Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Espoir_ schreef:Aaah vandaar!! Ik dacht vanwege demonstraties ofzo haha werd meteen ongerust.
Westhof, ik zit ook in een bijgebouw, ook rustig joh! De kamer ruikt alleen super muf, maar ik zie geen schimmel dus het zal wel goed zijn.
Ben jij ziek geweest? Ik las op Zoover dat er een boel gezinnen ziek zijn geweest. Is geplaatst op 5 september. Ivm een salmonellabacterie twee jaar geleden ben ik daar dus bang van! Hoorde ook iemand ziek zijn toen we langs een kamer liepen en iemand anders liep met een bordje met 2 stukjes wit brood naar zn kamer. Misschien ben ik wel te bang hoor!! Maar het zit me niet lekker.
Lis_Ol schreef:Ik zit nu in alanya. Moet zeggen dat ik weinig merk van onrust. Idd veel Turkse vlaggen overal.
Wel vertelde een jongen dat er idd vd week wat restaurants zijn afgebrand door rellen.
Ze adviseren hier ook om in de avond niet meer de stad in te gaan..
Espoir_ schreef:Lis_Ol schreef:Ik zit nu in alanya. Moet zeggen dat ik weinig merk van onrust. Idd veel Turkse vlaggen overal.
Wel vertelde een jongen dat er idd vd week wat restaurants zijn afgebrand door rellen.
Ze adviseren hier ook om in de avond niet meer de stad in te gaan..
Wie heeft dat geadviseerd? Wij wilden vanavond naar Side.. Hmm gaan toch eventjes naar de receptie denk ik, om advies ook.
Aah niet normaal he Westhof, wat mensen weg eten! Dan is het niet gek dat er zieken zijn haha. Ik dacht dat er een bacterie heerste, maar wellicht is het gewoon de verandering van eten en het niet kunnen beheersen. Wij eten alleen veilie dingen, geen kip, zalm, salades en schepijs, dan komt het hopelijk goed. Wel fijn dat ze die verfrissende doekjes hebben liggen op de tafels! Kan je mooi je handen nog eens cleanen :P.
TamaraFloor schreef:Ik vlieg dinsdag om 3.00!
Terug helaas weer veranderd. Van 21.30 naar 11.15...
Alleen de weersverwachting is niet zo best -O-
Ilja_1997 schreef:Is er toevallig iemand in de periode van 23 oktober tm 1 november in het gebied tussen marmaris en Antalya? Misschien leuk om een keer een soort van meeting te houden en wat leuks te gaan doen wanneer er meerdere bokkers zijn? :)
Mies schreef:Ilja_1997 schreef:Is er toevallig iemand in de periode van 23 oktober tm 1 november in het gebied tussen marmaris en Antalya? Misschien leuk om een keer een soort van meeting te houden en wat leuks te gaan doen wanneer er meerdere bokkers zijn? :)
Er zit tussen Marmaris en Antalya meer dan 6 uur verschil. Denk niet dat mensen daar op zitten te wachten. :=