London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
xMercury
Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 09:31

Gelukkig denk jij er ook zo over haha! :o

Waar gaan jullie overnachten?

Aren't ordinary people adorable? ♥


Rosie
Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 09:33

Ik heb geen idee :') vriend heeft het geregeld. Wel een hotel iig :P

Crazy_boon
Berichten: 673
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: neverland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 10:29

Ik weet niet of het helpt, maar de YHA bij st pauls heeft driepersoonskamers(andere YHA's mss ook?), dan heb je wel geen prive wc/douche maar wel een afgesloten kamer voor 3 personen.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 11:56

Safestay is ook een supergoed hostel, met kamers van max. 4 personen. De douches zijn niet gezamelijk, maar je hebt echt een afgesloten badkamer met douche en wc en wastafel. Ik blijf altijd daar :j Heel netjes, modern (is nog maar 1 jaar oud), schoon en goede locatie.

Over 2 weken ga ik nog eens 2 dagen! Zin in. Ga heerlijk shoppen, want mijn wintergarderobe heeft een update nodig :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Jorinda
Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:40

Ik ben op dit moment met mijn broertje in het Palmer's Lodge Hillspring. Erg tevreden, schoon en heel vriendelijk personeel. :) Maar goed, als je dat niet ziet zitten, dan moet je het niet doen natuurlijk. Verder heb ik helaas geen tip voor je, behalve de al gegeven tip Air BNB of Couchsurfing?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:05

Jaaa, ik ga ook (eindelijk) naar Londen. Het stond al heel lang in de planning, maar het kwam er maar niet van. Gisteren trein geboekt, moet nog hotelletje vinden. Maar ik heb al wat op het oog, dus dat gaat wel lukken. Volgende maand is het al zover.

Ik heb er zin in.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:48

Tickets voor Harry Potter Studio Tour zijn ook gereserveerd. Iemand ervaring met de reis ernaar toe?
Ik lees dat je met een touringcar die kant op kunt (wat ik nog best duur vind) en gewoon met de trein.

Mijn voorkeur gaat uit naar de trein, maar zijn er hier ervaringen mee?

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:50

Ja :j is heel simpel, je gaat naar het station en je koopt een kaartje :)) Treinreis is niet zo lang, er gaat een intercity naar toe. Daar stap je op de bus naar de studio's. Na je bezoek aan de studio's stap je weer op de bus naar het station en brengt de trein je weer terug naar Londen.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:52

Dankjewel. Leek mij ook niet zo ingewikkeld. Vanaf Euston volgens mij.
De rit met de touringcar ernaar toe, was net zo duur als de entree bij de studio's.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:58

Ha ja dat zal wel met de speciale HP bus zijn :)) Met de trein vond ik goed te doen. Euston is ook goed te bereiken met de metro etc, treinkaartje viel ook nog wel mee qua kosten toen. Is al wel een aantal jaar geleden hoor! Denk nu een jaar of drie :j

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:01

We gaan vanuit Nederland al met de trein, komen aan op St Pancras en heb een hotelletje gevonden er vlak bij. Euston redden we ook lopend. Dat is wel fijn.

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:43

Even opletten dat je de sneltrein neemt. De gewone trein doet er wat langer over, lol. Net waar je zin in hebt. :)

Ik ga binnenkort ook weer HP studios. Heb zin om me even ondertedompelen in Harry Potter. Haha!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:25

Ben heel benieuwd. Ik heb zin in Londen, maar helemaal in HP!

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:27

Aahh HP is echt geweldig. Zo ontzettend leuk. Enorm veel te zien en te beleven, ik kwam er helemaal kapot vandaan :)) En vergeet niet om Butterbeer te proeven! Het is écht heel erg vies :') maar wel iets wat je gedaan moet hebben :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:31

Hoe lang zijn jullie binnen terecht.
Haha ik heb al eerder gehoord dat boterbier heel vies is maar ik zal het proberen. En ik las dat ook de studio's in kerstsfeer is als.wij er zijn. Leuk!

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:33

Pfoeh, toch al gauw een uurtje of drie denk ik. Op een gegeven moment was ik ook wel echt moe, je ziet en leest zoveel! Toen ik Hogwarts zag had ik wel een beetje een emotioneel momentje :o dat is zó mooi gedaan. Ah alles is gaaf. Ik wil er ook weer naar toe! :))

*gaat in overleg*

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:36

Aaah had je niet moeten zeggen. da's een verrassing vind ik.
Al was ik ook emo. Same for diagon alley.

Ik was er zeker 4 uur..

Ik wil nu terug en het liefste alleen.. zodat ik alle tijd kan nemen om alles te lezen etc. Ahh tis zo gaaf.
Sowieso wil ik nu met kerst gaan, ivm de kerst sfeer, plus ik moet de trein zijn.. die had ik net gemist. Ik was er 3 weken te vroeg.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:08

Ik heb al wel filmpjes gezien op Youtube, dus helemaal een verrassing zal het niet zijn, maar het is toch altijd anders als je er zelf bent en het zelf ziet.
Mijn vriend gaat mee en die is niet echt HP fan. Gelukkig weet ik wel zeker dat hij dit ook leuk gaat vinden en geeft mij de ruimte, hij zal mij zeker niet opjutten om door te lopen. Voor hem wel jammer dat hij de dingen niet zal herkennen uit de films.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:48

Neem zeker ook de audiotour (zo'n headset) in HP Studio's, want anders mis je ontzettend veel.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:53

He, ik heb niet gezegd hóe Hogwarts daar is he :)

Ik weet niet meer of wij een audiotour hebben gedaan... volgens mij wel. Denk ik. Ik weet het niet meer :') Maar je hoort, ziet en leest echt enorm veel. Op een gegeven moment was mijn hoofd ook echt vol, na alle informatie en verwondering :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 08:44

Klinkt heerlijk!

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:33

Oh de audiotour heb ik toen niet gedaan.
Is het echt waard ja?

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:43

Ja, ik zou het echt niet zonder audiotour doen. Met die audiotour krijg je een iPod touch waarop je ontzettend veel video's ziet waarin crew, cast, regisseurs, producers, auteurs enz extra uitleg geven over alles. :)

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:58

Hoi! Is er iemand hier die 17 oktober in Londen is en naar een concert van Kwabs zou willen? Heeft in het voorprogramma van Sam Smith gestaan en maakt (vind ik) enorm lekkere muziek. Mijn vriend en ik hadden kaartjes gekocht maar kunnen wegens omstandigheden niet gaan. Omdat ik het zonde vind als de kaartjes niet gebruikt worden, probeer ik het zo.

Het zijn fysieke kaartjes, dus kan ze niet op ticketswap zetten helaas. Ik moet ze dan ook opsturen.

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:52

Ik ken hem niet. :)
Jammer dat je niet kunt gaan.

Oh Yasmine, thanks. Wie weet doe ik dat volgende keer. Is dat het dubbele van de normale entree prijs dan? :P

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babsiej, Cowgirl, History_, Jadero, Kimmie235, Sokje_6, spookyskippy, Travel_me en 73 bezoekers