London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Moon_light94
Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 01:36

Toevoeging op de audiotour: ook nog eens ingesproken door Tom Felton, oftewel Draco Malfoy ;). Audiotour voegt echt veel toe. Was uit mn hoofd tussen de 10&15 pond maar kan het compleet mis hebben hoor

HP tour vond ik ook echt super, ook minstens 4 uur daar rondgelopen totaal. Alles gelezen/gezien/gehoord en was ook idd kapot daarna haha. Maar het was het zeker waard!


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:19

De audiotour is £5 geloof ik.

Zeker teruggaan! Ik ben ook al een keer of3 geweest. Never gets old :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Jorinda
Berichten: 13460
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:41

Ja, volgens mij 5 pond. :j

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:51

Bedankt voor de tips. Zo'n audiotour lijkt mij een goeie aanvulling, en ook nog wel te doen wat prijs betreft.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:48

Het is de prijs echt dubbel en dwars waard. Er zit een schat van info in.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Celiien
Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:52

Ik heb twee leuke aanbiedingen gevonden..
Novotel Paddington en travellodge Stratford. Ik ken ze niet, tenminste wel qua naam maar niet hoe t is. Iemand hier?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

rockey
Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 13:25

haaj!

Ik meld me hier ook even!
Ik ga op maandag 2 november tot en met donderdag 5 november naar londen met mijn nichten.
ik ben al eens in londen geweest, maar dat is een hele poos geleden.

we willen graag gaan winkelen (veeeel winkelen ;) ) lekker eten , en een drankje doen.

nu willen we graag met zijn 3en op 1 kamer slapen als dat mogelijk is, al zaten we eventueel ook aan Airbnb te denken, maar daar hebben we nog geen ervaring mee.

weet er iemand eventueel nog leuke hotels in het centrum of dicht bij het centrum, waar je met 3 man op 1 kamer kan slapen? en dan niet in een stapelbedje, gewoon fatsoenlijk hotel haha

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:19

Celiien schreef:
Ik heb twee leuke aanbiedingen gevonden..
Novotel Paddington en travellodge Stratford. Ik ken ze niet, tenminste wel qua naam maar niet hoe t is. Iemand hier?

Travelodge en Novotel zijn algemeen erg nette hotels voor de prijs, en ze staan best goed aangeschreven voor prijs/kwaliteit. :j

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Celiien
Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:44

Yasmine schreef:
Celiien schreef:
Ik heb twee leuke aanbiedingen gevonden..
Novotel Paddington en travellodge Stratford. Ik ken ze niet, tenminste wel qua naam maar niet hoe t is. Iemand hier?

Travelodge en Novotel zijn algemeen erg nette hotels voor de prijs, en ze staan best goed aangeschreven voor prijs/kwaliteit. :j

Waar zou jij het liefst zitten van de twee? Paddington is wat centraler als ik het zo ziet?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:27

Ja ik ben ook bekend met het 'merk' novotel. goede hotels.

Ga zeker de audiotour doen volgende keer!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

sammiesam
Berichten: 1141
Geregistreerd: 13-08-05

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:38

Ik ga even meelezen, 7 jaar geleden 1 dag in Londen geweest maar was meer ziek dan wat anders dus kan er weinig van herinneren

Papa wil graag ook naar Londen (nadat ik vorig jaar met mama naar milaan ben geweest) en vriendlief blijft ook liever hier!

Het staat nu gepland voor 6 tm 8nov, maar nog niks geboekt oid

purny
Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:42

Toevallig 2 weken geleden een dagje Londen gedaan. Voor herhaling vatbaar

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

eilleen333
Berichten: 12841
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:21

Ik ga in januari naar Londen, oa naar een concert in de O2 arena. Ik ben op zoek naar leuke hotels in een leuke buurt. Bij voorkeur in de buurt van de O2 zodat we erheen zouden kunnen lopen, maar anders in een andere wijk met goed ov is dat ook prima. Ik hoorde dat de wijk van de O2 niet zo gezellig is?

Jullie weten vast wel een leuke plekje, als Londen fans! Ik dacht zelf in t centrum of Notting Hill. Het is wel leuk als er wat leuke dingen op loopafstand zijn. Niet te erg achteraf, ik wil gewoon wel naar buiten kunnen, ook als het donker is. Budget heb ik nog niet helaas.


Bij voorbaat dank voor jullie tips ;) .

