Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Lis_Ol
Berichten: 4468
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:01

Ik zit nu in alanya. Moet zeggen dat ik weinig merk van onrust. Idd veel Turkse vlaggen overal.
Wel vertelde een jongen dat er idd vd week wat restaurants zijn afgebrand door rellen.
Ze adviseren hier ook om in de avond niet meer de stad in te gaan..

Freek-Willem Pleasure: Z1+11 <3
Mexwell †27-12-2019, Skuggi † 01-08-2022 rust zacht lieverds Y;(


Westhof
Berichten: 2890
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:25

Espoir_ schreef:
Aaah vandaar!! Ik dacht vanwege demonstraties ofzo haha werd meteen ongerust.

Westhof, ik zit ook in een bijgebouw, ook rustig joh! De kamer ruikt alleen super muf, maar ik zie geen schimmel dus het zal wel goed zijn.

Ben jij ziek geweest? Ik las op Zoover dat er een boel gezinnen ziek zijn geweest. Is geplaatst op 5 september. Ivm een salmonellabacterie twee jaar geleden ben ik daar dus bang van! Hoorde ook iemand ziek zijn toen we langs een kamer liepen en iemand anders liep met een bordje met 2 stukjes wit brood naar zn kamer. Misschien ben ik wel te bang hoor!! Maar het zit me niet lekker.

Nee, wij hebben (gelukkig) nergens last van gehad. Ik vond de kwaliteit van het eten zelf erg goed. Heb wel gehoord van mensen die ziek waren, maar ja, misschien drinken zij wel kraanwater, of eten ze heel veel en vet terwijl ze dat niet gewend zijn. Als ik zag wat sommige mensen allemaal pakken, dan vind ik het ook niet zo gek dat ze ziek worden :+

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:59

Hier ook mensen die in Ali Bey Resort geweest zijn? :D Wij zijn er al een paar keer langs gereden en het zag er erg leuk uit met al die glijbanen. Ben wel benieuwd of er bokkers zijn die er zijn geweest en hoe ze het vonden.
Andere aanraders zijn ook welkom! Ik kijk alvast voor juni volgend jaar haha. Wel in Side, vind ik zelf het leukst.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:00

Ali Bey Resort heb ik geen ervaringen mee. Wel vind ik Side Star Elegance een echte aanrader! Het eten is heel goed, bij het zwembad en strand kun je gewoon van de kaart bestellen is dus altijd vers en warm! Je kan zo naar het strand lopen en daar staan koelkasten met blikjes en flesjes drinken erin wat je zo kan pakken. En een hele rustige en gemoedelijke sfeer, zonder Russen :D

Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 17:03

Mijn opa en oma zijn in Ali bey resort geweest met mijn nichtje 2 jaar geleden. Vonden het een goed hotel.


Aaldonk's Romanov :+:


Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:22

Lis_Ol schreef:
Ik zit nu in alanya. Moet zeggen dat ik weinig merk van onrust. Idd veel Turkse vlaggen overal.
Wel vertelde een jongen dat er idd vd week wat restaurants zijn afgebrand door rellen.
Ze adviseren hier ook om in de avond niet meer de stad in te gaan..


Wie heeft dat geadviseerd? Wij wilden vanavond naar Side.. Hmm gaan toch eventjes naar de receptie denk ik, om advies ook.

Aah niet normaal he Westhof, wat mensen weg eten! Dan is het niet gek dat er zieken zijn haha. Ik dacht dat er een bacterie heerste, maar wellicht is het gewoon de verandering van eten en het niet kunnen beheersen. Wij eten alleen veilie dingen, geen kip, zalm, salades en schepijs, dan komt het hopelijk goed. Wel fijn dat ze die verfrissende doekjes hebben liggen op de tafels! Kan je mooi je handen nog eens cleanen :P.

laliz
Berichten: 2197
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 01:38

We hebben zojuist 8 dagen Club Paradiso geboekt voor aanstaande woensdag *\o/*

Lis_Ol
Berichten: 4468
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:06

Espoir_ schreef:
Lis_Ol schreef:
Ik zit nu in alanya. Moet zeggen dat ik weinig merk van onrust. Idd veel Turkse vlaggen overal.
Wel vertelde een jongen dat er idd vd week wat restaurants zijn afgebrand door rellen.
Ze adviseren hier ook om in de avond niet meer de stad in te gaan..


Wie heeft dat geadviseerd? Wij wilden vanavond naar Side.. Hmm gaan toch eventjes naar de receptie denk ik, om advies ook.

Aah niet normaal he Westhof, wat mensen weg eten! Dan is het niet gek dat er zieken zijn haha. Ik dacht dat er een bacterie heerste, maar wellicht is het gewoon de verandering van eten en het niet kunnen beheersen. Wij eten alleen veilie dingen, geen kip, zalm, salades en schepijs, dan komt het hopelijk goed. Wel fijn dat ze die verfrissende doekjes hebben liggen op de tafels! Kan je mooi je handen nog eens cleanen :P.


Ik hoorde het van mensen uit het hotel.
Uiteindelijk ben ik nog maar weinig avonden in t hotel geweest. Veel in t centrum en heb niks gemerkt van onrust!

