Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:07

Wij gaan met 5 of 6 (1 iemand doet lastig), maar lijkt me ook wel gaaf om volgend jaar ofzo met Bokt te gaan!
Een groep gillende keukenmeiden naar Walibi :+.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Fearn
Berichten: 4746
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:17

Ik wil graag met 1 vriendin naar de fright nights, maar snap het niet helemaal :') Als je een ticket koopt, is die dan geldig ook voor overdag (gewoon in de attracties) en mag je dan 's avonds in alle spookhuizen etc?

Ben er nog nooit geweest dus heb er geen ervaring mee. En snap die site ook niet heel goed :')

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:20

Nee de spookhuizen vragen weer om aparte tickets, maar je hebt toegang tot het reguliere park inclusief de scarezones. De scarezones zijn gewoon 'openbare' plekken in het park met allemaal thema's waar griezels los rondlopen.
De spookhuizen zijn zegmaar extra attracties.

Fearn
Berichten: 4746
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:26

Oh dat is wel flauw. Het is al bijna 40 euro voor gewoon en dan ook nog eens zo'n 5 euro per spookhuis erbij dokken 8)7

Is het wel het geld waard? :P

Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:29

Ik vond de spookhuizen wel echt vet!
Het wachten alleen al is vaak al gaaf haha!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:31

IsaCalixa schreef:
Oh dat is wel flauw. Het is al bijna 40 euro voor gewoon en dan ook nog eens zo'n 5 euro per spookhuis erbij dokken 8)7

Is het wel het geld waard? :P


Ja, het is een duur uitje :')
Als ik jou was zou ik niet alle spookhuizen doen, maar er bijvoorbeeld twee uitzoeken die je aanspreken en daar heengaan, scheelt toch weer geld :)

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:31

De spookhuizen zijn het zeker waard! Inderdaad de wachtrijen zijn al te eng :')

Angelllll

Wybrig BD

Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:33

Wij gaan Jefferson en Haunted Holidays.
Wil kijken of ik mijn vriend bang kan maken voor paashazen, hij is al bang voor kerstbomen en kerstmannen :+.

Zijn hier ook acteurs of mensen die acteurs kennen? Ik vraag me namelijk af hoe zij in godsnaam in hun rol kunnen blijven.. Als iemand keihard wegrent of het hele park bij elkaar gilt zou ik namelijk in lachen uitbarsten.
En bij de zombies vorig jaar (bij de Robin Hood), dat ze moeilijk liepen, hoe houden ze dat in godsnaam vol?

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:33

Ik ga ook en wel volgende week zondag al! en in alle 4 de spookhuizen dit jaar :)

vorig jaar alleen de Psycho shock en the Villa gedaan.
ben benieuwd :)

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:35

Ik heb het nu 2x voor elkaar gekregen om ze te laten lachen :')

2 jaar geleden viel ik achter over van een hekje, toen liep de scare actor lachend weg

en vorig jaar in dat gratis spookhuisding schrok en gilde ik zo hard dat de scare actor schrok van mijn schreeuw :') (ik heb echt een horror krijs)

Angelllll

Wybrig BD

Leprycorn
Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:37

Daantjee12 schreef:
Ik heb het nu 2x voor elkaar gekregen om ze te laten lachen :')

2 jaar geleden viel ik achter over van een hekje, toen liep de scare actor lachend weg

en vorig jaar in dat gratis spookhuisding schrok en gilde ik zo hard dat de scare actor schrok van mijn schreeuw :') (ik heb echt een horror krijs)


Mij lijkt het echt het einde om daar acteur te zijn 8-) :=
Door inderdaad toch dit soort acties (niet aanvallend bedoeld hoor! ;) Vind het gewoon prachtig!)

Zou denk ik ook niet zonder wel eens te gillen het park uitkomen.

Always

Kawasaki Z300 <3

Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:38

Daantjee12 schreef:
Ik heb het nu 2x voor elkaar gekregen om ze te laten lachen :')

2 jaar geleden viel ik achter over van een hekje, toen liep de scare actor lachend weg

en vorig jaar in dat gratis spookhuisding schrok en gilde ik zo hard dat de scare actor schrok van mijn schreeuw :') (ik heb echt een horror krijs)


Hahahha geniaaal.
Zo zie je, het zijn maar mensen :').

Een mummy wou ons laten schrikken, maar ik moest zo hard niesen dat ie van mijn nies schrok :'). Ik hield het niet meer van het lachen en we mochten met hem op de foto :')

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Fearn
Berichten: 4746
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:40

Geen spoilers mensen! Ik ga pas voor het eerst :')

Haha, ik ben erg benieuwd. Ben toch wel benieuwd naar alle spookhuizen :P Maargoed, wordt dan wel duur idd, moet er nog heen met trein (vanuit groningen) en dan nog eten enzo erbij.