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:29

Ik zou inderdaad niet naar North Greenwich gaan.. puur omdat er naast de O2 eigenlijk niets te doen is.
Om eerlijk te zijn is alle OV rondom the O2 goed te doen. Dus zelfs als je WEL in North Greenwich gaat zitten, kun je zo de jubilee lijn nemen die zo naar het centrum toe gaat. :)

Als je een gezellige wijk wilt zou ik kiezen voor Greenwich/Cutty Sark :) Dat ligt er dichtbij.
Ik woon 10-15 minuten van ''centrum Greenwich'' af.

Notting Hill is echt totaaaaaaaaal uit de richting. Dan zit je Noord-west London i.p.v. South east.
Je zal dan echt meer dan een uur onderweg zijn.

En je kan overal naar buiten als het donker is. :') Ik ben nog nooit ergens bang geweest, overdag 's avonds of midden in de nacht.. en dan is het gebied waar ik woon een beetje gelabelt als 'onsjofel'.
Ik ben dan ook nog meestal alleen.. (note: ben een 24jarige meid.. )

Wat je ook nog kunt overwegen is Canary Wharf.. dan heb je 1 stop jubilee line en die gaat tot 1 uur snachts... of Tower of London.

Maar er zijn ook genoeg bussen. Ik spreek uit ervaring.. ik ben er bijna 1x per week te vinden. (Lol, bioscoop pas).

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:46

De o2 is inderdaad makkelijk te bereiken, maar ik zou er niet in de buurt willen zitten :)) Inderdaad vrij weinig te beleven in die omgeving. Ik zou dan kijken naar hotels in de omgeving van de London Bridge.

Hier ook iemand fan van de bioscoop daar :))


Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:49

Maarrr.. Greenwich. <3
Haha misschien ben ik bevooroordeeld. Ik vind Greenwich heerlijk, iets rustiger dan London Bridge.. maar inderdaad Tower of the Bridge zijn allebei erg goed te doen.

Haha ja ga jij daar ook graag?
Ik ga of O2 of West India Quay.. heb een Cineworld unlimited pas! O:)

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:55

Jaa ben er gisteren nog geweest :)) The Martian gezien, op het superscreen <3

Ik ga (bijna) altijd met een collega/scharrel en die betaald netjes voor mij :') :))

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:03

Hahah lol.
Oh daar was ik vorige week naar toe. Ook op superscreen. Toffe film!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:12

Willen jullie even meedenken.
Wij gaan 4 dagen naar London, met de trein, dus we komen in het centrum aan. Ons hotel is op loopafstand van het station. Verder gaan we naar de Harry Potter Studio's en we zijn van plan om een dag de Hop on hop tour te doen. Misschien dat we op de dag van aankomst nog ergens naar toe willen, eventueel met de metro, maar daar heb ik nog geen concrete plannen over.

Lijkt mij dat we de aanschaf van een Oyster card er niet uithalen. Wat denken jullie?

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:23

Aanschaf van een Oyster is £5, met enkele ritten heb je die er al uit gehaald. Onthoud dat in Londen de dingen best ver uit elkaar kunnen liggen, dus ik zou zeker voor een Oyster gaan.

Ik ga morgen! Zin in. Morgenavond naar Hamlet met Benedict Cumberbatch (en Berdien :D ) en woensdag heerlijk een hele dag shoppen.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Berdien
Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:29

Plus dat je Oyster niet verloopt! Zou het zeker doen :j

Wij zitten sinds gisteren in Londen en het is er weer heerlijk! Het weer is ook fantastisch!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:57

Welk hotel zit je in berdien? Bevalt die? Geloof dat ik voorbij zag komen dat je in de buurt van hyde park zat. Ik wil eigenlijk nog een dag of 3-4 naar london met mn vriend. Mss vliegen vanaf Eelde een keer. Hotelletje in de buurt van hyde park. Vanaf half november ongeveer heb je denk ik weer die winterfair in hyde park. Hp tours wil ik echt graag eens doen en verder beetje shoppen, sightseeing....

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:41

Oke, dat valt nog mee qua prijs. Dat halen we er wel uit denk ik. Ik dacht dat de aanschafprijs duurder was.

De winterfair begint inderdaad half november. Net als de kerstversiering in Londen.

Berdien
Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:30

Wij zitten in Corus Hotel Hyde Park. Met een aanbieding, drie nachten slapen = twee betalen. Prima hotel, schoon en fijne bedden. Ontbijt is hysterisch duur, dus dat doen we daar niet :))

Vliegen vanaf Eelde is goed te doen, met de trein is het een uurtje naar Liverpool Street Station.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:29

Mooi hotel (heb even gekeken op internet) maar wel duur. Zo'n aanbieding had je wel nodig .....
De hotels zijn over het algemeen wel erg aan de prijs. Vond het moeilijk om iets te vinden, een beetje centraal.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 149 bezoekers