Freek-Willem Pleasure: Z1+11 <3
Mexwell †27-12-2019, Skuggi † 01-08-2022 rust zacht lieverds Y;(

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:00

Ik vlieg dinsdag om 3.00!
Terug helaas weer veranderd. Van 21.30 naar 11.15...

Alleen de weersverwachting is niet zo best -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:02

Lizzle schreef:
We hebben zojuist 8 dagen Club Paradiso geboekt voor aanstaande woensdag *\o/*


Heel leuk hotel, ben ik in juni naar toe geweest!

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:03

TamaraFloor schreef:
Ik vlieg dinsdag om 3.00!
Terug helaas weer veranderd. Van 21.30 naar 11.15...

Alleen de weersverwachting is niet zo best -O-

Wel balen dat de tijd terug is veranderd! Scheelt toch weer een hele dag eigenlijk.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:24

Yep en dat alweer! In juni ook al maar toen was de heenvlucht veranderd.

Lis_Ol
Berichten: 4468
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:27

Lizzle schreef:
We hebben zojuist 8 dagen Club Paradiso geboekt voor aanstaande woensdag *\o/*


Ik was daar vorige week op de beach party :))

Freek-Willem Pleasure: Z1+11 <3
Mexwell †27-12-2019, Skuggi † 01-08-2022 rust zacht lieverds Y;(

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:55

Tamarafloor ga je toevallig met Corendon?

Wij weer terug, alles is goed gegaan gelukkig! Alleen de terugvlucht was ook flink vervroegd met 12 uur :(. Een hele dag door onze neus geboord helaas!

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 20:47

Yep met Corendon!
Alle jaren met hun geweest en altijd perfect! Maar dit jaar drama helaas.

Drico
Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:08

Wij gaan over 10 dagen weer naar Turkije, dit keer naar Side :)

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

laliz
Berichten: 2197
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:23

Lis_Ol schreef:
Lizzle schreef:
We hebben zojuist 8 dagen Club Paradiso geboekt voor aanstaande woensdag *\o/*


Ik was daar vorige week op de beach party :))

Is dat een aanrader? *D

Hommage
Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:50

Is er toevallig iemand in de periode van 23 oktober tm 1 november in het gebied tussen marmaris en Antalya? Misschien leuk om een keer een soort van meeting te houden en wat leuks te gaan doen wanneer er meerdere bokkers zijn? :)

Mies
Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:34

Ilja_1997 schreef:
Is er toevallig iemand in de periode van 23 oktober tm 1 november in het gebied tussen marmaris en Antalya? Misschien leuk om een keer een soort van meeting te houden en wat leuks te gaan doen wanneer er meerdere bokkers zijn? :)

Er zit tussen Marmaris en Antalya meer dan 6 uur verschil. Denk niet dat mensen daar op zitten te wachten. :=

Drico
Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:56

Pfff.. We zouden morgen lekker 9 daagjes richting Side gaan maar ik ben ziek geworden.
Dus nog even aankijken of ik mee kan ;(

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Hommage
Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:44

Mies schreef:
Ilja_1997 schreef:
Is er toevallig iemand in de periode van 23 oktober tm 1 november in het gebied tussen marmaris en Antalya? Misschien leuk om een keer een soort van meeting te houden en wat leuks te gaan doen wanneer er meerdere bokkers zijn? :)

Er zit tussen Marmaris en Antalya meer dan 6 uur verschil. Denk niet dat mensen daar op zitten te wachten. :=


Ja ik weet dat het ca 4.5 uur van elkaar af ligt, maar het is meer om een richting aan te geven. Meeste mensen zitten of in Marmaris/directe omgeving of Antalya/directe omgeving. Zelf zit ik er precies tussenin, dus kan beide kanten op. :)

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 23:38

Zijn er hier toevallig ervaringen met Side Star Resort? :D

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

pressent
Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 16:33

Al even niet gereageerd zie ik, maar ik heb een vraagje en wie weet kan iemand mij hier wel helpen.
Mijn vriend woont en studeert in Noord-Cyprus en ik ben van plan daar ook voor langere tijd heen te gaan mits ik werk kan vinden. Nou wil ik beginnen met het leren van de Turkse taal. Meer mensen hier die daar mee bezig zijn? Hoe leren jullie? Via internet of echt lessen? :)

Volg onze bouw van ons huis hier:
[BEU] VOLG: Een huis op Zanzibar

ikkuh15
Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:00

Ik ben een tijdje fanatiek bezig geweest maar heb het nu te druk met mijn werk.
Het beste leer je de taal door het in het dagelijks leven te gebruiken.
Ik leer in 1 week bij mijn schoonfamilie veel meer dan met 5 weken thuis studeren.

Veel tv kijken werkt ook. Er zijn zoveel soap series. De afleveringen duren vrij lang dus je bent er wel even zoet mee. Denk aan Aski Memnu, Asi, Kara para ask, Adını Feriha Koydum, Analar ve anneler, Fatmagül’ün Suçu Ne? ect.
Daarnaast is Rosetta stone een aanrader.

Succes

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:24

Die soaps zijn echt hilarisch, wat een drama altijd :') Maar ik versta er geen bal van helaas!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, lucifertje, mvdende, purny, redbutton, roosjenat, Sannek90, secricible, sietske83, siloux, Utixo en 62 bezoekers