Maar lijkt me wel tof :D

Fearn
Berichten: 4746
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:48

Ik denk dat ik het reguliere ticket en de haunted house bundel ga doen :D :D

biggirl
Berichten: 1377
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:02

Ess_Ramona schreef:
Wij gaan met 5 of 6 (1 iemand doet lastig), maar lijkt me ook wel gaaf om volgend jaar ofzo met Bokt te gaan!
Een groep gillende keukenmeiden naar Walibi :+.


dit lijkt me inderdaad gaaf :)

kerstmuts


Colaaa
Berichten: 4120
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-15 17:14

IsaCalixa schreef:
Ik denk dat ik het reguliere ticket en de haunted house bundel ga doen :D :D

Anders kun je vakantieveiling nog checken ! Zo ben ik aan mijn kaarten gekomen 2 toegangskaarten voor 50 eur terwijl het normaal 70 is voor 2 2 spookhuizen en een de zilveren fast lane service !

Aaah het is zaterdag gewoon al, en ik schijt nu al peentjes :')

Colaaa
Berichten: 4120
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-15 17:14

supperazzie schreef:
Ess_Ramona schreef:
Wij gaan met 5 of 6 (1 iemand doet lastig), maar lijkt me ook wel gaaf om volgend jaar ofzo met Bokt te gaan!
Een groep gillende keukenmeiden naar Walibi :+.


dit lijkt me inderdaad gaaf :)


Jaaaaaa that would be nice !

manon_goldy
Berichten: 775
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 17:51

Ik ga 1 november! We gaan sowieso naar jefferson manor. Maar is het het waard om nog een haunted house te doen? En zo ja welke?

I didn't choose the Sugg life, the Sugg life chose me :D

Chroosje
Berichten: 937
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:41

Mjetterd schreef:
Sowieso zijn er op youtube veel filmpjes over te zien, maar eigenlijk is dat niet zo leuk want dan weet je al wat er komen gaat.
Maar een kleine samenvatting van de huizen kan ik je wel geven.

Villa is gebaseerd op horror films. Zo kom je in elke kamer een andere film tegen.
Jefferson Manor, een verlaten landhuis waar de familie Jefferson op mysterieuze wijze is verdwenen.
Psychoshock, gaat over een angstinstituut wat onderzoek doet naar de grootste angsten.
Haunted holidays, gaat over alle feestdagen, van sinterklaas tot pasen, maar dan in bloederige versie.

Als je hier kijkt: https://www.frightnights.nl/nl/halloween#attr-4 kun je links op de bolletjes klikken, daar komen de verschillende spookhuizen langs.
Aan de rechterkant staan de scarezone's.

Super! Bedankt! :)

Colaaa
Berichten: 4120
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-15 08:30

Nemen jullie ook een identiteitskaart of rijbewijs mee ? 2 jaar geleden had ik het geloof ik niet bij me maar doen jullie dat ?

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:30

Dat moet eigenlijk altijd, dus ik zou het wel doen.

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:03

Waar heb je je ID dan voor nodig? Want mijn ID is dan verlopen dus ik zou dan mijn paspoort mee moeten nemen en dat doe ik liever niet.

/\\\

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:14

Onder de 16 mag je de scarezones niet in, dus misschien dat ze bij twijfel willen controleren. Daarnaast moeten ze misschien checken of de kaartjes op je naam staan. Vanaf je 14de moet je je gewoon altijd kunnen legitimeren, dus neem een goede tas mee, stop je paspoort in het diepste zakje dat je kan vinden en ga!
Ik heb nooit een ID gehad en altijd een paspoort meegezuild met stappen enzo, is niks spannends aan!

Colaaa
Berichten: 4120
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-15 11:13

Ik neem mijn rijbewijs wel mee, gewoon bij mijn geld in een klein beursje in mijn jaszak neem ook geen tas mee alles gaat in mijn jaszakken, wel met risten natuurlijk haha anders hebben we de hele kermis over de grond liggen :')

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:17

Jennifuur schreef:
Onder de 16 mag je de scarezones niet in, dus misschien dat ze bij twijfel willen controleren. Daarnaast moeten ze misschien checken of de kaartjes op je naam staan. Vanaf je 14de moet je je gewoon altijd kunnen legitimeren, dus neem een goede tas mee, stop je paspoort in het diepste zakje dat je kan vinden en ga!
Ik heb nooit een ID gehad en altijd een paspoort meegezuild met stappen enzo, is niks spannends aan!



Nu twijfel ik even dus ik weet het niet zeker. Maar volgens mij is 16 jaar de adviesleeftijd en mag iedereen gewoon de scarezones in. Bij mijn weten word er niet op leeftijd gecontroleerd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, AhrefsBot, Ashleytjuhh, Blue_flower, Dammie, Eliana, Eskimo, larapurdy, luxx, mvdende, Steppe, Supertje en 73 bezoekers