgidsen zijn ook al in huis! :)

Iemand trouwens een tip voor het volgende : we vliegen naar gatwick en ons hotel zit vlakbij metrohalte tooting bec. Wat is handig qua trein? Lees over veel verschillende mogelijkheden en dat de gewone trein het goedkoopst is. Maar is lees overal alleen de eindbestemmingen... Hoe weet de tussenliggende stations dichtbij ons hotel!


Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:42

Dan zou ik een gatwick express retour kopen, op t station Victoria waar de trein stopt moet je dan metro geel of groen op de kaart pakken en dan uitstappen. Drie haltes naar Embankment (beide stoppen daar, met dezelfde haltes, en dan de zwarte lijn richting Morden pakken. Dan stap je uit op Tooting.

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 06:53

Ik ga hier even zitten lezen! Ik wil, denk in december, mijn vriendje verrassen met een weekendje Londen. Ik ben hier jaaaren geleden al wel eens geweest, maar hoe en wat precies ben ik inmiddels vergeten.
Ik ga hier eens zoeken naar leuke tips!

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:42

In november ga ik voor het eerst, maar ik kan je alleen als tip geven dat je op moet schieten met boeken. De hotels zitten al vrij snel vol. Ik heb trouwens alles los geboekt, trein en hotel. Je kan ook voor een pakket kiezen.

Via Travelbird zie ik steeds aanbiedingen voor "kerstshoppen" onder andere in Londen. Misschien is daar een leuke aanbieding te vinden.

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:55

ik heb er mega veel zin in! heb al best veel leuke adresjes gevonden , leuke pubs op gezocht etc.


iemand hier bekend met restaurant yauatach of kulu kulu sushI?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:19

Nee, zoals gezegd ben ik er nog nooit geweest.

Maar welke leuke pubs heb jij gevonden? Dat hoort namelijk wel bij ons tripje, een drankje (of twee) nuttigen in een leuke pub.

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:18

ik kan al bijna gaan aftellen! maandag vliegen we. en aan de weersvoorspellingen te zien treffen we het ook nog eens! *\o/*

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:36

Lekker! Veel plezier!

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:21

Yessssssssss, ik heb net tickets kunnen boeken voor het Harry Potter toneelstuk volgend jaar in juni, dus dat wordt weer een weekendje Londen :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 11:30

ìemand hier bekend met dit restaurant? quaglinos , zit in may fair.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:12

Gaaf Yasmine! Ik ga in juli heen en ook enorm veel zin in! Het duurt alleen nog zo langggggg..

Jorinda
Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:03

Gaaf Yasmine! :D

Ik ben nog maar een halve maand terug en wil alweer heel graag heen :+

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:11

Ahh wanneer gaat dat toneelstuk in première?!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:53

The Cursed Child gaat in juli in première, maar ik heb tickets voor preview voorstellingen in juni. Het is intussen wel al tem september uitverkocht.

Ik heb overigens wel dikke mazzel gehad. := Ik had me ingeschreven voor priority presales, dus ik mocht een dag op voorhand al tickets kopen. Ik zat om 12u (wanneer de presales begonnen) meteen in de wachtrij en was nr 330, na 10 minuten had ik tickets. Even later zag ik dat er mensen waren die nr 33.000 in de wachtrij waren :wow:

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

F_Orumster
Berichten: 15307
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:57

Gaaf zeg! Volgens mij is het al veel verder uitverkocht. Ik hoop dat het verhaal ook in boekvorm uitkomt.

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:12

Wow jemig!

Helaas ben ik dan niet meer in London. Booohoo.. :(

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:15

3 weken geleden zat ik er ook! zat in gastgezinnen in thorton heath.. london zelf was erg leuk, maar het gastgezin viel tegen. damn ik wil terug naar london! geweldige stad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 09:07

Yasmine schreef:
The Cursed Child gaat in juli in première, maar ik heb tickets voor preview voorstellingen in juni. Het is intussen wel al tem september uitverkocht.

Ik heb overigens wel dikke mazzel gehad. := Ik had me ingeschreven voor priority presales, dus ik mocht een dag op voorhand al tickets kopen. Ik zat om 12u (wanneer de presales begonnen) meteen in de wachtrij en was nr 330, na 10 minuten had ik tickets. Even later zag ik dat er mensen waren die nr 33.000 in de wachtrij waren :wow:

Dan heb je echt mazzel gehad! Ik was tijdens de presale Nr 7000 in de wachtrij :-O Maar alsnog voor juli kaarten kunnen krijgen op rij 7 in de stalles dus ik ben ook de gelukkigste mens op aard. Volgens mij kan je pas vanaf januari 2017 nu deel 1 boeken. Niet normaal hoe snel iets op voorhand al kan verkopen.

Enige kans is nog de loterij maar die zal wel hysterisch druk zijn voor deze shows. Laatst in NYC bij de Hamilton loterij 500+ mensen voor 21 kaarten en dat iedere voorstelling weer.. Ik gok dat HP dat gaat overtreffen.

sammiesam
Berichten: 1141
Geregistreerd: 13-08-05

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 21:56

Nog een paar daagjes en dan is het zover!
Nog tickets kunnen krijgen voor sky garden, helaas niet op de gewenste dag dus planning omgegooid!

Dus als mensen daar heen willen, snel erbij zijn!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:22

Heb even gekeken naar Sky Garden, ziet er tof uit. Maar helaas niet meer beschikbaar als wij naar Londen gaan.

sammiesam
Berichten: 1141
Geregistreerd: 13-08-05

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:03

Volgens mij komt een deel pas de week ervoor erop. Eerst was er ook bij ons niks beschikbaar, paar dagen later wel!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:55

Voor de skygarden moet je inderdaad de website gewoon goed in de gaten houden. :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers